Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1215 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
58
59
[
60
]
61
62
...
79
Forfatter
Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! (Læst 176895 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
«
Svar #885:
18 Jun 2007, 10:50 »
Hvad sker der for at Arsenal har en spiller som hedder Anne Stam
Metsu1
Manager
«
Svar #886:
18 Jun 2007, 17:34 »
Citat af: mrfair 18 Jun 2007, 10:43
Rigtigt flot. Stort tillykke. Nu bliver det spændende med Lyon. Jeg glæder mig til at høre hvordan dette hold ser ud.
Skal du spille europæsik til næste sæson?
Mange tak, som sagt er det også den bedste sæson, jeg har haft i FM07, alt gik op i en højere enhed.
Lyon er i 3. kval runde til CL, så jeg har chancen for et hattrick (men det er nok en anelse urealistisk med de spillere, jeg har til rådighed.)
Jeg håber på en update i løbet af i morgen, men kan ikke love noget.
Citat af: g00n 18 Jun 2007, 10:50
Hvad sker der for at Arsenal har en spiller som hedder Anne Stam
Det er fordi, det er en flok tøser
Jeg har vist selv et eller andet sted indsat en
, da jeg synes, det var sjovt.
Metsu1
Manager
«
Svar #887:
19 Jun 2007, 01:05 »
JUNI-JULI 2018 -
En ny æra tager sin begyndelse!
Sommerferie i Uruguay med Verdensmesterskaber
ne i fodbold
Jeg tog min afsked med Newcastle en uges tid efter vores dejlige sejr i Champions League, hvor jeg fik sagt farvel til den klub, der har betydet mest for mig, af dem jeg har været manager for.
Hvem vinder
den eftertragtede pokal
Jeg havde besluttet mig for at rejse til Sydamerika og følge VM i Uruguay meget tæt i håbet om måske, at finde nogle unge talenter til Lyon.
De kampe jeg var mest interesseret i, var naturligvis de kampe det danske landshold spillede og så ville jeg følge det franske, engelske og brasiliansk så meget som muligt, så jeg havde travlt, men hvem klager over at se fodbold dagen lang.
Danmark gik videre til anden runde efter sejre over Iran og Irland, mens de tabte til Cameroun i det indledende gruppespil. England og Brasilien gik også videre, englænderne var rigtig stærke, mens brasserne kun lige fik sig sneget med til anden runde.
I en af de største sensationer/fiaskoer under VM røg Frankrig ud i gruppespillet efter uafgjort med Australien, nederlag til Serbien og sejr over Togo. Det var ikke kun franskmændene, der skuffede fælt, det samme gjorde både Italien, Spanien og Portugal, der heller ikke klarede sig videre fra deres respektive grupper.
Danmark leverede et godt resultat,
men........
Den største overraskelse i anden runde var at Cameroun besejrede Brasilien efter straffespark. Samtidig viste Danmark flot spil ved at besejre Mexico med 2-0 og indløse billet til kvartfinalen, hvor de desværre tabte til værtsnationen Uruguay efter straffespark.
De to semifinaler stod mellem Sverige - Serbien og Uruguay - England. Det var nok kun England, man havde regnet med før turneringen af de 4 hold og de besejrede da også Uruguay, men først efter straffespark. Sverige nappede Serbien og stod dermed i deres anden VM-finale, den første var tilbage i 1958 mod Brasilien.
Brøgger fik
alligevel sparket
Uruguay vandt bronzen og England vandt deres andet verdensmesterskab ved at slå Sverige med 2-0 i finalen. Det var da også på det engelske landshold man skulle finde VM's største profil, den 27-årige Charlton angriber, Nicholas Bignall, der både blev kåret som topscorer med 5 mål og samtidig fik prisen som VM's bedste spiller.
Efter VM blev den danske landstræner Lars Brøgger noget uforståeligt fyret. Derudover måtte såvel den franske, argentinske, tyske og brasilianske træner også se sig om efter et nyt job efter nogle mildest talte katastrofale slutrunde præstationer. Jeg har valgt ikke at søge nogen af de ledige jobs, da jeg er godt tilfreds med udsigterne for det schweiziske landshold.
Sådan gik det til under VM i Uruguay. Jeg så desværre ikke finalen og bronzekampen på stadion, da jeg skulle til pressemøde i Lyon.
Pressemøde på Lyon Stadion
Så er dagen kommet. Det er søndag d. 1. juli 2018, klokken er 13.00 og jeg står bag forhænget ind til presselokalet på Lyon Stadion og venter på at blive præsenteret som den nye manager for Olympique Lyonnais.
Jeg kan høre bestyrelsesformand Marino Faccioli er igang med at holde sin velkomsttale for de pressefolk, der er mødt op idag. Hr. Faccioli bliver færdig med sin velkomst og kalder mig ind til bordet. Jeg slår forhænget til side og som altid er der en del journalister til stede, der gerne vil have de første billeder og kommentarer af den nye mand i det varme sæde.
Jeg fortæller ganske kort om mig selv og overlader ordet til de journalister, der har spørgsmål.
Raymond Verne fra sportsavisen L'Equipe
-
"Velkommen til Lyon." "Jeg vil gerne høre, hvad der fik dig til at skifte fra Europa's bedste klubhold i de 2 seneste sæsoner, til et Lyon mandskab, der ikke har vundet noget de seneste sæsoner?"
Jesper Nissen:
- "Tak skal du have." Allerførst vil jeg sige, at jeg da var i tvivl om min fremtid, da spillerne jeg havde i Newcastle var helt specielle, men da jeg først havde talt med Hr. Faccioli var jeg ikke så meget i tvivl, Lyon var lige præcis det, jeg ledte efter." "Jeg kunne sagtens være blevet i Newcastle og måske have vundet endnu flere titler, men på et tidspunkt, når man til et punkt, hvor man ikke føler, at man kan nå mere med et hold, det var det der skete i Newcastle og da jeg havde kontraktudløb, var det ganske naturligt for mig at søge et andet job og Lyon er den perfekte klub for mig nu."
Mesterskabet har 1. prioritet
Francois Moreau fra den lokale avis Le Progrés
- "Lyon har de sidste 2 sæsoner ikke formået at vinde mesterskabet og sidste sæson måtte vi endda tage til takke med en tredjeplads, hvad forventer du der kommer til at ske i denne sæson, kan vi vinde mesterskabet?"
Jesper Nissen:
- "Jeg ved godt, Lyon i de seneste sæsoner ikke har været den samme magtfaktor, som de tidligere har været, men det er min klare forventning, at vi skal kæmpe med om mesterskabet og meget gerne allerede i denne sæson tage pokalen tilbage til pokalskabet på Lyon Stadion."
Garay (bill.) og Digard
er taget med til Lyon
Raymond Verne fra sportsavisen L'Equipe
- "Er der planer om store udskiftninger i truppen for at nå dette mål, eller er de spillere, der er her nu gode nok til at vinde mesterskabet?"
Jesper Nissen
- "Jeg har været i Frankrig siden i går aftes og kun lige mødt gutterne her til morgen, så det er alt for tidligt at udtale sig om dette, men der sker jo altid udskiftninger i forbindelse med et trænerskifte og de første nye spillere, kan jeg allerede offentliggøre købet af idag. Det er to spillere, der har taget turen med mig til Lyon fra Newcastle på frie transfers."
"Det drejer sig om den 31-årige argentinske centerforsvarer, Ezequiel Garay og den 32-årige franske defensivspiller Didier Digard. Det er to spillere jeg kender rigtig godt og som jeg ved kan spille godt i den taktik, jeg forventer at gøre brug af, så jeg er meget tilfreds med anskaffelsen af disse to defensive stjerner".
Frank Williams fra Sky Sports
- "Er der flere spillere på vej fra Newcastle og hvad med Champions League turneringen, hvad er målet der?"
Jesper Nissen
- "Som sagt havde jeg et fremragende samarbejde med spillerne fra Newcastle og der er også mange rigtig gode spillere i klubben, men jeg kan ikke forestille mig, at der er nogen, der har lydt til at skifte lige nu efter den sæson, vi havde sidste år!"
"Med hensyn til Champions League skal vi allerførst kvalificere os til gruppespillet og derefter kan alt ske, men jeg forventer at vi kan og vil gå videre fra gruppespillet."
Marino Faccioli tager ordet igen og der er ikke mulighed for flere spørgsmål i dag, da jeg skal videre ud til den første træning med spillerne. Jeg skal samtidig ud og byde Garay og Digard velkommen til Lyon.
Olympique Lyonnais
Truppen pr. 31.07.2018
Målmænd
:
André Bach
- Mm
Kenneth Stenild
- Mm
9 ud af 10 stjerner:
Jeg er rigtig godt tilfreds med de 2 keepere, jeg har til rådighed. Andre Bach er en ung tysk målmand, som virkelig har potentiale til at blive en af verdens bedste målmænd på et tidspunkt.
Stenild er mere rutineret og er en perfekt back-up, han er desværre bare ikke helt tilfreds med reservetjansen, så det er muligt, at jeg enten giver ham nogle kampe eller sælger ham til en klub udenfor de franske grænser.
Den foretrukne taktik
Forsvar:
Ezequiel Garay
- Sw, F C
Jerome Gonzalez
- F H
Patrick Le Lay
- F V
Jacques Faty
- F C
Hector Moreno - F C *
Srdjan Jokic
- F C
Souleymane Keita
- F C
Didier Digard
- F C, DM
8 ud af 10 stjerner:
Hvis jeg med garanti har de 4 bedste forsvarsspillere klar til kamp hver gang, så skulle de have haft 9 stjerner, men jeg giver kun 8, da vi er meget tyndt besat på backpladserne, hvor vi virkelig kan løbe ind i problemer, hvis vi ikke henter nogle flere spillere.
Ellers er jeg rigtig godt tilfreds med de centrale pladser. Efter købet af Faty, der godt nok er blevet 34 år, føler jeg at jeg har den rigtige blanding af unge og rutinerede spillere. En spiller som Keita kan blive en fremragende central forsvarsspiller. Det eneste minus er, at både Moreno og Jokic er utilfreds pga. for mange rivaler og er det noget jeg ikke gider at høre på, så er det brok, så det kan ende med at de skal ud og finde en anden klub.
*
Moreno er solgt til Barcelona for 62.500.000 kr, netop som denne oversigt er blevet offentliggjort
Midtbane:
Icaro
- DM
Alejandro Castillo
- M C
Nicolas Keita
- M C
Alexis Mendy
- M C, Bo
De foretrukne indstillinger
Romain Dedola
- OM H
Armin Sander
- OM H
Igor Milicevic
- OM HC, A C
Philippe Boudin
- OM V, Bo
Maurice Barbier
- OM C
Bruno Mesquita
- OM C
7,5 ud af 10 stjerner:
Det er klart på midtbanen, at vi har de største problemer. Der er ikke nok bredde, det er kun på den offensive midtbaneposition, at vi har nok kvalitet. I det hele taget er det vel kun Mesquita, Sander og Milicevic, der holder et passende niveau. Boudin som er eneste venstre kantspiller i truppen er udemærket, men ikke hvis vi skal kæmpe med om både mesterskabet og en god placering i Champions League.
Jeg kunne også godt forestille mig en ny spiller til den centrale midtbane og her kunne en Diaby eller Gera fra Newcastle komme på tale, selvom Diaby er ved at være oppe i årene (32 år), så kan han godt være en god midlertidig løsning, indtil vi finder en yngre gut, der kan overtage pladsen i det lange løb.
Angreb:
Anderson
- OM/A C
Silva
- OM/A C
Aslan Fedulov
- Bo
Emmanuel Adebayor
- Bo
Antonio Pettinato
- Bo
9 ud af 10 stjerner:
Sammen med vores målmænd er denne kæde den stærkeste på vores hold.
Især den den unge russer Fedulov er et spændende bekendtskab og kan blive den helt store bomber for os i den kommende sæson. Ellers er den netop tilkomne Pettinato også en rigtig stærk centerforward, han er blevet hentet på en fri transfer af den tidligere træner; et køb jeg er rigtig godt tilfreds med.
Udover dem har vi også de brasilianske forwards Anderson og Silva, der til enhver tid kan gå ind i angrebet og gøre en forskel. Den sidste mand af angrebsspillere, jeg har tænkt mig at gøre brug af, er den aldrende togolesiske landsholdsforward, Emmanuel Adebayor, der efterhånden er blevet 34 år, men stadig har en god målnæse.
Reservespillere, der kan komme i kamp:
Remy Riou
- Mm
Monteiro
- F C, DM
Jeremy Toulalan
- M C
Giuseppe Caccavallo
- Bo
Træningskampe:
Union SG - Lyon 1-3
Leiria - Lyon 0-2
Galway Utd - Lyon 0-4
Shamrock Rovers - Lyon 0-3
Shelbourne - Lyon 0-3
De positive ting:
Antonio Pettinato - 5 mål i 5 kampe er et godt tegn på trods af de svage modstandere
Forsvaret, der holdet nullet i de sidste 4 kampe, det lover godt
Igor Milicevic - den helt store chanceskabende spiller med 3 assists og rigtig flot spil på højrekanten.
Den negative ting:
Modstanderne var for ringe til, at vi for alvor blev testet.
Champions League lodtrækning
Vi blev i dagens lodtrækning i 3. kvalifikationsrunde til Champions League gruppespillet, trukket ud sammen med de bulgarske mestre fra Levski Sofia. Det er et hold, jeg forventer en sikker sejr i mod, så vi kan kvalificerer os til gruppespillet.
Det danske islæt OB, skal i hvad der ligner et meget svært opgør møde det russiske mesterhold Spartak Moskva .
Mesterskabsodds
Monaco 3,00
Lyon 3,00
Paris 3,50
Nice 15,00
Bordeaux 17,00
Marseille 20,00
En sidste ting, der mangler lidt spalteplads er økonomien i Lyon. Efter det seneste salg af Moreno, ser den økonomiske situation således ud i Lyon:
Der er gode muligheder for at købe eventuelle forstærkninger i den næste måneds tid.
Se med næste gang, når vi tager hul på såvel Ligue 1 og Champions League-kvalifikationen
«
Seneste Redigering: 19 Jun 2007, 01:08 af Metsu1
»
doctor
Juniorspiller
Sv: (Sæsonoptakt) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
«
Svar #888:
19 Jun 2007, 01:42 »
bedste blog jeg har læst!
mrfair
Gæst
«
Svar #889:
19 Jun 2007, 09:34 »
Der er da god økonomi. Er de interessante spillere interesserede i at komme til Lyon?
I øvrigt en skidt sponsor. Men jeg synes egentlig ofte de giver for små beløb.
DelPiero
Gæst
«
Svar #890:
19 Jun 2007, 10:36 »
Du nærmer dig med hastige skridt den længste blog på FMF. Jeg stemte dig self. ind som mester!
Zone 43
Manager
«
Svar #891:
19 Jun 2007, 11:32 »
Ham Igor Milicevic ser for vild ud
Ja, du skal nok få Lyon tilbage, hvor de hører til
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Kerm
Landsholdsspiller
«
Svar #892:
19 Jun 2007, 11:55 »
Flot skrevet, rigtig flot skrevet.. Og hold da helt op en økonomi! Hvis det ikke er muligt at hente de forstærkninger du mangler med de penge du har til rådighed, ja så ved jeg ikke hvad, men der er ihvertfald et eller andet galt..
Kerm
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
Mickelborg
Landsholdsspiller
«
Svar #893:
19 Jun 2007, 16:14 »
rigtig fin indledning til den første sæson i det franske..!
Brøndby IF - Tottenham hotspur
Metsu1
Manager
«
Svar #894:
19 Jun 2007, 21:47 »
Citat af: doctor 19 Jun 2007, 01:42
bedste blog jeg har læst!
Det er jeg meget glad for at høre, tak for det!
Citat af: mrfair 19 Jun 2007, 09:34
Der er da god økonomi. Er de interessante spillere interesserede i at komme til Lyon?
I øvrigt en skidt sponsor. Men jeg synes egentlig ofte de giver for små beløb.
Ja, økonomien er ikke så ringe og ja, sponsorerne er for det meste mega nærige.
Jeg må nok erkende, at Lyon langt fra har den samme tiltrækningskraft som Newcastle, så det bliver svært at få rigtig gode spillere tilknyttet.
Hvis ikke det lykkes, må vi jo tage en sæson, hvor vi prøver nogle af vores egne af og håbe på gode resultater, så vi igen er interessante at spille for.
Citat af: DelPiero 19 Jun 2007, 10:36
Du nærmer dig med hastige skridt den længste blog på FMF. Jeg stemte dig self. ind som mester!
Det ville være fantastisk, men det er jo jeres skyld, når I er så gode til at smide en kommentar, jeg har sagt det så mange gange, men jeg siger det igen.... det betyder ALT når man laver en blog, at man får respons.
Mesterskabet ville være dejligt at vinde og tiltroen er stor fra jer, tak for det, jeg håber ikke, at jeg svigter jer denne gang.
Citat af: Zone 43 19 Jun 2007, 11:32
Ham Igor Milicevic ser for vild ud
Ja, du skal nok få Lyon tilbage, hvor de hører til
Igor kan blive en nøglespiller, som jeg håber kan hjælpe mig til at få Lyon tilbage på toppen i såvel Frankrig som det store Europa.
Citat af: Kerm 19 Jun 2007, 11:55
Flot skrevet, rigtig flot skrevet.. Og hold da helt op en økonomi! Hvis det ikke er muligt at hente de forstærkninger du mangler med de penge du har til rådighed, ja så ved jeg ikke hvad, men der er ihvertfald et eller andet galt..
Kerm
Tak for rosen, jeg er glad for du kan li' updaten, selvom det blev til meget tekst!
Problemet er ikke pengene, men som jeg tidligere har nævnt, den manglende lyst til at spille for Lyon, men lad os håbe, jeg kan få ændret det.
Citat af: Dannimh 19 Jun 2007, 16:14
rigtig fin indledning til den første sæson i det franske..!
Mange tak
Jeg håber, jeg kan holde niveauet, så I alle sammen vil blive ved med at følge med, endnu en gang tak for alle kommentarer!
Emillionaire
Gæst
«
Svar #895:
19 Jun 2007, 21:58 »
fin trup Metsu
mener at du sagtens kan vinde mesterskabet selvom Lyon bare ikke kunne de sidste to år (mærkeligt nok - fordi Lyon vil altid vinde mesterskabet efter 2001
PS. jeg stemte dig som mester
Metsu1
Manager
«
Svar #896:
19 Jun 2007, 22:05 »
Citat af: Emillionaire 19 Jun 2007, 21:58
fin trup Metsu
mener at du sagtens kan vinde mesterskabet selvom Lyon bare ikke kunne de sidste to år (mærkeligt nok - fordi Lyon vil altid vinde mesterskabet efter 2001
PS. jeg stemte dig som mester
Tak for tilliden - jeg går naturligvis også efter Ligue 1 mesterskabet
Emillionaire
Gæst
«
Svar #897:
19 Jun 2007, 22:46 »
Citat af: Metsu1 19 Jun 2007, 22:05
Tak for tilliden - jeg går naturligvis også efter Ligue 1 mesterskabet
de ville jeg bestemt også gøre hvis jeg var coach for Lyon
Metsu1
Manager
«
Svar #898:
23 Jun 2007, 13:40 »
AUGUST 2018
Vi nærmer os med hastige skridt vores første turneringskamp, der samtidig bliver min første officielle kamp i spidsen for Olympique Lyon. Det bliver på hjemmebane, jeg får debut som manager mod en af vores rivaler Paris St. Germain. Jeg glæder mig meget til debuten, selvom det er en svær modstander at starte med, samtidig med, at jeg stadig ikke er helt tilfreds med sammensætningen af truppen, der mangler blandt andet lidt bredde i forsvaret og på vores venstrekant.
Inden vi skal til at tage hul på ligaen, holde vi igen et lille pressemøde, for at præsentere vores nye spilledragter til den forestående sæson. I kan se de nye sæt her:
Hjemmebanetrøje
Udebanetrøje
3. trøje
(En
STOR
tak til
Ronen
, som har designet de nye trøjer)
Fansene var meget tilfredse med sejren
1. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,66 Uafgjort: 3,25 Paris SG: 4,50
Lyon - Paris SG 2-1 (2-1)
1-0 Aslan Fedulov (6)
2-0 Bruno Mesquita (14)
2-1 Ronny Franke (34)
Rødt kort til Özcelik Serkan, Paris SG (53)
MOM: Bruno Mesquita, Lyon (8)
Vi vinder vores første turneringskamp og jeg min første kamp i spidsen for Lyon og så over en af vores ærkerivaler.
Kampen er bestemt ikke den skønneste, jeg har været vidne til, men vi får de 3 points, hvilket er utrolig vigtigt, da jeg er sikker på, det gode spil nok skal komme i løbet af sæsonen. Det eneste, der ikke er godt nok, er vores manglende presspil efter de bliver reduceret til 10 mand, der skulle vi have sagt farten op og lukket kampen, men istedet virker vi noget forkrampet, men det er selvfølgelig også den første turneringskamp.
Champions League - 1. kamp i 3. kvalifikationsrunde fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,50 Uafgjort: 3,60 Levski Sofia: 5,50
Lyon - Levski Sofia 4-0 (2-0)
1-0 Philippe Boudin (4)
2-0 Antonio Pettinato (17)
3-0 Aslan Fedulov (60)
4-0 Anderson (90+4)
MOM: Ezequiel Garay, Lyon (8)
Champions League here we come!! Vi udspiller Levski i dag og det skal da vist gå helt galt i Sofia, hvis vi ikke skal være med i bowlen, når der trækkes lod til det indledende gruppespil i Bruxelles d. 24 august 2018.
Aslan Fedulov scorer for anden kamp i træk og jeg tror på, at han bliver en af nøglespillerne for os i denne sæson.
2. kamp i Ligue 1 fra Stade de Ray
Nice: 3,25 Uafgjort: 3,25 Lyon: 2,00
Nice - Lyon 1-1 (0-0)
1-0 Yoel Cohen (38)
1-1 Philippe Boudin (69)
MOM: Yoel Cohen, Nice (8)
Vi formår slet ikke at finde det samme gode spil frem som mod Levski i midtugen. Igen virker det noget forkrampet, det vi laver på banen og vi er faktisk heldige med, at få et point med hjem fra Nice, da de har det meste af spillet og samtidig de farligste afslutninger. Vi skal til at finde et helt andet gear, hvis vi vil noget i denne sæson og selvom det er tidligt i sæsonen, så kan det i sidste ende betyder alt, når man mister point mod hold, man burde vinde over.
3. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,57 Uafgjort: 3,50 Marseille: 5,00
Lyon - Marseille 0-1 (0-0)
0-1 Nils Schuster (86)
MOM: Giuseppe Pellicano, Marseille (7)
Så kom sæsonens første nederlag og hvilket latterligt et af slagsen. Vi har et hav af skud på afslutninger ( helt præcist 11 stk), men vi mangler i den grad skarphed og rammer ikke målet på mere end de 2 af afslutningerne. Til gengæld har Marseille en afslutning, der rammer målet og det er Schuster's scoring med hovedet tæt under mål i slutningen af kampen.
3 kampe - en sejr, en uafgjort og et nederlag, det er ikke lige den start, jeg havde forventet på min franske mission.
Lyon henter to nye spillere!
Lyon kunne i dag offentliggøre købet af to nye spillere. De har købt den tidligere franske U21-landsholdsspiller
Florian Clerc
fra Liverpool for 67.500.000 kr. Clerc kunne ikke bide sig fast på Liverpools hold og valgte derfor at tage imod tilbuddet fra Lyon. Han har underskrevet en 3-årig aftale med klubben.
Derudover kunne man i Lyon samtidig præsentere endnu en fransk spiller. Det er den unge
Abdelkrim Spielmann
, der skifter fra Caen, der spiller i den næstbedste række. Han koster Lyon 25.000.000 kr. og har ligesom Clerc skrevet en 3-årig kontrakt.
Champions League - 2. kamp i 3. kvalifikationsrunde fra Georgi Asparuhov, Sofia
Levski Sofia: 5,50 Uafgjort: 3,50 Lyon: 1,50
Levski Sofia (0) - Lyon (4) 0-2 (0-1)
0-1 Anderson (25)
0-2 Igor Milicevic (74)
MOM: Armin Sander, Lyon (8)
Lyon vinder med sammenlagt 6-0 og er videre til gruppespillet.
Vi holder heldigvis stilen i Champions League og vinder en sikker samlet sejr over Levski Sofia. Vi er nu med i gruppespillet og på grund af Lyon's udmærkede præstationer i de europæiske turneringer i de seneste sæsoner, er vi blevet placeret i 1. seedningslag til gruppespillet.
Champions League lodtrækning
Gruppe A
Arsenal
AZ Alkmaar
Galatasaray
Dinamo Zagreb
Gruppe B
Juventus
FC Bayern
Liverpool
Hearts
Gruupe C
Feyenoord
Sevilla
Monaco
Dynamo Kiev
Gruppe D
Real Madrid
Roma
Paris SG
Artmedia
Gruppe E
Atletico
Celtic
Mantova
Boavista
Gruppe F
Newcastle
Besiktas
OB
Standard
Gruppe G
Chelsea
Lazio
Frankfurt
Austria Wien
Gruppe H
Lyon
Gladbach
Heerenveen
CSKA Moskva
Lodtrækningen placerede os i Gruppe H
med Gladbach, Heerenveen og CSKA Moskva
Anderson blev matchvinder for os
4. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,50 Uafgjort: 3,25 Lens: 4,50
Lyon - Lens (18) 1-0 (0-0)
1-0 Anderson (69)
MOM: Arnaud Diaene, Lens (8)
Vi kæmper stadig for at finde formen i ligaen. Vi spiller egentlig godt fodbold, men vi mangler i den grad skarphed i vores afslutninger. Igen i dag har vi mange afslutninger, faktisk har vi 17 skud på mål, men det er kun de 4 af dem, der egentlig rammer målet, at Anderson så scorer på den ene af afslutningerne er jo helt kanon.
Den "gamle" Faty kan endnu!
5. kamp i Ligue 1 fra Stade de La Meinau, Strasbourg
Strasbourg: 4,50 Uafgjort: 3,25 Lyon: 1,50
Strasbourg (11) - Lyon 0-2 (0-1)
0-1 Jacques Faty (70)
0-2 Bruno Mesquita (90)
MOM: Armin Sander, Lyon (9)
Nu begynder det endelig at køre lidt for os. Vi skal godt nok helt hen til det 70. minut før vi scorer, men jeg følte aldrig at sejren var i fare. Jeg ermeget tilfreds med indsatsen og spillet idag, det lover godt for fremtiden.
Da jeg købte Jacques Faty blev købet mødt med en del skepsis fra diverse eksperter, men man må sige, at han har bragt de tvivlende til skamme, da han den ene gang efter den anden leverer nogle rigtige flotte præstationer for os.
Endnu en spiller til Lyon!
Som jeg skrev i starten af indlægget ville jeg meget gerne forstærke holdet i forsvaret og på venstrekanten. Jeg har købt Clerc og Spielmann, hvilket giver os en rigtig god bredde på midtbanen og på venstrekanten, men der manglede stadig en spiller, der kunne give os bredde på de 2 backpladser.
Derfor gik jeg på jagt efter en højre, venstre back og på den allersidste dag af transfervinduet lykkedes det mig efter mange og lange forhandlinger med den engelske Premier League klub Portsmouth, at købe den kun 19-årige landsholdsspiller
Youssouf Keita
fra Elfenbenskysten.
Vi var nødt til at slippe 100.000.000 kr. men tager man hans alder i betragtning, de positioner han kan spiller og det potentiale han har, er det vel en udmærket pris at betale for ham. Han har skrevet kontrakt med os til sommeren 2023.
Stillingen efter de første 5 kampe i Ligue 1
GHERTESTEAS
Gæst
Sv: (August) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
«
Svar #899:
23 Jun 2007, 13:48 »
Thumbs up, denne blog fortsætter jo i det uendelige
Sider:
1
...
58
59
[
60
]
61
62
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »