home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1029 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177009 gange)
mrfair
Gæst

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #825: 18 Maj 2007, 11:28 »

Okay så. Håber snart det bliver fixet.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #826: 24 Maj 2007, 17:42 »

hvornår for vi update

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager

« Svar #827: 24 Maj 2007, 22:00 »

hvornår for vi update

Mit Log-in er fixet og jeg er næsten færdig med Januar måned, så i morgen eller senest lørdag er der nyt fra det nordlige England.

Beklager den lange ventetid, jeg håber, jeg kan gør det godt igen med en fyldig update i løbet af weekenden (lørdag)

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #828: 25 Maj 2007, 07:12 »

Mit Log-in er fixet og jeg er næsten færdig med Januar måned, så i morgen eller senest lørdag er der nyt fra det nordlige England.

Beklager den lange ventetid, jeg håber, jeg kan gør det godt igen med en fyldig update i løbet af weekenden (lørdag)

Okay...., lyder rigtig godt

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager

« Svar #829: 26 Maj 2007, 13:32 »

JANUAR 2018

Vi har taget hul på et nyt år, et år hvor det gerne skulle lykkes os, at vinde mesterskabet for første gang i lang tid .
Jeg har besluttet mig for, at vi er nødt til at forstærke truppen i løbet af januar måned, hvis vi skal vinde mesterskabet, så der vil med garanti komme nye spillere i folden i løbet af denne måned.
Jeg vil gerne have fat i en kvalificeret højrekant til at rotere med Barnes, der ikke rigtig har fysikken til de mange kampe, vi skal ud i indefor de næste måneder. Udover en højrekant vil jeg muligvis forsøge at forstærke den generelle bredde i truppen, hvis der dukker nogle gode spillere op, som vil skifte til os.
Der venter os et hårdt program i årets første måned. Vi skal bl.a. spille topkamp på St. James Park mod Man Utd, derudover er det den store cup måned i England, hvor vi både skal spille to liga-cup semifinaler og mindst en FA cup kamp. Vi starter ud mod Man U, hvor jeg håber vi kan tage en sejr, så vi hurtigst muligt får lagt nederlaget mod Man City bag os.

Den gamle legend, Alan Shearer tror på os i år

17. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 2,50    Uafgjort: 3,00    Man Utd: 2,62

Newcastle  - Man Utd (6)      1-0     (1-0)
1-0 Dritan Krasniqi (8)

MOM: Daniele Consolo, Man Utd (8)

Vi vinder over Man Utd og sikrer os 3 meget vigtige points i bestræbelserne på at hænge på Chelsea i toppen. Kampen er meget lige, men vi får heldigvis hurtigt scoret et mål og har rimelig godt styr på de røde djævle. De har naturligvis deres chancer - især til sidst, men vi holder ud og kan som sagt, kan vi sætte 3 yderst vigtige point ind på kontoen.
Efter kampen kommer den gamle Newcastle legende, Alan Shearer ned til os i omklædningsrummet og hilser på. Han er ansat som ekspert og kommentator ved Sky Sports og han er overbevist om, at vi kan hjemføre det mesterskabet til Newcastle. Jeg håber virkelig, at han får ret.

Button viste storform i dagens kamp

FA Cup - 3. runde fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 2,50    Uafgjort: 3,00    Ipswich: 2,62

Newcastle  - Ipswich (PRM)      2-1     (1-0)
1-0 Kirill Odnoral (17)
2-0 Enrico Ercoli (46)
2-1 Danny Haynes (65)

MOM: David Button, Newcastle (8)

Jeg stiller med reserverne idag og vi får hevet en meget heldig sejr hjem mod et godtspillende Ipswich. Heldigvis for os var vores reservekeeper David Button i topform og redder os flere gange fra en eventuel omkamp eller sågar et nederlag. I lodtrækningen til 4. runde får vi også hjemmebane mod et andet Premier League hold, ulvene fra Wolverhampton.

1. semifinale i Carling Cup fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,66    Uafgjort: 3,25    Aston Villa: 4,50

Newcastle  - Aston Villa (PRM)      2-0     (2-0)
1-0 Ryan McCord (4)
2-0 Boubacar Sylla (41)
Rødt kort til Jordan Collins, Aston Villa (59)

MOM: Gonzalo Villanueva, Newcastle (8)

Jeg stiller igen ikke med de stærkeste elleve, da Carling Cuppen har klart laveste prioritet, når man ser på de turneringer, vi stadig er med i.
Det holder dog ikke spillerne tilbage og vi udspiller Aston Villa, som nemt kunne have fået en ordenlig sæk med hjem til Birmingham, hvis det ikke var for vores manglende evne til at udnytte vores chancer.

Asamoah var i fremragende
spillehumør i dag

18. kamp i Premier League fra St. Andrews, Birmingham
Birmingham: 2,50    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,62

Birmingham (9) - Newcastle      0-1     (0-1)
0-1 Dritan Krasniqi (32)

MOM: Gyan Asamoah, Newcastle (8)

Vi har et topholds held for tiden og vinder alle de tætte kampe, vi er ude i.
Dagens kamp er ingen undtagelse, vi spiller godt og fortjener at score, men over 90 minutter havde det nok kun været rimeligt, at vi havde fået det ene point med os hjem. Vi er også tvunget til at vinde alle kampe, da Chelsea er suveræne i øjebklikket og vinder alle kampe, de spiller.

CHAMPIONS LEAGUE LODTRÆKNING

De 16 kvalificerede hold
til 1. knockout runde

AZ Alkamaar
Chelsea
Feywnoord
Arsenal
Torino
Schalke
Newcastle
Juventus
Man Utd
Real Madrid
FC Bayern
Barcelona
Lazio
Udinese
Sevilla
Atletico

1. Knockout Runde

Newcastle - Lazio

Real Madrid - Feyenoord

Schalke - Torino

Barcelona - Chelsea

Juventus - Arsenal

FC Bayern - Sevilla

Udinese - AZ

Atletico - Man Utd

Vi får æren af Lazio i første runde af knockout fasen i Champions League. Når man ser på de hold, der var gået videre, synes jeg ikke vi har fået den allerbedste lodtrækning, men så sandelig heller ikke den værste, så jeg er udmærket tilfreds med at det bliver Lazio, vi skal prøve at slå ud som de første på vores vej til at forsvare Champions League trofæet.

Fansene fik endnu en sejr på hjemmebane

19. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,80    Uafgjort: 3,00    Everton: 4,00

Newcastle  - Everton (8)      2-0     (2-0)
1-0 Kirill Odnoral (27)
2-0 Dritan Krasniqi (32)

MOM: Gonzalo Villanueva, Newcastle (8)

Til dagens kamp manglede jeg 5 førsteholdsspillere . Barnes, Vanden Borre og Diaby er alle skadet, mens Asamoah og Bell er taget til landskampe, men heldigvis har vi en bred trup og derfor kunne vi kører en sikker sejr hjem mod Everton trods alt. Efter vores kamp kunne jeg også fortælle at vi har været ude for at forstærke truppen. Vi har købt en spiller fra vores samarbejdsklub Niort. Han hedder Alexander Liogier og kan spiller på begge kanter, jeg forventer ikke at han kan spille sig på holdet med det samme, men på sigt er jeg sikker på, han bliver en god og stabil kantspiller, han kostede os 28.000.000 kr.

20. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,16    Uafgjort: 6,00    Aston Villa: 11,00

Newcastle  - Aston Villa (17)      0-0     (0-0)

MOM: Leigh Mills, Aston Villa (8)

Sikke en svag kamp af begge mandskaber. Villa ville absolut ingenting og vi formår slet ikke at få åbnet deres forsvar op. Under kampen bliver vi også snydt for det klareste straffespark, jeg nogensinde har set. Mit temperament løber af med mig efter kampen og jeg gør opmærksom på dommerens manglende evne til at se. Dagen efter modtager jeg et opkald fra Football Association. De fortæller mig, at jeg har fået karantæne i den næste kamp, vi skal spille mod Aston Villa i Carling Cuppen, for mine udtalelelser efter kampen mod Aston Villa. Heldigvis er det da kun i en kamp og det er i Carling Cuppen, så skulle jeg have karantæne, er det nok den bedste kamp at få det i.

Skadeschok og ny spiller til klubben

Asamoah kan have spillet
sin sidste kamp for The Toon Army

Jeg fik i dag den sørgelige nyhed fra African Nations Cup, at Gyan Asamoah har revet korsbåndet over og er ude i 7-9 måneder. Jeg talte med ham på telefon og han var nervøs for, at han havde spillet sin sidste fodboldkamp, da han jo ikke er helt ung mere. Jeg forsikrede ham, at han altid ville kunne få et job hos mig enten som træner eller scout, så han skulle ikke bekymre sig om fremtiden, men hellere sørge for at blive frisk igen.
Heldigvis har vi en bred trup, men det bliver svært at undvære den erfarne boksspiller resten af sæsonen.

Efter jeg havde talt med Asamoah ventede pressen på mig, da vi idag kunne offentliggøre endnu en forstærkning til vores hold. Det er den offensive højrekantsspiller Dennis Gaunitz, der skifter til os fra vores store rivaler Chelsea efter han er faldet i unåde ved Mourinho, da han mente han burde have mere spilletid. Jeg har holdt øje med ham hele sæsonen og da chancen endelig bød sig, slog jeg til. Han koster os 110.000.000 kr.

2. semifinale i Carling Cup fra Villa Park, Birmingham
Aston Villa: 3,25    Uafgjort: 3,25    Newcastle: 2,00

Aston Villa (PRM) (0) - Newcastle (2)       1-0     (0-0)
1-0 Alan Gallacher (90+2)

MOM: Alan Gallacher, Aston Villa (8)

Newcastle videre til Carling Cup med sammenlagt 2-1

Jeg sidder på tribunen og ser gutterne tabe 1-0 i overtiden til Aston Villa. Det betyder heldigvis ingenting, da vi går i finalen med sammenlagt 2-1. Igen vil Villa ikke noget før, der mangler et kvarters tid, hvor de begynder og satse. De får et par chancer, men vi holder dem fra scoringer indtil allersidst. I finalen møder vi min gamle klub, Arsenal.
Kampen bliver spillet d. 25. februar, 3 dage efter min 40 års fødselsdag.

Higuain der har skuffet i denne sæson
 afgjorde dagens cupkamp

FA Cup - 4. runde fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,16    Uafgjort: 6,00    Wolverhampton: 11,00

Newcastle  - Wolverhampton (PRM)      3-1     (2-1)
0-1 Daniel Kennedy (straffe, 1)
1-1 Paul Spence (selvmål, 4)
2-1 Branamir Kosstadinov (31)
3-1 Gonzalo Higuain (65)

MOM: Ryan McCord, Newcastle (8)

Efter en chokstart hvor Robert Doyle noget klodset laver et straffespark efter bare 32 sekunder, så får vi heldigvis hurtigt udlignet efter et hjørnespark, hvor Paul Spence retter bolden af og scorer i sit eget mål. Derefter har vi Ulvene presset i bund og Kosstadinov og Higuain sørger for at vi går videre til 5. runde. Jeg stiller op med mange reserver igen idag og jeg tror på, at det i sidste ende vil/kan betyde, at vi kan gå hele vejen og måske vinde 3 eller 4 titler i denne sæson.

21. kamp i Premier League fra White Hart Lane, London
Tottenham: 4,00    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 1,80

Tottenham (13) - Newcastle     1-1     (1-1)
1-0 Wilmer Paredes (6)
1-1 Carlos Soto (45)

MOM: Carlos Soto, Newcastle (8)

Det kan godt være, at Tottenham før dagens kamp kun lå placeret på en meget skuffende 13. plads, men set udfra de 90 minutter mod os i dag, så burde de ligge noget højere oppe i tabellen. De har os virkelig presset og vi er mere end heldige med, at hive et point med hjem fra White Hart Lane i dag. Det problem, vi har i øjeblikket har ikke noget med os at gøre, men simpelthen det faktum, at Chelsea vinder alle sine kampe. I denne runde var de på besøg i Charlton, de bliver reduceret til 10 mand efter 4 minutter og kommer bagud på et straffe i samme situation, men alligevel lykkes det dem at score to mål i de sidste 9 minutter og vinde 2-1 på The Valley, det er enten held eller også er det klasse.

Lige før transfervinduet lukkede i hentede jeg en ung brasiliansk midtbanespiler ved navn Gera fra Sao Paulo. Han var ønsket af flere store klubber, men han valgte os. Jeg aftalte med ham, at han skulle bruge det første halve år hos vores samarbejdsklub Brügge, da han i første omgang ikke kunne få arbejdstilladelse i England.

Jeg glemte at tage SS af stillingen, men I får den efter den næste spillede kamp i næste update.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2007, 11:20 af Metsu1 » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #830: 26 Maj 2007, 13:47 »

YES!. Dejligt med en længe ventet update fra "The Toon Army". Bliver spændende med ligaen + Chl.
Gof update igen, kanont at bloggen stadig kan holde det gode niveau, selvom der går længere tid mellem updatne,

Emillionaire
Gæst

« Svar #831: 26 Maj 2007, 14:11 »

dejlig lang update Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #832: 26 Maj 2007, 14:12 »

YES!. Dejligt med en længe ventet update fra "The Toon Army". Bliver spændende med ligaen + Chl.
Gof update igen, kanont at bloggen stadig kan holde det gode niveau, selvom der går længere tid mellem updatne,
Takker, jeg ved der er langt mellem de forskellige updates, men det er ikke fordi, jeg er træt af spillet, jeg spiller bare ikke så meget FM lige nu.

Jeg er røget i PCM i stedet for, jeg tror, det er alt den doping snak, der har vækket interessen for det spil igen  Wink
dejlig lang update Opstemt

Tak, dejligt at I stadig vil følge med

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #833: 26 Maj 2007, 14:34 »

Takker, jeg ved der er langt mellem de forskellige updates, men det er ikke fordi, jeg er træt af spillet, jeg spiller bare ikke så meget FM lige nu.

Jeg er røget i PCM i stedet for, jeg tror, det er alt den doping snak, der har vækket interessen for det spil igen  Wink

Alt forladt. Spiller det selv i ny og næ.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #834: 26 Maj 2007, 15:01 »

Du bliver ved og ved Metsu! Det er fandme flot Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #835: 28 Maj 2007, 22:16 »

Du bliver ved og ved Metsu! Det er fandme flot Thumbs Up

Tusind tak for rosen, jeg håber på, at jeg kan have en update klar inde for et par dage, hvis alt går godt  Wink

mrfair
Gæst

« Svar #836: 29 Maj 2007, 11:05 »

Flot update. Flotte resultater. Er der noget der kan stoppe Newcastle... det tror jeg ikke. Også et par meget spændende signings du har lavet.

Alfster
Blogmester

« Svar #837: 01 Jun 2007, 09:19 »

Så har jeg lige brugt nogle dage på job for at læse det hele igennem. 

Jeg har stor respekt for dine resultater. Det er dæleneme skarpt. Det er uden tvivl den bedste blog på siden. Du må bruge ufattelig meget tid med alle de updateringer.

Hvor lang tid har du egentligt brugt på selve spillet???

Når du nu har vundet endnu et mesterskab til dit meget store trofæskab, kunne jeg godt tænke mig at se dig en i dansk klub. Det ville være spændende at se hvad du kan præstere med et dansk hold.

Jeg håber du fortsætter i bloggen, du har rigtig mange læsere, som vil følge bloggen til den bitre ende.

Tilsidst kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan du bruger dine scouts, kunne du evt smide en PB!

Endnu engang super blog..

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #838: 01 Jun 2007, 13:38 »

Flot update. Flotte resultater. Er der noget der kan stoppe Newcastle... det tror jeg ikke. Også et par meget spændende signings du har lavet.

Mange tak for kommentaren, jeg håber så sandelig, at du har ret i, at der ikke er nogen, der kan stoppe os  Thumbs Up

Så har jeg lige brugt nogle dage på job for at læse det hele igennem.

Jeg har stor respekt for dine resultater. Det er dæleneme skarpt. Det er uden tvivl den bedste blog på siden. Du må bruge ufattelig meget tid med alle de updateringer.

Hvor lang tid har du egentligt brugt på selve spillet???

Når du nu har vundet endnu et mesterskab til dit meget store trofæskab, kunne jeg godt tænke mig at se dig en i dansk klub. Det ville være spændende at se hvad du kan præstere med et dansk hold.

Jeg håber du fortsætter i bloggen, du har rigtig mange læsere, som vil følge bloggen til den bitre ende.

Tilsidst kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan du bruger dine scouts, kunne du evt smide en PB!

Endnu engang super blog..

Rart at høre, at du havde lyst til at læse bloggen fra starten af, det tager jo efterhånden sin tid, at komme igennem de mange sider  Opstemt (men hvad skal man ellers lave på jobbet  Thumbs Up )

- Jeg er også utrolig glad for, at du synes min blog er en af de bedste på siden, da der jo virkelig er mange blogs af fremragende kvalitet på siden. Selvom opdateringerne ikke er så hyppige længere, kan jeg forsikre dig, at jeg fortsætter bloggen indtil FM08 udkommer.

- Der går meget tid med både spillet og opdateringerne, men det er en del af det at lave en blæog, når man først er startet, så er man nødt til at "gå planken ud". Iflg. tælleren på savegamet har jeg brugt: 33 dage, 6 timer og 54 minutter og har en afhængighedsgrad, der siger: "Det er egentlig ikke vanedannende, jeg kan bare ikke holde op med at spille..." (Det skal dog siges, at spillet ofte kører, mens jeg også laver updates osv., så det er nok ikke den helt reelle spilletid, men meget tid, er der da brugt).

- Jeg har også selv overvejet at tage til DK, men jeg må indrømme, at de gange jeg har prøvet at starte i DK, så er det gået galt for mig, jeg kan simpelthen ikke finde taktikken til SAS-ligaen, men hvem ved, hvad der skal ske i sommeren 2018.

- Jeg sender dig en PB i løbet af dagen, hvor jeg lige skriver lidt om den måde, jeg bruger mine scouts på.

- Du takker mig for en super blog, jeg takker dig for at du læse med og få at du skriver en flot kommentar på bloggen, det er lige præcis de forskellige kommentarer, der gør, at man har lyst til at lave en blog.
Derfor skal alle jer, der følge bloggen og smider jeres kommentarer i ny og næ have en stor tak, det betyder virkelig meget for moralen.

Nå, skal vi så ikke have en lille update, jeg tror, den er klar om en lille times tid!

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #839: 01 Jun 2007, 13:41 »

Strålende Metsu1! Kom så med den. Smiley

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010