home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177053 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #810: 05 Maj 2007, 18:37 »

Sindsygt fed blog, synes det er sjovt at se at mange de der man tror bliver gode, de har overhovedet ikke spillet på landsholdet og sådan noget. jeg mener Higuain 29 landskampe eller hvor mange det var

Kunne jeg eventuelt få SS af

Jack Hobbs
Celsinho
Leandro Lima
Emilio Nsue
Magnus Troest
Vincent Degre

Oscar Ustarri var jo stadig røvdårlig mentalt ?? Huh

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #811: 05 Maj 2007, 21:13 »

Og connor clifford .

PS. jeg ved ikke om det der Clifford r stavet rigtigt !

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #812: 07 Maj 2007, 19:44 »

Sindsygt fed blog, synes det er sjovt at se at mange de der man tror bliver gode, de har overhovedet ikke spillet på landsholdet og sådan noget. jeg mener Higuain 29 landskampe eller hvor mange det var

Kunne jeg eventuelt få SS af

Jack Hobbs
Celsinho
Leandro Lima
Emilio Nsue
Magnus Troest
Vincent Degre

Oscar Ustarri var jo stadig røvdårlig mentalt ?? Huh

Mange tak for rosen og du har helt ret i det med talenterne, der aldrig rigtig slår igennem. Higuain (19 landskampe) har dog haft det svært, da han på det franske landshold har nogle seriøse rivaler til hans plads som midtbane/angriber.

Tjek f.eks disse offensive midtbanespillere på det franske landshold:
Bruno Mesquita
Jean-Dominique Pariente

Her er de andre SS's du bestilte:

Jack Hobbs
Celsinho
Leandro Lima
Emilio Nsue
Magnus Troest
Vincent Degre

og ja Ustari er psykisk ustabil  Opstemt

Og connor clifford .

PS. jeg ved ikke om det der Clifford r stavet rigtigt !
Clifford er jo en af de spillere, der er på mit reservehold og han er en spiller, jeg seriøst overvejer at give noget spilletid. Manglende spilletid er også grunden til hans forholdsvis ringe stats, men han kan være en kommende midtbanestjerne på mit hold (hvis jeg nogensinde, får tid til at spille gamet igen)

Connor Clifford

Jeg håber, at jeg senest fredag, kan smide en update på over en laaannnggg december måned med bl.a VM for klubhold

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #813: 08 Maj 2007, 11:13 »

Må man få et billede af Sivebæk og Simon kjær? Smiley

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #814: 09 Maj 2007, 14:56 »

HVornåR kaN Vi FoRvenTe UpDaTe

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager

« Svar #815: 10 Maj 2007, 12:06 »

Forhåbentlig kan jeg smide dem op i aften  Wink

HVornåR kaN Vi FoRvenTe UpDaTe

SEnesT I MorgEN, HviS ALT gåR GoDt

HAr iKKe så MEGet Tid i øJebLIkkeT, håBer I ViL bæRe oVEr mEd MIT SlØsErI  Opstemt

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #816: 10 Maj 2007, 12:45 »

Mange tak for rosen og du har helt ret i det med talenterne, der aldrig rigtig slår igennem. Higuain (19 landskampe) har dog haft det svært, da han på det franske landshold har nogle seriøse rivaler til hans plads som midtbane/angriber.

Tjek f.eks disse offensive midtbanespillere på det franske landshold:
Bruno Mesquita
Jean-Dominique Pariente

Her er de andre SS's du bestilte:

Jack Hobbs
Celsinho

Leandro Lima er da blevet ganske habil, men han er selvfølgelig ingenting i forhold til de der franske regens...
Leandro Lima
Emilio Nsue
Magnus Troest
Vincent Degre

og ja Ustari er psykisk ustabil  Opstemt
Clifford er jo en af de spillere, der er på mit reservehold og han er en spiller, jeg seriøst overvejer at give noget spilletid. Manglende spilletid er også grunden til hans forholdsvis ringe stats, men han kan være en kommende midtbanestjerne på mit hold (hvis jeg nogensinde, får tid til at spille gamet igen)

Connor Clifford

Jeg håber, at jeg senest fredag, kan smide en update på over en laaannnggg december måned med bl.a VM for klubhold

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #817: 10 Maj 2007, 13:50 »

Jeg håber Ždu smider en op i morgen

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager

« Svar #818: 10 Maj 2007, 18:09 »

Christian Sivebæk

Simon Kjær (modig fyr  Wink )

Metsu1
Manager

« Svar #819: 11 Maj 2007, 14:34 »

DECEMBER 2017

Julen står for døren og dermed også den hårdeste måned, når man spiller i den engelske Premier League. Vi skal spille den sidste puljekamp i Champions League og er stadig med i Carling Cuppen Derudover skal vi til Japan for at repræsentere Europa i VM for klubhold og der er også fuldt program i Premier League, så vi får nok at se til den næste måneds tid. Vi starter med den sidste puljekamp i Champions League mod Steaua på hjemmebane, som vi skal vinde for at sikre os videre avancement til ottendedelsfinalern e.

6. kamp i Champions League Gruppe B fra St. James Park, Newcastle
Newcastle - Steaua
2,00  -  3,25  -  3,25

Newcastle - Steaua      4-0    (2-0)
1-0 Paul Anderson (12) - Drømmemål på langskud fra 30 meters afstand
2-0 Branamir Kosstadinov (30)
3-0 Dristan Krasniqi (53)
4-0 Dristan Krasniqi (80)

MOM: Dristan Krasniqi, Newcastle (9)

Sådan, vi vinder sikkert over Steaua og er videre til næste runde. Samtidig viser spillerne at vi langt fra er færdige i jagten på endnu en Champions League triumf. Vi ender som 2'er i puljen efter Feyenoord og kan nu se frem til at skulle møde en af de andre 7 puljevindere. Her er slutstillingen i Gruppe B:

Club World Championships

Så er vi nået frem til sæsonens første mulighed for at vinde et trofæ. Vi er rejst til Japan for at deltage i verdensmesterskabet for klubhold, hvor vi automatisk er kvalificeret til semifinalen. Vi skal møde det australske mesterhold Auckland i semifinalen, mens San Lorenzo fra Argentina spiller mod Pumas fra Mexico i den anden semifinale.

FIFA Club World Championship Semifinale fra Yokohama International Stadium, Yokohama
Newcastle - Auckland (AUS)
1,03  -  7,00  -  51,00
Menez's scoringer fik os igang mod
de svage australiere

Newcastle - Auckland      6-0    (2-0)
1-0 Jeremy Menez (24)
2-0 Jeremy Menez (37)
3-0 Alex Young (67)
4-0 Dristan Krasniqi (75)
5-0 Alex Young (80)
6-0 Simon Chadwick (84)

MOM: Alex Young, Newcastle (10)

Helt som forudset slagter vi det australske mesterhold fra Auckland. De har ikke en afslutning i kampen og hvis vi havde stillet i stærkeste opstilling og samtidig været mere aggressiv i vores spil, så kunne vi nemt have vundet med et tocifret antal mål. Det vigtigste er, at vi nu har chancen for at kunne kalde os for verdens bedste, hvis vi kan vinde den næste kamp.

FIFA Club World Championship Finale fra Yokohama International Stadium, Yokohama
Newcastle - San Lorenzo (ARG)
2,00  -  3,25  -  3,25

Newcastle - San Lorenzo (ARG)      2-4 ef.s.   (0-0) - (0-0)
Vi vandt desværre ikke pokalen
uden de store ører denne gang

Straffesparkskonkur rence
Kirill Odnoral brænder for Newcastle
0-1 Cristian Gonzalez scorer for San Lorenzo
Bessala Bell brænder for Newcastle
0-2 Carlos Mendez scorer for San Lorenzo
1-2 Silva scorer for Newcastle
1-3 Walter Barrientos scorer for San Lorenzo
2-3 Danny James scorer for Newcastle
2-4 Hernan Fredes scorer for San Lorenzo

San Lorenzo vinder 4-2 efter straffesparkskonkur rence

MOM: Cristian Gonzalez, San Lorenzo (8)

Vi taber desværre i dag efter en meget tæt kamp. Begge hold havde chancerne i den ordinære spilletid, men det ender altså med, at vi taber efter straffespark hvor vi simpelthen er for ringe.
Vors spil lider en del under, at jeg til dagens kamp igen skifter en del ud og giver chancen til marginalspillere som Doyle, Digard og Menez, som egentlig gør det ok, men man kan tydeligt se, at der mangler skarphed.
Alt i alt spiller vi en udemærket turnering og det vigtigste er, at vi slipper helskindet igennem uden alvorlige skader for nu kommer vi til det hårde juleprogram, hvor vi skal spille 4 kampe på 10 dage.

Carling Cup - Kvartfinale fra The Valley, London
Charlton: 11,00    Uafgjort: 5,00    Newcastle: 1,16

Charlton - Newcastle      8-9 ef.s.    (1-1) - (2-2)
1-0 Nicholas Bignall (44)
1-1 Gyan Asamoah (45+1)
1-2 Dritan Krasniqi (73)
2-2 Dave Allen (84)
3-2 Nicholas Bignall (91)
4-2 Nicholas Bignall (95)
4-3 Dritan Krasniqi (101)
4-4 Kirill Odnoral (116)
Charlton spillerne kunne ikke fatte,
at de havde misset chancen for en plads i semifinalen

Straffesparkskonkur rence
4-5 Silva scorer for Newcastle
5-5 Marcin Kociszewski scorer for Charlton
5-6 Gonzalo Higuain scorer for Newcastle
6-6 Darren Bent scorer for Charltonx
6-7 Anthony Vanden Borre scorer for Newcastle
7-7 David Mugeyi scorer for Charlton
7-8 Kirill Odnoral scorer for Newcastle
8-8 Nicholas Bignall scorer for Charlton
8-9 Villanueva scorer for Newcastle
Daven Allen brænder for Charlton

Newcastle vinder 9-8 efter straffesparkskonkur rence

MOM: Nicholas Bignall, Charlton (9)

Vi er videre til semifinalen i Carling Cuppen efter en af de mest sindsyge kampe, jeg har oplevet. Vi har sejren inde for rækkevidde med bare 6 minutter igen, så dukker Allen op og udligner. Derefter scorer den engelske landsholdsforward Bignall to kasser og vi er så godt som ude af cuppen, men vi kæmper os tilbage og trækker derefter det længste strå i en meget tæt straffesparkskonkur rence, hvilket fuldender et flot comeback af spillerne. Vi har fornøjelsen af Aston Villa i semifinalen, som jo bliver afviklet over to kampe.

Asamoah kunne endelig danse
sin scoringsdans på St. James Park igen

14. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,16    Uafgjort: 6,00    Crystal Palace: 11,00

Newcastle  - Crystal Palace (12)      5-0     (3-0)
1-0 Anthony Vanden Borre (4)
2-0 Martin Black (selvmål, 16)
3-0 Anthony Vanden Borre (33)
Rødt kort til Joey O'Brien, Crystal Palace (62)
4-0 Gyan Asamoah (74)
5-0 Gyan Asamoah (84)

MOM: Silva, Newcastle (9)

Vi udstiller stakkels Crystal Palace og sender dem hjem med en øretæve på 5-0. Sejren betyder også, at vi stadig er ubesejrede i ligaen efter 14 kampe.
Noget af det bedste ved denne kamp er dog at se, Asamoah finde vej til netmaskerne igen, da han har haft lidt problemer indtil videre i denne sæson. Han bliver heller ikke yngre og konkurrencen er benhård i angrebet, hvor der kun er 2 pladser men 5 spillere, der kan besætte disse pladser.

Nicholas Bignall =
Newcastle's plageånd

15. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,80    Uafgjort: 3,00    Charlton: 4,00

Newcastle  - Charlton (6)      2-2     (2-1)
1-0 Dritan Krasniqi (43)
2-0 Danny James (45)
2-1 Nicholas Bignall (45+1) - 15 sekunder fra de gav bolden op efter vores scoring til 2-0
2-2 Nicholas Bignall (46)

MOM: Nicholas Bignall, Charlton (8)

Jeg ved ikke, hvad det er med Charlton og os, men vi får da spillet nogle actionfyldte kampe med mange scoringer. Der skal ikke meget til i fodbold, før det hele kan vende i mod en. Vi fører 2-0 til pausen.... eller det tror vi, men spillerne sover efter scoringen til 2-0 og så udnytte min/vores onde ånd Nicholas Bignall chancen og reducere til 1-2 og så er det pludselig dem, der går til pauseteen med en god fornemmelse. Minsandten om vi ikke kun lige når, at give bolden op før den ligger i vores mål til 2-2, igen Bignall og igen sover vi med øjnene åben. Resten af kampen bølger frem og tilbage, men der kommer ikke flere scoringer, så begge hold får fuldt fortjent et point ud af det flotte spil.

16. kamp i Premier League fra City of Manchester Stadium, Manchester
Man City: 3,25    Uafgjort: 3,25    Newcastle: 2,00

Man City (5) - Newcastle       2-1     (2-1)
1-0 Dimitri Daeseleire (6)
2-0 Lukas Sinkiewicz (14)
2-1 Dritan Krasniqi (31)

MOM: Dimitri Daeseleire, Man City (8)

Så skete det, vi taber vores første Premier League opgør efter 15 kampe uden nederlag. City chokstarter og scorer på deres første og eneste chancer i 1. halvleg. Efter udligningen og i sidste 45 minutter, har vi faktisk rigtig godt styr på City, men vi har svært ved at udnytte vores chancer. Alt i alt et ærgeligt nederlag, men man kan jo ikke vinde dem alle og City har været stabil i toppen de sidste mange sæsoner, så det er et hold, der vil være med, hvor det er sjovt. Desværre bliver Chelsea efter deres svage sæsonstart bare ved med at vinde og vinde, så der er ikke råd til mange fejltrin, hvis vi skal have det mesterskab til Newcastle.

Tidligere spiller vender hjem til Newcastle!
United sender spiller retur
til Newcastle

Efter lange seje forhandlinger med Manchester United fik jeg endelig en fax fra dem søndag d. 31.12.2017, hvor de accepterede mit bud på 50.000.000 kr. for den centrale forsvarsspiller Steve "Doctor" Watson.
Watson vender dermed tilbage til The Toon Army efter et mislykket ophold i Manchester, hvor han aldrig slog til. Ved hans skifte til United var han engelsk landsholdsspiller, mens han nu ikke engang er en mulighed, John Carver kigger efter, når han udvælger sin landsholdstrup.
Watson blev heldigvis træt af situationen og forlangte mere spilletid, det kunne han ikke få, så det lykkedes mig endelig at overtale United ledelsen til at lade Doc skifter tilbage til os.
Grunden til han bliver kaldet "doktor" Watson er pga. hans kliniske forsvarsspil, der gjorde ham til landsholdsspiller i hans første periode hos os. Han skiftede til United for 132.000.000, så jeg synes det er en fremragende handel, vi har gjort her.

Premier League tabellen efter 16 kampe

Næste update: Hvem møder vi i Champions League og kommer der flere spillere til Newcastle??
« Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 14:36 af Metsu1 » Logged

morten103
Gæst

« Svar #820: 11 Maj 2007, 14:39 »

godt gået

Zone 43
Manager

« Svar #821: 11 Maj 2007, 14:44 »

Fik du nogen lige kampe mod Charlton? Rullende Øjne Peace

Det ser fortsat fint ud, men ærgeligt i City kampe Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #822: 11 Maj 2007, 17:06 »

Tak for SS'et god update og som sagt ærgeligt men man city .

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

mrfair
Gæst

« Svar #823: 18 Maj 2007, 10:12 »

Hvornår får vi et update?

Jesni
Gæst

« Svar #824: 18 Maj 2007, 10:45 »

Hvornår får vi et update?

Jeg har skiftet mail under min bruger som Metsu1, men det har åbenbart spoleret det hele, så der kommer ikke en update før, jeg har fået crewet til at fikse det.

Det tager forhåbentlig ikke ret lang tid.  Skuffet

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010