home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177147 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #765: 21 Apr 2007, 23:44 »

Du har måske lige et par dage du ikke ved hvad du skal gøre med???  Grin

Har læst det meste nu, og jeg vil sige det er skide godt gået. Har du overvejet at skifte til at træne nogle mindre hold? Det behøver ikke at være 6. division i England, men Championnat Nationale i Franrkig eller League One i england kunne være vildt spændende at se dig i!  Thumbs Up

Men hey, det skal ikke tages som nogen kritik.  Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #766: 22 Apr 2007, 01:22 »

Det er simpelthen imponerende. Første blog, og du runder de 50 sider. Sådan!

Jeg må indrømme, at jeg ikke har fulgt med gennem hele bloggen, men har lige læst de sidste opdateringer, og det ser godt ud... især hvad angår resultaterne må man sige :-).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Metsu1
Manager

« Svar #767: 22 Apr 2007, 10:55 »

Har læst det meste nu, og jeg vil sige det er skide godt gået. Har du overvejet at skifte til at træne nogle mindre hold? Det behøver ikke at være 6. division i England, men Championnat Nationale i Franrkig eller League One i england kunne være vildt spændende at se dig i!  Thumbs Up

Men hey, det skal ikke tages som nogen kritik.  Smiley

Tusind tak for de flotte ord og jeg har bestemt overvejet at skifte til en mindre klub indefor de næste sæsoner, jeg vil bare så gerne vinde mesterskabet med Newcastle først  Opstemt

Frankrig, Holland eller en lavere division i England er bestemt en mulighed, men nu må vi se, hvad der eventuelt byder sig i sommerpausen. (Jeg tager det overhovedet ikke som nogen kritik, jeg vil meget gerne have lidt "modspil")

Det er simpelthen imponerende. Første blog, og du runder de 50 sider. Sådan!

Jeg må indrømme, at jeg ikke har fulgt med gennem hele bloggen, men har lige læst de sidste opdateringer, og det ser godt ud... især hvad angår resultaterne må man sige :-).

Endnu en gang tak og ja, tiden flyver men jeg havde da heller aldrig regnet med, at jeg kunne lave en blog på denne længde, men når man laver en blog, synes jeg det er med til at holde spændingen i spillet meget længere end normalt.

og resultaterne ser rigtig gode ud indtil videre  Thumbs Up

EDIT: Der er en update på vej indefor en times tid

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #768: 22 Apr 2007, 10:57 »

godt.

Grin

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #769: 22 Apr 2007, 11:06 »

Citat
EDIT: Der er en update på vej indefor en times tid

Det lyder super! Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #770: 22 Apr 2007, 11:43 »

OKTOBER 2017

Så er vi nået til oktober måned og som altid er der mange kampe og især i mit job som tyrkisk landstræner skal jeg ud i nogle deciderede skæbnekamp for at opnå kvalifikation til næste sommers VM-slutrunde. Hvis vi ikke kvalificerer os til VM, har jeg valgt at træde tilbage som tyrkisk landstræner, da det er det helt store mål for det tyrkiske fodboldforbund.
Inden jeg skal med landsholdet, har vi i Newcastle en svær hjemmekamp mod en af sæsonens store overraskelser, Birmingham som ligger nr. 4 i tabellen efter de første kampe i sæsonen.

Diaby var vores redningsmand i dag

7. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,66    Uafgjort: 3,25   Birmingham: 4,50

Newcastle  - Birmingham (4)     2-1      (1-1)
0-1 Jack Jeffrey (7)
1-1 Dritan Krasniqi (27)
2-1 Vassiriki Diaby (67)

MOM: Vassiriki Diaby, Newcastle (8)

Vi er ikke klar fra start og efter Birminghams scoring ser vi virkelig nervøse ud, men heldigvis får Krasniqi hurtigt prikket udligningen ind . I anden halvleg har vi kontrol over kampen og heldigvis scorer Diaby på et flot langskud. Efter scoringen overlader vi alt for meget initiativ til Birmingham, men vi holder føringen og er stadig ubesejrede efter de første 7 kampe.

Landsholdssamling

Så er vi fremme ved den altafgørende kamp mod Bulgarien. Vi er desværre igen ramt af skader og karantæner til nogle af holdets store profiler (Cem og Turgut), så det er ryggen mod muren, da vi skal vinde denne kamp for fortsat at være med i kapløbet om billetter til VM 2018.

VM-Kvalifikationskamp fra Vasil Levski, Sofia
Bulgarien - Tyrkiet          2-1     (2-0)
1-0 Valeri Bojinov (2)
2-0 Valeri Bojinov (7)
Rødt kort til Iordan Tzvetko, Bulgarien (57)
2-1 Yilmaz Kadir (68)
Rødt kort til Uslu Murat, Tyrkiet (79)

MOM: Valeri Bojinov, Bulgarien (9)

Det var det! Selvom vi spiller en god kamp og har mange store chancer, så formår vi ikke at vinde kampen. De får desværre ligesom englænderne scoret to hurtige mål og så er det endnu en gang op af bakke for os. Efter vi har spillet en times tid opstår der pludselig muligheder. Vi har dem presset og udover det får de Tzvetko udvist, vi får også reduceret og spillerne er virkelig opsatte, men så dummer Murat sig og får et rødt kort, så vi er ti mod ti. Efter udvisningen får vi ikke gang i spillet igen og vi taber kampen. Den sidste kamp mod Litauen er nu kun vigtig for statistikken, da vi hverken kan nå det ene eller andet og jeg vil efter kampen som sagt indgive min opsigelse.

VM-Kvalifikationskamp fra Zilgiris, Vilnius
Litauen - Tyrkiet        0-3      (0-2)
0-1 Yilmaz Kadir (7)
0-2 Yilmaz Aydin (45)
0-3 Yilmaz Kadir  (straffe, 90+2)

MOM: Yilmaz Kadir, Tyrkiet (9)

Spillerne giver mig en perfekt afskedsgave, da vi i en kedelig kamp vinder sikkert over Litauen. Yilmaz Kadir har i de 2 kampe virkelig vist, hvilken stjerne i svøb han er og han er en spiller, jeg muligvis vil prøve at få til Newcastle på et eller andet tidspunkt i denne sæson.
Efter kampen fortæller jeg spillerne om min beslutning og jeg afleverer min opsigelse til det tyrkiske fodboldforbund.

Slutstillingen i VM-Kvalifikationsgruppe 3

STATUS OVER TIDEN SOM LANDSTRÆNER FOR TYRKIET

Jeg synes det har været spændende at være landstræner for Tyrkiet. Kigger man på det spillermateriale, jeg har haft til rådighed, har de offensive pladser altid været svære at besætte, da der har været rigtig mange at vælge i mellem. Især på pladsen som venstre wing har der været hård konkurrence, da der reelt er 4 spillere, der kan gå ind på landsholdet. Derimod er det umuligt, at finde en ordenlig venstre back og er Eren på højre back pladsen ude, har man heller ingen alternativer til ham, så det er pga. den svage defensiv, at vi ikke for alvor kunne udrette noget.
Tyrkiet er helt sikkert ikke det sidste landshold jeg har trænet, men næste gang vil jeg nok være lidt grundigere inden jeg takker ja til et landstrænerjob.

3. kamp i Champions League Gruppe B fra St. James Park, Newcastle
Newcastle - Lille
1,80  -  3,00  -  4,00

Newcastle - Lille     5-1    (2-1)
0-1 Gigoris Georgiadis (straffe, 27)
1-1 Silva (33)
2-1 Giles Barnes (44)
3-1 Dritan Krasniqi (48)
4-1 Ernest-Adje Adjetey (selvmål, 83)
5-1 Silva (86)

MOM: Silva, Newcastle (10)

Efter skuffelsen med det tyrkiske landshold er det heldigvis helt anderledes at stå i spidsen for Newcastle. Efter en noget ufortjent føring til Lille på et straffespark, kører vi dem over i den sidste time og viser at vi også i denne sæson er en af favoritterne til at vinde pokalen med de store ører. Jeg håber, at spillerne kan overføre det gode spil til vores næste kamp, da vi skal til Anfield og møde Liverpool.

Fansene var overlykkelige
efter sejren på Anfield

8. kamp i Premier League fra Anfield, Liverpool
Liverpool: 5,50    Uafgjort: 3,60   Newcastle: 1,50

Liverpool (9) - Newcastle      0-2      (0-1)
0-1 Dritan Krasniqi (37)
0-2 Gonzalo Villanueva (90+1)

MOM: Gonzalo Villanueva (8)

Sådan! Vi vinder mod Liverpool på Anfield og måden vi gør det på er fremragende. Vi styrer kampen fra start til slut og det er lige før,  jeg godt tør love et mesterskab, hvis vi kan holde dette spillemæssige niveau i vores resterende udekampe i denne sæson. Det hjælper naturligvis også, at Krasniqi mere eller mindre scorer i samtlige kampe, han spiller i.

Carling Cup - 3.runde fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 1,50    Uafgjort: 3,60   Leicester: 5,50

Newcastle  - Leicester      1-0     (0-0)
1-0 Kirill Odnoral (90+4)

MOM: Ryan Shawcross, Leicester (8)

Der er ikke så meget at sige til dagens pokalkamp. Vi er mega heldige med at score i det absolut sidste minut af kampen, da Odnoral kommer højest efter et hjørnespark fra Vanden Borre. Leicester spillerne kæmper alt hvad de har lært og viser stor vilje, men vi gør altså det onde ved dem og sender dem hjem med et nederlag i overtiden. Jeg skifter ud på 3-4 pladser til dagens kamp, men derfor er jeg stadig lidt skuffet over, at vi ikke kører dem ud af St. James Park, men vi er videre og det er det, der tæller.

Barnes' scoring gav 3 points
 i en halvsløj kamp

9. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle  
Newcastle: 1,16    Uafgjort: 6,00   Leeds: 11,00

Newcastle  - Leeds (18)           1-0     (1-0)
Giles Barnes (39)

MOM: Carlos Soto, Newcastle (8)

Vi vinder men igen uden at imponere rent spillesmæssigt. Det er aldrig rart med en spillemæssig krise, men det er især et problem, når man om en uge skal møde sin allerstørste konkurrent til mesterskabet på udebane, som vi skal når vi tager til Stamford Bridge i næste runde. Det vigtigste er dog at vi henter 3 points og Giles Barnes scorer et flot solomål og bliver matchvinder. Næste opgave er i Champions League, hvor vi skal til Frankrig og møde Lille.

4. kamp i Champions League Gruppe B fra Stade Felix Bollaert, Lens
Lille - Newcastle
4,00  -  3,00  -  1,80

Lille - Newcastle      1-0    (0-0)
1-0 Leandro (57)

MOM: Ante Bekavac, Lille (8)

Efter de seneste kampes spillemæssig nedtur levererer vi i dag en god indsats men oplever så en resultatmæssig nedtur, hvilket er meget værre. Lille får deres hævn efter 5-1 nederlaget i Newcastle for 14 dage siden. Nederlaget betyder ikke så meget, vi har stadig alle muligheder for selv at afgøre vores skæbne i puljen, men jeg må indrømme, da jeg så vores pulje efter lodtrækningen, regnede jeg med at vi efter dagens kamp allerede havde kvalificeret os til 2. runde, men sådan skulle det ikke gå.

Stillingen i Premier League efter 9 kampe:

Næste update: Ny fodboldnation ønsker mig som træner og vi skal ud på sæsonens hidtil største test på Stamford Bridge
« Seneste Redigering: 23 Apr 2007, 12:05 af Metsu1 » Logged

Emillionaire
Gæst

« Svar #771: 22 Apr 2007, 12:18 »

god stil med sejr over Lille hele 5-1 Thumbs Up også i ligaen, det kører bare for dig Metsu Wink

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #772: 22 Apr 2007, 12:51 »

Spændende blog, som fortsat er godt sat op. Lyder spændende med en ny fodboldnation, som vil have dig som manager.
Den store test på Stamford Bridge, rækkens etter mod rækkens toer. De mødes jo også i virkeligheden i dag. Håber du vinder, så længe det ikke bliver resultatet i virkeligheden. Smiley

Fortsæt det gode arbejde.!

Brøndby IF & Chelsea FC

Emillionaire
Gæst

« Svar #773: 22 Apr 2007, 19:11 »

skal John Terry virkelig være træner for dit Newcastle hold?

Metsu1
Manager

« Svar #774: 23 Apr 2007, 01:19 »

god stil med sejr over Lille hele 5-1 Thumbs Up også i ligaen, det kører bare for dig Metsu Wink

Ja, pånær nederlaget i returen på 1-0  Sur men vi ligger stadig godt med i puljen

skal John Terry virkelig være træner for dit Newcastle hold?

Han er allerede træner for mig i Newcastle Thumbs Up

Spændende blog, som fortsat er godt sat op. Lyder spændende med en ny fodboldnation, som vil have dig som manager.
Den store test på Stamford Bridge, rækkens etter mod rækkens toer. De mødes jo også i virkeligheden i dag. Håber du vinder, så længe det ikke bliver resultatet i virkeligheden. Smiley

Fortsæt det gode arbejde.!

Mange tak og kampen på Stamford Bridge blev meget tæt, men alt dette kommer du til at høre mere om i næste update, hvor jeg også fortæller om mit nye landstrænerjob  Wink

mrfair
Gæst

« Svar #775: 23 Apr 2007, 11:16 »

Din målscore i ligaen er jo direkte klam.

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #776: 24 Apr 2007, 10:26 »

Prøv at smid et SS ind af dit hold !!

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #777: 24 Apr 2007, 20:01 »

Nice update. glæder mig til at læse næste update Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Metsu1
Manager

« Svar #778: 24 Apr 2007, 20:02 »

Din målscore i ligaen er jo direkte klam.

Wink Aldrig har jeg været så glad for at være med i noget klamt

Prøv at smid et SS ind af dit hold !!

Her er holdet, der gerne skulle hente guld i år

Nice update. glæder mig til at læse næste update Wink

Mange tak  Thumbs Up, næste update kommer i løbet af et par dage

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #779: 25 Apr 2007, 10:32 »

Tak må jeg så se et SS af higuain og silva ?? takk

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010