home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177229 gange)
Swaagenz1
Gæst

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #735: 26 Mar 2007, 14:46 »

Stort tillykke med at få pokalen med de store ører til Newcastle!!
Og næste sæson kommer mesterskabet også til Newcastle.
Surt med stadionudvidelsen.
Personligt spiller jeg kun med klubber der har kapacitet på 75.000 og derover!! Wink

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #736: 31 Mar 2007, 10:35 »

Hey....
Hvornår kan vi forvendte opdate

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager

« Svar #737: 31 Mar 2007, 12:58 »

Hey....

Muligvis i eftermiddag, men jeg har været total hængt op med arbejde og fodbold i den seneste uge, så det er ikke blevet til så meget FM  Skuffet

Emillionaire
Gæst

« Svar #738: 31 Mar 2007, 15:15 »

jeg har et spørgsmål: hvilke ligaer er valgt til dette spil?

Metsu1
Manager

« Svar #739: 31 Mar 2007, 15:54 »

jeg har et spørgsmål: hvilke ligaer er valgt til dette spil?

Jeg har følgende ligaer med:

1. division fra:
Argentina
Belgien
Brasilien
Danmark
Frankrig
Tyskland
Holland
Portugal
Skotland

Premier League, Championship og 1. division fra England
Serie A og B fra Italien
Primera Division og 2. division fra Spanien

Mht. updaten kan jeg ikke nå det i dag, men jeg håber at få lidt tid i morgen.

Metsu1
Manager

« Svar #740: 03 Apr 2007, 17:17 »

Hey....

Beklager endnu en gang de manglende updates, men nu lysner det og jeg håber meget på, at jeg en gang i aften (efter CL) kan smide første update på om den nye sæson.

Håber I stadig er interesserede i bloggen, selvom jeg har været lidt sløv på det seneste  Wink

Emillionaire
Gæst

« Svar #741: 03 Apr 2007, 17:47 »

Beklager endnu en gang de manglende updates, men nu lysner det og jeg håber meget på, at jeg en gang i aften (efter CL) kan smide første update på om den nye sæson.

Håber I stadig er interesserede i bloggen, selvom jeg har været lidt sløv på det seneste  Wink

det er bare fint, alle skal jo have lidt ferie  Wink

mrfair
Gæst

« Svar #742: 04 Apr 2007, 09:38 »

Så blev det ikke i går... men det bliver måske i dag???

Metsu1
Manager

« Svar #743: 04 Apr 2007, 09:56 »

Så blev det ikke i går... men det bliver måske i dag???

Ved det godt, jeg fik gæster i går aftes og det blev sent, så desværre gik der kludder i min plan.

Jeg håber på i dag, men det bliver først meget sent, hvis jeg når det. Beklager mit sløseri.

Hvis det kan hjælpe, så bliver det en lang update med masse af oplysninger om kampe, spillere osv.

Swaagenz1
Gæst

« Svar #744: 04 Apr 2007, 10:51 »

Hey den update kommer når den kommer Cool
Og man skal også ha tid til andet end FM og blogs. Selvom tanken om udelukkende at spille FM er lokkende!!

Metsu1
Manager

« Svar #745: 05 Apr 2007, 11:08 »

JULI-AUGUST 2017

Efter en hektisk start efter sommerferien med ny sponsor og flere nye spillere, skulle juli måned viser sig at være en af de mere rolige juli måneder, jeg har haft i min tid som manager.
Efter at have sikret mig Ercoli, Digard og Krasniqi på fri transfer allerede i sidste måned, syntes jeg, at truppen var noget nær optimal og havde besluttede mig for ikke at lede efter forstærkninger. Det jeg ville kigge efter var unge spillere, der ikke behøvede at træde ind på 1. holdet de næste par sæsoner. Efter at jeg havde haft mine talentspejdere ude i Europa, fandt de frem til en ung tjekke, som de mente kun bliver en rigtig god spiller. Vi blev enige med Sparta Prag som ejede den unge spiller og så var den unge venstre midtbanespiller Tomas Smisek på vej med os til England. Han kostede os ikke mere end 5.000.000 kr.

Det mest dramatiske i juli måned var, at min mangeårige assistenttræner Michael Bond valgte at forlade klubben, da han mente han var blevet for gammel, så jeg forfremmede den ene af mine trænere, tyske Sascha Goller til assistent. Jeg skulle så istedet finde en ny træner. Den nye træner jeg fandt, er den tidligere engelske landsholdsanfører John Terry, der sagde ja til tilbuddet som træner for Newcastle på trods af hans følelser for Chelsea, men de ønskede ham ikke, så jeg slog til og hentede ham til Newcastle.
Udover de ovennævnte ting, var det mest spændende i juli måned vores træningskampe og de forløb på denne måde:

Træningskamp fra Signal Iduna Park i Dortmund
Dortmund - Newcastle      0-3
0-1 Kirill Odnoral (2)
0-2 Silva (6)
0-3 Dritan Krasniqi  (36)

MOM: Danny James, Newcastle (9)

Træningskamp fra Riazor, A Coruna
Deportivo - Newcastle       0-5
0-1 Dritan Krasniqi  (1)
0-2 Claudio Bravo (selvmål, 9)
0-3 Alejandro Perez (selvmål, 35)

0-4 Kirill Odnoral (45)
0-5 Vassiriki Diaby (58)

MOM: Vassiriki Diaby, Newcastle (9)

Træningskamp fra St. James Park, Newcastle
Newcastle - Liverpool        3-0
1-0 Silva (2)
2-0 Dritan Krasniqi  (19)
3-0 Kirill Odnoral (45+1)

MOM: Paul Anderson, Newcastle (8)

Man må sige, at vi får en super optakt til den nye sæson. Vi vinder sikkert vores træningskampe mod nogle gode modstandere og Dritan viser allerede fra starten af, at han virkelig kan blive en rigtig god spiller for os, men det er ikke kun ham der skiller sig ud, også Odnoral har fundet formen og med de to skarpskyttere i form i angrebet, så kan det næsten ikke gå galt for os, da forsvaret også viser styrke ved at holde nullet i de 3 kampe.

Jeg vil nu gennemgå truppen og fortælle lidt om de enkelte kæder og om mine forventninger til de enkelte spillere og til den nye sæson inden den for alvor skydes igang med den svære udekamp mod Charlton.
Jeg fastholder den "sædvanlige" taktik
både hjemme og ude i denne sæson

Målmænd:
Filippo Martini
David Button
Mathieu Gorgelin

9,5 ud af 10 stjerner: Vi har fået samlet tre gode keepere i klubben og dette her er den første sæsonoptakt med Newcastle, hvor jeg er synes vi ikke har et lille problem på keeperpladsen. Gordon Long som også har været brugt en del i målet er blevet sat til salg og vil ikke blive brugt mere så længe jeg er manager i klubben, da han er skadet hele tiden. Ellers er jeg som sagt meget tilfreds med de tre målmænd, der skal kæmpe om pladsen i startopstillingen til den nye sæson.

Forsvar:
Ezequiel Garay - Sw/F C
Stephen O'Hara - F HC
Gabriel Palacios - F HV
Anthony Vanden Borre - F HC/WB/M H
Paul Anderson - F C
Didier Digard - F C/DM
Carlos Soto - F/WB HV
Robert Doyle - F/WB/M V

9 ud af 10: Kigger vi nærmere på forsvaret er vi også der rigtig godt besat. Vi har fået vores venstrekant Robert Doyle klar igen efter han har været ude med en skade det meste af sidste sæson. Efter han er kommet tilbage har jeg flyttet Villanueva op på midtbanen, da vi er rigtig godt besat på backpladserne. Jeg har været nede og kigge på reserveholdet og har igen fundet plads til den unge skotte Stephen O'Hara som jeg tror, kan blive en rigtig på pladsen som højreback.
Til centerforsvaret har jeg de 4 spillere, jeg gerne vil have efter købet af Digard i starten af sæsonen. Han giver os lige den ekstra rutine og sammen med Vanden Borre, Garay og Anderson tror jeg, at vi har den helt rigtige sammensætning i centerforsvaret.

Indstillingerne bliver de samme,
 vi skruer måske lidt ned for offensiven
alt efter hvem vi møder

Midtbane:
Danny James - DM
Vassiriki Diaby - M C
Giles Barnes - M HC
Gonzalo Villanueva - F/WB/M V
Simon Chadwick - OM HV
Silva - OM HVC
Jeremy Menez - OM HVC/A C
Ryan McCord - OM C
Gonzalo Higuain - OM/A C

8,5 ud af 10: Hvis jeg skal ud og investere i dette transfervindue vil det højst sandsynligt blive til midtbanen at jeg vil hente forstærkninger. Jeg er godt tilfreds med indsatsen i de træningskampe vi har spillet, men det er stadig som om, der mangler en lille smule på den offensive midtbaneplads. Det kan være, vi har fundet det ved at flytte Villanueva op på venstre midtbane og Silva ind på den offensive midtbane, hvor han skal konkurrere med Higuain om en plads i startopstillingen.

Angreb:
Gyan Asamoah - OM H/Bo
Dritan Krasniqi - A C
Kirill Odnoral - A C
Enrico Ercoli - Bo
Branamir Kosstadinov - Bo
Alex Young - Bo

10 ud af 10: Som sædvanlig i min gennemgang af truppen ved sæsonstart er det angrebet, der får den bedste karakter og denne gang er det mest set udfra de træningskamp vi har spillet, hvor Odnoral og Krasniqi har været helt og aldeles fremragende. Ikke nok med at vi har disse to unge angribere, men derudover har vi også sidste års topscorer, den aldrende Asamoah og Branamir der i sidste sæson viste sig som en regulær redningsmand, når han var på banen. Jeg har valgt at skrive den unge italiener Ercoli på truplisten også, selvom jeg ikke regner med, at han vil få alt for meget spilletid i denne sæson, han er mere købt som en fremtidens mand til angrebet.

Med denne trup til rådighed, tror og håber jeg på, at vi endelig kan vinde guldet til Newcastle og samtidig skal vi også gerne gøre en rigtig god figur i Champions League, hvor vi jo er forsvarende mestre. Vi er klar til at sparke sæsonen i gang på The Valley mod Charlton.

1. kamp i Premier League fra The Valley, London
Charlton: 3,25    Uafgjort: 3,25   Newcastle: 2,00

Charlton - Newcastle       0-0      (0-0)
Rødt kort til Kirill Odnoral, Newcastle (87)

MOM: Michael Mancienne, Charlton (8)

Jeg vidste, at kampen mod Charlton ville blive svær og jeg er egentlig også tilfreds med det ene point, når man tænker på, at denne kamp er sæsonens første.
Det skal dog siges, at vi dominerer kampen og jeg sidder tilbage lidt skuffet, da vi med lidt held godt kunne have vundet denne kamp. Vi er heller ikke i stærkeste opstilling i dag, da spillere som Garay, Soto, Silva, Higuain, Odnoral og Kosstadinov alle enten er skadet eller suspenderet, så sæsonstarten er trods alt godkendt.

Diaby spillede fremragende
på den centrale midtbane i dagens kamp

2. kamp i Premier League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle: 2,75      Uafgjort: 3,20     Man City: 2,25

Newcastle - Man City        3-0     (3-0)
1-0 Paul Anderson (8)
2-0 Ryan McCord (19)
3-0 Dritan Krasniqi (31)

MOM: Vassiriki Diaby (9)

Så fik vi for alvor skudt den nye sæson i gang med en rigtig flot hjemmesejr over Man City. Vi har stadig mange spillere ude skadet, men det betød ikke noget i dag, hvor vi reelt udspillede City. Vi førte allerede 3-0 efter 31 minutter og derefter var der ikke mere i City spillerne. Vi kontrollerede fuldstændig kampen og vi burde have scoret et parr gange mere i 2. halvleg. Nu skal vi allerede til at spille om medaljer, da vi som forsvarende mestre skal møde UEFA Cup vinderne i den europæiske super cup. Vi skal møde Atletico og jeg håber, at vi kan hente sæsonens første sæt medaljer af ædelt metal i den næste kamp.

European Super Cup fra Stade Louis II, Monaco
Newcastle - Atletico
2,50  -   3,00  -  2,62

Newcastle - Atletico     3-0    (0-0)
1-0 Kirill Odnoral (50)
2-0 Dritan Krasniqi (57)
3-0 Simon Chadwick (89)

MOM: Paul Anderson (9)

Efter en meget tæt 1. halvleg får vi kort efter pausen scoret målet til 1-0. Målet til 1-0  afgører reelt kampen, da Atletico umiddelbart efter scoringen satser meget offensivt, hvilket giver os mere plads og vi scorer hurtigt til 2-0 på et kontraangreb. Det tredje mål, vi scorer, er også efter et kontraangreb og vi kan efter en flot indsats fuldt fortjent hæve den europæiske super cup.

Barnes scorede til 3-0
mod sin gamle klub

3. kamp i Premier League fra Old Trafford, Manchester
Man Utd: 4,50    Uafgjort: 3,25    Newcastle: 1,66

Man Utd - Newcastle       0-3      (0-3)
0-1 Dritan Krasniqi (12)
0-2 Dritan Krasniqi (17)
0-3 Giles Barnes (45+1)

MOM: Dritan Krasniqi, Newcastle (9)

Jeg tror, at denne periode på de tre seneste kampe, er noget nær den bedste, jeg har oplevet i min tid som Newcastle manager. Vi tager til Old Trafford med friske sejre over Man City og Atletico og selvom Man Utd har deres chancer, så spiller vi en helt fantastisk første halvleg som knækker De Røde Djævle. Som nævnt tidligere forventede jeg mig meget af Krasniqi og indtil videre har han spillet langt over mine forventninger. Jeg håber at han og holdet kan fortsætte den flotte stime af sejre, så vi kan få lagt lidt afstand til de andre hold, så vi ikke skal gå og håbe på de forskellige resultater fra andre kampe, men selv kan gå ind og afgøre det.

Newcastle køber camerounsk landsholdsspiller

Newcastle sikrede sig i dag to timer før transfevinduet lukkede, den camerounske landsholdsspiller Bessala Bell fra Roma for 85.000.000 kr. Newcastle manager Jesper Nissen havde ellers meldt ud, at der ikke var brug for forstærkninger til The Toon Army, men han valgte alligevel at købe endnu en back til den engelske storklub. Her er hans kommentar til indkøbet. "Bessala Bell er en spiller, jeg længe har forsøgt at få til klubben, derfor greb jeg chancen da jeg endelig fik den for at hente ham og selvom vi har flere gode backs på holdet, så er jeg sikker på, at Bell vil gøre en rigtig god figur i Newcastle og han ved, at han skal kæmpe til hver træning ligesom alle andre for at komme på holdet".

Stillingen efter de 3 første kampe lover godt for resten af sæsonen:

Næste update bliver bl.a. med CL-lodtrækning og VM-kval kampe med Tyrkiet.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2007, 11:11 af Metsu1 » Logged

mrfair
Gæst

« Svar #746: 10 Apr 2007, 14:32 »

Glimrende sæsonstart, som vi gerne snart ser fortsat.

Swaagenz1
Gæst

« Svar #747: 11 Apr 2007, 11:44 »

Helt enig. En god start er vigtig - og så kommer mesterskabet til St. James Park i denne sæson!

Metsu1
Manager

« Svar #748: 11 Apr 2007, 11:52 »

Glimrende sæsonstart, som vi gerne snart ser fortsat.
Helt enig. En god start er vigtig - og så kommer mesterskabet til St. James Park i denne sæson!

Tak skal I ha', ja starten har været god og lad os håbe det fortsætter  Thumbs Up
Jeg skulle også gerne have en update klar i dag eller imorgen med september måned, desværre har tiden været meget knap de sidste 14 dage (arbejde og hus og have tager jo en del tid), men som sagt skulle der gerne komme en update indefor de næste par dage.

Emillionaire
Gæst

« Svar #749: 11 Apr 2007, 12:35 »

gode resultater og ham den Camerounske venstreback ser syg ud Opstemt

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010