home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1105 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177291 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #720: 22 Mar 2007, 19:52 »

Go' update, og til'øk med Champions League Thumbs Up

Bliver spændende med de nye trøjer Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #721: 22 Mar 2007, 19:56 »

Kæmpe stort tillykke med Champions League trofæet. Det er virkelig kronen på værket, på en fremragende sæson.!
Det er en god update, du har fået lavet. Jeg glæder mig til at hører mere om den nye sponsor og se de nye trøjer.

GO NEWCASTLE!

Emillionaire
Gæst

« Svar #722: 22 Mar 2007, 20:01 »

fede updates!

og tillykke med CHL og 2ende pladsen i Premiership

AMRDK
Gæst

« Svar #723: 22 Mar 2007, 20:04 »

Håber at Carlsberg bliver ny hovedsponser   Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #724: 22 Mar 2007, 20:09 »

Go' update, og til'øk med Champions League Thumbs Up

Bliver spændende med de nye trøjer Smiley

fede updates!

og tillykke med CHL og 2ende pladsen i Premiership

Kæmpe stort tillykke med Champions League trofæet. Det er virkelig kronen på værket, på en fremragende sæson.!
Det er en god update, du har fået lavet. Jeg glæder mig til at hører mere om den nye sponsor og se de nye trøjer.

GO NEWCASTLE!

Håber at Carlsberg bliver ny hovedsponser Smiley

Tak for det alle sammen, ja det var virkelig med til at afslutte en god sæson på den helt rigtige måde, nemlig med sølvtøj.  Wink

Ja, jeg glæder mig til at vise de nye trøjer, men Carlsberg bliver det desværre ikke, de sponsorer jo også allerede en af konkurrenterne - Liverpool, så det går ikke  Grin

mrfair
Gæst

« Svar #725: 23 Mar 2007, 09:14 »

Et tillykke til herfra. Flot resultat. Kevin Keegan ville være stolt!

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #726: 23 Mar 2007, 17:19 »

Kan vi snart håbe på en update.? Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #727: 23 Mar 2007, 18:23 »

Et tillykke til herfra. Flot resultat. Kevin Keegan ville være stolt!

Mange tak, Good ol' Keegan fik det desværre aldrig til at fungere  Skuffet

Kan vi snart håbe på en update.? Opstemt

Der kommer en update, men desværre nok først i morgen  Peace

Metsu1
Manager

« Svar #728: 23 Mar 2007, 21:31 »

JUNI 2017

Inden jeg kunne gå på ferie, skulle jeg en tur til Tyrkiet, hvor der ventede 2 kampe på hjemmebane i VM-kvalifikationen.

Landsholdssamling

Jeg har udtaget denne trup til de to hjemmekampe mod Litauen og Albanien. Samtidig vil jeg afprøve en ny taktik efter fiaskoen mod Bulgarien i den seneste kamp.

Som I kan se, har jeg valgt at indkalde den aldrende stjerne Halil Altintop, da jeg synes vi mangler noget rutine. Vi mangler decideret spillere, der har prøvet at spille nogle internationale kampe og prøvet at spille under et stort pres, for resten af kampene i gruppespillet, bliver knald eller fald kampe hver gang efter vores hjemmebanenederlag til Bulgarien.

Den aldrende Altintop markerede sit comeback
på landsholdet med en flot scoring

5. kamp i VM-kvalifikationsgruppe 3
Tyrkiet - Litauen       2-0     (1-0)
1-0 Hasicalihoglu Cem (34)
Rødt kort til Algirdas Stesko, Litauen (39)
Rødt kort til Erdil Uyar, Tyrkiet (41)

2-0 Halil Altintop (83)

MOM: Rene Maurer, Tyrkiet (8)

Vi får fuæd valuta på hjemmebane med et af gruppens svagere hold. Den nye taktik bliver ikke rigtig prøvet af, da vi er nødt til at rokere rundt allerede før halvlegen, da Uyar får hans andet gule kort i kampen. Vi havde fuld kontrol over kampen i samtlige 90 minutter. Da der manglede 20 minutter skiftede jeg Altintop ind til hans landsholdscomeback og han sagde tak for tilliden med en flot scoring til 2-0.

6. kamp i VM-kvalifikationsgruppe 3
Tyrkiet - Albanien      3-1     (2-0)
1-0 Ali Aydin (36)
2-0 Halil Altintop (40)
3-0 Nuri Sahin (60)
4-1 Edmond Shala (90+1)

MOM: Rene Maurer, Tyrkiet (8)

Den nye taktik viser sig at være rigtig god. Vi ikke bare vinder kampen men holder også modstanderne fra de store chancer. Den eneste grund til, at Albanien scorer, er pga. manglende koncentration, så alt i alt en rigtig god kamp mod en uforudsigelig modstander. Halil Altintop scorede igen og han ser ud til at skal have genvalg til næste landsholdssamling.

Her er stillingen i Gruppe 3 efter 6 spillede kampe:

Opstart i Newcastle

Jeg mødte ind på kontoret igen d. 25. juni efter ca. 14 dages ferie ovenpå de to vellykkede landsholdskampe med Tyrkiet. Som altid når man møder ind efter en veloverstået ferie, så ligger der bjerge af post. I posten var der det sædvanlige; indbydelser til diverse trænerseminarer og tilbud om at komme ud til forskellige klubber og holder foredrag, det er ikke sådan, når man har fået succes i det man laver, så er der mange, der gerne vil høre om det.

Der var dog en ting med posten som ikke plejer at være der. Der var nogle billeder af vores nye spilletrøjer, som vi skal have efter vores mangeårige sponsor Northern Rock ikke ville betale prisen for en ny aftale. I det jeg sidder og studerer trøjerne kommer formand John Bell ind for at hilse på efter ferien.

- "Velkommen tilbage, jeg kan se du allerede er i gang med at studere de nye trøjer, passer de ikke bare lige til os?", spurgte Bell

- "Jo, de er flotte og en meget passende sponsor", svarede jeg.

- "Ja, vores aftale udløb jo med Northern Rock og de var ikke til at snakke med om en ny aftale, men det var ingen problem at finde en ny sponsor efter vores fremragende sæson sidste år med sejren i Champions League. Det var mange om buddet, men Unibet kom med det bedste bud. De giver os 50.000.000 pr. år i de næste 3 sæsoner, en god aftale der også kommer dig til gode med hensyn til transfermidler osv. men alt det har jeg skrevet til dig på mailen, så det kan du læse, når du kommer så vidt, men som sagt ser det rigtig fornuftig ud".
"Vi snakkes ved, du skal lige huske, at du skal være med til at præsentere trøjerne idag sammen med Gyan og Anthony, det er kl. 15.00".

- "Det lyder jo lovende det hele, jeg glæder mig til pressemødet, vi snakkes lige ved inden", fik jeg sagt inden han løb videre.

Her er billederne af de nye trøjer:

Hjemmebanetrøjen

Udebanetrøjen

Tredjetrøjen

(En STOR, STOR tak til ronen, for at have taget sig tiden til at lave disse flotte trøjer til mig)

Efter at jeg havde bladret alt posten igennem var det tid til at kigge på mailen og som John Bell sagde var der gode nyheder, men desværre også et par dårlige. Jeg har lige kort ridset de forskellige nyheder op herunde:

- Supporterne havde kåret årets spiller og selvom der var mange om buddet, er det ikke overaskende, at det blev vores topscorer Gyan Asamoah

- Min assistent træner Michael Bond har valgt at søge nye græsgange og har opsagt sin stilling pr. 01.07.2017, så der skal findes en ny.

- Transferbudgettet er også blevet fastsat og jeg får hele 490.000.000 kr. til at finde spillere, der kan forstærke vores i forvejen stærke trup

- Lønbudgettet er også meget pænt, det er sat til 15.000.000 kr. om ugen.

- Kampprogrammet er blevet offentliggjort og vi får en hård start med Charlton (ude) - City (hjemme) og Man U (ude)

- Vi har for svar med hensyn til udbygningen af St. James Park fra de 60.000 siddepladser der er i dag, men vi har deværre fået afslag. Nogle lokale politikere har åbenbart fundet en måde til at få stoppet vores byggeri, så selvom der i sidste sæson gennemsnitlig er gået 57232 tilskuere igennem portene til hver kamp, hvilket er en ny rekord i Newcastle, så sætter man alligevel en stopper for, at vi kan blive en endnu større klub. Jeg synes, det er virkelig ærgeligt for klubben.

- William Gallas har ikke overraskende valgt at stoppe karrieren, han var efterhånden også blevet 39 år og han havde ikke fået for meget spilletid i sidste sæson. Som en hyldest for god tjeneste tog jeg har med på bænken til Champions League finalen mod Man City.

- Bestyrelsen har også snakket om deres forventninger til mig/os og de er kommet frem til, at det nu må være vores tur til at tage mesterskabet, så de forventer, at vi står med mesterskabspokalen næste år.

- Vi er rykket godt frem på listen over Europas bedste og rigeste klubhold, men der er stadig god plads til forbedringer:

- Til sidst vil jeg præsenterer 3 nye spillere for jer, som det er lykkedes at hente på en fri transfer:

Enrico Ercoli - Bo fra Internazionale

Enrico Ercoli er en ung angriber, der kan gå hen og bliver en stor målsluger. Han minder lidt om Christian Vieri i sin spillestil, men mangler måske lige en tand i styrke. Han er en iskold afslutter og det kan godt være han mangler lidt i styrke, men det kompenserer hans målinstinkt så rigeligt for. Han er en spiller, jeg som sagt tror, kan blive en rigtig god joker i næste sæson og måske endda fast mand.

Didier Digard - F C/DM fra Bordeaux

Didier er en rutineret herre, der kan spille i midterforsvaret og på den defensive midtbane. Han er en spiller, jeg har haft kig på i flere sæsoner, så da muligheden dukkede op for, at hente ham på en fri transfer til Newcastle behøvede jeg ikke lang betænkningstid.
Jeg forventer mig en del af Digard, men vi har mange gode spillere på de pladser han kan spiller, så han skal ikke forvente at han gå direkte ind på førsteholdet, dertil er holdet som sagt for stærk.

Dristan Krasniqi - A C fra Atletico Madrid

Med købet af Dristan på en fri transfer er der tale om et decideret røverkøb. Jeg blev gjort opmærksom på ham af mine scouts, der ikke mente at vi havde råd til at lade ham gå og jeg må indrømme, at det jeg har set ham spille i hans karriere indtil nu, så virker han som en usleben diamant, der måske allerede i år, men ellers i løbet af et par sæsoner, kan gå hen og bliver en af de vigtigste spillere i Newcastle.
Han vil først og fremmest blive brugt i angrebet, men jeg vil helt sikkert også give ham et par kampe på den offensive midtbane. Han er som sagt en spiller, jeg tror meget på og forventer mig rigtig meget af i løbet af de næste sæsoner.

På den anden side kan det nævnes, at vi har sagt fravel til Carlos Tevez. Tevez var en stor succes i hans første sæson, men hans anden sæson blev desværre ødelagt af et par grimme skader og med de nye spillere, der kommer til var han blevet tilovers hos os. Udover ham har vi også sagt farvel til en 5-6 marginalspillere.

Nu skal vi til at gøre klar til juli måned, hvor truppen og taktikken skal finjusteres og så skal vi have nogle træningskampe på plads.

Endnu en gang en stor tak til ronen for at lave de nye trøjer

« Seneste Redigering: 23 Mar 2007, 21:42 af Metsu1 » Logged

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #729: 24 Mar 2007, 12:35 »

Nice update.. held og lykke med den nye sæson Peace

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Aabrune
Lilleputspiller
*

« Svar #730: 24 Mar 2007, 14:39 »

Fed update og seje trøjer.

Hvordan er det nu man sætter sin egen baggrund ind, når man spiller med Flexicon skinnet, som du gør?

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #731: 24 Mar 2007, 15:41 »

Helt fantastisk blog du har her... Har du kun spillet på dette spil i FM 2007, eller har du også andre???

Edit: nr. 14.000 der læser bloggen  Cool og nr. 731, som svare  funny

Metsu1
Manager

« Svar #732: 24 Mar 2007, 21:30 »

Nice update.. held og lykke med den nye sæson Peace

Mange tak, jeg får nok brug for heldet, hvis jeg skal spille op med Chelsea og Arsenal

Fed update og seje trøjer.

Hvordan er det nu man sætter sin egen baggrund ind, når man spiller med Flexicon skinnet, som du gør?

Mange tak, ja trøjerne er blevet rigtig gode. Ronen som har lavet dem kan sit kram  Thumbs Up

Mht. baggrunde, skal du gå ind i din FM folder og vælge Graphics mappen, derefter backgrounds og derefter lægge du det billede, du kan vil have til baggrund ind i mappen og kalde det default, så burde det virke.

Helt fantastisk blog du har her... Har du kun spillet på dette spil i FM 2007, eller har du også andre???

Edit: nr. 14.000 der læser bloggen  Cool og nr. 731, som svare funny

Mange tak for rosen og ja, det er faktisk det eneste spil, hvor jeg har spillet mere end en sæson. Jeg er aldrig rigtig kommet i gang med andre spil, da dette spil har kørt så godt, men nu må vi se, hvor længe det bliver ved med at være sjovt at spille dette spil, sålænge der er så mange der følger med, vil jeg helt sikkert fortsætte.

Ja, det er helt vildt, at bloggen er læst over 14.000 gange og med så mange svar, jeg er utrolig glad for de mange svar og at der er så mange, der følger med, en stor tak til jer alle sammen. Wink

mrfair
Gæst

« Svar #733: 26 Mar 2007, 10:10 »

Meget spændende taktik med Tyrkiet. Hold os lige godt updateret om denne - den ser sjov ud.

Er der nogle spillere i kikkerten? Nu har du jo rimelig mange penge at spendere.

Metsu1
Manager

« Svar #734: 26 Mar 2007, 11:56 »

Meget spændende taktik med Tyrkiet. Hold os lige godt updateret om denne - den ser sjov ud.

Er der nogle spillere i kikkerten? Nu har du jo rimelig mange penge at spendere.

Tyrkiet taktikken er lidt en nødløsning, da det simpelthen ikke er til at opdrive en ordenlig tyrkisk venstre back i spillet. Derimod har jeg en del gode offensive midtbanespillere, der kan spille i venstre side og wingback positionen, så nu prøver vi.
Umiddelbart havde vi jo succes med den mod de to svage nationer Litauen og Albanien, så hvem ved  Wink

Jeg ved ikke rigtig med nye spillere til Newcastle. Jeg synes truppen er rigtig god nu og vi er godt dækket ind.
Det skulle lige være en spiller til fløjene, da der ikke er for mange deciderede fløjspillere i truppen, men de hænger ikke ligefrem på træerne og dem der er til rådighed koster en krig (selvom man er kommet til penge, er man jo stadig lidt fornuftig ;-)

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010