home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1019 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177576 gange)
Swaagenz1
Gæst

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #570: 22 Feb 2007, 11:15 »

Sådan! Thumbs Up
Godt gået. Gode resultater og en ret stabil pointhøst.
Surt med United-kampen. Du napper dem på træfortet!

Til min skræk ser jeg, at Blackburn ikke længere er i PRL!! Sur
ØV ØV.

Metsu1
Manager

« Svar #571: 23 Feb 2007, 16:42 »

Sådan! Thumbs Up
Godt gået. Gode resultater og en ret stabil pointhøst.
Surt med United-kampen. Du napper dem på træfortet!

Til min skræk ser jeg, at Blackburn ikke længere er i PRL!! Sur
ØV ØV.

Ja, det går rimeligt, du har desværre ret i at Rovers er røget en tur ned i The Championship og det ser ud som om, de også er der næste sæson.

Til de interesserede, håber jeg på, at have en update klar om en time til halvanden

Metsu1
Manager

« Svar #572: 23 Feb 2007, 19:16 »

JANUAR 2016

Newcastle køber profil men sælger to!
- Newcastle har allerede på åbningsdagen af transfervinduet gjort sig bemærket.

Asamoah genforenet
med manager Jesper Nissen

Manager Jesper Nissen har hentet Gyan Asamoah fra hans tidligere arbejdsgiver, Juventus. Asamoah skulle ikke have kostet Newcastle mere end 10.000.000 kr., da hans kontrakt ville være udløbet til sommer. Derudover har man i Newcastle sagt farvel til to af klubbens unge spillere. Man har solgt Steve Watson til Manchester United for 132.500.000 kr., hvilket må siges at være en rigtig god handel, da Newcastle i sin tid hentede ham gratis i Bolton, dog med den klausul at Bolton skulle have 50% af et fremtidigt salg, så Championship klubben får også stor glæde af handlen.
Den anden spiller der er blevet sagt farvel til er den danske angriber Johan Agger, der aldrig rigtig har fået chancen efter Jesper Nissen er kommet til Newcastle. Han er blevet solgt til tyske Borussia Dortmund for 65.000.000 kr., men her er der også en klausul, der sender 45% af transferbeløbet til Arsenal. Pudsigt nok, var det Jesper Nissen selv, der i sin tid solgte Agger i Arsenal. Manageren havde denne kommentar til de forskellige transfers: "Jeg er utrolig glad for, at Asamoah er skiftet til os, for han er en rigtig god forward med den rette støbning til engelsk fodbold". "Med hensyn til salget af Watson, er det altid ærgeligt at miste en så talentfuld spiller, men han ville gerne til Man U og de betalte en god pris for ham". "Johan har ikke rigtig virket motiveret til hverken træning eller kamp, så det er helt naturligt, at han skifter klub for at finde ny motivation".

18. kamp i Premier League
Arsenal: 1,66   Uafgjort: 3,25    Newcastle: 4,50

Arsenal (3) - Newcastle        2-2      (1-2)
1-0 Aaron Lennon
Rødt kort til Micah Richards (21)
1-1 Stephen O'Hara (straffe, 23)
1-2 Carlos Vela (selvmål, 41)
2-2 Rafinha (47)

MOM: Rafinha, Arsenal (8)

Tilbage på Emirates og det gik jo meget godt. Jeg havde ikke forventet at få ret meget med hjem med den form som Arsenal har vist på det seneste. Heldigvis for os beslutter Richards sig for at lave et professionelt frispark, så Arsenal skal spille med 10 mand i over en time. Derefter får vi også tilkendt et straffespark, som der bliver scoret sikkert på og kommer endda foran på et selvmål, så vi har alle marginalerne med os i dag, men i sidste ende må vi dog nøjes med det ene point, hvilket er et meget fair resultat er en tæt kamp.

Higuain viser klassen

FA Cup - 3. runde
Newcastle : 1,50   Uafgjort: 2,62    Southampton : 5,50

Newcastle - Southampton (D1)       4-1       (1-1)
1-0 Paul Anderson (12)
1-1 Rachid Ofrany (37)
2-1 Gonzalo Higuain (54)
3-1 Gonzalo Higuain (78)
4-1 Branamir Kosstadinov (82)

MOM: Gonzalo Higuain (8)

Vi går videre til næste runde af den traditionsrige FA cup efter at have kørt Southampton over i 2. halvleg. De følger godt med før pausen, men efter pausen har de ikke kræfterne til at hænge på længere, så det bliver let for os at afgøre kampen. Vi skal i næste runde op mod Watford, som ligesom os hører til i Premier League, men det bliver ikke på hjemmebane denne gang, men på Vicarage Road vi skal forsøge at komme en runde videre og en runde tættere på trofæet. Vi er jo også stadig med i kampen om Carling Cup'en og nu gælder det første kamp på Old Trafford mod Man United, hvilket bliver noget af en prøvelse for os, men jeg håber på at godt resultat, så vi selv kan afgøre det på hjemmebane.

Asamoah scorede sit første mål
 for The Toon Army

1. kamp i Carling Cup Semifinale

Man Utd - Newcastle        2-2        (2-1)
1-0 Wayne Rooney (2)
1-1 Gyan Asamoah (21)
2-1 Wayne Rooney (27)
2-2 Gonzalo Higuain (85)

MOM: Gonzalo Higuain (8)

Efter en rigtig flot kamp af begge mandskaber står vi tilbage med et rigtig godt resultat og gode muligheder for at gå videre til finalen. United havde måske fortjent at vinde med en enkelt pind, da de virkelig presser os i det sidste kvarter, men vi holder stand og har som sagt alle muligheder for selv at afgøre, om vi være med i finalen på Wembley til marts.

19. kamp i Premier League
Newcastle : 2,50   Uafgjort: 3,00    Everton: 2,62

Newcastle - Everton (15)       3-1      (1-1)
0-1 Piero Renzi (10)
1-1 Branamir Kosstadinov (24)
2-1 Jeremy Menez (52)
3-1 Branamir Kosstadinov (74)

MOM: Branamir Kosstadinov (9)

Igen dominerer vi på hjemmebane og sender Everton hjem med et nederlag, men igen skal vi lige bagud før vi for alvor vågner op. Kosstadinov viser sig fra sin bedste side i dagens kamp og jeg må indrømme, at den kritik jeg kom med mod ham i starten af sæsonen måske ikke var helt berettiget, da han har gjort det godt de gange jeg har givet ham chancen.

20. kamp i Premier League
Newcastle : 1,50   Uafgjort: 2,62    Charlton : 5,50

Newcastle - Charlton (15)       0-0       (0-0)
Rødt kort til Carlos Tevez (81)

MOM: David Mugeyi, Charlton (8)

Ligesom vores andre hjemmekampe i denne sæson, styrer vi totalt kampen og overlader ikke meget til Charlton, men idag kan vi ikke få bolden i kassen. Vi får heller ikke tilspillet os så mange chancer som vi plejer og det er især pga. deres midterforsvar som er rigtig gode til at få bolden ud af farezonen inden, vi kommer til en chance/scoring.

Vanden Borre har desværre
karantæne i de næste kampe

21. kamp i Premier League
Chelsea: 1,50   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 4,00

Chelsea (2) - Newcastle        3-0      (2-0)
1-0 Jon Butler (16)
2-0 Ian Wilson (34)
Rødt kort til Anthony Vanden Borre (82)
3-0 Giovani dos Santos (85)

MOM: Jon Butler (8)

Massakre, er det eneste ord, jeg kan komme i tanke om, for vi bliver virkelig kørt over af Chelsea i dag. Chelsea er idag flere klasser bedre end os og får tilspillet sig den ene stor chance efter den anden og får jo også scoret 3 mål. Som altid kan man på nettet se en masse statistik om kampene i Premier League og da jeg kom hjem og tjekkede vores kamp, kunne jeg se at Chelsea havde haft hele 28 afslutninger mod os i dag og vi havde haft 5, alene den statistik taler vist sit eget tydelige sprog.

Newcastle fans i højt humør - før kampen

2. kamp i Carling Cup Semifinale

Man Utd - Newcastle        0-2        (0-0)
0-1 Ron Forrester (88)
0-2 Ron Forrester (90)

MOM:  (8)

Hvor er det typisk, når man møder et hold som Man United. De er på røven for at sige det mildt i 85 minutter, men alligevel vinder de og går videre til finalen. Som jeg ser kampen om finalepladsen er det egentlig et meget godt billede af, hvordan man har det som fan i Newcastle, vi får et rigtig godt udgangspunkt til at gå i finalen, men alligevel når det gælder, så falder vi sammen og smider chancen for lidt sølvtøj. Det kan godt være fansene er frustrerede, men det er jeg så sandelig også.

FA Cup - 4. runde

Watford (PREM) - Newacastle    2-3      1-2
0-1 Chris Gray (10)
0-2 Yohann Besnard (28)
1-2 Jose Pablo Guerrero (37)
2-2 Jose Pablo Guerrero (54)
2-3 Tal Ben-Haim (83)

MOM: Robert Doyle, Newcastle (9)

Efter midtugens skuffelse over den missede Carling Cup finale, får spillerne alligevel samlet sig så meget at vi vinder ude over Watford og dermed er videre til 5. runde af FA Cuppen. Efter en flyvende start blev det alligevel meget spændende til sidst og vi er da også lidt heldige med at slå Watford i dag, men heldigvis dukkede Ben-Haim op ved den forreste stolpe ved et hjørnespark og kunne sende os en runde videre.
Lodtrækningen til 5. runde blev foretaget dagen efter og vi fik vel nok en af de værste modstandere. Vi skal til Emirates Stadium og møde mit gamle hold Arsenal.

Chancerne for europæisk fodbold af den fineste karat er stadig rigtig gode:

MJ91
Lilleputspiller
*

« Svar #573: 23 Feb 2007, 22:59 »

Super blog og god update. Den er skam stadig interessant Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #574: 24 Feb 2007, 00:32 »

FEBRUAR 2016

Jeg har længe kigget efter en ny målmand, da Carson som nævnt er en fadæse i år og det ikke er helt nok kun med Gordon Long på mål. Jeg har derfor hentet en ny målmand på en fri transfer, Det er den franske keeper Mathieu Gorgelin, der kommer til Newcastle efter han er blevet fritstillet af Manchester City.
Jeg har valgt at give ham chancen fra start mod Watford, da jeg ikke er helt tilfreds med Long's præstationer på det seneste.

Mathieu Gorgelin - en målmand med et stort potentiale

22. kamp i Premier League
Newcastle : 2,00  Uafgjort: 3,25    Watford: 3,25

Newcastle - Watford (14)       2-0      (0-0)
1-0 Chris Gray (48)
2-0 Gonzalo Higuain (straffe 90+5)

MOM: Mathieu Gorgelin (8)

Det viste sig at være en rigtig god ide, at give Gorgelin chancen fra start mod Watford. Han står en fejlfri kamp og sørger for at Watford ikke får noget med hjem på trods af deres flotte fight.

Lupoli scorede og fik dermed hævn
over sin tidligere manager

23. kamp i Premier League
Ipswich: 1,50   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 4,00

Ipswich (9) - Newcastle        1-0      (0-0)
1-0 Arturo Lupoli (59)

MOM: Tal Ben-Haim (8)

Det er uden tvivl en af de værste kamp i min tid som Newcastle manager. Spillerne virker ikke opsat overhovedet og bliver da først modløse efter Lupoli scorer til 1-0. Jeg prøver ellers at satse offensivt, men lige lidt hjælpe det. Ingen af spillerne virker som om, de tror på sejren i dag, selvom vi spiler for spiller er et klart bedre hold end Wigan. Vi kan være nok så gode til træning og til hjemmekampe, men det nytter ikke noget, at vi overlader alt initiativet til Ipswich i de første 80 minutter, så skal det gå galt og det er list et generelt problem, vi har haft på udebane de seneste kampe.

Tevez finder endelig vej til netmaskerne igen

24. kamp i Premier League
Newcastle : 2,00  Uafgjort: 3,25    Watford: 3,25

Newcastle - Portsmouth (20)       2-0      (0-0)
1-0 Robert Doyle (10)
1-1 Ryan McGivern (19)
2-1 Yohann Besnard (44)
3-1 Carlos Tevez (46)
4-1 Gonzalo Higuain (78)

MOM: Mark Baines, Newcastle (9)

Vi spiller igen rigtig flot fodbold på hjemmebane, men det er sjovt, at vi skal have tilskuerne med os før vi spiller godt. Jeg ved godt, Portsmouth ligger sidst i tabellen, men de kommer til St. James Park i dag uden nederlag i de 3 seneste kampe, men de formår ikke at volde os nævneværdige problemer. Nu gælder det Arsenal i femte runde af FA  Cup'en, en kamp jeg ikke forventer mig ret meget af, når man tænker på vores svingende præstationer på udebane på det seneste.

5. runde i FA Cup
Arsenal: 1,50   Uafgjort: 3,60    Newcastle: 5,50

Arsenal  - Newcastle        2-0      (2-0)
1-0 Matt Payne (26)
2-0 Colin Simpson (45+1)

MOM: Arsim Stojanov (8)

Så er der ikke flere muligheder for sølvtøj i denne sæson. Vi taber i dag til Arsenal, men vi viser faktisk rigtig godt spil i perioder og tilspiller os en masse chancer. desværre har især Gyan en off-day og brænder den ene kæmpe chance efter den anden.
Det eneste positive er, at vi nu kan koncentrere os fuldt ud om ligaen og målet om en 4. plads, der ville skaffe os adgang til Champions League, som ville betyde en sæson, der har overgået alles forventninger.

25. kamp i Premier League
Wigan: 2,62   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,50

Wigan (9) - Newcastle        1-0      (0-0)
1-0 Craig Beresford (47)

MOM: Craig Beresford (8)

Vi bliver bare ved med at tabe på udebane. Vi taber igen med en enkelt pind og igen sidder jeg tilbage med følelsen af, at spillerne ikke giver sig 100 procent. Det skal så siges, at Wigan er et godt hold med en del gode spillere, men når man som os er med, hvor det er sjovt, så forventer jeg at spillerne omend ikke andet give sig 100 procent og kæmpe alt hvad de har lært, men det synes jeg desværre ikke alle gør. Vi skal til at have points med hjem fra udebane, hvis vi skal bevare muligheden for Champions League på St. James Park i næste sæson.

Vi hænger stadig på i toppen!

Metsu1
Manager

« Svar #575: 24 Feb 2007, 16:08 »

MARTS 2016

Selvom vi ikke havde den allerbedste måned i februar rent resultatmæssigt, er vores unge franske stjerneskud Yohann Besnard blevet kåret til månedens unge spiller i Premier League og samtidig har han også fået prisen for månedens bedste scoring. Yohann er en spiller, der allerede nu er eftertragtet af Barcelona, Milan, Chelsea og Juventus, så jeg tvivler desværre på, at vi kan holde på ham til næste sæson.

Menez scorede i dag og
spillede endnu en gang en god kamp

26. kamp i Premier League
Newcastle : 2,00  Uafgjort: 3,25    Aston Villa: 3,25

Newcastle - Aston Villa (14)       5-0      (4-0)
1-0 Jeremy Menez (8)
2-0 Leigh Mills (selvmål, 17)
3-0 Chris Gray (19)
4-0 Gonzalo Higuain (37)
5-0 Gyan Asamoah (90+2)

MOM: Jeremy Menez (10)

Hvor er det dejligt at se spillerne folde sig ud, det er bare så ærgeligt, at vi ikke spiller sådan hver gang, når vi møder et af midterholdene eller bundholdene, så ville der helt sikkert komme Champions League fodbold til St. James Park næste sæson. Vi får også en rigtig god start med 3 hurtige scoringer og kampen er reelt afgjort efter det. Aston Villa spillerne kan slet ikke få spillet til at hænge sammen, mens mine spillere bare bliver ved og ved med at tilspille sig chancer. Rent spillemæssigt, er dette her en af de bedste kampe, vi har spillet i sæsonen.

27. kamp i Premier League
Man City: 1,80   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 4,00

Man City (4) - Newcastle       0-0      (0-0)

MOM: Marcelo Grohe, Man City (8)

Jeg er glad for at det endelig lykkes os, at få lidt point med hjem fra en udebanekamp og så tilmed mod ligaens nummer fire. Noget jeg ikke er glad for er, at 2 minutter før tid får vi et hjørnespark, hvor Tevez header bolden i nettet, men scoringen bliver annulleret, hvilket er helt forkert, Jeg er rasende og efter kampen sviner jeg dommeren til, hvilket betyder en kraftig advarsel fra både fodboldforbundet og Newcastles bestyrelse om min fremtidige opførsel. Jeg undskylder til bestyrelsen, men det er stadig mega frustrerende, når vi for en gang skyld spiller en rigtig god udekamp og faktisk fortjener sejren, så bliver vi snydt for den pga. en fejlkendelse af dommeren.

Anthony Vanden Borre var den
 store profil i dagens sejr

28. kamp i Premier League
Newcastle : 2,75  Uafgjort: 3,20    Tottenham: 2,25

Newcastle - Tottenham (2)       1-0      (1-0)
1-0 Anthony Vanden Borre (44)

MOM: Anthony Vanden Borre (8)

Det er en helt utrolig vigtig sejr, vi henter i dag mod Premier Leagues nummer 2, Tottenham. Med sejren kan vi stadig selv afgøre om vi skal med i det forjættede Champions League land.
Det er godt at se, vi kan holde et så stærkt hold som Tottenham fra fadet i 90 minutter, hvilket endnu en gang sætter en streg under vores gode form på St. James Park i denne sæson.

29. kamp i Premier League
Liverpool: 2,62   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,50

Liverpool (11) - Newcastle       2-1      (1-1)
1-0 Urby Emanuelson (straffe, 26)
1-1 Giles Barnes (43)
2-1 Karim Benzema (80)

MOM: Yohann Besnard (8)

Hvor er det ærgeligt at vi taber denne kamp til et middelmådigt Liverpool hold, når man tænker på de to seneste præstationer i ligaen. I dag virker vi slet ikke klar og Paul Anderson i vores centerforsvar har en forfærdelig dag og det er da også ham, der begår straffesparket i 1. halvleg.
Nu bliver det svært at hente Man City på 4. pladsen, da de igen vandt deres kamp. Man har lidt den fornemmelse, at de 4 hold der ligger i toppen kun taber points når de mødes indbyrdes eller når de møder os på hjemmebane.

St. James Park har ikke været et rart sted
 at besøge i denne sæson for vores modstandere

30. kamp i Premier League
Newcastle : 2,00  Uafgjort: 3,25    Millwall: 3,25

Newcastle - Millwall (16)       4-1      (4-0)
1-0 Gonzalo Higuain (12)
2-0 Giles Barnes (37)
3-0 Branamir Kosstadinov (40)
4-0 Jeremy Menez (44)
Rødt kort til Carlos Diogo (50)
4-1 Topi Obadeyi (74)

MOM: Robert Doyle (9)

Det er ikke så meget at sige andet end vi er formidable på hjemmebane. Endnu en gang er vi foran med 4-0 ved halvleg og Wigan spillerne aner ikke hvad der er sket, de er total rundtossede efter at have jagtet bolden rundt på banen i 45 minutter. Jeg fortæller spillerne at de kan slappe af i 2. halvleg og det giver så plads til et trøstmål af Obadeyi.

31. kamp i Premier League
Middlesbrough: 5,00   Uafgjort: 3,50    Newcastle: 1,57

Middlesbrough (11) - Newcastle       1-1      (0-1)
0-1 Robert Doyle (5)
1-1 Billy Sharp (77)

MOM: Gordon Long, Newcastle (8)

Vi får et point med hjem fra Riverside i dag og det kan man ikke rigtig sige noget til. Vi sidder på alt spillet i 1. halvleg, mens Boro fuldstændig overtager kampen efter pausen. Det er irriterende, at vi ikke formår at vinde disse tætte udekampe, for som det fremgår af stillingen er vi ved at blive hægtet af i top 4. Vores mål med europæisk fodbold er jeg næsten sikker på vi når, men når vi nu er så tæt på den helt store europæiske turnering, så er det ægeligt, hvis vi ikke tager det sidste skridt op i tabellen.

Stillingen efter 31 kampe - vi mangler lige det sidste!

cube
Manager

« Svar #576: 24 Feb 2007, 17:40 »

Ligner mere og mere en UEFA Cup placering, men men men, meget kan jo ske Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Metsu1
Manager

« Svar #577: 24 Feb 2007, 17:48 »

Ligner mere og mere en UEFA Cup placering, men men men, meget kan jo ske Smiley

Ja UEFA Cup'en burde være sikker, men jeg håber virkelig, at en af de 4 første går i stå, så vi kan komme med i CL.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #578: 24 Feb 2007, 17:54 »

Hvor god er ham Billy Sharp fra Middlesbrough. Jeg så nemlige en artikel med ham i Tipsbaldet, hvor der stod at han er topscorer i League 1 og at han har et kæmpe potientale.

It's gonna be legendary

Metsu1
Manager

« Svar #579: 24 Feb 2007, 18:39 »

Hvor god er ham Billy Sharp fra Middlesbrough. Jeg så nemlige en artikel med ham i Tipsbaldet, hvor der stod at han er topscorer i League 1 og at han har et kæmpe potientale.

Her er han:

Jeg synes ikke han er ret god, men han får da en god hyre  Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #580: 25 Feb 2007, 12:52 »

APRIL 2016

32. kamp i Premier League
Leicester: 4,00   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 1,80

Leicester (16) - Newcastle       1-1      (0-0)
0-1 Gonzalo Higuain (straffe, 57)
1-1 Simon Elliott (67)

MOM: Gonzalo Higuain (7)

Endnu en gang formår vi ikke at holde en føring på udebane. Vi spiller ellers en god og klog kamp i dag og holder Leicester fra de store chancer, selv efter vi er kommet foran, men alligevel får de prikket udligningen ind.
Efter deres udligning styrer vi stadig spillet, men vi kan ikke få prikket bolden ind. Heldigvis dummer både Man City og Tottenham sig, så vi henter faktisk et point på dem i dag, så håbet om 4. pladsen lever endnu.

Roma vil have dansk succestræner!

I følge flere forskellige nyhedsrapporter fra Italien, lader det til at Roma der for nylig fyrede deres træner Thomas Doll pga. dårlige resultater, er meget interesseret i at hente den nuværende Newcastle manager Jesper Nissen til klubben.
Jesper Nissen har før haft stor succes i den italienske liga, hvor han førte Juventus op fra Serie B og hele vejen til Champions League sejr. Spørgsmålet er dog hvorvidt han ønsker at forlade Newcastle på nuværende tidspunkt, hvor det lader til at han har fået samlet et godt hold og samtidig er holdet meget tæt på at sikre sig deltagelse i UEFA Cuppen til næste sæson og med lidt held endda adgang til Champions League.
Jeg bliver naturligvis i Newcastle, derudover er det også Francesco Totti, der er topfavorit til posten

Asamoah blev dagens helt
 med sine to scoringer

33. kamp i Premier League
Newcastle : 2,75  Uafgjort: 3,20    West Ham: 2,25

Newcastle - West Ham (7)       4-0      (1-0)
1-0 Gyan Asamoah (4)
2-0 Jeremy Menez (65)
3-0 Gyan Asamoah (71)
4-0 Carlos Tevez (81)

MOM: Gyan Asamoah (9)

Selvom vi i dag møder et af de hold, der kun ligger et par pladser bag os i tabellen og som har vist god form på det seneste, er de chanceløse.
Vi kommer igen hurtig foran med 1-0 og selvom der går en time inden vi får scoret målet til 2-0, er der aldrig tvivl om, at vi vinder kampen, da West Ham ikke formår at producere nogen målchancer. West Ham forsvaret kollapser da også til sidst og vi scorer endnu en gang 4 mål eller derover på hjemmebane.

34. kamp i Premier League
West Brom: 4,00   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 1,80

West Brom (8) - Newcastle       2-4      (2-3)
1-0 Anthony Vanden Borre (selvmål, 6)
1-1 Gyan Asamoah (11)
1-2 Gonzalo Higuain (33)
2-2 Dede (39)
2-3 Yohann Besnard (45+1)
2-4 Giles Barnes (90+1)

MOM: Giles Barnes (8)

Så var der endelig fuld valuta på udebane. West Brom har ellers overrasket alle i denne sæson og ligger flot placeret i tabellen, men i dag trækker vi det længste strå efter en meget underholdende kamp, der kunne være tippet til begge sider. Heldigvis tager vi sejren og jeg håber at denne sejr kan sørge for lidt moral til spillerne på udebane i resten af sæsonen, så vi kan få hentet Tottenham, der begynder at sætte dumme points til i toppen.

Birmingham skal ned i The Championship
fra næste sæson

35. kamp i Premier League
Newcastle : 2,25  Uafgjort: 3,20    Birmingham: 2,75

Newcastle - Birmingham (20)       3-1      (1-0)
1-0 Carlos Tevez (21)
Rødt kort til Omer Dressler, Birmingham (37)
2-0 Gyan Asamoah (81)
2-1 Jay Caton (85)
3-1 Fabio Panucci (selvmål, 89)
Rødt kort til Edoardo Bovio, Birmingham (90+2)

MOM: Robert Doyle (8)

Birmingham  er et eksempel på et typisk bundhold. Alt går dem i mod, de får to mand udvist og da de endelig får reduceret til 2-1 går de faktisk lige med det samme ned og scorer selvmål. De er da også dømt til at rykke ned, selvom man i starten af sæsonen faktisk regnede dem for en af outsiderne til at blande sig i topstriden, men de har ikke haft de berømte marginaler med sig i denne sæson og det betyder, at de skal et smut ned i den næstbedste række.
Tottenham sætter igen points til og det betyder, at vi nu er på 4. pladsen og selv kan afgøre om vi skal spille med i Champions League næste sæson.
Det eneste problem er, at vi har et meget svært program i de sidste 3 kampe, med Man U (ude), Arsenal (hjemme) og Everton (ude). Allerførst skal vi til Drømmenes Teater, hor jeg håber, at min drøm om en plads i top 4 med Newcastle kan komme et skridt nærmere på at blive opfyldt.

MAJ 2016

Inden vi skal i gang med de sidste 3 kampe i sæsonen, bliver Gyan Asamoah udnævnt til den bedste spiller i Premier League for april måned. Grunden til denne hæder er hovedsageligt hans 4 scoringer i ligeså mange kampe og det er da også rart at se, at han er kommet godt i gang med at score mål for os.
Han bliver en meget vigtig brik for vores holdi næste sæson.

Tevez lukkede kampen
med scoringen til 2-0

36. kamp i Premier League
Man Utd: 2,62   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,50

Man Utd (6) - Newcastle       0-2      (0-0)
0-1 Gyan Asamoah (66)
0-2 Carlos Tevez (87)

MOM: Paul Anderson, Newcastle (8)

En fremragende bedrift af spillerne. Med denne sejr er vi nu kun et sølle point fra at hente 4. pladsen, da Tottenham på udebane mod Chelsea kun henter et point, så vi nu har hele 5 points ned til dem på 5. pladsen.
Det bedste ved denne sejr er, at vi nu faktisk også har både 2. og 3. pladsen inde for rækkevidde, da vi selv skal møde Arsenal på hjemmebane i næste runde og med en sejr i den kamp kan vi overhale dem pga. en bedre målscore og dermed som minimum overtage 3. pladsen før sidste spillerunde. Mesterskabet er afgjort, men kampen om 2. pladsen bliver en regulær gyser.

Stillingen med 2 kampe igen!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #581: 25 Feb 2007, 13:03 »

Uha.. Det er jo spændende.!
Igen en god opdate, og det bliver spændende at se hvor i tabellen du skal slutte.,

Brøndby IF & Chelsea FC

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #582: 25 Feb 2007, 13:33 »

Sådan. Nu ikke nogle "dumme" pointab. Ellers en kanon blog som altid Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #583: 25 Feb 2007, 13:43 »

Uha.. Det er jo spændende.!
Igen en god opdate, og det bliver spændende at se hvor i tabellen du skal slutte.,

Takker, ja det bliver spændende, er igen med at lave en update over sæsonafslutningen, som bliver meget, meget spændende.

Sådan. Nu ikke nogle "dumme" pointab. Ellers en kanon blog som altid Smiley

Nej, Newcastle er jo desværre kendt for pointtab, når det virkelig gælder, men vi får at se..............

Tak for støtten, det er dejligt I stadig følger med, selvom der ikke er så mange af de "kendte" ansigter tilbage.

Soccerpop
Gæst

« Svar #584: 25 Feb 2007, 13:44 »

Kan jeg så snart få den opsumering, som du har lovet...

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010