home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1139 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177544 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #555: 16 Feb 2007, 10:07 »

JAAAAAAAAA, så nu bliver det rigtig spændende!
Glæder mig til at følge slagets gang. For dette er i sandhed en udfordring og med din glimrende skriveteknik kan man jo dårlig vente på næste update - som kommer hvornår? Wink

Thumbs Up Jeg er meget glad for opbakningen, den betyder alt, når man laver en FM-blog.

mht. updaten bliver det desværre meget svært i dag, men måske meget sent i aften ellers kommer der helt sikkert en update i morgen seneste til middag  Smiley

Swaagenz1
Gæst

« Svar #556: 16 Feb 2007, 10:32 »

Lyder super  Thumbs Up
Vil dog ikke presse dig - Rullende Øjne he he.

Metsu1
Manager

« Svar #557: 16 Feb 2007, 10:48 »

Lyder super  Thumbs Up
Vil dog ikke presse dig - Rullende Øjne he he.

Jeg føler mig heller ikke presset  Wink, jeg vil nemlig også selv meget gerne i gang med eventyret i det nordlige England, men tiden er desværre lidt knap for tiden.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 10:52 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #558: 17 Feb 2007, 00:43 »

JULI-AUGUST 2015

Jeg har nærmest fået en heltemodtagelse i Newcastle. Fansene er fremragende og jeg er glad for at være tilbage i England. Bayern var en spændende prøve, at gennemgå, men der er nu ikke noget som den engelske fodbold-entusiasme.
Efter et vellykket pressemøde i mine øjne, mødte jeg som sagt spillerne for første gang. Det virker som et godt team af spillere og der er også et godt sammenhold i truppen på trods af de magre resultater de seneste sæsoner. Det eneste minus ved truppen er, at den er meget smal, der er ikke plads til mange skader. Det er især på kanterne, at vi er noget tyndt besat, så jeg får travlt med at finde nye spillere til truppen end sæsonstarten sidst i august måned.

BÆSTET er flyttet til England
Det samme er Higuain

Newcastle henter fransk-argentinsk angrebsduo

Newcastle kunne i dag præsentere de første nye spillere, efter manager Jesper Nissen er tiltrådt i klubben. Der er tale om den argentinske verdensstjerne Carlos Tevez, som er hentet på en fri transfer i Barcelona. Tevez er efterhånden ved at være 31 år gamle, men han har bestemt ikke glemt at score mål.
Den anden spiller der er hentet til klubben er den 27-årige franskmand Gonzalo Higuain, der kommer fra Marseille. Higuain kommer også til på en fri transfer og har vist sig som en meget målfarlig herre i hans karriere. Jesper Nissen havde følgende kommentarer til hans nye spillere: "Det er to verdensklasse spillere, der kommer til Newcastle og forhåbentlig kan deres tilstedeværelse smitte af på hele truppen og løfter os op på et højere niveau".

Selvom jeg var meget tilfreds med at kunne hente disse spillere på en fri transfer var problemet på kanterne stadig ikke løst. Jeg gjorde derfor det, at jeg henvendte mig til min gamle klub Bayern München for at høre om muligheden for at hente en af mine favoritspillere Anthony Vanden Borre. Til min store overraskelse sagde Bayern ja til min forespørgsel, hvis jeg ville betale 46.000.000 kr. til dem. Det var over halvdelen af mit transferbudget som lød på 88.000.000 men jeg sagde ja og kunne derfor sige goddag til Vanden Borre for 3. gang i min karriere som træner.

Transfer oversigt!

Her er en komplet oversigt over de spillerhandler, der er sket i Newcastle frem til transfervinduet lukkede d. 31. august 2015.
(SS ved at klikke på navnet)

Transfers ind:
Gonzalo Higuain fra Marseille på en fri transfer
Carlos Tevez fra Barcelona på en fri transfer
Germaine Abma fra Udinese på en fri transfer
Mark Baines fra Crystal Palace for 9.250.000
Johan Absalonsen fra St. Johnstone for 2.500.000
Gabriel Palacios fra Fluminense for 3.000.000
Yohann Besnard fra Marseille for 27.000.000
Anthony Vanden Borre fra Bayern München for 46.000.000

Jeg har også solgt nogle enkelte spillere, men de fleste er blevet løst fra deres kontrakt og nogle har fundet en anden klub før jeg kom til klubben. Den eneste, jeg måske gerne ville have beholdt var Olivier ter Horst.

Transfer ud:
Olivier ter Horst på en fri transfer
Steven Pienaar på en fri transfer
Marc Wilson på en fri transfer
Brian Allison på en fri transfer
Paul Rodgers til Leicester for 18.000.000
Miles Norris til Livingston for 4.000.000

Førsteholdstruppen

Målmænd:
Scott Carson - Mm
Gordon Long - Mm

7,5 ud af 10 stjerner: Målmandsposten i Newcastle er ikke så godt besat som i de tidligere klubber, jeg har været i. Førstevalget er uden tvivl Scott Carson, som har haft et par lansholdskampe for England, men jeg synes stadigvæk ikke, at han er en fremragende målmand som f.eks. Buffon, Casillas eller Kühne.

Forsvarsspillere:
Tal Ben-Haim - Sw/F C
Stephen O'Hara - F HC
Anthony Vanden Borre - F HC WB/M H
Paul Anderson - F C
Steve Watson - F C
Robert Doyle - F/WB/M V

8 ud af 10 stjerner: Forsvaret er egentlig ret godt men problemet er, at i tilfælde af skader er reserverne ikke alt for prangende. Skal man udpege en styrmand må det være den unge Steve Watson. Han er en spiller med et stort potentiale og der har også allerede været flere bud på ham fra Manchester United. Den gamle Ben-Haim er stadig en rigtig god forsvarsspiller og vil danne stopperpar med Watson.

Midtbanespillere:
Yohann Besnard - DM
Danny James - DM
Gilles Barnes - M HC
Stuart Collins - MC
Vassiriki Diaby - MC
Jermey Menez - OM HVC/A C
Niko Kranjcar - OM VC
Johan Absalonson - OM V/A C
Connor Clifford - OM C

8,5 ud af 10 stjerner: Midtbanen er ret godt besat. Vi har det centrale maskinrum med Diaby som den faste mand, mens der vil blive rokeret mellem Besnard, James og Kranjcar. På fløjene har vi Barnes og Menez, mens Absalonsen er reserve. Hvis jeg kan få stablet et godt samarbejde på benene med på den centrale midtbane med Diaby som den styrende, tror jeg på at vi kan gå en rigtig god sæson i møde.

Angribere:
Gonzalo Higuain - OM/A C
Carlos Tevez - OM/A C
Germaine Abma - Bo
Johan Agger - Bo
Branamir Kosstadinov - Bo

9 ud af 10 stjerner: Det er uden tvivl i angrebet, vi har de største stjerner til at løbe rundt. Jeg forventer mig især meget af Tevez og Higuain. De to skulle gerne være med til at løfte os ud af midterplaceringerne og op hvor det er noget sjovere at være med. En spiller som Kosstadinov er iflg. pressen den mest værdifulde angriber, men jeg må indrømme, at jeg ikke har for meget fidus til ham.

Taktikken er klar

Toon 1                                                           Looney Toons

Toon 1 er uden tvivl den foretrukne opstilling, vi vil bruge allermest. Looney Toons vil blive brugt på hjemmebane mod midterholdene og bundholdene, mens vi mod de store hold også vil bruge Toon 1. Den store forskel på de to opstillinger er, at Toon 1 er den mere afventende taktik, hvor Looney Toons er en mere direkte og angrebsivrige formation.

Premier League - Titel odds

Arsenal: 3,00
Chelsea: 7,00
Liverpool: 15,00
Man Utd: 21,00
Birmingham: 34,00
Everton: 34,00

Newcastle: 51,00

Som man kan se på de forskellige odds giver de såkaldte eksperter os ikke en chance for at komme med op i den sjove del af tabellen i denne sæson. Selv vil jeg mene at en placering i top 6 vil være et realistisk mål.

Udbygning af stadion færdig!

St. James Park er blevet udvidet med yderligere 7600 siddepladser, så den samlede kapacitet nu er oppe på fornemme 60.000 siddepladser. Det er et fremragende stadion vi har og jeg håber, at vi kan spille noget godt fodbold, så vi kan trække nogle tilskuere til.

Vanden Borre havde ikke
den bedste debut for os

1. kamp i Premier League
Charlton: 2,50   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,62

Charlton - Newcastle        3-3       (1-1)
1-0 Nicholas Bignall (7)
1-1 Gonzalo Higuain (25)
2-1 Nicholas Bignall (54)
2-2 Jeremy Menez (68)
2-3 Fabian Müller (selvmål,88)
3-3 Anthony Vanden Borre (selvmål, 90)

MOM: Nicholas Bignall, Charlton (8)

Hvilken måde at starte sæsonen op på. Det er typisk engelsk fodbold med fuld fart over feltet. Jeg kan stadig huske Charltons Bignall fra min tid som Arsenal manager og han er ikke ligefrem blevet dårligere. Carson ser ikke for godt ud ved et af målene og desværre bliver Vanden Borre, den helt store taber i sin debutkamp med et selvmål i sidste minut. Jeg vil dog sige, at debuten er godkendt, men næste kamp bliver en helt anden, det er hjemme mod mesterskabsfavoritt erne fra Chelsea.

Zone 43
Manager

« Svar #559: 17 Feb 2007, 00:55 »

Absolut en god, og spænende trup. Spillere, som vi kender idag, og unge kommende stjerne. Defensiven ser dog noget tynd ud med blot 6 spillere. Der kan vel nåes, at hente en, eller to, mere?

Ærgeligt med Charlton kampen, forhåbenligt kommer der flere på konto'en mod Chelsea.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #560: 17 Feb 2007, 00:59 »

Absolut en god, og spænende trup. Spillere, som vi kender idag, og unge kommende stjerne. Defensiven ser dog noget tynd ud med blot 6 spillere. Der kan vel nåes, at hente en, eller to, mere?

Ærgeligt med Charlton kampen, forhåbenligt kommer der flere på konto'en mod Chelsea.. Smiley

Nej, transfervinduet er smækket i, men jeg har et par stykker på reserveholdet, der kan gå ind og lukke et eventuelt hul på en af backpladserne. Jeg var meget tæt på at hente Kompany lige før lukketid, men Sevilla snuppede ham for næsen af mig  Skuffet

Metsu1
Manager

« Svar #561: 17 Feb 2007, 12:49 »

SEPTEMBER 2015

Vi var endelig igang i Premier League efter den underholdende 3-3 kamp mod Charlton, som vi kun var ganske få minutter fra at vinde. Som nævnt scorde Vanden Borre desværre selvmål og vi måtte nøjes med et point i debuten.
Nu gælder det en helt anden kaliber modstander, nemlig en af mine største rivaler igennem min trænerkarriere. Det er Chelsea, vi møder og de har i sommers hentet Mourinho tilbage som manager et par uger efter, jeg var tiltrådt i Newcastle. Det bliver en hård kamp, men jeg håber, vi kan overraske dem.
Stadion var fyldt til bristepunktet i dag

2. kamp i Premier League
Newcastle: 3,25   Uafgjort: 3,25    Chelsea: 2,00

Newcastle - Chelsea     3-1      (2-0)
1-0 Paul Anderson (18)
2-0 Carlos Tevez (44)
2-1 Paul Anderson (selvmål, 47)
3-1 Branamir Kosstadinov (90+2)

MOM: Gordon Long, Newcastle (8) - min tredje målmand

Hvilken fighterindsats af spillerne. Chelsea spiller rigtig godt og havde det ikke været for min3. målmand Gordon Long kunne denne her kamp også ligeså godt være endt med 3-3. Carson og Forster var begge ude med skader, derfor fik Long chancen og den må man sige han udnyttede. Vi spiller rigtig godt i 1. halvleg og har rimelig styr på tingene, men fra 2. halvlegs start er der nærmest et stormløb mod vores mål, Chelsea har den ene store chance efter den anden og får da også en hurtig scoring, da Anderson scorer selvmål. Heldigvis får vi rettet lidt i taktikken og i overtiden scorer vi på et kontraangreb og lukker kampen. Der var næsten 60.000 på lægterne og de var ellevilde, da dommeren fløjtede kampen af.

3. kamp i Premier League
Watford: 5,00   Uafgjort: 3,50    Newcastle: 1,57

Watford - Newcastle        0-0        (0-0)

MOM: Steve Simonsen, Watford (8)

Jeg er meget skuffet over resultatet i dag og vores manglende evne til at score mål i dag. Det er irriterende, at vi ikke formår at udnytte den enorme gejst, vi kommer med efter triumfen over Chelsea. Det skal så også siges, at Watford's rutinerede keeper Steve Simonsen stod en fremragende kamp med flere store redninger, men det ændrer ikke ved, at skuffelsen er stor hos mig, nu hvor vi er startet så godt.
Nu gælder det en svær udekamp i Carling Cuppen mod Southampton fra den næstbedste række. Det er en turnering, jeg meget gerne vil gøre det godt i, da vinderen jo får adgang til UEFA Cuppen i næste sæson.

2. runde af Carling Cup
Southampton: 5,50   Uafgjort: 3,60    Newcastle: 1,50

Southampton (D1) - Newcastle (Prem)     0-1       (0-1)
0-1 Niko Krancjar (34)

MOM: Robert Doyle, Newcastle (9)

I dag viser vi at vi kan spille med om de sjove placeringer. Jeg mener ikke fordi vi vinder over Southampton, men måden vi gør det på. Vi er faktisk presset i en del af kampen, men alligevel formår vi at hive en 1-0 sejr hjem og dermed avancement til næste runde, hvor vi skal møde en på papiret mere overkommelig modstander i Rotherham fra den andennbedste række.

4. kamp i Premier League
Portsmouth: 2,50   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,62

Portsmouth - Newcastle        1-1       (1-1)
1-0 Kristoffer Hæstad (19)
1-1 Carlos Tevez (25)

MOM: Paul Anderson, Newcastle (8)

Jeg sidder endnu engang tilbage med følelsen af, at vi skulle have vundet kampen. Portsmouth kommer noget ufortjent foran, men vi får hurtigt udlignet og sidder derefter fuldstændig på kampen, men kan ikke scorer. Tevez må udgå med en mindre skade og Johan Agger kommer på banen, men han er utrolig skuffende idag, han har ikke mindre end 3 friløbere, hvoraf han skyder den ene lige på målmanden og de to andre bliver skudt helt forbi. Det er ikke godt nok af en angriber i Premier League.

Tevez er startet godt for NUFC

5. kamp i Premier League
Newcastle: 2,62   Uafgjort: 3,00    Ipswich: 2,50

Newcastle - Ipswich (2)      2-1       (1-1)
1-0 Carlos Tevez (32)
1-1 Arturo Lupoli (37)
Rødt kort til Gorazd Zajc, Ipswich (54)
2-1 Stephen O'Hara (68)

MOM: Stephen O'Hara (8)

Endnu engang viser vi klassen på hjemmebane og slår Ipswich, der har været rigtig godt kørende i starten af denne sæson. Kampen er da også fuldstændig lige, men da først Zajc får et rødt kort, da han knalder en albue lige i synet på Vanden Borre, vipper kampen over til vores fordel og Stephen O'Hara kan score til 2-1 på et flot hovedstødsmål og det bliver det afgørende mål. Med denne sejr ligger vi rigtig godt i tabellen og jeg må indrømme, at vi har fået en bedre start end jeg lige havde regnet med.

Stillingen i Premier League efter en 4-5 kampe:

ZhotLog
Gæst

« Svar #562: 17 Feb 2007, 13:08 »

God update, men hvad fanden laver Ipswich i top-3? Opstemt

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #563: 17 Feb 2007, 13:12 »

Det ser jo godt ud - Flot skriveteknik.
Dejlig sejr over Chelsea, og det ser jo fint ud i Premier League tabellen, her i starten.
Fortsæt det gode arbejde.!

Brøndby IF & Chelsea FC

Metsu1
Manager

« Svar #564: 17 Feb 2007, 19:19 »

God update, men hvad fanden laver Ipswich i top-3? Opstemt

Mange tak

Ja, det er utroligt, men de har et par rigtig giftige angribere (bl.a Lupoli, som jeg solgte til dem fra Arsenal)

Det ser jo godt ud - Flot skriveteknik.
Dejlig sejr over Chelsea, og det ser jo fint ud i Premier League tabellen, her i starten.
Fortsæt det gode arbejde.!

Tusind tak for det, ja sejren over Chelsea var stor, det havde jeg ikke regnet.

Jeg håber, vi kan blive lidt bedre på udebane, så vi for alvor kan blande os i toppen.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #565: 17 Feb 2007, 20:44 »

Gode start, dog er resultaterne svingene på udebane Ubeslutsom

Men ellers en rigtig god blog. Bare fortsæt på sammen måde Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #566: 19 Feb 2007, 00:52 »

OKTOBER-NOVEMBER 2015

"Gamle" Gallas tager en tørn mere

Newcastle henter rutineret franskmand!

Den 38-årige William Gallas blev i dag præsenteret som ny spiller i den engelske Premier League klub, Newcastle.
Den tidligere Chelsea og Arsenal forsvarsspiller, har underskrevet en et-årig kontrakt med den nordengelske klub. Newcastle manager Jesper Nissen, har før sagt, at han gerne ville have endnu en forsvarsspiller tilknyttet truppen og han var da også tydeligvis tilfreds med at have sikret sig den rutinerede franskmand.

"Jeg er meget glad for, at det lykkedes os, at blive enig med William om, at tage minimum et år hos os i Newcastle. Det der er det vigtigste for os er, at vi nu har en god bredde i hele truppen og samtidig har vi fået en spiller, der har spillet for 2 af de bedste mandskaber i Premier League og derfor har en masse rutine, som helt sikkert vil hjælpe vores unge spillere", sagde Jesper Nissen til pressen ved præsentationen af den nye spiller.

Tevez blev matchvinder

6. kamp i Premier League
Newcastle: 1,50   Uafgjort: 3,60    Wigan: 5,50

Newcastle - Wigan (18)      3-1       (0-1)
0-1 John Fleck (17)
1-1 Carlos Tevez (56)
2-1 Steve Watson (70)
3-1 Carlos Tevez (56)

MOM: Steve Watson, Newcastle (8)

Vi gør, hvad vi skal i dag mod en af rækkens dårligst placerede hold og vinder kampen med 3-1. Sejren kommer dog ikke i hus uden, at vi er på pinebænken i lidt over en halvleg efter deres tidlige scoring af John Fleck. Heldigvis er Tevez veloplagt og scorer to flotte mål, men kampens helt store spiller er vores unge centrale forsvarsspiller Steve Watson, der sørger for udligningen og derudover er han sikkerheden selv i dag i den bagerste kæde. Han kan gå hen og blive en af de helt store forsvarsspillere for det engelske landshold i fremtiden.

7. kamp i Premier League
Aston Villa: 5,00   Uafgjort: 3,50    Newcastle: 1,57

Aston Villa (14) - Newcastle        0-1       (0-0)
0-1 Johan Absalonson (57)

Jeg må heller være ærlig og sige, at vi er meget heldige med at vinde i dag mod Aston Villa, ja jeg vil endda sige, vi havde været heldige bare med at få det ene point i dag. Heldigvis for os er Villa-spillerne særdeles uskarpe og de formår ikke, at score på deres chancer, mens vi har et ufarligt indlæg fra højre, der får lov til at sejle hele vejen over til Johan over i vores venstre side, hvor der ikke er nogen, der markerer ham, så han kan bare sætte en inderside på og scorer kampens eneste mål. Vi er fortsat ubesejret i denne sæson.

Higginbotham skulle være
blevet hjemme i dag

Carling Cup - 3. runde
Newcastle: 1,16   Uafgjort: 6,00    Rotherham: 11,00

Newcastle - Rotherham (D2)       4-0        (3-0)
1-0 Tal Ben-Haim (3)
2-0 Giles Barnes (13)
3-0 Danny Higginbotham (selvmål, 21)
4-0 Danny Higginbotham (selvmål, 46)

MOM: Giles Barnes, Newcastle (9)

Vi spiller rigtig flot fodbold i dag og Rotherham er nærmest reduceret til statister kampen igennem. Den eneste Rotherham spiller, man egentlig lagde mærke til i kampen var den uheldige Danny Higginbotham, der som I kan se formåede at score ikke bare en gang men to gange i eget net.
Vi er i 4. runde blev trukket sammen med Championship klubben Reading, som vi skal møde på The Madjeski Stadium.

Barnes' scoring var ikke nok
 til at give os point

8. kamp i Premier League
Newcastle: 2,62   Uafgjort: 3,00    Man City: 2,50

Newcastle - Man City (2)      1-2       (1-1)
0-1 Tanburaci Turgut (33)
1-1 Giles Barnes (38)
1-2 Henri Saivet (59)

MOM: Henri Saivet, Man City (8)

Så skete det! Vi taber for første gang i denne sæson og det kan vi faktisk ikke tillade os at klage over. Manchester City er et hold med mange rigtig gode fodboldspilere og de var ganske enkelt bedre end os idag. Spilleren, der var i særklasse i dag, er den franske landsholdsangriber Henry Saivet. Han var konstant udfordrende og så er han så lynende hurtig, at han simpelthen løb fra vores forsvar ved 2-1 scoringen. Vi har heldigvis noget tid til at ryste nederlaget af os inden vi i næste runde igen har en svær hjemmekamp mod Liverpool på programmet, da der nu er landskampe de næste 3 uger.
Til kampen mod Liverpool er vi desværre nødt til at se bort fra Steve Watson og Johan Absalonsen, der begge blev skadet i dagens kamp. Absalonsen vil være ude i minimum 2 måneder, mens Watson må se til fra sidelinien i 1 måneds tid.

9. kamp i Premier League
Newcastle: 2,50   Uafgjort: 3,00    Liverpool: 2,62

Newcastle - Liverpool (12)      1-1       (0-1)
0-1 Sergio Avila (27)
1-1 Gonzalo Higuain (84)

MOM: Per Mertesacker, Liverpool (8)

Endnu en gang formår vi ikke at vinde på hjemmebane og vi er faktisk meget tæt på slet ikke at få point mod Liverpool i dag. Det var præcis, som jeg regnede med, at Liverpool på trods af deres dårlige start på sæsonen stadig er et rigtig godt hold og bare ikke har haft marginalerne på deres side indtil videre. Hvis man ser over hele kampen er det uafgjorte resultat i orden.

Vi er stadig med i kampen
 om Carling Cuppen

Carling Cup - 4. runde
Reading: 4,00   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 1,80

Reading (D1) - Newcastle (PREM)      1-2      (1-1)
1-0 James Smith (24)
Rødt kort til Ryan Mullan (27) - sidste mand
1-1 Branamir Kosstadinov (34)
1-2 Carlos Tevez (85)

MOM: Anthony Vanden Borre (8)

Det eneste gode ved denne kamp er, at vi vinder den, da spillet ikke er særlig godt. Vi er faktisk spillet ud af Madjeski Stadium i de første 26 minutter, men så dummer Mullan sig og laver et såkaldt professionelt frispark, hvilket giver ham det røde kort. Derefter får vi hurtigt udlignet og har derefter kontrol over kampen uden dog at være farlige. Men heldigvis har vi Tevez, der endnu en gang bliver matchvinder for os og sørger for, at vi går videre til næste runde, hvor vi skal møde endnu et Championship hold, Blackburn på vores hjemmebane St. James Park.

Higuain's scoring gav os alle 3 points i dag

10. kamp i Premier League
Millwall: 8,00   Uafgjort: 4,00    Newcastle: 1,33

Millwall (20) - Newcastle        1-2       (1-1)
1-0 Topi Obadeyi (37)
1-1 Carlos Tevez (40)
1-2 Gonzalo Higuain (66)

MOM: Danny James, Newcastle (9)

Vi skal åbenbart bagud, før vi kan tage os sammen og spille op til vores bedste. Vi er endnu en gang på hælene i starten af kampen, men det er som om, at efter Obadeyi bringer Millwall foran, så vågner spillerne op til dåd og gør "arbejdet" færdig, for det var en rigtig arbejdssejr i dag, men bare vi vinder, så er det ligemeget hvordan. Vi hænger stadig på i toppen af Premier League og det virker lovende for resten af sæsonen.

Stillingen i Premier League med ca. 10 kampe spillet:

« Seneste Redigering: 19 Feb 2007, 08:45 af Metsu1 » Logged

Swaagenz1
Gæst

« Svar #567: 20 Feb 2007, 15:20 »

Det er da en ok start du har fået i Newcastle!
Og stadig godt skrevet.

Metsu1
Manager

« Svar #568: 21 Feb 2007, 17:53 »

DECEMBER 2015

Efter et par forholdsvis stille måneder i Premier League, skal vi nu i gang med den nok travleste måned i engelsk fodbold. Vi har et par rigtig svære udekampe mod Tottenham og West Ham samt en vigtig Carling Cup kvartfinale mod Blackburn på hjemmebane. Vi ligger ud mod en af rivalerne i ligaen - Middlesbrough, der gør det rigtig godt og i øjeblikket ligger nummer 4 i tabellen.

Barnes var kampens store oplevelse

11. kamp i Premier League
Newcastle: 2,25   Uafgjort: 3,20    Middlesbrough: 2,75

Newcastle - Middlesbrough (4)      4-0       (4-0)
1-0 Carlos Tevez (3)
2-0 Giles Barnes (6)
3-0 Anthony Vanden Borre (straffe, 26)
4-0 Giles Barnes (44)

MOM: Giles Barnes (9)

Sikke en 1. halvleg, vi kører totalt henover de stakkels spillere fra Middlesbrough. Halvlegens helt store oplevelse er vores lille hurtige højrekant Giles Barnes, der virkelig kører rundt med Middlesbrough forsvaret. 2. halvleg bliver mere tam i forhold til den første, men med det tempo, spillerne lagde ud i er det vel meget forståeligt, at de tog sig en slapper i de sidste 45 minutter, det var jo heller ikke nødvendig at ydmyge Boro mere end højest nødvendigt.

Ben-Haims første sæsontræffer
var en meget vigtig en af slagsen

12. kamp i Premier League
Newcastle: 2,00   Uafgjort: 3,25    Leicester: 3,25

Newcastle - Leicester (12)      1-0     (1-0)
1-0 Tal Ben-Haim (straffe, 25)

MOM: Danny James (8)

En kamp meget på det jævne, hvor vi slet ikke formår at få et overtag i spillet som i kampen mod Boro. Heldigvis får vi tilkendt et straffespark som Ben-Haim sikkert banker i kassen. Leicester formår slet ikke at svare igen og vi har chancer nok til 2 og 3-0 uden at spille prangende, men vi kender ikke vores besøgstid idag. Med sejren i dag, har vi faktisk sneget os op på 1. pladsen, men vi har også spillet en kamp mere end Chelsea, der er et point efter.

Der blev også trukket lod til 3. runde af FA Cuppen i dag og vi har fået en god lodtrækning med en hjemmekamp med Championship holdet, Southampton.

13. kamp i Premier League
Totteham: 2,25   Uafgjort: 3,20    Newcastle: 2,75

Totteham (6) - Newcastle        3-2      (3-1)
0-1 Omar Benzerga (selvmål, 14)
1-1 Danny Galbraith (38)
2-1 Michael Dawson (40)
3-1 Sunny (43)
3-2 Branamir Kosstadinov (84)

MOM: Omar Benzerga, Tottenham (8)

Det var ikke længe, vi kunne holde fast i 1. pladsen og det gør det bare ekstra bittert, at vi mister den i mod et hold, der overhovedet ikke er bedre end os. Tottenham er meget heldige i dag og den helt stor forskel på de to hold i dag er, at Robinson står i deres mål, mens vi har den sørgelige Carson stående i vores mål, for han var intet mindre end en fiasko i dag. Jeg har besluttet mig for at sætte ham til salg og få lidt penge ud af ham inden hans værdi falder alt for meget.

Barnes har været den helt
 store spiller i december for os

14. kamp i Premier League
West Ham: 2,75   Uafgjort: 3,20    Newcastle: 2,25

West Ham (11) - Newcastle        1-3      (1-1)
1-0 Giovani Torre (18)
1-1 Jason Freeman (selvmål, 21)
1-2 Jeremy Menez (57)
1-3 Giles Barnes (87)

MOM: Giles Barnes (9)

Så er vi tilbage på rette køl efter sidste rundes skuffelse mod Tottenham. Spillerne viser igen en flot moral i dag og jeg synes virkelig, spillet kører rigtig godt i øjeblikket, hvor især vores kantspillere gør det godt, med masse af indlæg og udfordringer. Vi holder os til i toppen med sejren, men det er nok tvivlsomt, at vi kan holde trit med de to helt store  hold i Premier League for tiden, Arsenal og Chelsea, der virkelig har samlet nogle imponerende spillere.

15. kamp i Premier League
Newcastle: 2,00   Uafgjort: 3,25    West Brom: 3,25

Newcastle - West Brom (6)      1-1     (1-1)
0-1 Steven Naismith (32)
1-1 Niko Kranjcar (44)
Rødt kort til Paul Verhaegh (90)

MOM: Niko Kranjcar (7)

Vi svinger godt nok meget i vores præstationer rent resultatmæssigt for tiden. Vi spiller en ok kamp, men kan ikke få scoret mod dem. Det er altid ærgeligt at sætte point til, men det er især ærgeligt, når det er mod et hold som West Brom, som vi bare skal slå, hvis vi vil med i toppen. Utroligt nok, så lå West Brom på en 6. plads før vores kamp i dag, hvilket jeg synes virker helt ufatteligt efter deres indsats mod os, men de må have marginalerne med sig og i sidste ende betyder det jo alt.

Gallas var lykkelig efter sin
første scoring i Newcastle trøjen

Carling Cup - Kvartfinale
Newcastle: 2,00   Uafgjort: 3,25    Blackburn: 3,25

Newcastle - Blackburn (D1)      2-1     (2-1)
1-0 William Gallas (7)
1-1 Simon Walton (12)
2-1 Giles Barnes (35)

MOM: Giles Barnes (8)

Så er vi et skridt nærmere finalen efter dagens sejr over Blackburn Rovers. Vi spiller godt og det er dejligt at se vores veteran Gallas scorer sit første mål i Newcastle trøjen i så vigtig en kamp. De 3 øvrige hold i semifinalen er Birmingham, Man U og Man City. Vi bliver desværre trukket sammen med Man U, som altid er svære at have med at gøre og som jeg ikke har de bedste minder om fra min tid som Arsenal træner. Ønskemodstanderen ville have været Birmingham, men nu gælder det Man U og vi skal spille første kamp på Old Trafford.

Diaby viste gode takter
 i dagens kamp

16. kamp i Premier League
Birmingham: 2,50   Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,62

Birmingham (19) - Newcastle        1-2      (1-1)
0-1 Gonzalo Higuain (14)
1-1 Marco Donadel (29)
1-2 Vassiriki Diaby (48)

Med hiv og sving sikrer vi os igen 3 points på udebane, denne gang er det dog uden at have været bagud først. Det er rart at se Higuain scorer igen efter at have spillet lang tid uden at have fundet netmaskerne. Endnu en gang bliver Steve Watson kåret til kampens bedste spiller og han har da også tiltrukket sig seriøs opmærksomhed fra Man Utd blandt andet, der har været på banen med et bud på 75.000.000 kr. for ham. Jeg takkede nej til tilbuddet, men det var den gode Watson ikke helt tilfreds med, så jeg frygter, vi mister ham i løbet af januar måned. Det mest irriterende ved en mulig transfer er, at Bolton som Newcastle i sin tid købte ham af, skal have 50% af en eventuel salgspris.

17. kamp i Premier League
Newcastle : 2,50   Uafgjort: 3,00    Man Utd: 2,62

Newcastle - Man Utd      0-1     (0-0)
0-1 Ron Forrester (65)

MOM: Gordon Long, Newcastle (8)

At United vinder i dag er simpelthen ufatteligt. Jeg vil nærmest kalde det tyveri. De har fire afslutninger, hvoraf de to rammer målet og den ene går ind. Vi har 19 men rammer desværre kun målet 6 gange og alligevel bliver vores målmand kåret som Man of the match, hvilket da virker helt hen i vejret. Det skal dog siges, at den redning , han har er ren verdensklasse. Det er virkelig en streg i regningen, at vi ikke tager alle tre points i dag og dermed også 1. pladsen istedet for sidder vi tilbage med en noget kedelig fornemmelse. Kampen i toppen er dog tæt som det fremgår af tabellen:

« Seneste Redigering: 21 Feb 2007, 17:57 af Metsu1 » Logged

Emillionaire
Gæst

« Svar #569: 21 Feb 2007, 17:58 »

gode resultater

det bliver ekstra spændende når du har så mange forseklige spillere Opstemt

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010