home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate min spiller!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Rate min spiller!  (Læst 128675 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Rate min spiller!
« Svar #180: 27 Jan 2013, 17:56 »

Vil råde dig til at træne hans hurtighed, i hvert fald hvis du kun har en mand på toppen. Har aldrig selv haft succes targetman helt i front. Synes altid det fungerer bedst med en fremskudt angriber eller en skarpretter, men ved ikke hvordan du har det med det.

Det er nemlig samme erfaringer jeg har med taktikker med en på toppen, for pt kompenserer jeg for den manglende fart, ved at have en walcott hurtig MC/OMC liggende li bag ved for at støtte, men ville gerne ha en angriber der kunne lidt mere end ham her har vist mig, men midlerne er ikke til det her hvor jeg har overtaget klubben, så må arbejde med hvad jeg har...

Men vil forsøge at presse ham endnu mere på hans fart, så jeg kan bruge ham til noget... for ellers blir jeg nok nødt til at sende ham videre...

darkalf
Manager

« Svar #181: 27 Jan 2013, 17:58 »

Kunne man ikke smide ham op foran som en komplet med en hurtigt omc bagved eventuelt

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #182: 27 Jan 2013, 18:04 »

Kunne man ikke smide ham op foran som en komplet med en hurtigt omc bagved eventuelt

Er det jeg pt prøver... har lejet en ung englænder i Chelsea som er abnormt hurtig, og som jeg faktisk synes spiller bedre end min rumænske angriber...

btw. her er han...

darkalf
Manager

« Svar #183: 27 Jan 2013, 18:08 »

Hmm. Ham englænderen kun da gå hen og blive et grimt bekendtskab for langsomme midterforsvarere. Men mangler han ikke en del i afalutninger til at være fast mand.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #184: 27 Jan 2013, 18:09 »

Er det jeg pt prøver... har lejet en ung englænder i Chelsea som er abnormt hurtig, og som jeg faktisk synes spiller bedre end min rumænske angriber...

btw. her er han...

Hold da fast han ser god ud. Har du købsklausul i lejeaftalen?

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #185: 27 Jan 2013, 18:42 »

Hmm. Ham englænderen kun da gå hen og blive et grimt bekendtskab for langsomme midterforsvarere. Men mangler han ikke en del i afalutninger til at være fast mand.

Han er kun ved at blive fast fordi at de resterende spillere ikke leverer varen... har overtaget et At. Madrid hold der ikke fungerer på nogen måde, så prøver at smide nye folk ind for at ændre lidt på det hele..

Hold da fast han ser god ud. Har du købsklausul i lejeaftalen?

Det har jeg desværre ikke... ku ikk få presset chelsea til at sige god for en klausul, så måtte leje ham uden..

darkalf
Manager

« Svar #186: 27 Jan 2013, 18:48 »

Åh. Ja så har du da en opgave foran dig

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #187: 29 Jan 2013, 08:35 »

har lejet en ung englænder i Chelsea som er abnormt hurtig, og som jeg faktisk synes spiller bedre end min rumænske angriber...

btw. her er han...

Det er et rigtig godt talent - Hurtighed og Acceleration er helt afgørende for en fremskudt angriber og det må man sige at han har med sine 20 i Acc og 19 i hurtighed - spiller du ham som target man med run onto ball? - det kunne være rigtig godt for ham.

Men ellers ville jeg træne ham i afslutninger (8 er for lidt), indlæg og koldblodighed... men jo mere jeg kigger på ham jo mere imponeret bliver jeg - allerede høje værdier i flair, uden bold og arbejdsstyrke - jeg tror du står overfor spillets bedste angriber - den nye Messi (bare højere, så han kan også bruge hovedet)...

Gør det til din mission at få skrevet under med den mand på permanent basis - om han så koster dig 100 mio. DKK - han er for vild Opstemt

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #188: 29 Jan 2013, 11:15 »

Har tre spillere jeg gerne vil dele med jer!

Ellis Chant. Hentet hos Middlesbrough - konkurrenterne i angrebet er Bony og Destro!

Celal Kiran, Hentet i Besiktas - Konkurrenter i angrebet er Bony og Destro!

Rob Thomas. Eget Akademi! - Konkurrenter på midtbanen - Benät, Bradley, Britton, Allen og Verratti!

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #189: 29 Jan 2013, 11:38 »

Det er et rigtig godt talent - Hurtighed og Acceleration er helt afgørende for en fremskudt angriber og det må man sige at han har med sine 20 i Acc og 19 i hurtighed - spiller du ham som target man med run onto ball? - det kunne være rigtig godt for ham.

Men ellers ville jeg træne ham i afslutninger (8 er for lidt), indlæg og koldblodighed... men jo mere jeg kigger på ham jo mere imponeret bliver jeg - allerede høje værdier i flair, uden bold og arbejdsstyrke - jeg tror du står overfor spillets bedste angriber - den nye Messi (bare højere, så han kan også bruge hovedet)...

Gør det til din mission at få skrevet under med den mand på permanent basis - om han så koster dig 100 mio. DKK - han er for vild Opstemt

Problemet er blot at jeg ingen penge har i klubben til at købe ham, ville mægtigt gerne, men skal overtale pengestærke chelsea, hvilket kan blive lidt af et slagsmål når det er en engelsk spiller.

Har overvejet om jeg skulle prøve at omskole ham til angriber, men pt klarer han den fint på MC eller OMC, men skal ha sat hans træning op, især hvis jeg kan få lov til at købe ham...

Han har faktisk allerede lavet et par mål på førsteholdet, og han lavede faktisk månedens bedste, da jeg spillede i går. Dette 17-årige talent står i skærende kontrast til Torres som også er tilbage i klubben Wink kunne være jeg skulle sætte de to sammen...

EDIT: Chelsea forlanger 250-300 mio for ham nu, efter han har lavet 5 mål og 5 assists i 11 kampe...
« Seneste Redigering: 29 Jan 2013, 12:20 af Highbury » Logged

Mortensen
Lilleputspiller
*

« Svar #190: 01 Feb 2013, 16:18 »

Synes ikke i skal snydes for dette kæmpe talent, jeg netop har hentet i Dortmund.
Pris 34 mill.

God weekend derude!  Rullende Øjne

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #191: 01 Feb 2013, 21:24 »

Synes ikke i skal snydes for dette kæmpe talent, jeg netop har hentet i Dortmund.
Pris 34 mill.

God weekend derude!  Rullende Øjne
Mange høje stats, men så er jeg nu heller ikke mere imponeret  Rullende Øjne Hverken speed eller ørn i luften bliver han med tiden, men en habil spiller vil han nok blive hos dine forfølgere.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #192: 01 Feb 2013, 21:52 »

Huh
Mange høje stats, men så er jeg nu heller ikke mere imponeret  Rullende Øjne Hverken speed eller ørn i luften bliver han med tiden, men en habil spiller vil han nok blive hos dine forfølgere.

+1

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #193: 02 Feb 2013, 21:02 »

Har lige draftet denne unge gut. Er han any good? Og hvad skal han trænes i, hvis han skal blive en ond MC?

Arsenal9
Juniorspiller
**

« Svar #194: 04 Feb 2013, 09:34 »

Har set mange af jeres talenter og ville lige vide hvordan i finder alle de talenter? Smiley

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010