|
JoakimBekker
|
|
I får sgu lige min bedste spiller.  Wauw.. bare wauw!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haaring
Lilleputspiller
|
|
|
|
|
|
|
|
CHAMPIONS OF EUROPE - WE KNOW WHAT WE ARE............. (indtil videre i hvert fald) 19.05.2012 <3 <3 <3
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
|
|
|
|
|
atuz
|
|
Bjur hentede ham her på fri transfer, fik ham i en vinterpause. Han har været den vigtigste spiller på mit hold stort set fra dag 1. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Bjur hentede ham her på fri transfer, fik ham i en vinterpause. Han har været den vigtigste spiller på mit hold stort set fra dag 1.  Absolut verdensklasse - han er vel bedre en spillere som Mario Götze og Eden Hazard 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
atuz
|
|
Absolut verdensklasse - han er vel bedre en spillere som Mario Götze og Eden Hazard  Har lige kigget. Han er samlet set lidt dårligere end Götze og ca. lige så god som Hazard. Men hans vigtighed kan vidst ikke undervurderes Det er helt vildt det her, han spiller højre midtbane/wing i en flad 4-4-2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Enig - det er vildt! 25 kasser og 38 assists i 46 kampe fra en plads som højre midt må vel siges at være acceptabelt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LasseSJ
|
|
 Hentet på en fri transfer i FCM. Hvad siger i?
|
|
|
|
|
|
Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!
|
|
|
|
|
Arsenal9
|
|
Har set mange af jeres talenter og ville lige vide hvordan i finder alle de talenter? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelKnudsen
Lilleputspiller
|
|
@ Arsenal9: Personligt bruger jeg enormt meget mit scoutnetværk til at finde talenterne. Talenterne bliver genereret løbende i spillet i takt med at ældre spillere går på pension osv. for at oprette holde en vis mængde spillere i spillet.
Der findes en liste over i hvilke lande der genereres talenter efter dato, den er god at kigge lidt på. Men ellers er det bare at sende dine scouts ud i den store verden og lede :-)
|
|
|
|
|
|
At blive jagtet af fede mænd i serie 6 er også en slags motion!
|
|
|
|
|
Arsenal9
|
|
Tak for svaret  Hvor kan man finde den liste henne? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
Nogen der kan give mig en fidus til at få sat ham her ordenligt i scene.. hentede ham i det netop overståede januar vindue..  Edit: Eller er der nogen der blot har en kommentar til ham?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Jan 2013, 12:59 af Highbury »
|
|
|
|
|
|
|
anders100
|
|
Nogen der kan give mig en fidus til at få sat ham her ordenligt i scene.. hentede ham i det netop overståede januar vindue..  Edit: Eller er der nogen der blot har en kommentar til ham? Vil råde dig til at træne hans hurtighed, i hvert fald hvis du kun har en mand på toppen. Har aldrig selv haft succes targetman helt i front. Synes altid det fungerer bedst med en fremskudt angriber eller en skarpretter, men ved ikke hvordan du har det med det.
|
|
|
|
|
|
Liverpool F.C
|
|
|
|