home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate min spiller!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Rate min spiller!  (Læst 128702 gange)
haaaps
Juniorspiller
**

Sv: Rate min spiller!
« Svar #150: 15 Jan 2013, 16:04 »

Jeg er Manchester United, som vanen tro i mit første save, og begge disse spillere er kommet "automatisk" ind som ungdomsrekrutter .

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/qOW61368.jpg -- Egenskaber

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Yek62029.jpg -- Infomationer

- Denne fyr havde betegnelsen som den nye Carrick, og det er os ham samt D. Fletcher som har stået for oplærringen.
Personligt har jeg rigtig meget fidus til ham her. Fysisk er han allerede på højde med Random senierplayers, og teknisk og mental ser han os stærk ud.
Er der nogen som har nogle inputs eller forslag til hvordan han skal trænes ? Min egen tanke er at bruge ham som en kontrollerende dybteliggende playmaker som kan holde i bolden.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/3lw62112.jpg -- Egenskaber

Han havde 5 stjerner i potentiale - som blev bedømt af en alm. træner - Men han bliver nok aldrig god nok til at kunne blive fast mand hos UNITED . Men læg mærket til navnet Opstemt

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #151: 15 Jan 2013, 16:25 »

Jeg er Manchester United, som vanen tro i mit første save, og begge disse spillere er kommet "automatisk" ind som ungdomsrekrutter .

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/qOW61368.jpg -- Egenskaber

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Yek62029.jpg -- Infomationer

- Denne fyr havde betegnelsen som den nye Carrick, og det er os ham samt D. Fletcher som har stået for oplærringen.
Personligt har jeg rigtig meget fidus til ham her. Fysisk er han allerede på højde med Random senierplayers, og teknisk og mental ser han os stærk ud.
Er der nogen som har nogle inputs eller forslag til hvordan han skal trænes ? Min egen tanke er at bruge ham som en kontrollerende dybteliggende playmaker som kan holde i bolden.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/3lw62112.jpg -- Egenskaber

Han havde 5 stjerner i potentiale - som blev bedømt af en alm. træner - Men han bliver nok aldrig god nok til at kunne blive fast mand hos UNITED . Men læg mærket til navnet Opstemt

Hahaha, begge to er nice!

Har desværre ikke nogle fiduser til dig, udover at du skal beholde Uffe Holm, det kan kun blive sjovt at følge. . . . Hviiis du forstår  crazy

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Donetsk
Ynglingespiller

« Svar #152: 15 Jan 2013, 20:01 »

Jeg synes han er blevet meget vild so far:

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #153: 17 Jan 2013, 09:23 »

Fuldstændig vanvittig regen i mit Tottenham-spil:

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 17 Jan 2013, 10:04 »

Fuldstændig vanvittig regen i mit Tottenham-spil:

Vildt nok at han har scoret 31 mål i 46 kampe og han er bare 19 år.. imponerende  Thumbs Up

PS: Også super fed rekord har han på landsholdet. 13 mål i 11 U21 optrædender og 10 mål i 13 kampe for A-landsholdet... Crazy  Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Jan 2013, 10:06 af mama99ai » Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #155: 17 Jan 2013, 10:07 »

AV AV AV! Opstemt Helt vanvittig spiller! Han er vel sagtens spillets bedste? og kun 19 år Opstemt Ham skal du nok blive glad for!

LFC & OB!!!

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #156: 17 Jan 2013, 10:15 »

AV AV AV! Opstemt Helt vanvittig spiller! Han er vel sagtens spillets bedste? og kun 19 år Opstemt Ham skal du nok blive glad for!

Ja, lige nøjagtig. Han bliver helt klart verdensklasse, og er det allerede. Derudover har jeg en anden tangent at spille på i angrebet, da jeg også har erhvervet mig denne vidunderdreng:

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #157: 17 Jan 2013, 10:44 »

Vildt  Smiley

Supersub
Juniorspiller
**

« Svar #158: 18 Jan 2013, 15:01 »

Rate!!! Opstemt

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #159: 18 Jan 2013, 15:04 »

Købte ham for 400.000DKK. 188 kampe, 169 mål og 49 assists. Gennemsnit på 7,83 inden hans 7 sæson starter.

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #160: 18 Jan 2013, 15:07 »

Det er jo som at se Falcao som Russer ! Smiley næsten samme stats... Men ja han er vild!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #161: 18 Jan 2013, 15:32 »

Rate!!! Opstemt

Han ser god ud - tillykke  Opstemt

For at være 100% verdensklasse, så mangler han for mig noget mere i styrke i luften, håndtering, en mod en og i modighed, men har har tilgæld helt utrolige værdier i flere andre vigtige målmands egenskaber, såsom Kommunikation og reflekser. Desværre er han også lidt lav - 183 er ikke en kæmpe, men omvendt har mange "lave" målmænd vist at de kan have stor succes.

Jeg ville træne ham i styrke i luften først - 10 er for lavt. Mange af de andre værdier vil helt sikker stige bare ved at han får kampe - og jeg mener helt sikkert at han er klar til backup på førsteholdet.

Jeg ville være lidt tilbageholden med at bruge ham som sweeper keeper til at starte med, men med træning og masser af kampe, så skal han nok blive god der også..

...og så er det selvfølgelig også vildt at tænke på at målmænd først topper efter de er blevet 30 år, så han har så utrolig mange år foran sig til at blive bedre - han kan måske gå hen at blive spillets bedste keeper - I hvert fald verdensklasse - tillykke med ham  Smiley

Supersub
Juniorspiller
**

« Svar #162: 18 Jan 2013, 15:44 »

Han ser god ud - tillykke  Opstemt

For at være 100% verdensklasse, så mangler han for mig noget mere i styrke i luften, håndtering, en mod en og i modighed, men har har tilgæld helt utrolige værdier i flere andre vigtige målmands egenskaber, såsom Kommunikation og reflekser. Desværre er han også lidt lav - 183 er ikke en kæmpe, men omvendt har mange "lave" målmænd vist at de kan have stor succes.

Jeg ville træne ham i styrke i luften først - 10 er for lavt. Mange af de andre værdier vil helt sikker stige bare ved at han får kampe - og jeg mener helt sikkert at han er klar til backup på førsteholdet.

Jeg ville være lidt tilbageholden med at bruge ham som sweeper keeper til at starte med, men med træning og masser af kampe, så skal han nok blive god der også..

...og så er det selvfølgelig også vildt at tænke på at målmænd først topper efter de er blevet 30 år, så han har så utrolig mange år foran sig til at blive bedre - han kan måske gå hen at blive spillets bedste keeper - I hvert fald verdensklasse - tillykke med ham  Smiley
Mange tak for svaret, det vil jeg helt klart tage op til overvejelse. Og som du siger, så er han rigtig ung, så jeg har mange år til at få udviklet ham i endnu. Med mindre der kommer et absurd højt bud, som jeg bare ikke kan sige nej til. Men som udgangspunkt vil jeg da beholde ham så længe som muligt. Wink
Derudover vil jeg også gerne lige tilføje, at han allerede på nuværende tidspunkt er min førstemålmand. Jeg solgte, i forrige sæson, Vermeer, og så har han overtaget og har gjort det glimrende! Han har været fast mand i halvanden sæson nu. Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #163: 18 Jan 2013, 15:58 »

Mange tak for svaret, det vil jeg helt klart tage op til overvejelse. Og som du siger, så er han rigtig ung, så jeg har mange år til at få udviklet ham i endnu. Med mindre der kommer et absurd højt bud, som jeg bare ikke kan sige nej til. Men som udgangspunkt vil jeg da beholde ham så længe som muligt. Wink
Derudover vil jeg også gerne lige tilføje, at han allerede på nuværende tidspunkt er min førstemålmand. Jeg solgte, i forrige sæson, Vermeer, og så har han overtaget og har gjort det glimrende! Han har været fast mand i halvanden sæson nu. Smiley

Perfekt - så får han jo al den spilletid han har brug for - Han er næsten også for god til at blive tutoret af en gammel verdensklasse målmand - på flere områder er hans værdier jo 100% perfekte. Han bliver spændende at se igen om et par sæsoner  Smiley

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #164: 18 Jan 2013, 16:57 »

I får sgu lige min bedste spiller.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010