|
HulkOmaniA
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Hvilken spillestil spiler du? For der er ingen tvivl om at har nogle seriøse mangler.
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Hvilken spillestil spiler du? For der er ingen tvivl om at har nogle seriøse mangler.
spiller en 4-1-2-2-1  og han har Ramsey som tutor i første omgang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
spiller en 4-1-2-2-1  og han har Ramsey som tutor i første omgang  Mente nu mere om du spiller kontra eller boldbesiddelse? 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Mente nu mere om du spiller kontra eller boldbesiddelse?  spiller med boldbesiddelse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Supersub
|
|
 Jeg købte denne argentiner for 3 sæsoner siden for blot 14 mio. DKK. Nu har han udviklet sig ekstremt og er en stjerne - både for mit suveræne Ajax-mandskab, men også for Argentina.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FreDDy
|
|
Lige fra Barcas egen akademi  Tog ham med i førsteholdstruppen, fordi Messi og Sanchez var småskadet Han takker for tilliden med 2 mål i 3 kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
 Jeg købte denne argentiner for 3 sæsoner siden for blot 14 mio. DKK. Nu har han udviklet sig ekstremt og er en stjerne - både for mit suveræne Ajax-mandskab, men også for Argentina. Han ser vild ud! Han er regen ik? ( Hvorfor er der så ikke noget 'Regen-Ansigt' ? 
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Supersub
|
|
Han er regen, jo. Kan ihvertfald ikke finde ham i mit Liverpool-save, så det går jeg ud fra, han er. Hahah, har jeg faktisk ikke lagt mærke til før nu. Men nu du siger det, ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Man kan slå regen-ansigterne fra i Indstillingerne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Man kan slå regen-ansigterne fra i Indstillingerne.
Hvordan  ?
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
|
Haaring
Lilleputspiller
|
|
|
|
|
|
|
|
CHAMPIONS OF EUROPE - WE KNOW WHAT WE ARE............. (indtil videre i hvert fald) 19.05.2012 <3 <3 <3
|
|
|
|