Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1381 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
They always score
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Forfatter
Emne: They always score (Læst 29254 gange)
SirToby
Manager
Sv: They always score
«
Svar #75:
27 Nov 2012, 23:00 »
Citat af: Robberman 27 Nov 2012, 15:42
Ja, det ikke for kønt.
Citat af: Inferno 27 Nov 2012, 20:52
Fantastisk blog.
Tusind tak!
Citat af: fraize 27 Nov 2012, 21:34
Hvad sker der lige for Wolves? :O De er da gået helt amok med CHL og 2. plads i ligaen?
Men super blog, og SUPER holdvalg!
Ja, det er helt tosset.
Og tak!
SirToby
Manager
«
Svar #76:
27 Nov 2012, 23:06 »
United tilbage i kampen
/
26. april 2015
Med 11 sejre og tre uafgjorte i de sidste 14 kampe må man sige, at mine spillere har svaret godt igen på min enorme frustration oven på de famøse fem nederlag i streg. Vi mangler stadig fire ligakampe, og der er hårdt brug for, at spillerne fortsætter den fantastiske stime, hvis det skal blive til en plads i top fire.
5-3
vs. Braga (h)
EL
6-4
vs. Braga (a)
EL
1-1
vs. Middlesbrough (a)
3-0
vs. West Ham (h)
2-0
vs. AZ (h)
EL
3-0
vs. Sunderland (h)
3-0
vs. AZ (a)
EL
3-2
vs. Fulham (h)
3-2
vs. Chelsea (h)
1-1
vs. Ajax (a)
EL
2-0
vs. Ajax (h)
EL
3-1
vs. Arsenal (h)
2-0
vs. Everton (a)
0-0
vs. Stoke (a)
Ligastilling
IMPONERET TIL TRÆNING
James Wilson
Jack Grealish
Henry
YOUTH PROSPECTS
Barrie Cole
Bill Stamps
Jake Jones
TOPSCORERE
22 – Wayne Rooney
9 - Nani
8 – Angelo Henríquez
FLEST OPLÆG
14 – Antonio Valencia
14 – Wayne Rooney
9 – Anderson
Bortset fra to uafgjorte kampe imod Middlesbrough og Stoke har vi været meget overbevisende i ligaen. Vi spillede måske sæsonens bedste kamp, da vi foran 94.537 vandt 3-2 over Chelsea på et udbygget Old Trafford. Vi kørte gæsterne over, men de fik med to hjørnesparksscoring
er kort før tid alligevel kampen til at se jævnbyrdig ud. Vi havde syv åbne chancer, og Chelsea havde ingenting at byde på, hvorfor det var lidt skuffende, at vi kun vandt med et mål. Vores 3-1-sejr over Arsenal var også hamrende vigtig, og igen var vi det klart bedste hold.
I Europa har vi også været stærke med fem sejre i seks kampe. Først slog vi Braga med uhørte 11-7 samlet efter to utroligt underholdende kampe, hvor næsten alt endte i nettet. Specielt Braga var meget effektive, og de burde aldrig have scoret syv mål. At Ben Amos stod på mål for mig på daværende tidspunkt (de Gea var skadet, og Lindegaard er solgt til Blackpool), tror jeg, at havde en stor del af skylden.
Tre Rooney-mål og et hver af Evans og Hughes var bag en samlet sejr på 5-0 over AZ, som vi trumlede over. I kvartfinalen gik vores gode form udover Ajax, som gav fin modstand i Holland og fik 1-1, men på Old Trafford gjorde vi det færdigt med hollænderne efter en 2-0-sejr. I semifinalen skal vi op imod Liverpool, mens Barcelona og Arsenal udgør den anden semifinale. Det må siges at være fire stærke hold, der er tilbage.
JimmyGP
Manager
«
Svar #77:
28 Nov 2012, 05:57 »
Imponerende læsning og jeg har selv været "nødsaget" til at starte et lignende United-save..
Jeg må sige at fjerdepladsen er indenfor rækkevidde og EL virker som noget af en mundfuld med fire hold, der alle imo er for stærke til "bare" at spille EL.. Jeg krydser alt, hvad der krydses kan
Et lidt gammel link:
http://www.youtube.com/v/4bcgQ25mkPI
men anyways håber jeg det kan inspirere de sidste par kampe
bemærk hvad kommentatoren siger efter 8.25
Nåh, men kanon flot blog. Jeg starter ligeledes et save med United.. Nogen gode fifs i forhold til tutor, træning osv.. ?
- Veni, vidi, vici -
Suckins
Førsteholdsspiller
«
Svar #78:
28 Nov 2012, 08:41 »
Lækker læsning som altid!
Gør du noget specielt med træningen siden dine spillere udvikler sig så fantastisk?
former zoesuckins
SirToby
Manager
«
Svar #79:
28 Nov 2012, 10:55 »
Citat af: JimmyGP 28 Nov 2012, 05:57
Imponerende læsning og jeg har selv været "nødsaget" til at starte et lignende United-save..
Jeg må sige at fjerdepladsen er indenfor rækkevidde og EL virker som noget af en mundfuld med fire hold, der alle imo er for stærke til "bare" at spille EL.. Jeg krydser alt, hvad der krydses kan
Et lidt gammel link:
http://www.youtube.com/v/4bcgQ25mkPI
men anyways håber jeg det kan inspirere de sidste par kampe
bemærk hvad kommentatoren siger efter 8.25
Nåh, men kanon flot blog. Jeg starter ligeledes et save med United.. Nogen gode fifs i forhold til tutor, træning osv.. ?
Hehe, tak for inspirationen! Det giver sgu kuldegysninger, når Clive Tyldesley kommer med den bemærkning. Dejlig video!
Med hensyn til tutors så er det bare vigtigt at være opmærksom på, at din tutor helst skal have mere i determination/målrettethed end din lærling. Og der har du jo flere fantastiske tuturs: Valencia (19), Rooney (19), Evra (19), Scholes (18), Giggs (18), Vidic (18), Hernandez (17), van Persie (16), Ferdinand (16) osv.
Ellers har jeg ikke gjort noget specielt ved træningen. Den overordnede intetsitet står på High, og så er det ellers bare med at holde med, hvad din unge spillere har "brug" for. Jeg synes f.eks., at Januzaj manglede noget speed, så jeg satte ham på et Focus, der trænede hans Quickness, og det har i den grad virket. Og hvis du ikke synes, de mangler noget for alvor, er det jo bare med at give dem den rolle, du synes de skal have. Der har jeg f.eks. givet Will Hughes rollen som Advanced Playmaker til træning.
Citat af: Runde 28 Nov 2012, 08:41
Lækker læsning som altid!
Gør du noget specielt med træningen siden dine spillere udvikler sig så fantastisk?
Tak for det! Håber også du kan finde svar i ovenstående.
SirToby
Manager
«
Svar #80:
28 Nov 2012, 14:23 »
Flot sæsonafslutning
/
1. juni 2015
Chelsea mistede pusten til sidst, og det udnyttede vi. De blå fra London fik kun to point i de sidste fire kampe, og vi fik syv, hvilket var nok til at snuppe den enormt vigtige fjerde plads. Vores fantastiske form siden midten af februar kastede heldigvis en Champions League-plads af sig.
1-2
vs. Man City (a)
3-1
vs. Liverpool (a)
EL
2-0
vs. Blackpool (h)
3-0
vs. Liverpool (h)
EL
1-1
vs. Swansea (a)
2-0
vs. Q.P.R. (h)
3-1
vs. Barcelona (n)
EL
Ligastilling
Spillerstatistik
Vi lagde ellers ud med at tabe til City efter 14 kampe i træk uden nederlag. Nani havde bragt os i front, inden uret havde rundet et minut, men værterne formåede at vende kampen og vinde 2-1. Fletcher og Rooney stod med en scoring hver for en 2-0-sejr over Blackpool i den efterfølgende ligakamp, inden jeg troede, vi havde tabt det hele på gulvet, da Swansea i overtiden udlignede vores 1-0-føring på et straffespark i ligaens næstsidste runde. Heldigvis snublede Chelsea gevaldigt, og i sidste runde kunne Vidic og Valencia med hver et mål imod Queens Park Rangers sikre fjerde pladsen. Spurs blev mestre, og for andet år i træk endte Wolves på en yderst imponerende tredje plads.
LINE-UP I FINALEN
ROONEY
NANI JANUZAJ VALENCIA
JONES FLETCHER
EVRA VIDIC EVANS RAFAEL
DE GEA
I Europa fortsatte vi vores skræmmende styrke. Den første semifinale på Anfield foregik blot en dag efter opgøret imod City, hvilket i mine øjne var fuldstændig vanvittigt. Jeg måtte ændre en hel del på min line-up, og kun Phil Jones og David de Gea startede begge kampe. Vi formåede dog at hente et helt forrygende resultat. Hughes, Vidic og Cleverley kom på tavlen i en flot 3-1-sejr. I returkampen var vi endnu mere overlegne og vandt 3-0.
Vi var klar til finalen imod Barcelona, som slog Arsenal med samlet 5-4. Finalen foregik på Vicente Calderón i Madrid. Jeg satsede på kontraspillet imod Messi og co., og det gav pote. Rooney blev sendt i dybden på en omstilling meget tidligt i kampen, og min topscorer svigtede ikke over for Barca-keeperen. Vi var foran 1-0, og efter en halv time slog Rooney til igen og øgede til 2-0. I overtiden af første halvleg fik Iniesta kikset sparket bolden ind bag sin egen keeper, og så havde vi et fantastisk udgangspunkt, da vi gik til pausete. Barcelona fik reduceret med et kvarter igen, men de formåede aldrig at blive farlige nok til at komme tilbage i kampen, og vi havde på forrygende vis slået Barcelonas stjerner med 3-1.
Vi havde en meget svær periode midt i sæsonen, men det endte alligevel ud med en – efter omstændighederne – acceptabel fjerde plads og en Europa League-titel. Vi kunne takke Wayne Rooney for hans 26 mål og 14 assists, mens Nani med 10 assists og ni mål og Valencia med 17 assists mål og syv mål også imponerede. I forsvaret var Evans, Smalling, Jones og Vidic fremragende. Shinji Kagawa og Robin van Persie har haft svært ved at slå til på holdet. Jeg har solgt førstnævnte til Real Madrid for £12.500.000 og regner også med at få van Persie sendt af sted i løbet af sommeren.
JKJ
Gæst
«
Svar #81:
28 Nov 2012, 14:33 »
Det kommer lidt bagpå mig at det rent faktisk er så svært at få succes med holdet som det rent faktisk virker til.
Jge havde nok forventet at efter lidt start problemmer så havde du smadret alt modstand både her og der
Men det kan jo have noget at gøre med din ungdomslinie/politik.
Du har ikke overvejet at købe nogle etablerede spillere engang imellem??
SirToby
Manager
«
Svar #82:
28 Nov 2012, 15:06 »
Citat af: JKJ 28 Nov 2012, 14:33
Det kommer lidt bagpå mig at det rent faktisk er så svært at få succes med holdet som det rent faktisk virker til.
Jge havde nok forventet at efter lidt start problemmer så havde du smadret alt modstand både her og der
Men det kan jo have noget at gøre med din ungdomslinie/politik.
Du har ikke overvejet at købe nogle etablerede spillere engang imellem??
Ja, det kommer også lidt som en overraskelse, at holdet har det så svært til tider. Jeg vandt mesterskabet i første sæson, og det er underligt, at det blev fulgt op af en femte og fjerde plads.
Jeg ved ikke, om det er min hang til at bruge unge spillere, der koster mig, men jeg vil blive ved med det, og det kommer med garanti ikke til at ske, at jeg henter nogle spillere over 18/19 år.
JKJ
Gæst
«
Svar #83:
28 Nov 2012, 15:23 »
Citat af: SirToby 28 Nov 2012, 15:06
Ja, det kommer også lidt som en overraskelse, at holdet har det så svært til tider. Jeg vandt mesterskabet i første sæson, og det er underligt, at det blev fulgt op af en femte og fjerde plads.
Jeg ved ikke, om det er min hang til at bruge unge spillere, der koster mig, men jeg vil blive ved med det, og det kommer med garanti ikke til at ske, at jeg henter nogle spillere over 18/19 år.
Kører den samme strategi i mit Liverpool spil, men fik så tilbudt Sahin for en slik. Det kunne jeg ikke sige nej tak til, men udganspunktet er ikke at hente spillere over 19/20 år.
Men virker din ungdoms politik så optimalt. Opstillingen i finalen i EL er jo de "gamle" garvede spillere pånær et par undtagelser
SirToby
Manager
«
Svar #84:
28 Nov 2012, 15:35 »
Citat af: JKJ 28 Nov 2012, 15:23
Kører den samme strategi i mit Liverpool spil, men fik så tilbudt Sahin for en slik. Det kunne jeg ikke sige nej tak til, men udganspunktet er ikke at hente spillere over 19/20 år.
Men virker din ungdoms politik så optimalt. Opstillingen i finalen i EL er jo de "gamle" garvede spillere pånær et par undtagelser
Når jeg ender uden for top tre, kan jeg vel ikke påstå, at den virker optimalt, men jeg som du kan se, gør jeg meget brug af mine unge spillere, og det skal nok betale sig på et tidspunkt.
Nicken
Lilleputspiller
«
Svar #85:
28 Nov 2012, 21:40 »
Virkelig fed blog, SirToby!
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #86:
28 Nov 2012, 22:39 »
Rigtig, rigtig, RIGTIG lækker blog, SirToby - as usual!
Nu må du ikke misforstå det her - for du ved hvor jeg bor
- men jeg synes faktisk det virker spændende, når resultaterne ikke flasker sig konstant. Det kræver lidt mere af dig, og du må ofte se lidt andre veje end du umiddelbart ville ha' gjort.
Dog håber jeg at du snart rykker op hvor Man Utd hører til - numero uno!
SirToby
Manager
«
Svar #87:
29 Nov 2012, 16:32 »
Citat af: Nicken 28 Nov 2012, 21:40
Virkelig fed blog, SirToby!
Tak skal De ha'!
Citat af: ydersog 28 Nov 2012, 22:39
Rigtig, rigtig, RIGTIG lækker blog, SirToby - as usual!
Nu må du ikke misforstå det her - for du ved hvor jeg bor
- men jeg synes faktisk det virker spændende, når resultaterne ikke flasker sig konstant. Det kræver lidt mere af dig, og du må ofte se lidt andre veje end du umiddelbart ville ha' gjort.
Dog håber jeg at du snart rykker op hvor Man Utd hører til - numero uno!
Jeg er helt enig. Det gør bestemt ikke noget med lidt udfordringer, og det må man sige, jeg har fået. Meget mere end jeg havde regnet med. Men jeg håber da også stadig, at jeg snart begynder at præstere lidt mere stabilt.
Og tak for rosen!
SirToby
Manager
«
Svar #88:
29 Nov 2012, 16:35 »
United ude af Champions League
/
1. september 2015
3-0
vs. Norwich (a)
0-2
vs. PSV (a)
CL
2-0
vs. Swansea (h)
3-1
vs. PSV (h)
CL
1-0
vs. Galatasaray (n)
SC
To ligasejre ud af to mulige plus et trofæ efter en 1-0-sejr over Champions League-vinderne fra Galatasaray i den europæiske Super Cup lyder godt – men et katastrofalt exit i Champions League overskygger sølvtøjet og den gode start i ligaen. Hollandske PSV har sendt os ud af Champions League i kvalifikationen.
Vi tabte 2-0 i Holland efter en dårlig præstation, men det var et andet United-hold, der dukkede op på Old Trafford til returkampen. Vi spillede fantastisk, og Rooney bragte os fortjent foran med 3-0 efter 72 minutters spil. Det så ud, som om vi havde gjort, hvad der skulle til for at kvalificere sig, men i overtiden reducerede PSV på et hjørnespark og sendte mørke, mørke skyer over Drømmenes Teater. Den fjerde plads, som vi kæmpede så hårdt for i sidste sæson, synes ikke længere så fantastisk.
★ INFO
TRUPPEN
Bortset fra den enorme skuffelse er jeg tilfreds med starten. Igen i år satser jeg naturligvis på ungdommen, men jeg har ikke fået hentet nogle nye i løbet af sommeren. Til gengæld har Michael Carrick forladt os på en fri transfer, og Robin van Persie er smuttet til italienske Roma for £5.000.000. Og så har jeg fået sendt en masse unge gutter af sted på lejeaftaler: James Smith til Everton, Henry til Cardiff, Tom Brooks til Wigan, Matthew Palmer til Newcastle og Mats Dæhli til Fulham.
SirToby
Manager
«
Svar #89:
30 Nov 2012, 12:06 »
Fornem start
/
1. november 2015
Vi er ude af Champions League, men vi formår at gøre det forrygende oven på den store skuffelse. Vi ligner en konkurrent til mesterskabet i år, og mine unge spillere har været ustyrlige i Europa.
3-0
vs. Stoke (h)
2-1
vs. APOEL (h)
EL
0-0 (str. 3-0)
vs. Scunthorpe (h)
LC
4-1
vs. Chelsea (h)
8-0
vs. Lokomotiv Moskva (a)
EL
1-1
vs. Arsenal (a)
3-0
vs. Norwich (a)
2-0
vs. West Bromwich (h)
4-0
vs. BATE (h)
EL
5-1
vs. Reading (h)
2-1
vs. Swansea (h)
LC
Vi har næsten ikke været til at stoppe i ligaen. Vi er nu oppe på syv sejre og en uafgjort, og vi har været oppe imod gode modstandere som Chelsea og Arsenal. Førstnævnte fik en sæk på 4-1 på Old Trafford efter blandt andet to mål fra en tidligt indskiftet Adnan Januzaj, mens effektiviteten manglede, da vi gæstede Emirates Stadium. Vi havde chancerne til at vinde, men Arsenal holdt stand ved 1-1, og vores første pointtab var en realitet.
TOPSCORERE
7 – Wayne Rooney
7 – Will Hughes
5 – Adam Campbell
FLEST OPLÆG
6 – Antonio Valencia
5 - Rafael
4 – Will Hughes
IMPONERET TIL TRÆNING
Jake Jones
Andreas Pereira
Bill Stamps
Will Hughes, som måske har været min bedste spiller i opstarten, har med tre mål imod West Bromwich og Reading fået os tilbage på vindersporet i ligaen. Reading blev lammetævet med 5-1 efter blandt andet to mål af Rooney, som også er startet fantastisk med seks mål i fem ligakampe.
I Europa League har vi trukket APOEL, Lokomotiv Moskva og BATE, og vi jagter vores andet titel i træk. Vi er startet i glimrende form. Hughes og Stones stod for en 2-1-sejr over APOEL, inden vi tog til Moskva, hvor mine unge gutter leverede en af de mest imponerende præstationer i min tid som United-manager. Keane, Wootton, Grealish, Powell, Campbell og Pereira var i startopstillingen, og jeg skal love for, at de greb chancen. Campbell var helt ustyrlig og scorede fire kasser, Pereira scorede to gange som min offensive midtbanespiller, og Grealish og Wootton kom også på tavlen. Moskva fik prygl og tabte 8-0 – mine spillere have gjort det forrygende.
BATE fik også styrken af mine unge spillere at smage. To Bennett-mål, endnu et Campbell-mål og et Hughes-mål var bag en 4-0-sejr over hvidrusserne. Will Hughes har generelt været i fremragende form i begyndelsen af sæsonen. Det var også ham, der senest var med til at sikre en 2-1-sejr over Swansea i liga cuppen med en scoring. Englænderen, som også har fået sin første landskampsoptræden, har scoret syv mål og leveret fire oplæg.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »