Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1238 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
They always score
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
Forfatter
Emne: They always score (Læst 29198 gange)
SirToby
Manager
Sv: They always score
«
Svar #90:
01 Dec 2012, 14:46 »
Ustoppelige Unted
/
1. februar 2016
Jeg oplever i øjeblikket det klart mest stabile og velspillende United-hold under min ledelse. Mit forsvar er ikke til at skyde igennem, og mit angreb gør, hvad der skal til. Vi stormer imod guldet efter to forfærdelige sæsoner uden for top tre.
Kampe siden sidst
Ligastilling
Spillerstatistik
Vi har spillet 23 kampe siden sidst, og det er blevet til 16 sejre, seks uafgjorte og et nederlag. Nederlaget faldt på udebane imod i Chelsea i liga cuppen og betød ikke meget. Jeg stillede med mange unge, og det kostede, hvilket ikke kom som den store overraskelse. Adam Campbell stod for vores mål i det opgør.
Med to 1-0-sejre og en sejr på 3-0 kom vi meget komfortabelt videre fra vores Europa League-gruppe. Vi endte med maksimum point og en målscorer på 19-1, og det var til trods for, at jeg hele vejen igennem gjorde meget brug af mine unge spillere. Inden længe skal vi op imod Metalist i første knockoutrunde.
IMPONERET TIL TRÆNING
Adnan Januzaj
Adam Campbell
Bill Stamps
Og så til ligaen, hvor mine spillere i den grad har imponeret mig. Vi er stadig ubesejret, og vi har altså allerede været på mange svære udebaner som Emirates Stadium, The City of Manchester Stadium, Stamford Bridge, Anfield, White Hart Lane og Britannia Stadium. Vi har overlevet, og vi har endda fået en forrygende 1-0-sejr ude imod City, vores måske største konkurrenter.
Defensiven må siges at være den, som har båret holdet mest. Vi har kun lukket otte mål ind i 23 ligakampe, hvilket er suverænt det bedste af de 20 hold. Smalling, Evans og Vidic har været fantastiske, og så har de fået god støtte fra Jones og Fletcher foran sig. Det er defensiven, som vi har vundet på indtil videre i år, og de Gea kan bryste sig af intet mindre end 18 clean sheets i 30 kampe.
Med 18 sejre og fem uafgjorte ligger vi rigtig, rigtig godt til i ligaen. Vi har fire point ned til Tottenham på anden pladsen med en kamp i hånden, og vi sigter skarpt mod guldet. Holdet er i flyvende form med ni ligasejre i træk, og det må meget gerne fortsætte.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #91:
01 Dec 2012, 14:51 »
Flot at du har fået vendt stimen efter et par uheldige sæsoner..
Hvordan var bestyrelsens tillid egentlig til dig, efter to halv dårlige sæsoner?
Og hvad tror du er årsagen til at stimen pludselig er vendt - Har du gjort noget rent taktisk, eller er det dine spillere som har fået mere erfaring og dermed bedre kan holde niveauet over en hel sæson?
Men som altid, så er det en imponerende blog du har gang i. Dejlig stilren og skriftligt af høj kvalitet
SirToby
Manager
«
Svar #92:
02 Dec 2012, 12:46 »
Citat af: Guldbrand 01 Dec 2012, 14:51
Flot at du har fået vendt stimen efter et par uheldige sæsoner..
Hvordan var bestyrelsens tillid egentlig til dig, efter to halv dårlige sæsoner?
Og hvad tror du er årsagen til at stimen pludselig er vendt - Har du gjort noget rent taktisk, eller er det dine spillere som har fået mere erfaring og dermed bedre kan holde niveauet over en hel sæson?
Men som altid, så er det en imponerende blog du har gang i. Dejlig stilren og skriftligt af høj kvalitet
Tilliden var egentlig okay. Jeg tror, at Europa reddede mig lidt i de to sæsoner. Først gik jeg jo i Champions League-sæson, og sæsonen efter vandt jeg Europa League, så det har måske hjulpet lidt på det. Jeg følte mig faktisk aldrig presset, fordi der ikke var nogen rygter om fyreseddel, og bestyrelsen viste ingen utilfredshed.
Jeg har ikke ændret meget taktisk. Jeg har holdt fast i min 4-2-3-1 det meste af vejen, og det virker ganske enkelt bare som om, at mine spillere har vænnet sig mere til taktikken og vænnet sig mere til hinanden plus fået mere erfaring. Måske har det også haft sin positive effekt, at jeg har fokuseret meget på Teamwork i Match Training. Der har jeg også haft held med fokus på Def. Positioning, hvor mit forsvar har stået helt suverænt.
Tak for rosen!
SirToby
Manager
«
Svar #93:
02 Dec 2012, 12:56 »
Tegn på gummiben
/
1. april 2016
Vi er ved at grave vores egen grav i øjeblikket. Vi er slet ikke det fantastiske ubesejrede hold i ligaen længere, og vi har i den grad fået det svært på udebane. Modstanderne har fundet en vej gennem vores betondefensiv, og vi har ikke holdt et clean sheet i ni kampe.
PREMIER LEAGUE
1-1
vs. Arsenal (h)
3-0
vs. Wigan (h)
1-2
vs. West Brom (a)
1-1
vs. Chelsea (a)
1-2
vs. Reading (a)
3-1
vs. Sunderland (h)
2-4
vs. Wolves (a)
4-1
vs. Middlesbrough (h)
Ligastilling
FA CUP
5-0
vs. Crystal Palace (h)
2-0
vs. Man City (h)
5-1
vs. Burnley (a)
EUROPA LEAGUE
2-0
vs. Metalist (a)
2-0
vs. Metalist (h)
3-1
vs. Lille (h)
0-2
vs. Lille (a)
YOUTH PROSPECT
Jonathan Challender
IMPONERET TIL TRÆNING
Michel
Jake Jones
TOPSCORERE
15 – Wayne Rooney
14 - Will Hughes
12 - Adam Campbell
FLEST OPLÆG
12 - Wayne Rooney
11 - Antonio Valencia
9 - Will Hughes/Rafael
Vi har kun fået et point i vores seneste fire udebanekampe, hvilket er forfærdeligt skuffende. Vi er gået fra ubesejrede til nu at have indkasseret tre nederlag, og det er sket imodnummer 9, 13 og 19 i ligaen. West Bromwich og Reading har hver formået at score to mål imod mit mandskab, mens Wolves i den grad fik åbnet op og scorede fire kasser. Vi kan ikke længere selv afgøre mesterskabet. City er et point foran os i ligaen, og der resterer syv kampe.
Og af de syv kampe skal vi udenbys fire gange. Wigan, Q.P.R., Aston Villa og Newcastle får besøg af os, og jeg kunne frygte, at vores dårlige udebaneform fortsætter. Gør den det, vinder vi ikke mesterskadet. Sæsonens tre sidste hjemmebanekampe bliver imod Liverpool, Tottenham og City, og specielt kampen imod sidstnævnte kan blive afgørende. Den foregår i næstsidste runde.
I FA Cuppen har vi været flyvende. Grealish og Wilson var blandt målscorererne, da vi tævede Crystal Palace 5-0, og i næste runde var to Hughes-mål bag en fortræffelig 2-0-sejr over City. Senest udraderede en tilbagevendt Valencia Burnley med et hattrick, da vi vandt 5-0. Ecuadorianeren har været savnet efter en pause på flere måneder, og han er vendt tilbage i fremragende form. Han er på ni mål og 11 assists i blot 17 kampe, hvilket er en fortrinlig statistik.
Adam Campbell har været fremragende i Europa i denne sæson, og det var han også, da han gjorde arbejdet færdig med to scoringer i returkampen imod Metalist. Vi gik videre med samlet 4-0 og havde udsigt til en kamp imod Roma med Falcao og van Persie på holdet, men de fik overraskende tæv af Lille. Jeg troede, at vi ville give Lille deres egen medicin, da Nani, Valencia og Young havde bragt mit hold foran 3-0 på Old Trafford, men vi endte med at ryge ud på det udebanemål, som franskmændene scorede i slutminutterne. De slog nemlig et mere reservespækket United-hold i Frankrig med 2-0, og så var det slut.
Robberman
Landsholdsspiller
«
Svar #94:
02 Dec 2012, 13:01 »
Lad os nu få Premier Leauge Trofæet tilbage til den røde del af Manchester!
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
SirToby
Manager
«
Svar #95:
02 Dec 2012, 22:49 »
Majestætisk sæsonafslutning
/
1. juni 2016
Jeg frygtede, at mine spillere havde fået gummiben, og at vi ville ødelægge alt det flotte arbejde med flere pointtab på udebane i slutfasen af sæsonen, men den frygt gjorde mine spillere i den grad til skamme.
4-0
vs. Wigan (a)
1-0
vs. Q.P.R. (a)
2-0
vs. Peterborough (n)
FA
2-0
vs. Liverpool (h)
3-0
vs. Tottenham (h)
2-0
vs. Aston Villa (a)
2-0
vs. Man City (h)
2-0
vs. Swansea (n)
FA
1-0
vs. Newcastle (a)
Ligastilling
Spillerstatistik
Sjældent har jeg oplevet så fantastisk og stabil en afslutning på en sæson. Af de ni kampe hentede vi ni sejre, og vi lukkede ikke et eneste mål ind. Vi fandt tilbage til vores fantastiske defensiv efter flere dårlige præstationer, specielt 4-2-nederlag til Wolves, og vi endte på en målscorer, der hed 79-20. 20 indkasserede mål var i mine øjne helt, helt suverænt.
Man må sige, at vi ramte formen, og Wayne Rooney satte det hele i gang med hans hattrick ude imod Wigan i en overlegen 4-0-sejr. I næstsidste runde var Rooney igen på pletten, da han slog guldet fuldstændig fast med to mål imod sølvvinder City. Vi endte syv point foran bysbørnene. Manchester United er igen Englands bedste hold.
Og så hentede vi også vores anden FA Cup-titel under min ledelse. Det skete uden de store problemer, selvom Peterborough faktisk fik os ud i forlænget spilletid. Men vi var klart bedre, og det slog vi fast i de ekstra 30 minutter. I finalen imod Swansea var Januzaj og Rooney på pletten, og det sikrede os en 2-0-sejr.
Det har været en fantastisk sæson med to trofæer, og flere spillere har gjort det godt. Min defensiv fortjener størst ros, specielt Smalling og Vidic var utroligt stabile over hele sæsonen. Rooney blev igen, igen min topscorer med 22 mål, mens Valencia lavede flest assists (15). Det var til trods for, at han var ude med skader i store dele af sæsonen. Derudover var jeg også yderst tilfreds med Hughes, Januzaj, Stones og Campbell af mine yngre spillere. De præsterede at give mig intet mindre end 42 mål og 33 assists.
JimmyGP
Manager
«
Svar #96:
02 Dec 2012, 23:15 »
Hvor er det da smukt <3 Stort tillykke
- Veni, vidi, vici -
Arsrea
Landsholdsspiller
«
Svar #97:
03 Dec 2012, 00:45 »
Hvordan bruger du Hughes & kan du ikke poste SS af hans historie også Januzaj & Campbell, det ville være super lækkert...
Følg mig på twitter, hvor jeg skriver en del om Football Manager.
SirToby
Manager
«
Svar #98:
03 Dec 2012, 17:03 »
Citat af: JimmyGP 02 Dec 2012, 23:15
Hvor er det da smukt <3 Stort tillykke
Tak!
Citat af: Arsrea 03 Dec 2012, 00:45
Hvordan bruger du Hughes & kan du ikke poste SS af hans historie også Januzaj & Campbell, det ville være super lækkert...
Jeg har brugt ham mange forskellige steder og i mange forskellige roller:
- Inside forward på kanterne
- Winger på kanterne
- Advanced playmaker på både den offensive og den centrale midtbane
- Deep lying playmaker på den centrale midtbane
Hughes
Januzaj
Campbell
SirToby
Manager
«
Svar #99:
03 Dec 2012, 19:07 »
United klar til titelforsvar
/
7. august 2016
U22-SPILLERE PÅ
FØRSTEHOLDET
Barrie Cole
Tom Brooks
Matthew Palmer
Niall Stones
James Smith
Jack Grealish
Will Hughes
Mats Dæhli
Adnan Januzaj
Adam Campbell
Angelo Henríquez
Nick Powell
Det ser ud til, at jeg for andet år i træk ikke får foretaget nogle indkøb i sommerpausen. Der har jo ikke været nogle unge britere, som har fristet noktil, at jeg ville kaste penge efter dem.
Til gengæld har Scott Wootton forladt os til fordel for Wigan, som betalte £2.100.000, og Patrice Evra har spillet sin sidste kamp for Manchester United. Franskmænden har stillet støvlerne, og det giver nu chancen til de to backspillere, 19-årige James Smith og 18-årige Tom Brooks, for at slå igennem. Smith havde et vellykket lejeophold hos Everton i sidste sæson, hvor han spillede 29 kampe, mens Brooks også fik massere af Premier League-fodbold i form af 22 kampe for Wigan.
En tredje back, som også har potentialet til at blive fast United-spiller en dag, er Henry, som jeg har udlejet til Championship-klub Middlesbrough i den her sæson. Philip Vincent-Day og Andeas Pereira er også taget et smut ned i landets næstbedste række i henholdsvis Blackpool og Blackburn.
Mats Dæhli er lige som Smith og Brooks returneret fra et lejeophold, og nordmanden får chancer på førsteholdet i år. Matthew Palmer, Jack Grealish, Adam Campbell og Niall Stones skulle også alle gerne være klar til mere førsteholdsfodbold i år. Og så har jeg forfremmet min 17-årige målmand Barrie Cole til andenmålmand efter Ben Amos er blevet udlejet. Cole vil også få sine chancer i år, præcis som i sidste sæson.
Inden længe står den på Community Shield-fodbold imod City, inden vi åbner Premier League med et besøg fra Arsenal.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #100:
03 Dec 2012, 19:15 »
Det er nogle fantastisk gode unge spillere, du har. Det er jeg imponeret over. Noget jeg er endnu mere imponeret over, er din evne til at finde unge engelske talenter. Jeg har et Chelsea-spil, hvor jeg laver noget lignende, men der er en hel del tyskere, nogle brasilianere osv. Et engelsk talent med potentiale synes umuligt at finde. Disse talenter må man sige, du har fundet.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #101:
03 Dec 2012, 19:54 »
Citat af: Jakob E 03 Dec 2012, 19:15
Det er nogle fantastisk gode unge spillere, du har. Det er jeg imponeret over. Noget jeg er endnu mere imponeret over, er din evne til at finde unge engelske talenter. Jeg har et Chelsea-spil, hvor jeg laver noget lignende, men der er en hel del tyskere, nogle brasilianere osv. Et engelsk talent med potentiale synes umuligt at finde. Disse talenter må man sige, du har fundet.
Jeg tror heller ikke endnu, at jeg har fundet et godt engelsk regen. Jeg fatter det ikke helt. På den anden side, det stemmer vel ganske godt overens med virkeligheden lige nu..
SirToby
Manager
«
Svar #102:
04 Dec 2012, 18:05 »
Citat af: Jakob E 03 Dec 2012, 19:15
Tja, jeg har trods alt kun fundet syv spillere (her af tre regens) efter fem sommertransfervindu
er. Og ja, jeg er helt enig i, at unge talentfulde engelske spillere ikke vokser på træerne, og det er bare med at håbe på, at der dukker nogle stærke youth prospects op på ens hold.
Gemma
Førsteholdsspiller
«
Svar #103:
04 Dec 2012, 18:09 »
Jeg har fundet mange gode engelske regens ved mig, må jeg indrømme. Nuvel ikke i samme grad som tyske, franske, brasilianske og spanske, men jeg kan sagtens stille med 5-6 af egen avl, som er rigtig gode.
www.SportsLounge.dk
bianconeri
Reserveholdsspiller
«
Svar #104:
05 Dec 2012, 15:36 »
Det helt omvendt i mit spil.
Jeg forsøger også at få en masse regens ind, især italienske. Men i mit, er der godt nok ikke mangel på engelske regens med potentiale.
http://peecee.dk/upload/view/393524/full
--
God blog.
«
Seneste Redigering: 05 Dec 2012, 15:39 af bianconeri
»
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »