Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1386 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
They always score
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Forfatter
Emne: They always score (Læst 29268 gange)
SirToby
Manager
Sv: They always score
«
Svar #60:
20 Nov 2012, 18:52 »
Ustabile United
/
1. februar 2014
Vi havde chancen for at gå på 1. pladsen. Med tre point på Craven Cottage ville vi have været ligadukse nu. Men som så mange gange før, måtte jeg er se frustreret på, mens mine spillere for 11. gang i sæsonen tabte point i ligaen.
2-0
vs. Stoke (h)
0-1
vs. Tottenham (h)
0-0
vs. Wolves (h)
1-1
vs. PSV (a)
CL
3-0
vs. Bolton (a)
1-1
vs. Sunderland (a)
2-0
vs. Q.P.R. (h)
1-0
vs. Liverpool (h)
1-2
vs. Wolves (a)
3-1
vs. Bournemouth (a)
FA
2-1
vs. Man City (h)
1-0
vs. Huddersfield (h)
1-2
vs. Colchester (a)
FA
1-1
vs. Fulham (a)
LIGASTILLING
Den har ikke stået på masser af mål og champagnefodbold fra Manchester United i denne sæson. Vi har scoret 31 mål i 23 kampe, hvilket er uhørt skuffende. Vi har tabt point i 11 kampe ud af 23, men alligevel ligger vi på 3. pladsen og har kun et point op til City og Newcastle. Alle tager point fra alle i den her sæson, og der er kun 23 point fra 20. til 1. pladsen. Vi formåede f.eks. at tabe til Tottenham, som på daværende tidspunkt kun havde vundet en ud af 11 kampe. Og så tabte vi også lige point til nummer 18, Fulham, senest.
Adnan Januzaj
Vi tabte point imod Tottenham, Sunderland, Wolves og Fulham, men til gengæld fik vi i en utrolig vigtig sejr på 2-1 over City. Vi spillede for en gangs skyld godt, styrede kampen og kom foran 1-0, men City udlignede på et sjældent besøg i vores målfelt. Det begyndte at ligne endnu en frustrerende aften og endnu et pointtab, men så dukkede 18-årige Adnan Januzaj op og scorede til 2-1 i minut 88. Jeg havde givet belgieren chancen fra start, og det fortrød jeg ikke. Det var et fantastisk tidspunkt at score sit første United-mål på.
1-1 i Holland imod PSV var nok til at vinde 1. pladsen i gruppen, da Juventus ligeledes spillede uafgjort. Vi endte á point, men vi var bedre indbyrdes. I ottendedelsfinalen venter Espanyol, og jeg forventer selvfølgelig videre avancement, men som tingene forløber i øjeblikket, kan jeg ikke være sikker på noget. Jeg har ikke nogen offensive spillere, som jeg kan være sikker på præstere. Mit forsvar har været fantastisk, og det er her, vi skal finde mine bedste spillere i denne sæson. Rooney er for ustabil og burde score flere mål, van Persie er helt død og ligger på fire mål og Nani og Valencia laver ikke de antal oplæg, som jeg burde kunne forvente. Alligevel har vi stadig mulighed for at vinde både Champions League og Premier League ...
«
Seneste Redigering: 24 Nov 2012, 19:39 af SirToby
»
GloryGlory
Lilleputspiller
«
Svar #61:
21 Nov 2012, 14:37 »
SirToby
Hvilken taktik benytter du?
SirToby
Manager
«
Svar #62:
21 Nov 2012, 18:43 »
Citat af: GloryGlory 21 Nov 2012, 14:37
SirToby
Hvilken taktik benytter du?
I min første sæson brugte jeg primært følgende formation med direkte kontraspil:
I I
I
I I
I I
I I I
I
Men i min anden sæson har jeg prøvet en hel masse forskelligt, fordi det er gået så dårligt, så det ville være for svært at referere.
SirToby
Manager
«
Svar #63:
21 Nov 2012, 18:46 »
United i frit fald
/
1. april 2014
Det er meget frustrerende at være Manchester United-fan i øjeblikket. Og måske endnu mere frustrerende at være manager. Det vil bare ikke fungere for os, og i februar og marts er det blevet til ni point i otte kampe, hvilket er pinligt og katastrofalt.
0-4
vs. PSV (a)
3-1
vs. Swansea (h)
0-2
vs. Wigan (h)
2-0
vs. Espanyol (a)
CL
1-2
vs. Chelsea (a)
1-2
vs. Newcastle (h)
1-1
vs. Espanyol (h)
CL
0-0
vs. Everton (a)
1-1
vs. Norwich (a)
1-1
vs. West Bromwich (h)
---
Ligastilling
Vi har ikke vundet på udebane i ligaen siden den 14. december. Vi har kæmpe problemer på fremmed græs, og da vi for nylig endelig var tæt på at hente tre point, så kostede vores ineffektivitet os. Det var imod Norwich, hvor vi kom foran og havde flere muligheder for at lukke kampen, men i stedet fik Norwich udlignet til sidst. På hjemmebane er vi ikke en gang imponerende for tiden med nederlag til Newcastle og senest et skuffende 1-1-resultat imod West Bromwich, hvor vi ellers havde kæmpet os tilbage fra 0-1 med en mand i undertal og oven i købet havde chancen for at vinde, da vi fik tilkendt et straffespark i de døende minutter. Adnan Januzaj kanonerede bolden langt over.
Vi har dermed en uhørt ringe - af Manchester United-standard - statistik på 13-9-9 efter 31 runder i Premier League. 1. pladsen synes ikke længere realistisk, og jeg vil da også være ganske tilfreds med en plads i top tre.
Havde det ikke været for Champions League, var jeg blevet fyret for længst. Januzaj og Rooney sikrede en flot 2-0-sejr i Barcelona over Espanyol, og Hughes stod for et udlignende mål til slutresultat 1-1 på Old Trafford i returkampen. Russiske Zenit venter i kvartfinalen, og der er et kæmpe pres på mine skuldre. Med et exit brænder det for alvor i mit sæde.
YOUTH PROSPECTS
Matthew Palmer
Henry
Graham Munday
Jeg kan glæde mig over, at Brian McClair har fundet nogle spændende youth prospects - specielt den ene af de tre, som står til venstre. Matthew Palmer har utvivlsomt en stor fremtid, og jeg glæder mig til at følge hans udvikling. De to andre kan med den rette udvikling også få en fremtid i klubben. Desuden fortsætter
Will Hughes
den gode træning. Han har også fået en del førsteholdskampe (23), og det betaler sig af. Han lærer i øjeblikket fra Fletcher.
«
Seneste Redigering: 24 Nov 2012, 19:39 af SirToby
»
JoakimBekker
Juniorspiller
«
Svar #64:
21 Nov 2012, 18:54 »
Citat af: SirToby 21 Nov 2012, 18:46
United i frit fald
/
1. april 2013
Det er meget frustrerende at være Manchester United-fan i øjeblikket. Og måske endnu mere frustrerende at være manager. Det vil bare ikke fungere for os, og i februar og marts er det blevet til ni point i otte kampe, hvilket er pinligt og katastrofalt.
0-4
vs. PSV (a)
3-1
vs. Swansea (h)
0-2
vs. Wigan (h)
2-0
vs. Espanyol (a)
CL
1-2
vs. Chelsea (a)
1-2
vs. Newcastle (h)
1-1
vs. Espanyol (h)
CL
0-0
vs. Everton (a)
1-1
vs. Norwich (a)
CL
1-1
vs. West Bromwich (h)
---
Ligastilling
Vi har ikke vundet på udebane i ligaen siden den 14. december. Vi har kæmpe problemer på fremmed græs, og da vi for nylig endelig var tæt på at hente tre point, så kostede vores ineffektivitet os. Det var imod Norwich, hvor vi kom foran og havde flere muligheder for at lukke kampen, men i stedet fik Norwich udlignet til sidst. På hjemmebane er vi ikke en gang imponerende for tiden med nederlag til Newcastle og senest et skuffende 1-1-resultat imod West Bromwich, hvor vi ellers havde kæmpet os tilbage fra 0-1 med en mand i undertal og oven i købet havde chancen for at vinde, da vi fik tilkendt et straffespark i de døende minutter. Adnan Januzaj kanonerede bolden langt over.
Vi har dermed en uhørt ringe - af Manchester United-standard - statistik på 13-9-9 efter 31 runder i Premier League. 1. pladsen synes ikke længere realistisk, og jeg vil da også være ganske tilfreds med en plads i top tre.
Havde det ikke været for Champions League, var jeg blevet fyret for længst. Januzaj og Rooney sikrede en flot 2-0-sejr i Barcelona over Espanyol, og Hughes stod for et udlignende mål til slutresultat 1-1 på Old Trafford i returkampen. Russiske Zenit venter i kvartfinalen, og der er et kæmpe pres på mine skuldre. Med et exit brænder det for alvor i mit sæde.
YOUTH PROSPECTS
Matthew Palmer
Henry
Graham Munday
Jeg kan glæde mig over, at Brian McClair har fundet nogle spændende youth prospects - specielt den ene af de tre, som står til venstre. Matthew Palmer har utvivlsomt en stor fremtid, og jeg glæder mig til at følge hans udvikling. De to andre kan med den rette udvikling også få en fremtid i klubben. Desuden fortsætter
Will Hughes
den gode træning. Han har også fået en del førsteholdskampe (23), og det betaler sig af. Han lærer i øjeblikket fra Fletcher.
Matthew Palmer ser godt nok fantastisk ud, ser frem til at se hvordan han udvikler sig!
Fremtidig stjerne!
SirToby
Manager
«
Svar #65:
24 Nov 2012, 19:39 »
Historisk dårligt
/
1. juni 2014
Ikke siden 1991 var Manchester United endt uden for top tre i Englands bedste række. Sådan er det ikke længere, efter det blev til en katastrofal 5. plads i min anden sæson i klubben. Spillerne kæmpede og kæmpede til sidst - men det var ikke nok.
5-1
vs. Zenit (a)
CL
4-0
vs. West Ham (h)
1-2
vs. Zenit (h)
CL
2-1
vs. Stoke (a)
3-1
vs. Tottenham (a)
3-0
vs. Paris SG (a)
CL
2-0
vs. Bolton (h)
1-0
vs. Paris SG (h)
CL
1-2
vs. Q.P.R. (a)
0-2
vs. Liverpool (a)
2-0
vs. Sunderland (h)
1-2
vs. Man City (n)
CL
---
Slutstilling
Spillerstatistik
Mine spillere begyndte at finde formen i starten af april med hele ni mål i to kampe, hvilket er helt uhørt i denne sæson, hvor mit hold har scoret uhyggeligt få mål. Takket være to scoringer hver af Welbeck og Rooney rundbarberede vi Zenit i Rusland i den første Champions League-kvartfinale. Tre dage senere fik West Ham ørerne i maskinen, da vi for første gang i sæsonen scorede fire mål i en ligakamp.
Derfra vandt vi yderligere tre kampe i træk i ligaen, til trods for at vi havde svære udebanekampe imod Stoke og Tottenham. Jeg begyndte at tro på top tre, men så løb vi ind i to dumme nederlag imod Q.P.R. og Liverpool i to kampe, hvor marginalerne var på modstanderens side. Vi slog Sunderland med 2-0 i sidste runde, men det hjalp ikke noget. Vi var fire point fra Wolves på 3. pladsen og et enkelt fra Chelsea på 4. pladsen. Vores placering var pinlig, og det var vores målscorer på 52-38 i særdeleshed også.
Champions League var vores håb i denne sæson. Reserverne holdt Zenit på 1-2 i returkampen i kvartfinalen, og vi var videre. I semifinalen ventede Zlatan og Paris, og for tredje gang i træk lavede vi et fantastisk udgangspunkt i udebanekampen. To Welbeck-mål og en Nani-kasse var bag en fornem 3-0-sejr i Frankrig. Et mere reservespækket hold gjorde arbejdet færdig på Old Trafford, hvor vi sejrede 1-0 på mål af Ferdinand. Vi var klar til finalen, og modstanderen hed Manchester City, som slog os ud i forrige sæson.
Manchester City var nykronede engelske mestre og fulde af selvtillid. Jeg havde følgende 11 spillere i min 4-2-3-1-formation: de Gea; Rafael, Vidic, Evans, Fábio; Carrick, Fletcher; Valencia, Rooney, Januzaj; Welbeck. Finalen foregik på Estádio da Luz i Lissabon, og City var ikke sene til at give de 65.000 tilskuere et mål. Agüero skulle bruge mindre end ti minutter til at finde vej til nettet. Argentineren omsatte et frispark til mål.
De lyseblå virkede generelt stærkest fra start til slut, men en fabelagtig drømmeaflevering kort før pausen fra Januzaj i dybden til Welbeck, som scorede, bragte os tilbage i opgøret. Det var i øvrigt Welbecks tiende mål i Champions League i denne sæson, hvilket er forrygende. Vi var med igen, men i minut 73 skulle Dzeko score til 2-1, og så var det op ad bakke. Vi formåede ikke at lægge noget pres på City, som var for stærke på dagen. Vores bysbørn og rivaler nuppede deres andet trofæ i sæsonen.
Det har været en svær sæson, og en sæson, som jeg bestemt ikke har været tilfreds med. Det blev ikke til nogen titler, og jeg føler ikke, at jeg for alvor fik nogle af mine spillere til at præstere. Rooney og Welbeck blev topscorere med 17 mål hver, hvilket på ingen måde er på imponerende, og at Valencia blev assistkonge med 12 oplæg er ligeledes rigtig skidt.
Der skal andre boller på suppen til næste sæson.
SirToby
Manager
«
Svar #66:
25 Nov 2012, 09:15 »
Enorm talentmasse i United
/
15. august 2014
Min tredje sæson i Manchester United er i gang, og inden længe lægger Old Trafford græstæppe til vores første ligakamp i sæsonen. Det er imod sidste års sølvvindere, Newcastle, og vi kan forhåbentlig starte lovende og skynde os at glemme sidste sæsons store skuffelser.
★★★★★
Angelo Henríquez
★★★★★
Adnan Januzaj
★★★★★
Matthew Palmer
★★★★★
Nick Powell
★★★★★
Mats Dæhli
★★★★★
Jack Grealish
★★★★★
Niall Stones
★★★★★
James Wilson
★★★★★
Adam Campbell
★★★★★
Tom Brooks
★★★★★
James Smith
★★★★
★ Will Hughes
★★★★
★ Mason Bennett
★★★★
★ Henry
★★★★
★ Graham Munday
★★★
★★ Michel
★★★
★★ Andreas Pereira
★★★
★★ Philip Vincent-Day
★★★
★★ Tim Butler
I 1995 satsede Alex Ferguson - med succes - på ungdommen, og det kan også meget vel være, at jeg kigger den vej i denne sæson. Jeg har så mange spillere med et stort potentiale, at jeg bliver nød til at spille dem, og jeg vil helt sikkert give dem chancer på førsteholdet, præcis som jeg gjorde med Januzaj og Hughes i sidste sæson.
De 19 spillere, som jeg har stillet op til højre, er 20 år eller yngre, og bortset fra Michel og Vincent-Day, som indtil videre er de eneste, som er blevet lejet ud, har alle de øvrige mere eller mindre en chance for at spille kampe på førsteholdet i år. Matthew Palmer, som blev 16 i foråret, er ekstremt spændende, og han fik chancen i en træningskamp imod Hannover - og vidunderbarnet scorede minsandten.
Palmer er blot en af mange, som kan få kampe på førsteholdet. Niall Stones er kun lige blevet 17 år, men jeg har en kæmpe fidus til den hurtige angriber. Hurtige angribere er i det hele taget nogle, jeg har mange af: Niall Stones, Adam Campbell, James Wilson, Angelo Henríquez og Mason Bennett. Og så har jeg også talrige af de kreative midtbanespillere i form af Jack Grealish, Adnan Januzaj, Mats Dæhli, Will Hughes og Nick Powell.
Og så har I måske opdaget et nyt navn. For £3.600.000 hentede jeg backspiller
Tom Brooks
i Middlesbrough. Javier Hernández er smuttet den anden vej ud af svingdøren og smuttet til Bordeaux for £11.000.000. Mexicaneren havde ikke udsigt til meget spilletid i klubben. Brooks har fået Patrice Evra som tutor, og det ser man allerede tydeligt. Tutorer er som sædvanligt noget, jeg gør meget brug af, og jeg kan blandt andet nævne, at Palmer har Rooney, Wilsom har Cleverley og Grealish har van Persie.
SirToby
Manager
«
Svar #67:
26 Nov 2012, 13:17 »
Formstærk Rooney bag flot United-start
/
1. oktober 2014
Der har været en verden til forskel på vores sæsonstart i denne sæson sammenlignet med forrige sæsons. Vi har spillet overbevisende, og vi har fået skrabet et flot antal point sammen. Det ser ud til, at der er kommet andre boller på suppen.
PREMIER LEAGUE STAR
Wayne Rooney
Kampe: 6, Mål: 4, Assists: 6
Wayne Rooney har været helt forrygende for mig i de første kampe. Vi har scoret 16 mål i ligaen, og han har været indblandet med enten mål eller oplæg i 10 af dem, hvilket er imponerende. Han har ligget på den offensive midtbane bag en enlig angriber, og det har han gjort fantastisk. Det er blandt andet blevet til to mål imod Liverpool i en meget underholdende 4-3-kamp, hvor vi efter en forrygende første halvleg kom i overraskende store problemer. Vi førte 3-0 ved pausen, men fra minut 55 til 60 scorede Liverpool tre mål og udlignede, blandt andet efter et megadrop af de Gea. I de døende minutter dukkede kaptajn Vidic op på et hjørnespark og skød tre point ind på United-kontoen.
3-0
vs. Newcastle (h)
0-0
vs. Plzen (h)
EL
4-1
vs. Southampton (a)
1-1
vs. Plzen (a)
EL
2-0
vs. Fulham (a)
4-3
vs. Liverpool (h)
2-2
vs. Athletic (a)
EL
2-2
vs. Tottenham (a)
1-0
vs. Stevenage (a)
LC
1-0
vs. Norwich (h)
IMPONERET TIL TRÆNING
Nick Powell
Matthew Palmer
Andreas Pereira
James Smith
Niall Stones
Tom Brooks
Efter seks ligakampe har vi kun tabt point ude imod Tottenham, hvor en indskiftet Januzaj ellers havde givet os en 2-1-føring i minut 85. Vi var dog desværre ikke i stand til at holde føringen. Vi har været meget overbevisende i ligaen, selvom vi dog senest kun fik en 1-0-sejr over Norwich på Old Trafford. Igen var Vidic kommet på måltavlen, og det var nok til sejren, men det desværre pådrog vores matchvinder sig en skade på to til tre måneder i opgøret.
I Europa League kvalificerede vi os til gruppespillet på et sent udebanemål af Wayne Rooney. I begge opgør imod Plzen var mit mandskab fuldt af reserver og unge spillere, og det var tæt på at koste. I udekampen kom vi bagud med tyve minutter igen, og jeg var tvunget til at sende Jones, Rooney og Valencia på banen. Det gav pote ved et Rooney-mål kort før tid. I første runde i gruppespillet har vi fået et respektabelt 2-2-resultat i Bilbao efter et selvmål og en kasse af Henríquez, som desuden er startet flot med tre mål i syv kampe. Sheriff og HSV er de to øvrige hold i vores gruppe.
Sidst og mindst har et Scott Wootton-mål i forlænget spilletid imod Stevenage i liga cuppen fuldendt en godkendt start på min tredje sæson i Manchester United.
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
26 Nov 2012, 13:33 »
Fantastisk start på 3 sæson! Dog nedtur at det kun blev til en 5 plads i ligaen, men mon ikke du så bare hjemtager EL? Og giver en 5 plads ikke direkte adgang til EL gruppespil?
Og så ser Matther Palmer virkelig god og spændende ud! Powell gør det også godt
SirToby
Manager
«
Svar #69:
26 Nov 2012, 13:37 »
Citat af: fresse94 26 Nov 2012, 13:33
Fantastisk start på 3 sæson! Dog nedtur at det kun blev til en 5 plads i ligaen, men mon ikke du så bare hjemtager EL? Og giver en 5 plads ikke direkte adgang til EL gruppespil?
Og så ser Matther Palmer virkelig god og spændende ud! Powell gør det også godt
Jeg skulle ud i en kvalrunde inden gruppespillet.
SirToby
Manager
«
Svar #70:
26 Nov 2012, 16:57 »
United på det jævne
/
1. december 2014
Kun et point i to udebanekampe imod Chelsea og Arsenal har ødelagt et ellers flot billede på vores sæsonstart. Jovetic tævede os med et hattrick for Chelsea, mens vi dummede os gevaldigt på Emirates Stadium ved at smide en 3-1-føring i det sidste kvarter. Det var meget skuffende, at vi ikke fik de tre point i det opgør.
3-0
vs. Sheriff (h)
EL
0-0
vs. Wigan (a)
1-3
vs. West Ham (a)
1-2
vs. HSV (a)
EL
3-0
vs. Wolves (h)
0-1
vs. Man City (h)
LC
1-0
vs. Middlesbrough (h)
2-2
vs. HSV (h)
EL
4-1
vs. Sunderland (a)
1-1
vs. Man City (h)
3-1
vs. Everton (h)
1-3
vs. Chelsea (a)
3-3
vs. Arsenal (a)
IMPONERET TIL TRÆNING
Nick Powell
Mats Dæhli
Andreas Pereira
Henry
James Wilson
Tim Butler
Ligastilling
Spillerstatistik
Udover de to skuffende kampe i London har vi hentet nogle overbevisende sejre i ligaen, blandt andet en 3-1-sejr over Everton, hvor Will Hughes havde en sublim kamp med to mål og fem nøgleafleveringer. Desværre har vi også haft mindre imponerende præstationer imod Wigan og West Ham, mens vi jeg synes, vi skulle have fået mere ud af kampen imod City, hvor vi kun fik et point. City burde aldrig have scoret, og vi skulle have sat tre point på kontoen. Efter 15 runder ligger vi på tredje pladsen, hvilket er godkendt, når man tager et blik på sidste sæsons katastrofale resultater i ligaen.
Imod Arsenal havde vi svært ved at holde føringen, og det har vi også haft et par gange imod HSV i Europa. På Old Trafford havde Henríquez og Cleverley bragt os foran 2-0, men i slutningen af kampen scorede tyskerne to mål. I den omvendte kamp havde Henríquez igen slået til, men HSV vendte vores 1-0-føring til 2-1 i deres favør. Et Young-hattrick sikrede dog en 3-0-sejr over Sheriff, og vi er efter fire kampe to’er i gruppen med samme antal point som Bilbao på tredje pladsen. HSV er stukket af med 10 point.
SirToby
Manager
«
Svar #71:
27 Nov 2012, 13:42 »
Mesterskab uden for rækkevidde
/
7. februar 2015
Fem nederlag i træk. Fem nederlag i træk i ligaen. Vores seneste form er katastrofal, hvad angår resultater. To mål i fem kampe. Nul mål imod Wigan, Norwich og Wolves. Jeg er målløs.
3-0
vs. Athletic (h)
EL
0-2
vs. Stoke (h)
3-3
vs. Blackpool (a)
1-0
vs. Sheriff (a)
EL
1-1
vs. Q.P.R. (a)
3-2
vs. Southampton (h)
2-0
vs. Swansea (h)
1-2
vs. West Bromwich (h)
FA
3-0
vs. Newcastle (a)
1-2
vs. Liverpool (a)
1-2
vs. Tottenham (h)
0-1
vs. Wigan (h)
0-1
vs. Norwich (a)
0-1
vs. Wolves (a)
Ligastilling
TOPSCORERE
14 – Wayne Rooney
6 – Angelo Henríquez
5 – Tom Cleverley
FLEST OPLÆG
10 – Antonio Valencia
9 – Wayne Rooney
5 – Shinji Kagawa
IMPONERET TIL TRÆNING
Will Hughes
Adam Campbell
Tim Butler
Henry
Tom Brooks
Adnan Januzaj
Fem sejre i de 14 kampe siden 1. december er simpelthen utroligt skuffende, men i øjeblikket er det ikke vores spil, som jeg kan være mest utilfreds med – det er vores effektivitet. Vi havde seks åbne chancer imod Liverpool og scorer kun et mål, vi havde fire åbne chancer imod Tottenham og scorer kun et mål, og vi var langt bedre end både Norwich og Wolves, men vi formår alligevel at tabe imod begge. Frustrationen er ganske enkelt enorm på Old Trafford i øjeblikket, og håbet om guld er for længst dødt. Tottenham er hele 17 point foran os, og top fire må være målet.
Sejre over Athletic og Sheriff sendte os sikkert videre i Europa, hvor vi inden længe skal op imod Braga i første knockoutrunde. Europa League er vores eneste chance for guldmedaljer i år, efter Championship-holdet, West Bromwich, sendte os ud af FA Cuppen i vores første kamp i det nye år. Jeg havde et overforbrug af unge spillere til den kamp, og det kostede.
Vores seneste fem nederlag har ødelagt en stor del af sæsonen. Vi havde forinden fået tre overbevisende sejr, specielt 3-0-sejren på St. James’ Park var imponerende, og jeg har meget svært ved at forklare, hvordan vi pludselig kunne løbe ind i fem nederlag. Vi var været dårlige og uheldige, og vi skal arbejde meget med skarpheden foran kassen. Der resterer 12 ligakampe til at rette skuden op, og ligaen bliver trods alt klart det vigtigste. Vi skal i Champions League til næste år.
Robberman
Landsholdsspiller
«
Svar #72:
27 Nov 2012, 15:42 »
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
27 Nov 2012, 20:52 »
Fantastisk blog.
fraize
Førsteholdsspiller
«
Svar #74:
27 Nov 2012, 21:34 »
Hvad sker der lige for Wolves? :O De er da gået helt amok med CHL og 2. plads i ligaen?
Men super blog, og SUPER holdvalg!
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »