Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1104 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
They always score
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
8
Forfatter
Emne: They always score (Læst 29287 gange)
SirToby
Manager
Sv: They always score
«
Svar #45:
16 Nov 2012, 15:26 »
Ineffektivitet bag europæisk frustration
/
15. april 2013
1-0
vs. Wigan (h)
2-0
vs. Norwich (a)
3-1
vs. Fulham (h)
4-1
vs. Málaga (a)
CL
3-1
vs. Swansea (h)
2-0
vs. Everton (h)
3-0
vs. Tottenham (h)
FA
2-0
vs. Málaga (h)
CL
0-0
vs. Man City (a)
0-2
vs. Fulham (a)
0-1
vs. Man City (a)
CL
4-0
vs. Newcastle (h)
0-0
vs. Man City (h)
CL
0-0
vs. Everton (n)
FA
At vi ikke formåede at score et eneste mål over to opgør imod Manchester City i Champions League-kvartfinalen var en kæmpe skuffelse - specielt når man tog et kig på de målchancer, som vi havde. City slog os med samlet 1-0 efter at have overlevet mange minutters powerplay fra vores side på Old Trafford.
Ligastilling
Vi havde slået Málaga meget komfortabelt i ottendedelsfinalen. I Spanien vandt vi med hele 4-1 i en kamp, hvor skotske Fletcher styrede showet. I returkampen gjorde jeg brug af reserver, men alligevel sejrede vi 2-0 - minsandten på to mål af 18-årige Angelo Henríquez. Men i kvartfinalen gik det så galt. Jeg synes, vi var bedst på The City of Manchester Stadium, men et tidligt Agüero-mål gav City fordelen. Med flere redninger nuppede Joe Hart da også man of the match-prisen ved den lejlighed. Og hvis vi var bedst på udebane, var vi det i den grad også på Old Trafford. Vi kørte gæsterne rundt i manegen i første halvleg og skabte fem åbne chancer - de resulterede desværre ikke i mål. I anden halvleg havde vi svære ved at bryde igennem City-muren, og vi fik ikke scoret. 25 afslutninger var ikke nok til at vinde, hvilket var en gigantisk skuffelse.
I ligaen giver vi heldigvis City baghjul. Vi har syv point ned til bysbørnene med seks runder igen. Fulham endte vores fantastiske stime af ubesejrede kampe. Vi havde fået et glimrende 0-0-resultat ude imod City i den forrige runde, men efter 21 kampe uden nederlag trak vi det korteste strå på Craven Cottage.
I FA Cuppen har vi også gjort det godt. Henríquez, Wootton, Campbell, Dæhli og Wilson fik alle spilletid, da vi slog Fulham 3-1. Henriquez og sommerinvestering Campbell kom oven i købet også begge på tavlen. I næste runde var det Giggs, som var i hopla med to scoringer imod Spurs i en overbevisende 3-0-sejr. Senest havde vi lidt problemer med skarpheden, da vi måtte ud i straffesparkskonkur
rence med Everton. Her var sigtekornet dog indstillet korrekt, og vi vandt 3-0.
IMPONERET TIL TRÆNING
Angelo Henríquez
Adam Campbell
Scott Wootton
Tom Lawrence
James Wilson
YOUTH PROSPECTS
Tim Butler
Michel
Philip Vincent-Day
Scott Wootton er nu oppe på 11 optrædener for førsteholdet, og han har da også vist fremskridt til træning. Adam Campbell scorede i sin debut, og han bliver også bedre dag for dag. Han er i øjeblikket under Robin van Persies vinger. James Wilson har for nylig pådraget sig en skade på tre måneder, og jeg håber virkelig ikke, at den ødelægger den fantastiske udvikling, som han har gang i. Og så har vi fået tre spændende nye ansigter på U18-holdet. Tim Butler har fået Chris Smalling som tutor, mens Michael har fået Anderson. Philip Vincent-Day må vente lidt, men han har også en glimrende beslutsomhed fra start af.
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #46:
17 Nov 2012, 14:36 »
Ser godt ud ligesom sidste år, er dog ikke fan af klubben
SirToby
Manager
«
Svar #47:
17 Nov 2012, 16:09 »
Hævnen er sød
/
1. juni 2013
2-0
vs. Tottenham (h)
1-0
vs. West Bromwich (a)
0-1
vs. Stoke (a)
5-2
vs. Reading (h)
2-1
vs. Q.P.R. (h)
6-1
vs. Man City (n)
FA
0-0
vs. West Ham (a)
Det kan godt være Manchester City slog os ud af Champions League, men jeg skal love for, at vi fik vores hævn. For det første kunne de slet ikke følge med i titelkampen, og for det andet fik de sig noget af en sæk i FA Cup-finalen.
CUP-LINE-UP
Rooney
Cleverley Valencia
Carrick Fletcher
Jones
Evra Evans Vidic Rafael
de Gea
United
-
City
6-1
1-0 Fletcher (1)
1-1 Yaya Touré (21)
2-1 Cleverley (45+1)
3-1 Valencia (56)
4-1 Cleverley (64)
5-1 Cleverley (89)
6-1 Valencia (90+2)
---
Slutstilling
Spillerstatistik
Sæsonstatistik
Tom Cleverley havde spillet godt i kampene op til cup-finalen, hvorfor han fik chancen på venstre kanten på Wembley - og den unge englænder greb den. Med et forrygende hattrick spillede han sit livs kamp og var manden bag afklapsningen. I Champions League var vi alt for ineffektive imod City, men mine spillere rådede bod på det med seks scoringer i en kamp, hvor vi atter var City overlegne. Manchester United har endelig vundet FA Cuppen igen efter otte års venten.
City var ikke nogen udfordring i ligaen i de sidste runder. De fik kun et point i de sidste fire kampe, og vi tabte kun point imod sæsonens overraskelse og bronzevinder, Stoke. Vi endte på 89 point, hvilket var 13 point flere, end City skrabede sammen. Det blev blandt andet til en flot 5-2-sejr over Reading, hvor Mats Dæhli ellers havde givet os problemer ved at blive udvist tidligt i kampen. Vi overlevede dog i den grad med en mand i undertal, og et Rooney-hattrick og to kasser fra Wembley-helt Cleverley sikrede os de tre point.
IMPONERET TIL TRÆNING
Jack Grealish
Philip Vincent-Day
Mats Dæhli
Dermed endte det med en double i min første sæson som Manchester United-manager, hvilket jeg er ganske tilfreds med. Vi burde være nået længere i Champions League, men effektiviteten manglede, og vi har en revanche til gode til næste sæson. Wayne Rooney blev topscorer med 18 mål, men sæsonens nøglespillere var i mine øjne Nemanja Vidic, Rio Ferdinand, Antonio Valencia og Michael Carrick.
kasperskov
Lilleputspiller
«
Svar #48:
19 Nov 2012, 14:20 »
Spændende blog. Synes helt klart du giver inspiration til andre spil. Er VILD med ungdomsarbejdet. Kan du evt. komme med noget info omkringden økonomiske del?
willeo
Juniorspiller
«
Svar #49:
19 Nov 2012, 14:41 »
Jeg må virkelig rose dig for den visuelle del af din blog. Hold da kæft, hvor ser det flot og overskueligt ud! Rigtig godt arbejde
SirToby
Manager
«
Svar #50:
19 Nov 2012, 15:42 »
Citat af: kasperskov 19 Nov 2012, 14:20
Spændende blog. Synes helt klart du giver inspiration til andre spil. Er VILD med ungdomsarbejdet. Kan du evt. komme med noget info omkringden økonomiske del?
Økonomien er fantastisk. Der er et plus i balancen på £85.000.000 i øjeblikket, og jeg bruger jo ikke de store beløb på spillere, hvorfor det gerne skulle køre på skinner.
Citat af: willeo 19 Nov 2012, 14:41
Jeg må virkelig rose dig for den visuelle del af din blog. Hold da kæft, hvor ser det flot og overskueligt ud! Rigtig godt arbejde
Tusind tak!
SirToby
Manager
«
Svar #51:
19 Nov 2012, 15:49 »
/
11. august 2013
Will Hughes har allerede fået
debut på Englands U21-landshold
Så er det ved at være tid til for alvor at tage hul på min anden sæson i Manchester United. Senere i dag møder mit mandskab City i Community Shield, og bysbørnene er minsandten også vores første modstander i ligaen. Men først skal der gøres op for sommerens aktiviteter.
Jeg har brugt £13.750.000 på fire englændere, som er under 19 år. Der er tale om 16-årige
Niall Stones
fra Watford (£500.000), 17-årige
Mason Bennett
fra Derby (£3.900.000), 18-årige
Will Hughes
fra Derby (£5.500.000) samt 16-årige
James Smith
fra West Ham (£3.900.000). Jeg tror på, at alle fire kan få en stor fremtid i Manchester United. De har fået henholdsvis van Persie, Hernández, Nani og Vidic som tutorer.
Dermed rummer mit mandskab nu endnu mere potentiale, og jeg har også gjort meget for mine andre unge ansigter over sommeren. Her er en status på de U19-spillere (eksl. de fire ovennævnte), som jeg tror på har en fremtid i klubben:
Adam Campbell (18 år) - udlejet til Blackburn i Championship
Mats Dæhli (18 år) - udlejet til Charlton i Championship
Angelo Henríquez (19 år) - klar til mere førsteholdsfodbold i sin anden sæson
Nick Powell (19 år) - tilbagevendt fra flot ophold i Everton og tiltænkt førsteholdsfodbold i år
Jack Grealish (17 år) - tutor: Shinji Kagawa
Adnan Januzaj (18 år) - tutor: Antonio Valencia
Andreas Pereira (18 år) - tutor: Ashley Young
Michel (16 år) - tutor: Anderson
Philip Vincent-Day (17 år) - udlejet til Doncaster i Championship
James Wilson (17 år) - udlejet til Charlton i Championship
Tim Butler (16 år) - tutor: Chris Smalling
Derudover er 21-årige Scott Wootton smuttet til Birmingham, og forhåbentlig kan han få en masse kampe og udvikle sig der. 20-årige Michael Keane, som var med til at få rykket Huddersfield op i Premier League i sidste sæson, arbejder jeg på at få udlejet til en ny Championship-klub i år.
Ryan Giggs er ikke længere på United-holdet. Han krævede for meget i løn af en backup-spiller at være, og derfor måtte jeg lade ham gå. Ellers er truppen intakt i forhold til sidste sæson. Der har været en stor interesse for Hernández fra FC Bayerns side, men jeg har ikke ønsket at sælge.
Manchester United er klar til to kampe imod Manchester City. Først på Wembley, inden det går løs på The City of Manchester Stadium.
«
Seneste Redigering: 20 Nov 2012, 08:59 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #52:
19 Nov 2012, 20:08 »
United skidt fra land
/
1. oktober 2013
Manchester Uniteds start på sæsonen har ikke været for køn for klubbens supportere. Mit mandskab lagde ud med to nederlag til ærkerival City, og vi har allerede lidt fire pointtab i seks ligakampe - og det har ikke været til de store hold.
0-2
vs. Man City (n)
CS
1-3
vs. Man City (a)
0-0
vs. Wolves (h)
1-1
vs. Huddersfield (a)
1-3
vs. Swansea (a)
3-1
vs. Cluj (a)
2-0
vs. Fulham (h)
1-2
vs. Blackburn (a)
CC
2-0
vs. Arsenal (h)
Community Shield betød ikke det store, og jeg havde også fundet plads til Nick Powell og Paul Scholes, som til en vigtigere kamp ikke var blevet valgt. Nederlaget på 2-0 var til at bære, men da City vandt igen en uge senere i ligapremieren, var det noget andet. Vi kom ellers foran ved Ferdinand, men City fik hurtigt udlignet og derfra cruisede de imod tre point.
IMPONERET TIL TRÆNING
Mason Bennett
Will Hughes
Adnan Januzaj
Jack Grealish
Michel
Niall Stones
I de to efterfølgende kampe mødte vi to oprykkere. Pointhøsten lød på to point, hvilket selvfølgelig var enormt skuffende og ikke mindst overhovedet ikke godt nok. Det blev fulgt op af et nederlag til Swansea, men siden føler jeg heldigvis, at vi har fået styr på tingene. Med Januzaj, Bennett og Hughes i startopstillingen hentede vi sæsonens første sejr i Rumænien, og sidstnævnte blev oven i købet man of the match med et mål og et oplæg. Siden har vi overlegent slået Fulham og Arsenal, men mine yngre ansigter havde ikke nok kvalitet til at slå Blackburn i liga cuppen.
V-4-E
Førsteholdsspiller
«
Svar #53:
19 Nov 2012, 20:25 »
Jeg har brugt £13.750.000 på fire englændere, som er under 19 år.
Jeg tror på, at alle tre kan få en stor fremtid i Manchester United.
En lille fejl i din forrige update. Ellers så er layoutet jo fantastisk som altid. Dog en skræmmende ringe start må man sige.
Paris Saint-Germain blog
SirToby
Manager
«
Svar #54:
20 Nov 2012, 08:58 »
Citat af: V-4-E 19 Nov 2012, 20:25
Jeg har brugt £13.750.000 på fire englændere, som er under 19 år.
Jeg tror på, at alle tre kan få en stor fremtid i Manchester United.
En lille fejl i din forrige update. Ellers så er layoutet jo fantastisk som altid. Dog en skræmmende ringe start må man sige.
Ups!
Ja, skræmmende start.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #55:
20 Nov 2012, 12:15 »
Nu blogger du selvfølgelig om det forkerte hold, men det kommer ikke bag på mig. Men ellers er det godt at se, at du fortsætter stilen fra sidste år. Jeg kan se, at du i år, ligesom sidste år, bruger mange tutorer. Føler du, at det giver de unge den optimale udvikling i forhold til at træne dem uden tutorer? Jeg finder dette en smule interessant.
Men en super god blog som med sikkerhed motiverer andre til at prøve noget i samme kategori. Fortsæt bare.
JKJ
Gæst
«
Svar #56:
20 Nov 2012, 12:25 »
Citat af: Jakob E 20 Nov 2012, 12:15
Nu blogger du selvfølgelig om det forkerte hold, men det kommer ikke bag på mig. Men ellers er det godt at se, at du fortsætter stilen fra sidste år.
Jeg kan se, at du i år, ligesom sidste år, bruger mange tutorer. Føler du, at det giver de unge den optimale udvikling i forhold til at træne dem uden tutorer? Jeg finder dette en smule interessant
.
Men en super god blog som med sikkerhed motiverer andre til at prøve noget i samme kategori. Fortsæt bare.
Det har jeg også lagt mærke til. Jeg har overvejet det samme, men gider ikke bruge en masse tid på hvis det ikke hjælper
SirToby
Manager
«
Svar #57:
20 Nov 2012, 12:50 »
Citat af: Jakob E 20 Nov 2012, 12:15
Nu blogger du selvfølgelig om det forkerte hold, men det kommer ikke bag på mig. Men ellers er det godt at se, at du fortsætter stilen fra sidste år. Jeg kan se, at du i år, ligesom sidste år, bruger mange tutorer. Føler du, at det giver de unge den optimale udvikling i forhold til at træne dem uden tutorer? Jeg finder dette en smule interessant.
Det er helt klart min fornemmelse, at det giver de unge en hel del at få tutorer. Det skal selvfølgelig være gode tutorer, og de unge skal også have den rette indstilling (personlighed). Det er generelt mit indtryk.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #58:
20 Nov 2012, 12:56 »
Citat af: SirToby 20 Nov 2012, 12:50
Det er helt klart min fornemmelse, at det giver de unge en hel del at få tutorer. Det skal selvfølgelig være gode tutorer, og de unge skal også have den rette indstilling (personlighed). Det er generelt mit indtryk.
Okay, tak for dit svar. Det kunne da bestemt være, at det skulle prøves.
SirToby
Manager
«
Svar #59:
20 Nov 2012, 13:23 »
United bedre - men langt fra topform
/
1. december 2013
I forhold til den næsten katastrofale start som vi fik med pointtab til Huddersfield, Wolves og Swansea, ser det noget bedre ud i øjeblikket. Vi er begyndt at vinde regelmæssigt, og vi er kravlet op på 4. pladsen i ligaen. Jeg er dog stadig slet ikke imponeret over spillet, og jeg har stadig en del arbejde forude. Det kan meget vel blive en sæson, hvor vi skal kæmpe hårdt for de øverste placeringer.
3-0
vs. PSV (h)
CL
1-1
vs. Wigan (a)
1-3
vs. Newcastle (a)
4-1
vs. Juventus (a)
CL
1-1
vs. Chelsea (h)
2-0
vs. Everton (h)
0-2
vs. Juventus (h)
CL
1-0
vs. Norwich (h)
2-0
vs. West Bromwich (a)
3-0
vs. Cluj (h)
CL
1-0
vs. West Ham (a)
---
Spillerstatistik
I Champions League har vi været imponerende, til trods for at vi tit har jeg gjort brug af reservespillere. Med intet mindre end fem mål var Danny Welbeck fantastisk imod PSV og Juventus. Han stod med et hattrick for en 3-0-sejr over hollænderne, og i Italien var han igen skarp med to scoringer i en fantastisk 4-1-sejr over Italiens mestre. Juventus fik revanche i næste runde, hvor de vandt 2-0 på Old Trafford. Jeg havde Januzaj, Henríquez, Hughes og Bennett med i min line-up, hvorfor jeg ikke havde de store forventninger. Senest fik Cluj en sæk på 3-0 efter blandt andet Mason Bennetts første mål for klubben.
IMPONERET TIL TRÆNING
Will Hughes
Jack Grealish
Nick Powell
I ligaen er det blevet til 14 point i syv kampe. Senest var vi meget heldige med at få tre point imod West Ham på et sent frisparksmål af Kagawa, og det er meget foruroligende, at vi skulle have det så svært. Med mål imod Everton, Norwich og West Bromwich har Wayne Rooney også meldt sin ankomst i denne sæson. Sammen med Welbeck er han topscorer med fem mål, og van Persie er gået i stå, efter han ellers fik en flot start med fire mål i hans første fem kampe. Med tre assists hver fører Kagawa, Cleverley, Valencia og Hughes, hvad oplæg angår. Der er ikke nogen spillere, som har skilt sig voldsomt ud indtil nu, og jeg vurderer kaptajn Vidic til at være vores bedste mand indtil videre.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »