home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1240 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  They always score
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: They always score  (Læst 29197 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: They always score
« Svar #15: 03 Nov 2012, 14:45 »

Synes rigtig godt om det ungdoms arbejde du lavede i din blog i fm12, så vil da også kigge med her i fm13, så meget tiden nu tillader det.

Full speed ahead! Wink

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 03 Nov 2012, 15:28 »

Dette bliver en super blog!!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #17: 03 Nov 2012, 16:06 »

Guldbrand beskrev det vidst meget godt Smiley Og hvis du kan gøre det samme som sidste år er det jo helt fantastisk!

SirToby
Manager

« Svar #18: 03 Nov 2012, 16:23 »

Det er fantastisk at høre, drenge! Jeg håber, at jeg kan leve op til jeres forventninger!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #19: 03 Nov 2012, 16:30 »

Jajaja! Var vild med din blog sidste år, så følger helt sikkert med her! Glæder mig til mere, Toby!

SirToby
Manager

« Svar #20: 03 Nov 2012, 16:51 »

/ 24. juli 2012
Ryan Tunnicliffe er smuttet til Doncaster på en lejeaftale, der gælder i seks måneder. Jeg har ikke de højeste forventninger til midtbanespilleren, men jeg kan kun håbe, at han gør det godt i League 1 for Doncaster. En anden, som jeg har endnu mindre forventninger til, Bébé, er udlejet til Nottingham Forest.

Mine reserver fik desuden en skidt start på deres opvarmning med et 3-0-nederlag til Championship-klubben Middlesbrough i dag. Henríquez, Barmby, Januzaj og Dæhli var ikke i stand til at give Boro modstand.

/ 28. juli 2012
I dag stod det på min første venskabskamp for Manchester United, og det foregik på Old Trafford imod Bayern München. Vi tabte 1-0, men jeg var ganske tilfreds med spillet. Vi havde dobbelt så mange afslutninger som tyskerne og skabte en åben chance og tre halve. Med 10 interceptions spillede Jones en god kamp, og Giggs havde et godt indhop med to nøgleafleveringer på en halv time.

/ 29. juli 2012
17-årige Adam Campbell fra Newcastle skifter til mit mandskab for £600.000. Af en 95’er at være er han lynhurtig, og der er masser af potentiale i angriberen. Han vil højst sandsynligt få Hernández, van Persie eller Rooney - når de en gang er færdige med deres lærlinger - som tutor.

/ 1. august 2012
Første af tre venskabskampe i Kina fandt sted i dag imod Guangzhou, og det var ikke noget imponerende United-hold, kineserne fik at se. Jeg havde givet chancen til Nick Powell på venstre kanten, men han gjorde meget lidt væsen af sig. For anden kamp i træk var Phil Jones vores bedste mand, og han var da også vores målscorer.

Både Paul Scholes og Tom Cleverley pådrog sig skader, som dog heldigvis kun holder dem ude i en uges tid.

SirToby
Manager

« Svar #21: 03 Nov 2012, 18:34 »

/ 4. august 2012
Anden kamp i Kina fandt sted i dag, og denne gang fik folket et noget bedre United-hold at se. Jiangsu blev slået med 5-1 efter to mål hver af Hernández og Rooney og et enkelt af kaptajn Vidic. Mexicaneren var kampens største oplevelse.

/ 8. august 2012
Vi sagde farvel til Kina med en acceptabel præstation, som kastede en komfortabel 1-0-sejr over Shenxin af sig. Welbeck fandt vej til netmaskerne på en kontra, hvor han var alene med målmanden. De fleste førsteholdsspillere er ved at ramme kampformen inden ligastart, men jeg mangler at stadig at få spillere som Scholes, Hernández og Young op og ringe. Desuden er Kagawa slet ikke i form, da han først lige er tilbagevendt fra en skade, og hvad endnu værre er, er at van Persie har pådraget sig en skade, som holder ham ude i en måneds tid.

/ 11. august 2012
Et brag af et skud fra Anderson og to kasser fra Hernández sikrede en meget overbevisende 3-0-sejr i vores sidste testkamp imod venskabsklub Antwerp. Udover de to nævnte spillere, havde Powell også en god kamp på den offensive midtbane, hvor fra han lagde op til to mål.

For anden gang i opstarten pådrog Scholes sig en skade. Denne gang er han ude i 10-12 dage. Han når dermed ikke at blive klar til ligapremieren, som fløjtes i gang om otte dage på Anfield.

/ 16. august 2012
16-årige Jack Grealish er ny Manchester United-spiller. Jeg har kastet intet mindre end £6.000.000 efter den nu tidligere Aston Villa-midtbanespiller. Der er meget potentiale i den unge irer, og det håber jeg at kunne udnytte.

/ 19. august 2012
Premier League, 1. runde: Liverpool – Manchester United
Line-up: de Gea; Jones, Vidic, Ferdinand, Evra; Carrick, Anderson; Nani, Rooney, Young; Welbeck

Rafael, Fletcher, Scholes, van Persie, Evans og Smalling var alle ude med skade inden turen til Liverpool og Anfield, men jeg synes, jeg fik stillet en glimrende line-up alligevel. Man kunne frygte, at vi ville savne van Persies skarphed oppe foran, men jeg skal love for, at Welbeck greb sin chance.

Liverpool blev slagtet i første halvleg, og det var blandt andet på grund af Welbeck, som gang på gang løb i dybden ind bag Liverpool-forsvaret. Værterne blev advaret i de første minutter, hvor Reina vandt en-mod-en-duellen med Welbeck, men de tog ikke ved lære. Welbeck havde scoret tre gange, inden dommeren fløjtede til pausete, og Nani havde også nettet med et hårdt og placeret skud. I anden halvleg kom Liverpool bedre med, men vi var de skarpeste. Carrick lukkede og slukkede efter en time. Den 31-årige midtbanespiller havde desuden en fantastisk kamp som playmaker, men Welbeck tog overskrifterne med sit hattrick.

Så er vi i gang – hvilken start.

0-5 (Welbeck 18, 37, 45+1, Nani 40, Carrick 61)

JimmyGP
Manager

« Svar #22: 03 Nov 2012, 20:30 »

There's only one Danny Welbeck -
There's only one Danny Welbeck,
One Danny Wel-beck -
There's only one Danny Well-beck!

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #23: 04 Nov 2012, 14:30 »

Dejligt kortfattede updates Toby  Thumbs Up

Rart at se at der igen er fokus på at bringe talenterne frem, får sku næsten lyst til at installere det nye spil for at prøve det af i det nye spil også... Har dog et glimrende save i München i fm12 hvor jeg støvsuger Europa for de bedste talenter for at skabe et ungt mesterhold.

SirToby
Manager

« Svar #24: 05 Nov 2012, 18:38 »

/ 19. august 2012
Premier League, 2. runde: Manchester United - Chelsea
Line-up: de Gea; Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra; Carrick, Giggs; Nani, Rooney, Young; Welbeck

Giggs og Rafael var i startopstillingen på bekostning af Anderson og Jones i forhold til Liverpool-kampen, da vi i dag tog imod Chelsea, som havde vundet 2-0 over West Ham i deres første ligakamp.

Efter en underholdende kamp var det os, der stod med de tre point, da dommeren fløjtede af. Rafael scorede et vidunderligt mål, da han efter blot ni minutter løb fra alt og alle efter en fantastisk solotur, der startede på egen banehalvdel. Rooney udbyggede, men Chelsea kæmpede sig flot tilbage. Vi fik heldigvis sat en stopper for Chelsea-maskinen i anden halvleg, og det var fuldt fortjent, at vi takket være et hjørnesparksmål af Ferdinand nappede sejren. Ashley Young var man of the match med et oplæg og fem nøgleafleveringer.

3-2 (Rafael 9, Rooney 25, Ferdinand 63 – Mata 26, Ben Arfa 35)

YOUNG PLAYER
OF THE MONTH
/ AUGUST ER SLUT
Augustmåned er et overstået kapitel. Vi lagde hårdt ud med kampe imod Liverpool og Chelsea, men vi står tilbage med seks point og otte scorede mål, hvilket er fantastisk. Michael Carrick nuppede prisen som månedens spiller i ligaen, mens hattrick-helten fra Anfield, Danny Welbeck, nappede månedens unge spiller-prisen.

Og netop Welbeck har min assistent, Mike Phelan, kunne rapportere positivt om ved månedens udgang. Sammen med mit indkøb, Adam Campbell, har de to vist fremgang og imponeret til træning, hvilket er glædeligt.

/ 1. september 2012
Premier League, 3. runde: Sunderland - Manchester United
Line-up: de Gea; Rafael, Vidic, Jones, Evra; Scholes, Anderson; Valencia, Young, Nani; Rooney

Rooney var rykket op på toppen, og Valencia, Nani og Young udgjorde en lynhurtig offensiv midtbane til dagens kamp ude imod Sunderland.

Netop Wayne Rooney slog til som spydspids med det samme. Uret havde ikke rundet 10 minutter, før englænderen havde fundet vej til nettet to gange. Nani og Valencia havde hver leveret et vidunderligt indlæg. Sunderland truede aldrig, og jeg fik chancen for at sætte Powell og Kagawa på banen. Sidstnævnte havde brug for at få nogle kampminutter i benene, hvorfor det var tilfredsstillende at kunne sætte ham ind.

0-2 (Rooney 6, 9)

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #25: 05 Nov 2012, 19:31 »

Dejlig udvikling af Welbeck!
Og lækkert med en runding af august måned, den havde du ikke med sidste år havde du?

SirToby
Manager

« Svar #26: 05 Nov 2012, 20:03 »

Dejlig udvikling af Welbeck!
Og lækkert med en runding af august måned, den havde du ikke med sidste år havde du?

Nej, det havde jeg ikke med sidst. Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #27: 05 Nov 2012, 20:16 »

Det ser fandme godt ud, Toby, er vild med dit layout. Welbeck har udviklet sig godt, havde selv stor succes med ham i FM12 og han kan blive en genial angriber.

Glæder mig til mere, KIU!

SirToby
Manager

« Svar #28: 06 Nov 2012, 15:28 »

/ 15. september 2012
Premier League, 4. runde: Arsenal - Manchester United
Line-up: de Gea; Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra; Carrick, Anderson; Welbeck, Rooney, Nani; van Persie

Med blot to point i de første tre kampe havde Arsenal fået en rigtig skidt start på sæsonen, og jeg forventede da også, at vi kunne drille London-klubben på Emirates Stadium.

Robin van Persie var blevet sin skade kvit og var klar til et møde sin gamle klub. Hollænderen havde ikke en god kamp, men så var det godt, at jeg havde en brasilianer, som kunne slå til i stedet. Anderson, Carrick og Rooney kombinerede efter godt ti minutter, hvor Anderson til sidst blev sendt i dybden. Han udplacerede Arsenal-keeperen og bragte os i front. Arsenal fik sat os under pres i anden halvleg, men i stedet kom vi foran 2-0 ved et selvmål. Diaby bragede værterne tilbage i kampen med ti minutter igen, men de formåede aldrig at udligne, og vi fortsatte vores forrygende start med endnu en sejr.

1-2 (Diaby 80 – Anderson 9, Vermaelen selvmål 75)

/ 19. september 2012
Champions League, gruppespil: Olympiakos - Manchester United
Line-up: Lindegaard; Rafael, Evans, Ferdinand, Büttner; Powell, Cleverley; Valencia, Kagawa, Young; Hernández

Selvom Rafael og Ferdinand var de eneste gengangere fra Arsenal-kampen, havde vi intet problem med at køre græske Olympiakos over i første runde af Champions League-gruppespillet, hvor vi udover grækerne har trukket Fenerbahce og Salzburg. Kagawa var for første gang i startopstillingen, og han takkede for tilliden med at hattrick. Powell var et andet højdepunkt. Han var suveræn som playmaker og leverede to oplæg.

0-5 (Kagawa 9, 39, str. 57, Hernández 32, 84)

/ 22. september 2012
Premier League, 5. runde: Manchester United – Aston Villa
Line-up: de Gea; Rafael, Vidic, Evans, Evra; Carrick, Anderson; Welbeck, Rooney, Nani; van Persie

Med den start vi havde fået, hvem havde så troet, at det var Villa, der skulle tage point fra os? Og så på Old Trafford. Men det var tilfældet, efter Agbonlahor i overtidens andet minut sikrede gæsterne en 1-0-sejr. Mit hold havde set nervøst ud igennem hele kampen, og det kostede dyrt. Mine spillere havde store målchancer, men nerverne spillede for meget ind, og i stedet skulle Aston Villa nappe alle tre point med et mål i overtiden.

0-1 (Agbonlahor 90+2)

/ 25. september 2012
Capital One Cup, 3. runde: Tottenham - Manchester United
Line-up: Lindegaard; Rafael, Vidic, Evans, Büttner; Powell, Fletcher; Kagawa, Giggs, Cleverley; Henríquez

Jeg havde ikke de højeste forventninger til mit unge mandskab imod et Spurs-hold i stærkeste opstilling. Jeg havde et lille håb om avancement, og det håb blev større, da min 18-årige chilener, Angelo Henríquez, kort efter pausen skød os i front. Spurs fik dog hurtigt udlignet, og senere kunne Defoe gøre op for et brændt straffespark. Et hurtigt farvel til liga cuppen.

2-1 (Dempsey 56, Defoe 74 – Henríquez 47)

/ 29. september 2012
Premier League, 6. runde: Manchester United – Southampton
Line-up: de Gea; Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra; Carrick, Scholes; Nani, Rooney, Young; van Persie

For anden gang i træk i ligaen var vi ikke overbevisende. Man of the match, David de Gea, havde et par fantastiske redninger, som betød, at vi endte med de tre point. Vi havde godt nok 20 afslutninger og burde nok have scoret mere end det ene mål, som Ferdinand headede i kassen på et hjørnespark fra van Persie. Men lige meget hvad var det yderst vigtigt, at vi kom tilbage på vindersporet.

1-0 (Ferdinand 48)

/ SEPTEMBER ER SLUT
Trods på hver sin måde imponerende sejre over Arsenal og Olympiakos var vi ikke helt op og ringe i september. Vi led et meget skuffende nederlag hjemme imod Aston Villa, og vores 1-0-sejr over Southampton var heller ikke overbevisende. Men det er ikke værre, end vi stadig ligger på 1. pladsen med 15 point for seks kampe.

I septembermåned var det denne gang Tom Lawrence og James Wilson, der var blandt de bedste til træning. Deres tutorer – henholdsvis Kagawa og Hernández – ser ud til at gøre et godt stykke arbejde.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 06 Nov 2012, 16:19 »

Det er en lækker dejlig overskuelig blog, du kører. Stor ros for det Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010