home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rangers FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Rangers FC  (Læst 20837 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #30: 23 Feb 2013, 10:49 »

Spiller også med Rangers i FM. Har netop vundet 3 division med 101 point og 36 ned til nummer to. Vandt Challenge Cup og Liga cuppen over Celtic, men tabte pokalturneringsfina len til Celtic i det 121 min!!!! Argh.
Min suveræne topscorer er også Kyle, han bankede 48 mål ind i 27 kampe i ligaen. Sandaza gør det også godt, men spiller kun med én angriber.
Lider som alle andre også under trnasfer forbud indtil september '13 (halvanden måned tilbage i mit spil), men så er det til gengæld spændende at finde spillere under 17 som man må hente!
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #31: 23 Feb 2013, 13:27 »

hvad er den bedste taktik til Rangers
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #32: 23 Feb 2013, 17:07 »

@ Grasshoppers - Lyder som en virkelig god sæson . Wink håber du kan følge op på de mange gode og flotte resultater længere fremme i spillet!

Lækkert vi har fået gang i tråden om Skotland stolthed! Håber flere følger trop og skriver om jeres spil! Opstemt
Logged

Manager123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #33: 27 Feb 2013, 13:24 »

Jeg har også tænkt på at starte op med Rangers, men det er lidt uoverskueligt at skulle starte helt nede fra fjerde division og alle de normale spillere man køber i starten, kan man heller ikke erhverve.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #34: 27 Feb 2013, 14:22 »

Jeg kører også med Rangers i øjeblikket, og jeg befinder mig i øjeblikket i slutningen af femte sæson.

I første sæson rykkede jeg op med 93 point. 33 point ned til nummer 2, og en målscorer på +69.
I anden sæson rykkede jeg op med 93 point. 35 point ned til nummer 2, og en målscorer på +64.
I tredje sæson rykkede jeg op med 80 point. 12 point ned til nummer 2, og en målscorer på + 39.
I fjerde sæson endte jeg som nummer 2 i den bedste række. Blot to point efter Celtic.
Her i femte sæson resterer der 7 kampe, og jeg ligger 2'er 8 point efter Celtic. Så må nok vente endnu en sæson med at hive det mesterskab.

Derudover har jeg vundet pokalturneringen 2 gange, liga cuppen 1 gang og challenge cuppen 2 gange.

I de tidlige sæsoner lavede jeg ikke de store transfers. Før første sæson hentede jeg Uffe Bech på en permanent aftale, og Mikkel Andersen på lån. Før tredje sæson hentede jeg Joe Cole på en et-årig. Jeg hentede Fabian Fernolle til målmandsposten, som han stadig besidder. Jeg lejede Eggert Jonsson, som jeg senere hen købte permanent, og slutteligt hentede jeg Yanice Brahimi, som stadig er et stort aktiv for mig i offensiven. Før min første sæson i den bedste række blev Steven Whittaker, Chris Herd og Billy Sharp hentet. Alle er stadig en del af min startellever. Og før denne femte sæson hentede jeg få breddespillere og så John Fleck, som gør det glimrende på midtbanen.
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #35: 27 Feb 2013, 22:40 »

Så fik jeg afsluttet min fjerde sæson som Rangers manager!
Vi blev desværre "kun" nummer 2 efter Celtic, som sluttede 6 point foran os! Vi var ellers godt med hele sæsonen og var på et tidspunkt 5 point foran netop Celtic, men en skuffende sæsonafslutning med nogle foruroligende præstationer, førte til at vi måtte nøjes med 2. pladsen!

Liga cuppen blev vundet efter vi besejrede Morton fra næstbedste række med 1-0 i finalen efter forlænget spilletid.

I den skotske pokalturnering, var vi også endt i finalen, efter at have besejret Dumbarton fra næstbedste række med hele 8-0, stod vi selvfølgelig foran Celtic i finalen . En finale hvor vi aldrig rigtig kom igang og derfor måtte se os besejret med 2-0!

Næste sæson byder endelig på Europa bold, hvor vi forhåbentlig kan sætte Rangers på Europakortet igen og så håber jeg virkelig vi kan være endnu mere med i mesterskabskampen! Wink
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #36: 01 Mar 2013, 11:49 »

Er rykket op i 1 Div nu, og dette må være Kyles sidste sæson. Er der nogle, der har forslag til hvilke spillere som er mulige at hente til Rangers, og som kunne blive fast mand i Premier League til næste sæson?
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #37: 01 Mar 2013, 12:01 »

Er rykket op i 1 Div nu, og dette må være Kyles sidste sæson. Er der nogle, der har forslag til hvilke spillere som er mulige at hente til Rangers, og som kunne blive fast mand i Premier League til næste sæson?

John Fleck! Han er sågar tidligere Rangers-mand! Jeg hentede ham for 30 millioner i 2016 - Mange penge, men han er pisse stabil.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #38: 15 Mar 2013, 19:50 »

Er rykket op i 1 Div nu, og dette må være Kyles sidste sæson. Er der nogle, der har forslag til hvilke spillere som er mulige at hente til Rangers, og som kunne blive fast mand i Premier League til næste sæson?
Chalobah fra Chelsea, Samper fra Barca og Wesley Said fra Rennes. Jeg fik dem begge billigt... I FM Stole my life er Said endda nævnt som det næste store hit... Ellers handler det om at få scoutet - der er masser af regens derude Peace
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #39: 22 Maj 2013, 16:36 »

Har overvejet længe hvilket hold jeg skulle vælge til et længer varende spil, og mit valg faldt på Rangers, da de slet ikke høre til dernede hvor de roder, og mener de har mulighederne for succes igen, med den rette manager og trup.
Håber det er mig smiler.

Har som regnet med meget lidt budget til indkøb, det er 1,6 mill kr.
Så har fået fat på en del transferfri spillere som jeg mener kan være med til at bygge den her klub op igen og føre den op i rækkerne.

Har desuden skiftet kraftigt ud i mit personale, da det daværende personale simpelthen var elendigt.

Ind af nyt personale er kommet.

Sportschef.          Eric cantona
Ass. Manager.     Eric Black
Træner.               Arthur Albiston
Træner.               John Brierley
Mål træner.          Roy Tunks ( så har den daværende og en mål træner mere)
Fysisk træner.      Thomas Kjærbye
Cheffysio.            Bryan English
Spejder.              Finn Christensen
Spejder.               Tosh Farrell
Spejder.               Neville Hargreaves


Tilgang af spillere.

Billy Mckay til 2,75 mill kr fra Inverness Ct
Ben Gordon på fri
Kevein Thomson På fri
Jesper Bøge på fri
Mathieu Manset på fri
Mario Melchiot på fri

Spiller mest med en 4-2-3-1 kontroller med off. kanten og indvendig angriber.

I de svære kampe spiller jeg 4-4-2 standard med højt tryk på
Logged

AL78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #40: 04 Jul 2013, 16:49 »

Har også startet et spil, som (selvfølgelig) endte med 99 point og suveræn 1. plads, samt vinder af League Challenge Cup..
Men en pudsig detalje, som irriterer mig lidt, er at jeg på trods af at vinde samtlige månedens træner priser, ikke bliver årets træner. Den tilfalder vinderen af play-off'en. Ville da gerne have trofæet til samlingen...

Er det ikke en lille bug eller hva....?

Btw. Pohjanpalo fra HJK kan varmt anbefales på toppen. Han er vild...!
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #41: 04 Jul 2013, 19:01 »

Har også startet et spil, som (selvfølgelig) endte med 99 point og suveræn 1. plads, samt vinder af League Challenge Cup..
Men en pudsig detalje, som irriterer mig lidt, er at jeg på trods af at vinde samtlige månedens træner priser, ikke bliver årets træner. Den tilfalder vinderen af play-off'en. Ville da gerne have trofæet til samlingen...

Er det ikke en lille bug eller hva....?

Btw. Pohjanpalo fra HJK kan varmt anbefales på toppen. Han er vild...!
synes også det ligner en bug med årets manager, men det er for det meste ikke et problem. Du vil nok opleve i kommende sæsoner, at du kan blive årets manager, hvis du vinder divisionerne. Spændende med HJK-angriberen. Personligt forstærkede jeg ikke angrebet til at starte med i Rangers, da Rangers har rigeligt med gode angribere til de skotske divisioner til en 4-2-3-1
Logged

Mallak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #42: 19 Jul 2013, 10:39 »

Er der nogen der kan forklare det transfer forbud nogle spille kan man byde på andre kan man ikke giver ikke helt mening med et transfer forbud
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #43: 19 Jul 2013, 11:27 »

Er der nogen der kan forklare det transfer forbud nogle spille kan man byde på andre kan man ikke giver ikke helt mening med et transfer forbud

Fandt det her: http://www.bold.dk/nyt/Kriseramte-Rangers-faar-handelsforbud
Logged

Supra Societatem Nemo

Mallak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #44: 20 Jul 2013, 13:20 »

Tak R-mand

Nu gir det mening den ene jeg bød på var 17 og den anden var 18 derfor jeg ikke ku byde på nr 2
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010