home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rangers FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Rangers FC  (Læst 20829 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #15: 26 Dec 2012, 01:21 »

Jeg er også startet med den skotske traditionskub og det har været utroligt spænende indtil videre Smiley Er nu rykket op i SPL efter 4 sæsoner og har hen ad vejen også vundet League Cup (én enkelt gang) og Challenge Cup (to gange), samt også været i Scottish Cup finalen.. man har ikke haft tilstrækkelige midler til rådighed at købe i dyre domme, så jeg har simpelthen valgt at udvikle unge spillere, som jeg også har haft succes med.. har nu 2 spillere på det skotske landshold og mellem 5-7 spillere på ungdomslandsholdene Smiley
Lige p.t ligger jeg nr. 2 efter 6 spillerunder, glædelig jul Smiley  
Glædelig jul Jogvan - spændende at følge:-)
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #16: 26 Dec 2012, 01:23 »

Kommer man ikke i Europa League hvis man vinder Scottish Cup? Det står der ellers på nettet!? Skuffet
Logged


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #17: 26 Dec 2012, 01:38 »

Kommer man ikke i Europa League hvis man vinder Scottish Cup? Det står der ellers på nettet!? Skuffet
Wikipediaen siger dette: Due to their entering administration in 2011-12, however, they have been effectively barred from European competition by UEFA, regardless of final placing - hvor lang tid man er blevet udelukket ved jeg ikke Sur
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #18: 26 Dec 2012, 01:42 »

Ej noget l***!!
Logged


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #19: 26 Dec 2012, 01:50 »

Ej noget l***!!
http://www.itv.com/news/2012-06-12/rangers-face-european-ban-amid-financial-woes/ :
"A new Rangers would not be able to compete in Europe for three years under UEFA rules". Så tre år i karantæne
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #20: 15 Feb 2013, 17:13 »

Nå vi skal vel have opdateret lidt her i tråden om Glasgow Rangers!

Har netop afsluttet min første sæson med Rangers, og hvilken en!?

Vi overstrålede selvfølgelig alt og alle i ligaen og vandt med stor overbevisning, efter 32 sejre og blot 4 uafgjorte ud af de i alt 36 kampe. Dette gjorde at vi sluttede på 100 point, med en målscore på 115 - 27 og med 37 point ned til Peterhead på 2. pladsen!

I alt spillede vi med i 3 pokalturneringer: Challenge cup (for divisions klubberne), liga cup og ikke mindst den skotske pokalturnering.

Vi vandt den lille Challenge cup-turnering ved at slå Morton fra 1 div. med 2-1 i finalen!
Liga-cuppen måtte vi se os besejret i 3. runde med et smertefuldt 2-0 nederlag hjemme til lokal-rivalerne fra Celtic!
I pokalturneringen skulle vi dog senere få revanche mod Celtic, da det var dem vi slog i finalen på et fyldt Hampden Park med overbevisende 3-0!

En hel fantastisk sæson, hvor det også kan nævnes at vores topscore blev 31-årige Kevin Kyle med 46 mål i 48 kampe! I ligaen hed det 35 mål i 33 kampe hvor han samtidig også blev kåret til årets spiller . Super præstation af en spiller som før sæsonen slet ikke så ud til at komme i startopstillingen, men hvor en skade til en holdkammerat sikrede ham pladsen! Smiley

Spørgsmål er velkomne, bare fyr løs! 
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #21: 18 Feb 2013, 00:25 »

Så er min anden sæson som Rangers manager færdigspillet! En lidt blandet sæson, med en anelse skuffende resultater, dog alligevel med stor overbevisning!

Ligaen blev vundet med 83 point, hvilket var 23 mere end nr. 2 fra Queen of the South! Ud af de 36 kampe, havde vi 26, vundne, 5 uafgjorte og 5 nederlag. Personligt er jeg lidt skuffet over nederlagene, men det fik ikke den store betydning!

Challenge cup blev vundet med stor overbevisning for 2. år i træk.
Desværre måtte vi i liga cuppen igen i år se os slået i 3. runde, denne gang af de senere vindere fra Hearts!
Pokalturnering røg vi ud af i 5. runde efter en omkamp mod Ross County fra næst bedste række! (Dette var nok vores største skuffelse, at vi ikke kunne genvinde titlen!)

Til den nye sæson satser vi på endnu en sikker oprykning, og så bliver det pokalen der bliver satset stort på at vinde, da det er vores vej ud i Europa, efter 3 års karantæne!

Holdets topscore blev for andet år i træk aldrende Kevin Kyle, med 17 mål i 25 kampe, hvor det blev til 15 mål i ligaen i 17 kampe .
Kevin startede sæson med en slem skade som holdte ham ude i mere end 3 måneder, derfor han ikke spillede flere kampe.
I det hele taget var vi hårdt ramt i hele sæsonen af langvarige skader hos flere stamspillere og derfor måtte spille med en del unge spillere i sæsonens løb . Wink
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #22: 20 Feb 2013, 15:01 »

Er der slet ikke andre der spiller med Rangers, og eventuelt vil dele/skrive lidt om deres erfaringer!? Smiley

Kom nu drenge! Opstemt
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #23: 20 Feb 2013, 16:00 »

Er der slet ikke andre der spiller med Rangers, og eventuelt vil dele/skrive lidt om deres erfaringer!? Smiley

Kom nu drenge! Opstemt

Har spillet 5 sæsoner med Rangers og vundet det hele... Inklusiv Europa Leaugue og Champions League... Har fået tilgang af mange talenter, men generelt må det siges, at Rangers hold fra start er stærkt nok til at vinde alt i Skotland Thumbs Up
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #24: 21 Feb 2013, 15:20 »

@ Esmark - Lyder spændende, må jeg sige! Wink Rangers mandskab hører uden tvivl stadig blandt toppen i skotsk fodbold og deres mandskab fra start giver absolut muligheder for stor succes . Er personligt tæt på at være færdig med min 3. sæson i klubben! Desværre bliver det uden Europæisk bold i næste sæson, da jeg efter 0-0 ude mod St. Mirren tabte omkampen med 1-2 hjemme efter at have været fuldstændig spilstyrrende . :/
Challenge cup røg vi i semi-finalen, en turnering vi ikke havde satset på i år!
Liga cup finalen tabte vi ærgeligt nok med 1-2 til Celtic, pis og lort!
1. division bliver vundet med stor stil, vi er 21 point foran 2. pladsen med ca. 5 kampe igen .
Nu går vi all in mod mesterskabet i vores første sæson i bedste række efter vores tilbagevendelse . Smiley

@ FreDDy - Lyder godt, skriv endelig hvordan det går herinde! Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #25: 21 Feb 2013, 15:22 »

Overvejer også at starte, en god taktik til rangers?
Logged


Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #26: 21 Feb 2013, 18:39 »

En god taktik . Hmm . Den er svær . Har set nogle der spiller med en angriber og så tre midtbanespillere med en defensiv og to centrale og så to fløje . Jeg spiller selv en form for 4-4-2, men to offensive kanter . Wink Men en god offensiv taktik med massere af mål . Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #27: 21 Feb 2013, 20:13 »

iorden :-D
Logged


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #28: 23 Feb 2013, 04:35 »

@ Esmark - Lyder spændende, må jeg sige! Wink Rangers mandskab hører uden tvivl stadig blandt toppen i skotsk fodbold og deres mandskab fra start giver absolut muligheder for stor succes . Er personligt tæt på at være færdig med min 3. sæson i klubben! Desværre bliver det uden Europæisk bold i næste sæson, da jeg efter 0-0 ude mod St. Mirren tabte omkampen med 1-2 hjemme efter at have været fuldstændig spilstyrrende . :/
Challenge cup røg vi i semi-finalen, en turnering vi ikke havde satset på i år!
Liga cup finalen tabte vi ærgeligt nok med 1-2 til Celtic, pis og lort!
1. division bliver vundet med stor stil, vi er 21 point foran 2. pladsen med ca. 5 kampe igen .
Nu går vi all in mod mesterskabet i vores første sæson i bedste række efter vores tilbagevendelse . Smiley

@ FreDDy - Lyder godt, skriv endelig hvordan det går herinde! Smiley
Spændende læsning Sinno... Selvfølgelig kan du nappe mesterskabet i første sæson. Du har jo i forvejen været meget suveræn i de andre divisioner - så go for it;-)
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #29: 23 Feb 2013, 04:39 »

Overvejer også at starte, en god taktik til rangers?
Daugaard - en god formation er 4-2-3-1 ... 4 back - to centrale midtbanespillere  - to wings - en offensiv midtbanespiller og en skarpretter Thumbs Up Men formation afhænger jo altid af, hvillke spillere du har og hvordan disse giver optimalt udbytte Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010