home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 79537 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea F.C.
« Svar #105: 13 Dec 2012, 12:11 »

Er desværre gået lidt død efter en halvdårlig start på 3. sæson. Derfor vil jeg nu holde pause fra dette spil.

Held og lykke til jer andre!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #106: 14 Dec 2012, 19:52 »

Jeg er ret langt fremme med Chelsea og er nu begyndt på projektet med egen avl. Det skal ultimativt være fra eget akademi, men indtil videre er målet britiske spillere.

Ved forsøgets start ser truppen sådan her ud:

Ungdomsholdet ser sådan her ud:

Jeg har ingen bekymringer på angriberposten og den centrale midtbane ser også OK ud. Den eneste spanier, som jeg har på mit ungdomshold er 31 dage fra britisk statsborgerskab og kommer fra eget akademi.

Wetteland
Ynglingespiller

« Svar #107: 14 Dec 2012, 20:16 »

Fuck Art  - Let's Dance!

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #108: 14 Dec 2012, 21:04 »

Winners never quit and quitters never win

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 15 Dec 2012, 21:29 »

For god ordens skyld, så må jeg hellere lige vise ungdomsholdet med alder. Det manglede jeg jo sidst:

Laerke
Gæst

« Svar #110: 17 Dec 2012, 15:00 »

I modsætning af jer andre, så synes Torres er genial! dog er der ingen tvivl om, at en angriber med en højere klasse ville kunne gøre det bedre med den offensiv de har bag sig.

Def
Juniorspiller
**

« Svar #111: 19 Dec 2012, 14:14 »

Hej folkens

I får lige en ordentlig fristil om mit Chelsea spil, men frygt ej, det er pisse spændene læsning  Wink

Jeg er netop startet på 2. sæson med Chelsea i et netværksspil med en kammerat som spiller Arsenal.

1. sæson
Efter en fænomenal 1. sæson er det gået helt i smadder i 2. sæson. Jeg vandt europa supercup, VM, PL og CL - finale i Capital One Cup (tabte til Tottenham), og exit i 3. runde i FA.
Min buddy blev i øvrigt nr. 5 i PL... tihi  Tunge

Spillede og spiller i øvrigt stadig 4-2-3-1 formationen som selvsagt virkede super i 1. sæson. Eneste indkøb var Schweinsteiger som den defensive del af den centrale midt. I angrebet brugte jeg Sturridge da Torres ikke rigtig slog til i de første kampe, men det gjorde Sturridge tilgengæld. Torres fik dog chancen igen da Sturridge blev skadet i 4 måneder. Her tog Torres til genmæle og endte med at blive topscorer i PL med 26 mål! Ret vildt taget i betragtning at han ikke fik meget spilletid før ca. november.
Ellers giver trup og taktik sig selv.

2. sæson
Anyways, det er som sagt gået fuldstændig i smadder her i 2. sæson. Exit i 1. runde af Capital One cup på hjemmebane - igen til Tottenham - i en kamp jeg er foran 3-0 ved halveg! Adebayor hattrick til 3-3 og i forlænget spilletid blev den 3-4!
Derudover har jeg i de 7 første kampe kun samlet 6 point sammen (!!!) og det er ikke fordi modstanderene har været prængende. Har tabt ude til Swansea (kan tilgives når det er Laudrup), hjemme til oprykkerne fra Wolves(!), hjemme til Newcastle(!!) og ude til United (fair nok, men med 5-1!!!). I CL går det heldigvis fint (4 p i 2 kampe) trods led gruppe med Juve, Schalke og Fenerbahce.

Jeg syntes NU at have det problem som mange har skrevet om at de oplevede i 1. sæson - nemlig at de lukker mange mål ind. Terry og Luiz var mega solide i 1. sæson og Cech stod som en gud. Både Cahill og Ivanovich var også gode reserver. Bertrand var og er dog utilstrækkelig og jeg har til stadighed ikke fået handlet ind til venstre back hvor jeg ønsker mig en Alaba til jul!
Men nu sejler det fuldstændigt! ! !

Manglende mål
Er der nogen som har oplevet en sådan kollektiv nedtur?
Spilkonceptet er uændret, med eneste forskel at jeg bruger nyindkøbte Neymar i angrebet frem for Torres. Det har den ene store betydning at jeg er langt fra lige så stærk i luften, men Neymar kompencere fint med sit spil langs jorden. Og med Mata (OMC), Hazard (OMV) og Oscar (OMH) til at skabe spillet bag ham opstår der rigeligt med chancer, som dog bare misbruges på det skammeligeste (og så syntes modstadnerens målmænd bare at stå den ene fantom kamp efter den anden)! De misbrugte chancer gælder alle spillerne, det er ikke kun Neymar (som nåede at lave 3 mål i PL inden han blev skadet i 4 uger).

Er helt magtesløs da der bliver skabt massere af chancer, men målene udebliver - i hvert fald i PL! Jeg har ingen idé om hvad jeg skal gøre da det jo fungere... men så alligevel ik!?

Gavebod i forsvaret
Som sagt sejler forsvaret også, så jeg vil også meget gerne have et fif til hvordan i overkom jeres forsvarsproblemer?
Jeg spiller muligvis for offensivt med Cole og Azpilicueta som er relativt offensive, og Schweini som den mest defensive på midten. Men det virkede jo i første sæson!!??

Hjælp ønskes til en meget frustreret manager. Min buddy styrer i øvrigt fremad i sikker kurs i PL hvilket jo gøt det hele meget værre!

PS. Noget helt skørt er at jeg ikke kunne komme af med Torres i pausen selvom jeg tilbød ham væk gratis! Det er jo helt fucked - men det mål skyldes hans mega høje løn 1,65 mio. pr. uge (mener jeg det er). Læste dog herinde at der var én som havde fået 190 mio. for ham i 1. sæson. Han blev altså PL topscorer for mig og så kan jeg ikke sælge ham for 0 kr?! Meget mystisk.

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #112: 29 Dec 2012, 18:51 »

Efter at havde været lidt rundt i forskellige klubbet, er jeg igen vendt tilbage til mit Chelsea save og det kører på skinner. Jeg er lige nu i februar 2016

Efter 25 kampe ligger jeg nr. 1, men 62 point og med en målscore på 82-25  Opstemt Så jeg fokusere meget på at lukke mit defensiv bedre af i træningen, hvilket har resulteret i CS de sidste 2 kampe.
Den helt store helt på holdet må være ... FALCAO, med 50 mål i 31 kampe i alt Opstemt

Historik

Udover det har jeg har par gode regens som nok skal udvikle sig til noget stort! (spørg for ss)

Har lige købt Götze for 630 mio og sendt Mata den anden vej for 340, så en okay handel synes jeg.

Til sommer får jeg det nye stadion, Lampard Arena Smiley

Sig til hvis i vil ha' flere SS af noget Smiley

(Hvad betyder det at ungdimsfacilitetern es kategori er 1?)

Def
Juniorspiller
**

« Svar #113: 30 Dec 2012, 22:19 »

Holy smoke! Det er da vildt så mange kasser han laver. Han er endda gået en lille smule ned i hovedstad, afslutning og koldblodigheds kan jeg se.
Fedt med nyt stadion. Hvor mange er der plads til?
Og det var da alligevel et vanvittigt beløb du har givet for götze!
Hvad med Oscar?

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 30 Dec 2012, 23:17 »

Er nu midt i 3. sæson. Alt startede som planlagt, vi spillede godt lavede lidt mål, så gik alt galt, en tabt mod Norwich startede en kæmpe nedtur hvor jeg bl.a. taber til 0-2 til United og 0-6 til Arsenal begge på hjemmebane... Det er helt forrykt som folk bare vader igennem forsvaret efter kun at have lukket 10 mål ind i 15 kampe i ligaen..

Jeg syntes selv jeg har en stor stærk trup, men en der er ingen som vil fungerer. De 2 første sæsoner vandt jeg Prl og CHL begge gange, men nu er holdet forvandlet til BIF...

Ville bare høre om der er nogle som har erfaring med Rondon i angrebet. Lukaku laver lidt mål, men kun mod de små hold. Jovetic og Torres ligner mest af alt nogle der hører til i serie 5..

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #115: 30 Dec 2012, 23:33 »

Holy smoke! Det er da vildt så mange kasser han laver. Han er endda gået en lille smule ned i hovedstad, afslutning og koldblodigheds kan jeg se.
Fedt med nyt stadion. Hvor mange er der plads til?
Og det var da alligevel et vanvittigt beløb du har givet for götze!
Hvad med Oscar?

Ja lidt mange penge . men ser sådan her på det - 630 for Götze og fik 340 for Mata, så har enlig kun fået 290 for Götze, og det er vel rimelig billigt Wink Jeg rotere med dem begge to lige for tiden, men Götze, bliver spillet ordenligt ind på holdet Smiley

Ja han er vild Falcao, han blev legende efter 3 sæsoner Opstemt

På mit nye stadion er der plads til 58 tusind ca Smiley

Def
Juniorspiller
**

« Svar #116: 30 Dec 2012, 23:54 »

Er nu midt i 3. sæson. Alt startede som planlagt, vi spillede godt lavede lidt mål, så gik alt galt, en tabt mod Norwich startede en kæmpe nedtur hvor jeg bl.a. taber til 0-2 til United og 0-6 til Arsenal begge på hjemmebane... Det er helt forrykt som folk bare vader igennem forsvaret efter kun at have lukket 10 mål ind i 15 kampe i ligaen..

Jeg syntes selv jeg har en stor stærk trup, men en der er ingen som vil fungerer. De 2 første sæsoner vandt jeg Prl og CHL begge gange, men nu er holdet forvandlet til BIF...

Ville bare høre om der er nogle som har erfaring med Rondon i angrebet. Lukaku laver lidt mål, men kun mod de små hold. Jovetic og Torres ligner mest af alt nogle der hører til i serie 5..

Jeg ramlede også ind i en kæmpe nedtur i starten af anden sæson efter at have vundet pl og CL. Jeg brugte meget tid på at finde en mere afbalanceret taktik så jeg kunne undgå røvfuld og pludselige nederlag til små hold. Jeg bruger nu 4-4-1-1 i de fleste kampe, men bruger stadig 4-2-3-1 når jeg møder mere overkommeligt modstandere. Sidstnævnte blev lige luftet hjemme imod Swansea i dag og vandt 9-0 Smiley
Anyways, det er bare et råd hvis du føler du er ved at miste grebet defensivt.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 31 Dec 2012, 00:05 »

Overvejer at spille en 4-4-2 i det Mata ikke har spillet så godt på den offensive midt i denne sæson.

Og tak for rådet Smiley

Har også set i andre får nyt stadion. Jeg får i år 2016 Zola Park med plads til næsten 60k

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #118: 31 Dec 2012, 00:16 »

Jeg har altid brugt Mata på offensiv højre, hvor han har gjort det virkelig godt, også med oscar i midten! Det har fungeret perfekt for mig! Smiley

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #119: 31 Dec 2012, 00:29 »

Jeg har altid brugt Mata på offensiv højre, hvor han har gjort det virkelig godt, også med oscar i midten! Det har fungeret perfekt for mig! Smiley

Mata er faldet i niveau hos mig, burde måske have overvejet hvad du gjorde, men brugte Moses i stedet på kanten, hvor han har været suveræn for mig. Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010