home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 79531 gange)
rani2109
Ynglingespiller

Sv: Chelsea F.C.
« Svar #90: 26 Nov 2012, 20:03 »

okay, så stiger det hvertfald lidt Smiley Undre mig bare over at Man Utd kan få ca 1 milliard, når jeg "kun" får ca. 300 millioner ...

Winners never quit and quitters never win

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #91: 26 Nov 2012, 20:17 »

Er nu midtvejs i min 2. sæson. Jeg ligger pt nr. 2 i ligaen 1 point efter City. Har kvalificeret mig til knockout runden i CHL, efter en møg svær gruppe (Atl Madrid, Dortmund, PSG).

Jeg holder fast i min 4-2-3-1 som egentlig har fungeret fint, nogle kampe falder jeg bare igennem, men man kan heller ikke vinde alle kampe.

Jeg spiller med meget rotation og kører vel nok med et 1.hold og et 2. hold.

1. Hold:

Cech

Azpili - Luiz - Terry - Cole

Mikel - Hamsik

Moses      Mata       Hazard

Torres

2. Hold:

Courtois

Ivano - Cahill - Bocchetti - Cole

Ramires - De Bruyne

Oscar         Marin       Sturrigde

Jovetic

I bider nok mærke i at Oscar er på 2. holdet og Moses er på 1. holdet. Det der sket, er at Moses spiller fantastisk og er rigtig farlig selv. Oscar har endnu ikke lært sproget og falder ofte igennem. Jeg har også Lampard og Lukaku, de er ikke med i opstillingerne, men de er at finde på bænken i begge opstillinger og spiller når folk er trætte eller skadet, så de får en masse spilletid også.

Jeg er i gang med at styrke u18 holdet ved at hente en masse unge talenter, for samtidig at få nogle spillere som bliver træner i england, da dette er en stor mangel jeg har i min trup.

Pt 1 og 2 på min ønskeliste: Alaba og Walker

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #92: 26 Nov 2012, 21:35 »

Har lige afsluttet 3. sæson, og har virkelig lyst til at kaste computeren væk .. ligger i langtid med 10 point foran City, men render ind i en masse skader på vigtige pladser og det ender med at City vinder mesterskabet efter jeg taber 3-2 til Wolverhampton ..
Mangler lige en CL finale mod Barcelona, som måske kan redde sæsonen lidt ..

AggerYnwa
Lilleputspiller
*

« Svar #93: 26 Nov 2012, 21:42 »

Lad os høre hvordan det går i finalen Smiley

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #94: 26 Nov 2012, 22:00 »

Tabte 2-0 til Barcelona ..
Skal ud at invistere i pausen, Terry er ved at være for gammel og Chabolah og Christensen tør jeg ikke satse på endnu fast

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #95: 27 Nov 2012, 17:32 »

Hvordan får i styr på økonomien? Er det kun lønninger i fokuserer på udover ikke at bruge alverden på transfers? I mit spil er jeg omkring 5 mill under lønbudgettet, men synes alligevel der tikker underskud ind måned efter måned... Er lige startet på 2. sæson!
« Seneste Redigering: 27 Nov 2012, 17:35 af Nekker » Logged

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #96: 27 Nov 2012, 17:39 »

Jeg synes det kommer rigtig meget an på hvor meget jeg har brugt på transfer, nogle sæsoner er jeg gået lidt amok og der har det ikke set så godt ud .. men de sæsoner hvor jeg har solgt meget og købt til er det selvfølgelig set bedre ud!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 28 Nov 2012, 16:29 »

Så lykkedes det endelig at spille 1.sæson færdig.

Pre-season gik med at rydde ud i staben og jeg fik hentet Johan Cruyiff ind som Assistent Manager  Opstemt
Jeg har som minimum 4stjerner i alle punkter i træning.

Indgående transfers i først vindue:
Demba Ba fra Newcastle- 65mil
Adam Campbell fra Newcastle- 5,75mil (u21)
Zakaria Bakkali fra PSV - 5,5mil (u21)
Salvatore Borchetti fra Rubin - 125mil
Kevin Strootman fra PSV - 160mil
+ i vinter transfer hentede jeg gratis Ronaldinho - et dejligt nostalgi køb  Thumbs Up
i alt 360mil

udgående transfer i første vindue:
Obi Mikel - PSG - 100mil
Paulo Ferreira - Bremen - 9mil
Malouda - PSG - 15mil
i alt 125mil

Sæsonstarten var svingende de første 5kampe hvor jeg dog ikke tabte men kun fik 1 sejr og 4 uafgjorte.
Det positive i dette var at 3 af de uafgjorte kampe var mod ManU, Liverpool og Arsenal på udebane.
Jeg lukkede generelt alt for mange mål ind uden at score tilsvarende for at kunne vinde..
De efterfølgende kampe er ren katastrofe hvor jeg ikke vinder i 6runder og spillerne begynder at miste tilliden til mig.
Jeg laver flere holdmøder om at det nok skal vende og jeg ændrer nu i min træning til udelukkende at have angreb som fokus og på høj intensitet. Det samme gælder ved kampforberedelse.

Så vender bøtten midt i november hvor jeg ligger på en stærkt bekymrende 13.plads

Her starter et rekord raid af sejre, 13 i træk og jeg yderligere ikke taber i 17kampe.
Det gør at jeg vinder VM for Klubhold og lige præcis går videre fra gruppen i ChL.

Fernando Torres opper sig virkelig og begynder at banke kasser ind. Det samme gør Demba Ba. Eden Hazard smider assister afsted.

Dette sejrsraid får sin afslutning da jeg trækker Real Madrid i ChL 1.knock out runde. jeg taber 2-1 på hjemmebane og spiller 1-1 på udebane så der er jeg allerede ude.

Tilgengæld har min sejs stime gjort at jeg har kæmpet mig op i tabellen slutter nr 2 i PrL, 8point efter City og 3point foran ManU.

Samlet set ser sæsonen således ud:
Community Shield: Sejr over City.
PrL: slutter nr 2.
Capital One Cup: Ude efter 2 runde (stillede med ungdomspillere)
FA-Cup: Kvartfinalen - nederlag til Spurs.
VM for Klubhold: sejr på 8-2 over Corinthians.

Jeg er netop startet på 2 sæsonen og er lige kommet over transfervinduet.

2. pre-season er gået med at rydde ud i truppen:

Udgående transfers:
Demba Ba - PSG-  110mil
Ronaldinho - Villarreal - 2,5mil
Michael Essien - Benfica - 47mil.
+ at en masse spillere er havde kontrakt udløb bl.a Benayoun, Turnbull, Hilario.
i alt: 160mil

Jeg er igang med at forynge holdet og har mest fokuseret på helt unge spillere

Indgående transfers.
Alex Grimaldo - Barca - 10mil
Andy Rawcliffe - Derby - 5mil
David Soley - Crystal Palace - 4,75mil
Eduardo - Tenerife - 1,2mil

af kendte navne har jeg hentet.
Fernando Llorente - Athletic - gratis
Jonjo Shelvey - Liverpool - 77,5mil
Javi Garcia - Lån fra City - 5,5mil + 30% af hans løn.
ialt: 105mil

Så jeg har masser af penge tilbage og luft i lønbudgettet på 5,17mil p/w

2.sæson er startet langt bedre end første hvor jeg efter 5 kampe ligger nr 1 med 10point (3sejre,1uafgjort, 1nederlag)

Jeg spiller 4-2-3-1 (Balanceret og Offensiv)
                                             Cech
                  Azpilicueta - Terry(stopper) - Luiz(cover) - Cole
                 Ramires(box to box) - Lampard(central midt def)
    Hazard(inside forward) - Mata(Trequartista) - Oscar(Attack Midfield)
                                    Torres(poacher)

Øvrige spillere:
Coutois(GK)
Sam Walker (GK)
Cahill(CB)
Romeu(DM)
Bertrand(VB)
Shelvey(CM)
Bocchetti(CB)
Ivanovic(RB)
Javi Garcia(DM)
Moses(AM)
De Bruyne(AM)
Marko Marin(AM)
Sturridge(ST)
Llorente(ST)
Strootman(CM)

og så er Nathaniel Chabolah hentet op med henblik på cup kampe

Der blir dog skiftet meget på midbane pladserne da Lampard er ved at være gammel og det offensive koster kræfter for mata, hazard og oscar.

Jeg søger dog en VB til at tage over for Cole som jeg ikk forlænger med, any ideas?? helst englænder.

Love the Blues

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #98: 28 Nov 2012, 16:42 »

Jeg lukkede generelt alt for mange mål ind uden at score tilsvarende for at kunne vinde..
De efterfølgende kampe er ren katastrofe hvor jeg ikke vinder i 6runder og spillerne begynder at miste tilliden til mig.
Jeg laver flere holdmøder om at det nok skal vende og jeg ændrer nu i min træning til udelukkende at have angreb som fokus og på høj intensitet. Det samme gælder ved kampforberedelse.

Så vender bøtten midt i november hvor jeg ligger på en stærkt bekymrende 13.plads

Her starter et rekord raid af sejre, 13 i træk og jeg yderligere ikke taber i 17kampe.
Det gør at jeg vinder VM for Klubhold og lige præcis går videre fra gruppen i ChL.

haha, det er mærkeligt, det helt samme er sket for mig i Liverpool, lort i starten, i November begynder jeg at vinde, vinder 13 kampe i træk og 17 ubesejret. Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 28 Nov 2012, 16:43 »

@ Roberto_Baggio

Fedt med en update - og nogle interessante køb og salg du har fået lavet.  Thumbs Up

Mht. venstreback så tænker jeg selvfølgelig Ryan Bertrand der allerede er i klubben - ellers ville jeg anbefale Luke Shaw der også er englænder. Baines selvfølgelig klasse, men gammel - alternativt skal du træne en af dine unge spillere om - der er jo masser af centerforsvarere - Bruma, Sam H., Aké, Chalobah, Christensen - måske kan det betale sig at vælge en af dem med bedst crossing og fart i skøjterne og så træne ham op til venstre back.

Hvis du vil have klasse, så tænker jeg Domenico Criscito - men så går du selvfølgelig på kompromis med ønsket om en englænder.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2012, 16:46 af mama99ai » Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 28 Nov 2012, 16:56 »

@ Roberto_Baggio

Fedt med en update - og nogle interessante køb og salg du har fået lavet.  Thumbs Up

Mht. venstreback så tænker jeg selvfølgelig Ryan Bertrand der allerede er i klubben - ellers ville jeg anbefale Luke Shaw der også er englænder. Baines selvfølgelig klasse, men gammel - alternativt skal du træne en af dine unge spillere om - der er jo masser af centerforsvarere - Bruma, Sam H., Aké, Chalobah, Christensen - måske kan det betale sig at vælge en af dem med bedst crossing og fart i skøjterne og så træne ham op til venstre back.

Hvis du vil have klasse, så tænker jeg Domenico Criscito - men så går du selvfølgelig på kompromis med ønsket om en englænder.

Klassisk nok har jeg jo spillet åbnet ved siden af FM Freaks, så jeg har lige tjekket om der var nogle der kunne omskoles til VB - det ser godt nok lidt sløjt ud Skuffet

Jeg har jo her i 2.transfer vindue hentet en ung spansk VB fra Barca, Alex Grimaldo, men der går en 2-3sæsoner endnu før han er dygtig nok - han fik debut mod Charlton i LigaCuppen og faldt igennem med en rating på 4,9

Luke Shaw har jeg netop smidt scouts på - ham havde jeg glemt, men jeg husker ham som et godt køb i FM12.

Love the Blues

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #101: 29 Nov 2012, 08:55 »

Jeg har brugt Ryan Bertrand som VB efter at jeg solgte Cole i 1. sæson og han har gjort et godt stykke arbejde! Kan godt være han ikke har mere en 2½ stjerne, men i 2 sæsoner har han spillet med over 7.00 i karakter Smiley så det er vel den billige løsning også fint en regen som du kan træne op

jacobkg
Juniorspiller
**

« Svar #102: 29 Nov 2012, 13:19 »

Er lige startet med Chelsea, og det går SUPER!!
de første 5 kampe resulterede i 3 point, med hazard som topscorer med hele 1 mål..
JUHUUUUU!!

Da vi stadig var gode <3

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #103: 11 Dec 2012, 19:46 »

Så har jeg overstået 2. sæson. Og hvilken sæson det blev. Hev både mesterskabet og CL-pokalen hjem til London. Vandt mesterskabet med 89 point, et point mere end City. Champions League sejren kom i hus efter en 2-1 sejr over Bayern München. Fantastisk følelse!!

Min stærkeste opstilling gennem sæsonen:

Cech
Azpilicueta Luiz Terry Alaba
     Ramires Mikel Lampard
Mata                      Hazard
                Torres

Derudover var der masser af spilletid til:
Courtois, Ivanovic, Cole, Romeu, Isco, Oscar, De Bruyne og Lukaku.

Årets spiller blev Luiz, som spillede til 7,60 over hele sæsonen. Han lavede kun to mål, så det er ikke fordi jeg har udnyttet en hjørnesparksbug.
Derudover var Torres og Mata rigtig gode. Ramires og Azpilicueta skal også fremhæves. Fantastisk stabile, gode offensivt som defensivt.

Op til 3. sæson har jeg lejet Lukaku ud til Leverkusen, solgt Cahill til United og solgt Moses til Swansea. Det gav mig 125.000.000 kr i kassen. De blev brugt til at købe Falcao for 285.000.000. Han er fyldt 28 men har 3-4 år mere på toppen. Torres er også fyldt 30 så der skal snart en ung fyr ind.

Regner med at Courtois skal have endnu flere kampe i år, og det ender måske med at han slår Petr Cech af.

På min ønskeliste står:
Zouma
Grimaldo
M'Vila
Jovetic

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #104: 12 Dec 2012, 11:53 »

Jeg har bare sat den til automatisk Smiley
Så er det derfor Smiley så ryger den vist automatisk ned på serie 6

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010