Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:45:50
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 821 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
32 - Il Diavolo (tidl. Engelske grævlinger)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Forfatter
Emne: 32 - Il Diavolo (tidl. Engelske grævlinger) (Læst 18331 gange)
Roche
Landsholdsspiller
Sv: Engelske grævlinger - 17
«
Svar #45:
13 Jan 2013, 11:26 »
FØRSTE TITEL I HUS - 25/02-2015
Januar og februar blev på mange måder nogle fantastiske måneder for Mads Marboe og hans hold, der opnåede en enestående triumf i Capital One Cuppen. Titlen kom i hus efter en finalesejr på 3-2 over West Brommich.
Finalen lå midt imellem de to vigtige Europa League-kampe mod Getafe. Det påvirkede dog på ingen måde holdet - i første halveg. Efter 45 minutter havde Hangeland, Frei og Destro scoret til henholdsvis 1-0, 2-0 og 3-0.
I anden halveg så tankerne ud til at være på Getafe-kampen for efter 80 minutter havde Chris Brunt og Shane Long bragt spænding tilbage i opgøret med deres reduceringer. Heldigvis for Fulham lykkedes det ikke The Baggies at udligne, også var den første sejr i turneringen, nogensinde, hjemme.
I ligaen ligger holdet pt. nummer 5, men med to kampe færre end resten af toppen, skulle der være god mulighed for at rykke en eller flere pladser op i tabellen.
I Europa League lever holdet også i bedste velgående efter en sejr på reglen om udebanemål mod Getafe. I det første opgør i Madrid sikrede Destros ene mål et fint udgangspunkt inden returopgøret på Craven Cottage. Kampen endte 1-1. I London holdte grævlingerne skansen og kan nu se frem til to svære kampe mod de tyrkiske mestre Galatasaray.
På transfermarkedet var det leder af ungdomsudviklingen, Huw Jennings, der sørgede for den smule aktivitet, der kom fra Fulhams side. Huw hentede 17-årige Rino Totaro for 18.000.000 i Bologna og 18-årige Luca Pisoli for 24.000.000 i Lazio.
"Disse måneder har bragt en masse oplevelser med sig. Gode oplevelser. Jeg er virkelig stolt af drengene. De har ydet en kæmpeindsats både til træning og i kampene. De bliver tilbagebetalt nu. Vi styrer mod en Champions League-plads, er med i Europa League, og gutterne har lige vundet det første Capital One Cup-trofæ til klubben. Kan det blive bedre? Jeg tror det ikke."
• Premier League
• Vejen til sejr
• Europa League
«
Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 11:29 af Roche
»
Roche
Landsholdsspiller
Sv: Engelske grævlinger - 18
«
Svar #46:
15 Jan 2013, 16:06 »
SUPER SÆSON - 18/05-2015
Overskriften siger det hele. En 3. plads i Premier League, en sejr i Capital One Cuppen, en sejr i FA Cuppen og en kvartfinale i Europa League taler sit tydelige sprog. Det var en super sæson for spillere, stab, fans og ikke mindst mangeren.
Vi satte en fænomenal slutspurt ind og mistede kun 4 point i de sidste ti kampe.
Det var en vigtig årsag til, at vi snuppede 3. pladsen i en ellers, langt hen af vejen, tæt topstrid. Placeringen er den bedste i Fulhams historie, så der er god grund til at være tilfreds. Modsat er skuffelsen hos de røde i Liverpool stor. Jeg har egentlig altid godt kunne lide klubben, så det er med stor ærgelse, at jeg ser dem rykke ud af landets bedste række.
Capital One Cuppen og FA Cuppen var faktisk ikke prioteret så højt på min liste, men da vi med et halvt reservehold nåede igennem de første 2-3 runder i begge turneringer, øjnede jeg muligheder for at hente det første trofæ i min tid i klubben. Det fik jeg, og endda to af slagsen, så det var dejligt. FA Cup-finalen blev i øvrigt vundet med 3-1 over rivalerne Chelsea. Destro, Faraoni og Bocchetti stod for vores scoringer.
Præstationen i Europa League var derfor i virkeligheden den største skuffelse - hvis man kan kalde det en skuffelse. Taget i betragtning af at det var Spurs, der slog os ud, og at Destro blev topscorer, var det nu en ganske udemærket indsats af gutterne.
Netop supermanden Mattia Destro var igen manden over alle i klubben. Han scorede 49 mål i alle turneringer, han blev topscorer i Premier League, han blev årets spiller i klubben, han kom på årets hold i Premier League, også blev han som nævnt ovenover også topscorer i Europa League. Selvom ingen klubber er kommet med et konkret tilbud, må han betegnes som en af Europas hotteste angribere.
Ja, sådan fik vi rundet vores sæson af. Nu skal jeg ud og fejre vores gode sæson, og så skal jeg selvfølgelig have mig nogle bajere med drengene. Selvom mig og Brede næsten har samme alder, må jeg dog hellere vise mig som et godt eksempel. Så det blvier nok ikke helt vildt fra min side af.
• Premier League
• Europa League
• Rekord
• FA Cup
• Topscorerpris
• Guldhandske
• Årets hold
Zrave
Ynglingespiller
Sv: Engelske grævlinger - 19
«
Svar #47:
15 Jan 2013, 16:09 »
Tillykke med den fantastiske sæson
Jeg følger med
http://www.twitch.tv/chillax10
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #48:
15 Jan 2013, 16:12 »
Citat af: Zrave 15 Jan 2013, 16:09
Tillykke med den fantastiske sæson
Jeg følger med
Tak for det Zrave, og fedt endelig med en kommentar!
Dejligt at du følger
aien
Reserveholdsspiller
«
Svar #49:
15 Jan 2013, 18:17 »
Fed blog! Og Fulham i Champions League bliver spændende!
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #50:
15 Jan 2013, 18:34 »
Citat af: aien 15 Jan 2013, 18:17
Fed blog! Og Fulham i Champions League bliver spændende!
Mange tak aien, og ja, det gør det, men jeg kan afsløre at, der sker noget interessant i næste update
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #51:
17 Jan 2013, 13:53 »
SKANDALE UNDER OPSEJLING - 23/07-2015
"Jeg lagde mig på briksen. Uden noget valg at træffe. Det havde Mads gjort for mig. EPO'en var klar. Vi skulle dopes. Hele holdet. Forinden havde han truet med fyringer, offentlige dopingbeskyldninger eller lønnedgange, så vi følte ikke, at vi havde andet valg. Sæsonen var i fuld gang, og mange af os ville ikke kunne finde en klub så hurtigt.
Mads' læge, Bjarne Pedersen, eller Brian Jones som vi skulle kalde ham, gik rundt til hver af os. Først Jung, så Hangeland, så Frei, så Kacaniklic, så Faraoni, så Fernandes osv. Jeg var den sidste, der skulle have EPO. Ospina, Bocchetti og Destro, de øverste i hierarkiet, fik senere indsprøjtet den anabole steroide nandrolone. Da Brian Jones nærmede sig stivnede jeg og kiggede tomt op i det kridhvide loft. Det var min første indsprøjtning, så jeg vidste ikke, hvordan min krop ville reagere.
Brian Jones var, modsat mig, helt rolig. Jeg sagde ikke et ord, men fulgte bare hans anvisninger. Træk ærmet op, ræk mig armen. Alt skal nok gå, sagde han. Det stikkede kort, da nålen blev stukket ind, men resten af behandlingen forløb gnidningsfrit. Nogle minutter senere var jeg færdig. Destro blev behandlet som sidste mand, og derefter overtog Mads styringen.
I går store resultater i møde på denne måde. Jeg er stolt af jer, og det vil i også være, når sæsonen er slut. Vi skulle omtale EPO som Pede og nandrolone som Jaap, sagde Mads. Det havde han lært af en anden dopingsynder. Tyler Hamilton."
Sådan lyder et udrag fra nyligt pensionerede Dimitar Berbatovs nye selvbiografi, "En lukket verden," hvori han beskriver bagsiderne af livet som professionel fodboldspiller. Sagen bliver nu undersøgt af Anti Doping Danmark, WADA og UEFA.
«
Seneste Redigering: 17 Jan 2013, 13:57 af Roche
»
Risom
Manager
Sv: Engelske grævlinger - 20
«
Svar #52:
17 Jan 2013, 15:52 »
Hvad fanden er det nu for noget
Fedt du er begyndt at komme med updates oftere
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #53:
17 Jan 2013, 16:09 »
Citat af: Risom 17 Jan 2013, 15:52
Hvad fanden er det nu for noget
Fedt du er begyndt at komme med updates oftere
Jeg synes ikke, at jeg ville fortsætte med updates om spillet. Der skulle ske noget nyt
Tak, jeg håber jeg kan fortsætte på samme måde
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #54:
19 Jan 2013, 17:19 »
NYE AFSLØRINGER - 03/08-2015
Nu, knap halvanden uge efter de første beskyldninger mod Mads Marboe kom frem, er der kommet nye afsløringer i sagen. To medarbejdere fra WADA fandt under et visit i Marboes hjem i Harrow adskillige poser med blod.
På poserne står forkortelser som Osp, Han, Far, Fre, Ros osv, og man regner stærkt med, at dette er forkortelser for Fulham-spillernes navne. Alle involverede spillere og personale er nu indkaldt for at bekræfte beskyldningerne, selvom man allerede er begyndt at snakke om straffens længde.
Sagen har skabt kaos i fodboldverden og hvis beskyldningerne mod Marboe skulle være sande, kan det betegnes som en af de største skandaler i fodboldhistorien. Det mener i hvert fald den legendariske United-manager, Sir Alex Ferguson.
"Mads vandt faktisk min respekt, fordi han præsterede så flot i Fulham. Jeg så ham ligefrem som en potentiel afløser for mig. Men alt hvad han har opbygget, har han mistet igen, og jeg tror ærligt talt ikke, at han kan vende tilbage til fodbolden igen. Jeg har aldrig set eller hørt lignende, og hvis han ikke bliver idømt livstid, vil jeg være skuffet.
Mads Marboe ønsker ikke at kommentere på beskyldningerne.
Roche
Landsholdsspiller
Sv: Engelske grævlinger - 21
«
Svar #55:
20 Jan 2013, 10:50 »
SKANDALE I SKANDALEN - 11/08-2015
"Mads Marboe er blevet kendt skyldig i den store dopingsag, der blussede op for omkring 3 uger siden, da Berbatovs selvbiografi udkom. Den tidligere angriber beskyldte sin tidligere træner, for at have tvunget spillerne til at indtage præstaionsfremmende midler, og UEFA er nu nået frem til staffens længde," lyder et uddrag af dagens udgave af The Sun.
Højst overraskende skal danskeren kun udzone en 6-måneders lang straf, der gør det muligt for Marboe at vende tilbage i midten af februar. Hvorvidt han derefter kan finde en arbejdsgiver er endnu uvist, men sikkert er det; alle er i chok over dommens blødhed, som har fået bl.a. Diego Simeone helt op i det røde felt.
"Hvad kan jeg sige? Jeg behøver vel ikke at sætte ord på det, for du ved, jeg ved og alle andre ved, at dette er en skandale. Armstrong fik livstid, Mutu fik halvandet år i alt, også får han bare seks måneder. Dette er i virkeligheden en større skandale end selve sagen."
Mads selv virker dog meget tilfreds med udfaldet. Eller det burde han i hvert fald være. Han siger således:
"Tilfreds? Naarrrgh. Jeg ved, jeg er uskyldig, så for at jeg skulle tilfredsstilles, skulle jeg være blevet frikendt. Sådan gik det ikke. Jeg fik 6 måneder, det udzoner jeg, også vender jeg stærkt tilbage til februar. Mit renommé er måske ødelagt, men nu begynder en kamp for at opbygge det igen, så jeg kan vende tilbage til en topklub. Som sagt, jeg ved, jeg er uskyldig, så nu skal jeg "bare" have overbevist resten af fodboldverden om, at jeg taler sandt."
Fulhams nye manager bliver, meget overraskende, den tidligere Barcelona-træner, Josep Guardiola. Angiveligt fordi han vil skabe store resultater i klubben, så den vil blive husket for andre ting en dopingsagen.
Roche
Landsholdsspiller
Sv: Engelske grævlinger - 22
«
Svar #56:
24 Jan 2013, 21:09 »
MILANO, JA TAK - 13/02-2016
Han traskede ind i det lille kontor. Uimponeret. Jakkesæt havde aldrig været ham, så han havde taget sine fineste jeans og en skovmandsskjorte på. Det var trods alt Berlusconi, der ventede.
Håndtryk. Velkommen. Se hvad vi kan tilbyde. Samme fremgangsmåde som i Fulham. Mads kiggede papirerne igennem, tænkte tingene igennem.
- "Hvad kan i tilbyde rent økonomisk? Jeg har hørt, at forretningen ikke kører som planlagt."
- "Vi har haft spillemæssige problemer og mangler derfor indtægter. Vi tror på dig. At du kan rette op det. Derfor har vi inviteret dig her i dag. Du kan få 23 millioner til indkøb, også kan du bruge dem eller lade vær'."
- "Fint, jeg tager jobbet."
En assistent rakte Mads papirerne et efter et. Hér, dér og også lige hér. Meget skulle underskrives, og det skulle bare overståes. Sådan er det med mange ting i livet. Bare overståes. Mads gav papirerne tilbage til assisten. Rejste sig op. Gav hånd og var så på vej ud af døren igen. Han nåede akkurat at trække ned i håndtaget, inden der blev råbt.
- "Mads! Husk det nu. Vi tillader ingen doping!"
- "Selvfølgelig ikke. Jeg har lært af mine fejl, og det vil ikke gentage sig."
Berlusconi nikkede, og Mads forlod lokalet. "Ha, de er sgu lette. Som om jeg vil stoppe. Man opnår ingenting uden."
• Jobtilbuddet
«
Seneste Redigering: 10 Feb 2013, 13:53 af Roche
»
Roche
Landsholdsspiller
Sv: 23 - Il Diavolo (tidl. Engelske grævlinger)
«
Svar #57:
25 Jan 2013, 15:52 »
TRUPPEN FRA A-Z - 14/02-2016
Mads Marboe accepterede, som bekendt, tilbuddet som træner i den italienske storklub AC Milan efter tre år i Fulham. På de tre år er vendt op og ned på nogle ting, og spillerne er ikke de samme som i starten af spillet. Derfor skal vi gennemgå truppen fra A-Z.
Målmænd:
I mellem stængerne er Milan forholdsvis tyndt besat. Marco Amelia, som er klubbens førstevalg,
er en kompentent målmand, men har efterhånden rundet de 33 år, og derfor er det også tvivlsomt, hvor mange år han har tilbage i sig. Klubbens 2. målmand er den blot 19-årige franskmand, Chancel Bihombelé. Bihombelé er et stort talent, og vil formentlig være fast mand i buret om nogle år.
Forsvar:
Milans foretrukne bagkæde består af fire italienere. På højrebacken har man Mattia De Sciglio, som har udviklet sig til en af spillets 10 bedste højre backs. Midterforsvaret er besat af 24-årige Marco Capuano og 30-årige Gabriel Paletta. Capuano vil umiddelbart kunne fortsætte her i mange år, mens Paletta sandsynligvis vil blive afløst af Stefan Savic inden for kort tid. På venstre back er Diego Contento førstevalg. Vores reserver i forsvaret er Ignazio Abate, Diego Polenta, Stefan Savic, som nævnt, Didac og Lorenzo Saporetti. Alle er kompetente fodboldspillere, som vil få en god portion spilletid sæsonen igennem.
Midtbane:
Milan praktiserer en 4-2-3-1, og derfor går en masse spillere ind under overskriften "midtbane". Joe Allen og Antonio Nocerino er huserer på den centrale midtbane, Kevin-Prince Boateng og Alessandro Florenzi deler spilletiden på den offensive midtbane, Roberto Pereyra er holdets højre fløj, mens Stephen El Shaarawy er venstre fløj. Bryan Cristante og Riccardo Montolivo er reserver på den centrale midtbane, men Cristiante mangler potentiale og Montolivo er oppe i alderen, så begge er måske fortid i klubben til sommer. Ibrahim Afellay dækker alle de tre offensive midtbanepladser, og spiller hvor der er plads.
Angribere:
Milan er i besiddelse af tre super skarpe angribere. Giampaolo Pazzini er i første omgang førstevalget og spiller fra start i langt størstedelen af alle Serie A-kampe, Mbaye Niang tager sig af Europa League-kampe og cupkampe, mens Pato er en supersubstitut, præcis som Chicharito, og er klar til at slå til når der er brug for det.
«
Seneste Redigering: 10 Feb 2013, 13:53 af Roche
»
Roche
Landsholdsspiller
Sv: 24 - Il Diavolo (tidl. Engelske grævlinger)
«
Svar #58:
29 Jan 2013, 14:55 »
Lige en lille nyhed om klubben, som jeg ikke lige ville lave en update ud af. Klubben er blevet overtaget af en kinesisk pengemand. Det hjælper gevaldigt på den ringe økonomi.
Kineser i klubben
Tabellen fra Marboes ankomst kan ses i linket under. Det er for mig et mysterie, hvordan klubben kan fyre deres træner, når den ligger så godt i tabellen.
Serie A inden Marboe
Roche
Landsholdsspiller
Sv: 24 - Il Diavolo (tidl. Engelske grævlinger)
«
Svar #59:
30 Jan 2013, 14:51 »
Hej alle,
Fordi den kinesiske pengemand tog over, fik jeg mange millioner til indkøb efter sæsonen. Jeg brugte dem MEGET urealistisk, og det ærgrer mig nu, for jeg synes ikke, at et urealistisk spil er interessant. Jeg kan godt fortsætte, men hvis det bliver for meget for jer, har jeg også et andet projekt, der tiltrækker mig.
Smid en kommentar, så jeg kan komme videre. Tak
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »