home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1255 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  32 - Il Diavolo (tidl. Engelske grævlinger)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: 32 - Il Diavolo (tidl. Engelske grævlinger)  (Læst 17362 gange)
Roche
Landsholdsspiller

32 - Il Diavolo (tidl. Engelske grævlinger)
« : 29 Okt 2012, 15:37 »

Engelske grævlinger
Intro

Goddag og velkommen ind i mit FM-univers!

I vil få historien fra trænerens synsvinkel med nogle artikler, så i får lidt overblik over trænerens ageren i Londonklubben Fulham. Det her bliver uden tvivl det bedste, i har set fra min hånd indtil nu, så i kan godt glæde jer. I husker måske SirTobys blog om de engelske ulve, Wolves. En blog jeg er blev særdeles inspireret af.

I vil få detaljerede beskrivelser af klubbens præstationer i Premier League, diverse cupturneringer og i Europa, hvis holdet en dag skulle nå så langt. Samtidig vil i indimellem må nogle spillerportrætter af nyindkøbte spillere, eller spillere som har leveret på ekstra højt niveau de seneste måneder.

Som i nok ved, udkommer FM13 først den 2. november, så inden vi begiver os ud i det selve spillet, skal i lige have lidt forhistorie. Ikke meget, men trods alt tre updates. Jeg håber i vil følge bloggen, og kommentere så meget i kan, så jeg får lyst til at fortsætte. God læselyst til alle!
« Seneste Redigering: 07 Mar 2013, 20:49 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller

Sv: Engelske grævlinger
« Svar #1: 30 Okt 2012, 15:34 »

Engelske grævlinger
12/06-12

Tirsdag morgen kunne Fulham fans vågne op til nyheden om, at træner Martin Jol var blevet ramt af nyrekræft. Jol har med øjeblikkelig virkning sagt sin stilling på Craven Cottage op, og mens Fulhams fans, spillere og personale sørger, har bestyrelsen indledt jagten på en ny træner.
MARTIN JOL
Alder: 56
Kampe: 56
Sejre: 22
Uafgjorte: 15
Nederlag: 19
Klubber: Roda, RKC, HSV
Tottenham, Ajax og Fulham
*Bemærk at statistikken
er opgjort ud fra Jols
kampe i Fulham

Flere trænere såsom Dunga, Raymond Domenech, Bert van Marwijk, Kevin Keegan, Otto Reghagel og Klaus Toppmöller er nævnt i denne sammenhæng.

Listen kan dog kortes ned, for både Dunga, Otto Reghagel og Raymond Domenech har alle gjort det klart, at de ikke ønsker at overtage det ledige trænersæde på Craven Cottage.

Fulhams rutinerede målmand, Mark Schwarzer, har også kommenteret sagen. Han siger således:
"Det er dybt tragisk at Martins trænerkarriere skal slutte på denne måde. Han har gjort et godt stykke arbejde her i klubben, så vi vil ønske ham held og lykke i kampen mod kræft. Det er et hårdt slag, men livet går videre, og om nogle måneder starter endnu en sæson," var altså kommentaren fra Mark Schwarzer.

Fulham ventes at præsentere en ny træner i løbet af de kommende uger.
« Seneste Redigering: 30 Okt 2012, 19:44 af Roche » Logged

qwetdk
Gæst

« Svar #2: 30 Okt 2012, 19:38 »

Lyder som en spænde blog, så jeg følger med Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #3: 30 Okt 2012, 19:43 »

Lyder som en spænde blog, så jeg følger med Smiley
Fedt med en kommentar, og dejligt at du følger qwetdk Smiley

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 30 Okt 2012, 20:47 »

Jeg følger også med, god start! Smiley

Neal Caffrey!

patrick J
Manager

« Svar #5: 30 Okt 2012, 21:17 »

Kigger også lidt med. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #6: 30 Okt 2012, 21:27 »

Tak begge to. Det luner Smiley

Dida
Gæst

« Svar #7: 30 Okt 2012, 21:57 »

Lyder spændende.. Jeg følger med (:

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #8: 31 Okt 2012, 13:26 »

Lyder spændende.. Jeg følger med (:
Tak for det Dida, kan kun sige det samme om din blog Smiley

bobbefar
Gæst

« Svar #9: 31 Okt 2012, 13:49 »

Meget spændene. Følger lige med her.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #10: 31 Okt 2012, 14:07 »

Meget spændene. Følger lige med her.
Dejligt at høre bobbefar. Jeg håber, jeg kan holde på dig i lang tid Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #11: 31 Okt 2012, 14:38 »

Engelske grævlinger
20/06-12

Fulham har nu fundet Martin Jols, der for otte dage siden blev ramt af nyrekræfts, afløser. Valget er overraskende faldt på den noget så ukendte dansker, Mads Marboe. Mads gennemførte for nyligt DBU's trænerkursus, og føler sig allerede nu klar til at tage skridtet ud i den store fodboldverden.

Fulhams valg kommer nok som en stor overraskelse for mange, men Fulhams ledelse fortsætter og fortsætter med at kalde Mads "et af fodboldens største trænertalenter". Han er da også kun 34 år, og har formentlig en 30-40 år i sig endnu. Mads er også selv både overrasket og beæret, og har udtalt således til den engelske presse:

"Jeg er dybt beæret over at stå her i dag som ny Fulham-træner. Det er en stor drøm, der allerede nu går i opfyldelse. Det her er muligvis den bedste dag i mit liv, og jeg kan ikke glæde mig nok til at komme i gang. Vi har en god trup og med lidt held, kan vi muligvis snige os op på en europæisk plads. Ellers gå vi efter en placering i den øverste halvdel,"
sagde en ydmyg dansker.

Ansættelsen af Marboe har fået The Sun til at kigge på de mest overraskende træneransættelser i engelsk fodbold, og her har Mads sat sig på førstepladsen. Ingen fodboldinteressered e kender manden, og det mener den tidligere fodboldspiller og nuværende sportsjournalist, Adrian Clarke, kan blive et problem.

"Wow, den her ansættelse havde jeg godt nok ikke lige set komme. Jeg har aldrig hørt navnet Marboe før, så det kommer som en kæmpe overraskelse. Bestyrelsen i Fulham kalder ham et kæme trænertalent, men er det nok? Vil et talent kunne få succes i verdens bedste liga? Jeg tvivler. Marboe får problemer med at sætte sig i respekt hos sine spillere, og når krisen en dag rammer klubben, får han svært ved at håndtere presset."

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #12: 01 Nov 2012, 15:19 »

Engelske grævlinger
25/06-12

Lige fra barns minde havde fodbold været en del af min hverdag, og ikke en dag fik uden, at fodbold var i mine tanker. Jeg spillede selv på et forholdvis højt niveau som ungdomsspiller i Skanderborg, hvor jeg var en del af et mesterrækkehold. Planen var derefter, via BGI Akademiet, at komme til AC Horsens. Sådan skulle det desværre ikke gå. Jeg endte på gymnasiet, og som årene gik, spillede jeg mindre og mindre fodbold.

Men passionen for denne fantastiske sport forsvandt aldrig, og jeg fortsatte med at se fodbold i TV'et, så snart jeg kunne komme til det. Inden jeg startede på gymnasiet, havde jeg allerede besluttet mig for, at jeg skulle arbejde med sporten. Flere muligheder tiltrak mig.

Jeg ville rigtig gerne bo i Englang, Spanien eller Italien. Få chancen for at interviewe de store stjerner. Det var en stor drøm. Men pludselig en dag faldt det mig ind, at jeg også kunne gå trænervejen. Sir Alex var en stor inspiration for mig. Hvad han ikke havde opnået allerede dengang i slutningen af 90'erne. Exceptionelt.

I dag er tingene anderledes. Nu er Guardiola min inspirationskilde. Hans tankegang overvælder mig. Han overtog et kriseramt hold, og fik dem til at spille drømmebold. Spillermaterialet er ganske vist ikke det samme her i Fulham, men det skal da ikke forhindre os i at spille flot possesionfodbold.

Risom
Manager

« Svar #13: 01 Nov 2012, 15:21 »

Ser ganske godt ud... Jeg læser med Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #14: 01 Nov 2012, 15:25 »

Ser ganske godt ud... Jeg læser med Smiley

Rigtig godt at høre Risom Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010