home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 296006 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #900: 08 Jun 2013, 23:26 »

Du har ret.. Jeg takkede nej  Wink tak Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #901: 12 Jun 2013, 15:20 »

Det her er en lidt anderledes deal/no deal. Jeg har startet et spil med Sochaux og har købt Neal Maupay i første sæson. Nu er jeg så ved at nå til vejs ende på første sæson, og Maupay havde ellers gjort det rigtig godt i første halvdel af sæsonen, men er nu stort set stoppet helt med at score mål.
Min deal/no deal er så om jeg skal beholde ham i klubben i næste sæson, og prøve at finde en god tutor til ham og stadig give ham spilletid på førsteholdet i ny og næ, så han kan udvikle sig i min klub, samt stadig have glæde af den træning jeg giver ham i klubben. Eller skal jeg prøve at låne ham ud til en klub i den næstbedste række, hvor han kan få fast spilletid der, men misse den træning jeg normalt ville have givet ham i Sochaux?
Jeg er ret meget i tvivl, og kunne godt bruge et par andres syn på situationen Smiley

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #902: 12 Jun 2013, 17:35 »

Det her er en lidt anderledes deal/no deal. Jeg har startet et spil med Sochaux og har købt Neal Maupay i første sæson. Nu er jeg så ved at nå til vejs ende på første sæson, og Maupay havde ellers gjort det rigtig godt i første halvdel af sæsonen, men er nu stort set stoppet helt med at score mål.
Min deal/no deal er så om jeg skal beholde ham i klubben i næste sæson, og prøve at finde en god tutor til ham og stadig give ham spilletid på førsteholdet i ny og næ, så han kan udvikle sig i min klub, samt stadig have glæde af den træning jeg giver ham i klubben. Eller skal jeg prøve at låne ham ud til en klub i den næstbedste række, hvor han kan få fast spilletid der, men misse den træning jeg normalt ville have givet ham i Sochaux?
Jeg er ret meget i tvivl, og kunne godt bruge et par andres syn på situationen Smiley

Havde nok personligt beholdt ham. Men kun hvis han får spilletid, ellers skal han helt sikkert lånes ud, da han kan udvikle sig til en rigtig målkonge hvis han får lidt regelmæssig spilletid. Smiley

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #903: 12 Jun 2013, 17:42 »

Hvis du kan finde en god tutor så behold ham! Han bliver meget bedre med lidt spilletid hist og pist og en god tutor!

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #904: 12 Jun 2013, 18:21 »

Mange tak for svarene begge to Smiley Som det ser ud lige nu regner jeg også med at beholde ham, og finde en ny angriber, der kan være tutor for ham, samt formentlig blive min nye startangriber, da Maupay gik helt død til sidst og kun scorede 1 mål i de sidste 15 kampe han spillede Ubeslutsom Men holdet skal generelt forstærkes, så håber at der kommer flere mål i ham når jeg finder mig et par nye offensive kræfter.

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #905: 13 Jun 2013, 06:39 »

Min reserve midterforsvar der med noget træning kunne udvikle sig til en top 5 miderforsvar i verden

(ved godt den siger afvist men kan uden problemer få ham sendt afsted til samme pris)

Mit førstevalg på højrebacken (har en på næsten samme niveau). Han er meget skadesplaget så jeg ved ikke om han er den rette mand på den lange sigt

« Seneste Redigering: 13 Jun 2013, 06:44 af Soeby » Logged

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #906: 13 Jun 2013, 21:44 »

Jeg er rykket op med Blackburn, og bestyrelsen valgte at sælge Martin Olsson til Tottenham for 115 millioner, så skal have en ny venstreback.

Jeg står her i et dilemma.

Wallace eller De Bock?

Wallace kan jeg få for 25 millioner, mens jeg må af med 40 millioner for De Bock. Hvem skal jeg vælge?

Svartovich
Gæst

« Svar #907: 13 Jun 2013, 21:50 »

Jeg er rykket op med Blackburn, og bestyrelsen valgte at sælge Martin Olsson til Tottenham for 115 millioner, så skal have en ny venstreback.

Jeg står her i et dilemma.

Wallace eller De Bock?

Wallace kan jeg få for 25 millioner, mens jeg må af med 40 millioner for De Bock. Hvem skal jeg vælge?
Det kommer an på hvor mange penge du har. De Bock er naturligvis at foretrække, men hvis du har et lille budget, og gerne vil have mere end en venstreback vil jeg sige Wallace, da han også er god. Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jun 2013, 21:52 af Svartovich » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #908: 13 Jun 2013, 21:51 »

Tror jeg ville tage De Bock, grundet hans større udviklings muligheder Smiley

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #909: 13 Jun 2013, 21:57 »

Har på nuværende tidspunkt kun 45 millioner tilbage, og det er også derfor jeg er kommet i tvivl. Men tror, alligevel jeg følger jeres råd og køber De Bock, da jeg har købt det jeg skal købe Smiley

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #910: 14 Jun 2013, 12:50 »

Skal jeg udlåne Hugo Fernandez eller skal jeg lade ham blive på reserveholdet med en god mentor?

Jeg har fået et lånetilbud fra Peterborough i Championship, der vil have ham som værdifuld førsteholdsspiller. Det er såmænd fint nok, problemet er bare, at de kun har mellemgode træningsfaciliteter . Så bør jeg beholde ham og træne i klubben, men uden så meget spilletid, eller sende ham i Championship hvor kan få spilletid, men træning på et dårligere niveau?

MichaelPaw
Gæst

« Svar #911: 14 Jun 2013, 14:57 »

Skal jeg udlåne Hugo Fernandez eller skal jeg lade ham blive på reserveholdet med en god mentor?

Jeg har fået et lånetilbud fra Peterborough i Championship, der vil have ham som værdifuld førsteholdsspiller. Det er såmænd fint nok, problemet er bare, at de kun har mellemgode træningsfaciliteter . Så bør jeg beholde ham og træne i klubben, men uden så meget spilletid, eller sende ham i Championship hvor kan få spilletid, men træning på et dårligere niveau?
Lån ham ud, det får du nok mest ud af hvis han får spilletid Smiley

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #912: 14 Jun 2013, 20:16 »

Efter mit Blackburn-save crashede, mistede jeg lysten fuldstændig!
Er derfor startet op med Roma i Italien.

Er på udkig efter en ny målmand, og er kommet frem til at det enten skal være Sergio Romero eller Mandanda.
Hvem mener i, at jeg bør vælge?

Romero til 70 millioner eller Mandanda til 105 millioner?

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #913: 14 Jun 2013, 20:37 »

Ville nok vælge Mandanda, da Romero virker meget svingende, med tendens til drop

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #914: 14 Jun 2013, 20:40 »

Ville nok vælge Mandanda, da Romero virker meget svingende, med tendens til drop

Okay, hælder også selv mest til Mandanda. Tak for det Smiley

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010