home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 311565 gange)
Dehli
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #915: 15 Jun 2013, 16:41 »

Klub: Brøndby
År: 2016
Jeg har fået tilbudt Cornelius af Sevilla for 50 millioner, Jeg har Makienok og en regen ved navn Regis. Jeg spiller kun med 1 på toppen.
Køber jeg Cornelius skal jeg endten bænke Makienok og leje Regis ud
Eller skifte taktik. At bænke Makke ville være en skam, han har været ligaens topscore i alle 3 sæsoner, og spiller helt fantastisk.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #916: 15 Jun 2013, 17:13 »

Klub: Brøndby
År: 2016
Jeg har fået tilbudt Cornelius af Sevilla for 50 millioner, Jeg har Makienok og en regen ved navn Regis. Jeg spiller kun med 1 på toppen.
Køber jeg Cornelius skal jeg endten bænke Makienok og leje Regis ud
Eller skifte taktik. At bænke Makke ville være en skam, han har været ligaens topscore i alle 3 sæsoner, og spiller helt fantastisk.

Hvordan har Cornelius præsteret? Smiley

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #917: 15 Jun 2013, 17:17 »

Hvordan har Cornelius præsteret? Smiley

Første sæson 25 mål i suppen
Han har ikke rigtig fået den vilde spilletid i sevilla, og har samlet scoret 15 mål på 30 kampe, men han har afvist i pressen at ville til Brøndby Græder fik ellers våde drømme om ham og Makienok på toppen sammen Skuffet

Min Blog - Parma Drama

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #918: 15 Jun 2013, 18:25 »

Han har ikke rigtig fået den vilde spilletid i sevilla, og har samlet scoret 15 mål på 30 kampe, men han har afvist i pressen at ville til Brøndby Græder fik ellers våde drømme om ham og Makienok på toppen sammen Skuffet

Ja ok, det "løser" ligesom det problem. Tunge

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #919: 15 Jun 2013, 18:52 »

Forstår ikke hvordan du overhovedet som Brøndby dreng ville have ham til Brøndby?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #920: 15 Jun 2013, 18:54 »

Forstår ikke hvordan du overhovedet som Brøndby dreng ville have ham til Brøndby?
Mit save er ikke et save som Brøndby dreng, men et save hvor jeg skal have den danske liga til tops, forlader brøndby så snart jeg er gået videre fra gruppe spillet i CHL med brøndby. Så skal en ny dansk klub føres mod toppen Smiley

Min Blog - Parma Drama

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #921: 15 Jun 2013, 19:42 »

Sagen er den at jeg spiller med en mand på toppen, og jeg har to angribere på nuværende tidspunkt. Derudover har jeg i sidste transfervindue erhvervet mig en ung Kant/Boks spiller, som dog godt kunne bruge noget vejledning. Så da jeg netop har fået muligheden for at blive genforenet med en af mine tidligere angribere (tidligere i denne challenge) nemlig en aldrende og erfaren Cavani:

Han kan hentes for 23 mio kontant, og for en løn på 1.1 mio/uge.

Han lavede totalt 23 kasser sidste sæson og han er oppe på 5 i denne sæson so far, så han er stadig en habil målskytte. Er det en deal eller hvad? Kunne vel blive en god tutor og alternativ til min faste angriber?

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #922: 15 Jun 2013, 20:13 »

Klart at Cavani vil være en god tutor Smiley men vil du ikke hellere bruge pengene på et talent mere? Dit talent kan sagtens nå potentialet uden tutoring!

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #923: 15 Jun 2013, 20:24 »

Sagen er den at jeg spiller med en mand på toppen, og jeg har to angribere på nuværende tidspunkt. Derudover har jeg i sidste transfervindue erhvervet mig en ung Kant/Boks spiller, som dog godt kunne bruge noget vejledning. Så da jeg netop har fået muligheden for at blive genforenet med en af mine tidligere angribere (tidligere i denne challenge) nemlig en aldrende og erfaren Cavani:

Han kan hentes for 23 mio kontant, og for en løn på 1.1 mio/uge.

Han lavede totalt 23 kasser sidste sæson og han er oppe på 5 i denne sæson so far, så han er stadig en habil målskytte. Er det en deal eller hvad? Kunne vel blive en god tutor og alternativ til min faste angriber?

Personligt køber jeg aldrig spillere over 25 (og slet ikke over 30).

Så vil jeg hellere hente et talent mere og skiftevis leje den ene ud og lade den anden være backup og så have en fast starter, som kan agere tutor indtil den ene eller den anden er blevet bedre.

Det er jo heller ikke sikkert det talent du har hentet udvikler sig (godt nok), og så er det jo meget rart at have et alternativ...

JimmyGP
Manager

« Svar #924: 15 Jun 2013, 21:20 »

Jeg havde hentet ham.. Erfarne spillere er et must Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst

« Svar #925: 15 Jun 2013, 21:22 »

Deal. Helt bestemt.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #926: 15 Jun 2013, 22:41 »

Klart at Cavani vil være en god tutor Smiley men vil du ikke hellere bruge pengene på et talent mere? Dit talent kan sagtens nå potentialet uden tutoring!

Har blot erfaret at det kan booste processen meget at sætte den rigtige tutor på.

Personligt køber jeg aldrig spillere over 25 (og slet ikke over 30).

Så vil jeg hellere hente et talent mere og skiftevis leje den ene ud og lade den anden være backup og så have en fast starter, som kan agere tutor indtil den ene eller den anden er blevet bedre.

Det er jo heller ikke sikkert det talent du har hentet udvikler sig (godt nok), og så er det jo meget rart at have et alternativ...

Køber normalt heller ikke spillere over 25 eller 27, alt efter hvilken klub jeg er i, men denne gang fik jeg tilbudt ham (meget billigt), og jeg har været manager for ham før, samt han allerede kan italiensk efter Napoli, så som en kortsigtet løsning med en tutor rolle. Og det er lidt svært for min faste angriber at blive tutor da han kun er fyldt 22, og min eneste gamle angriber Imobile er på vej ud, han spiller ikke specielt godt. Generelt er holdet også ungt, har en gennemsnitsalder på 22, så det er ikke et plejehjem.

Desuden har jeg også 353 mio til rådighed til transfers da jeg kun lavede en større handel i sommerens transfervindue.

Jeg havde hentet ham.. Erfarne spillere er et must Thumbs Up

Ja, har også set at de unge energiske spillere ofte har brug for et par enkelte erfarne spillere til at holde hovedet koldt.

Deal. Helt bestemt.

Bliver det nok også, men har sørget for det bliver en kort kontrakt.

JimmyGP
Manager

« Svar #927: 15 Jun 2013, 22:50 »

Måske lidt off topic; men hvad skyldes jeres modstand mod spillere over 30?

I f.eks. LLM sammenhæng kan man få masser af erfaren kvalitet med old boys i 30+ alderen og som Highbury skriver er erfarne spillere et must i "de svære kampe"..  Wink

Jeg vil også foretrække unge spillere og jeg elsker at satse på unge spillere, men der er bare nogen 30+ spillere, som bare skal spille.. f.eks. Zanetti i Inter eller Giggs i United.. Smiley

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #928: 15 Jun 2013, 23:05 »

I f.eks. LLM sammenhæng kan man få masser af erfaren kvalitet med old boys i 30+ alderen og som Highbury skriver er erfarne spillere et must i "de svære kampe"..  Wink

Jeg vil også foretrække unge spillere og jeg elsker at satse på unge spillere, men der er bare nogen 30+ spillere, som bare skal spille.. f.eks. Zanetti i Inter eller Giggs i United.. Smiley

Ja, har li oplevet at smide 4 point over 2 kampe på at sætte et lidt for ungt hold, da jeg forsøger at få hvile til nogle spillere inden jeg møder PSG i næste kamp i CHL. Den sidste kamp gik fra at være 2-0 til 2 - 2 på grund af at spillerne ikke kunne holde hovedet koldt imod ligaens nummer 2.

Og der blev også nævnt at jeg burde hente et andet ungt talent, det er jeg faktisk også i gang med, men Genoa er ikke meget for at slippe deres unge talent, som mine scouts er helt vilde med:

Gungner
Gæst

« Svar #929: 15 Jun 2013, 23:08 »

Helt enig. En 32-årig kan stadig være en klasse-spiller. Hvis jeg søger en angriber og finder en 32-årig med 20 i afslutninger, er det næsten en done deal allerede der. Dog spiller hans fysiske form self også ind, men alligevel...

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010