home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 296014 gange)
Dehli
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #870: 02 Jun 2013, 15:12 »

Jeg bruger ptrn's bayern taktik, men med justeringer, blandt andet på angriber posten. Har kun adebayor, som bestemt ikke har imponeret, og er villig til at ofre ham. Spiller med tottenham Smiley

Så hent ham Smiley vil du ikke fortryde Smiley

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #871: 02 Jun 2013, 15:24 »

Han er hermed hentet! Blev for 520 Smiley

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #872: 04 Jun 2013, 01:09 »

Han er hermed hentet! Blev for 520 Smiley

skriv endelig når du har lidt erfaring med ham, vil gerne høre hvordan han klare sig Smiley

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

JimmyGP
Manager

« Svar #873: 05 Jun 2013, 15:39 »

Skal jeg forlænge kontrakten med ham eller? Han kræver cirka 3 gange så meget som han tjener nu..

Deal / no deal?

- Veni, vidi, vici -

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #874: 05 Jun 2013, 16:21 »

Skal jeg forlænge kontrakten med ham eller? Han kræver cirka 3 gange så meget som han tjener nu..

Deal / no deal?
hvis du har nogle gode scouts kan de så ikke finde en regenspiller som er mindst lige så god? Vil i hvert fald mene du kan finde en regen som er billigere og bedre selvom der er tale om en god spiller for Sheffield United

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #875: 05 Jun 2013, 22:22 »

Deal / no deal?

Synes ikke han er overvældende på nogen bestemt måde. Umiddelbart ville jeg sige no deal. Smiley

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #876: 05 Jun 2013, 22:36 »

Deal / no deal?

2-stjernet, ikke imponerende i hverken stats eller præstationer & vil have tredoblet sin løn? Ud med ham!

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

JimmyGP
Manager

« Svar #877: 05 Jun 2013, 23:59 »

Jeg er enig med jeres vurderinger, men mit dilemma består i at Lingazi har været med hele vejen fra League One til Premier League og han har været en sand kriger - en rigtig fighter. Men han er bare ikke god nok til PL og hans lønkrav er fuldstændig urimelige..

Han er færdig når kontrakten udløber.. Takker Wink

- Veni, vidi, vici -

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #878: 06 Jun 2013, 17:58 »

Jeg er enig med jeres vurderinger, men mit dilemma består i at Lingazi har været med hele vejen fra League One til Premier League og han har været en sand kriger - en rigtig fighter. Men han er bare ikke god nok til PL og hans lønkrav er fuldstændig urimelige..

Han er færdig når kontrakten udløber.. Takker Wink

Synes det er fedt at se at du binder dig så meget til dine spillere!  Thumbs Up Men der skal jo nye og bedre spillere til engang imellem. Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #879: 06 Jun 2013, 23:02 »

Clyne og Shaw fra Southampton, er de værd at hente til Arsenal? Jeg har jo allerede Jenkinson og Gibbs.

Jeg overvejer at sælge Sagna, da jeg ikke har lyst til at forlænge med ham. Men føler ikke det er sikkert at have så to unge spillere som Jenkinson og Clyne alene til højrebacken?

Jeg er i anden sæson.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #880: 06 Jun 2013, 23:05 »

Clyne og Shaw fra Southampton, er de værd at hente til Arsenal? Jeg har jo allerede Jenkinson og Gibbs.

Jeg overvejer at sælge Sagna, da jeg ikke har lyst til at forlænge med ham. Men føler ikke det er sikkert at have så to unge spillere som Jenkinson og Clyne alene til højrebacken?

Jeg er i anden sæson.
Har ingen erfaringer med nogen af dem, men har aldrig set Shaw blive til noget som helst. Hvorimod Clyne tit bliver en klasse spiller i mine saves

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #881: 06 Jun 2013, 23:12 »

Har ingen erfaringer med nogen af dem, men har aldrig set Shaw blive til noget som helst. Hvorimod Clyne tit bliver en klasse spiller i mine saves

Ja okay.

Generelt er det faktisk lige omvendt, at jeg har hørt det skulle være.

Jeg har fundet ud af, jeg kun har råd til én af dem. Shaw hælder jeg personligt mest til, da jeg tror Jenkinson bliver lige så god som Clyne.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #882: 07 Jun 2013, 17:11 »

Skal jeg acceptere buddet på 410 mio for denne spiller:

I forvejen har jeg en 33 årig Falcao, en 19 årig (har slået Falcao af) også en 24 årig fra brasilien som også kan spille begge kanter.
Info Ham her er indkøbt for 30mio og har aldrig fået debut for klubben, kun være lejet ud i 3 sæsoner og sidste sæson i Sevilla havde han følgene statestik 57 kampe 39 mål.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #883: 07 Jun 2013, 17:33 »

I forvejen har jeg en 33 årig Falcao, en 19 årig (har slået Falcao af) også en 24 årig fra brasilien som også kan spille begge kanter.
Info Ham her er indkøbt for 30mio og har aldrig fået debut for klubben, kun være lejet ud i 3 sæsoner og sidste sæson i Sevilla havde han følgene statestik 57 kampe 39 mål.

Umiddelbart ja. Specielt hvis du har en 19-årig, der har slået Falcao af. Desuden er 410 millioner en vanvittig god pris for ham, synes jeg.  Thumbs Up

Neal Caffrey!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #884: 07 Jun 2013, 17:40 »

Hvis du allerede har en ung angriber som du bruger fast, samt to reserver, så sig ja til de 410 mio... så kan du jo også styke holdet på andre positioner...

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010