home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 934 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Input til det danske data i FM13
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Input til det danske data i FM13  (Læst 138712 gange)
daugaard
Landsholdsspiller

Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #120: 04 Nov 2012, 17:56 »

det har intet med springkraft at gøre, derimod hvor meget han faktisk kan nå i luften, i forhold til andre spillere.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #121: 04 Nov 2012, 18:03 »

Ah ha, isåfald trækker jeg mit udbrud tilbage ;-)

[Min signatur er for stor]

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

« Svar #122: 04 Nov 2012, 23:24 »

Hvis der kommer en dataopdatering, synes jeg der skulle kigges på Kasper Larsen fra OB igen, han er 70k værd, spiller på reserveholdet og har ikke potentielle til noget. Han er muligvis et af de største forsvarstalenter i dansk fodbold, han har 40 u landskampe, hvilket ikke mange fra årgang 93 har. Han er et kæmpe talent, som vi nede i OB forventer bliver rigtig stor set med danske briller.

Vi har vurderet ham til at have første divisionsniveau nu og her, og - hvis alt går vel - bliver han en rigtig god Superligaspiller og måske endda landsholdet.

Jeg mener ikke, han er undervurderet. Hvis du har input til specifikke stats, du mener, der skal justeres, hører jeg gerne om det.

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

« Svar #123: 04 Nov 2012, 23:26 »

Du har ret i, at Jeppe Andersen måske er en smule undervurderet i få stats. Placeringsevne på 3 er MEGET undervurderet. Jeg spillede selv ungdomsfodbold med ham, og han var uden tvivl (udover mig selv selvfølgelig!) den bedste til at placere sig på banen. Han er og var altid involveret i spillet på en eller anden måde, og placerer sig fantastisk for sine holdkammerater.

Styrke kan måske hæves, men synes det ikke. Han er en lille robust fyr, der spiller rimelig aggressivt. Men hvis du fik to spillere til at løbe direkte ind i hinanden, så ville Jeppe nok for det meste være ham der ryger tilbage. Hvis du forstår min kobling til styrke?

Hverken styrke eller positioning er noget, vi har fastlagt i dataet. Det vil variere fra spil til spil, da vi ikke kender nok til Jeppe Andersen.

Hvis du kan beskrive ham lidt mere som spiller (både styrke og svagheder), kan vi justere på ham.

Jacksonsnose
Lilleputspiller
*

« Svar #124: 06 Nov 2012, 16:00 »

Lønkravene fra de danske spillere finder jeg helt urealistiske i forhold til hvad man kan tilbyde som superligaklub. det kan jo dårligt lade sig gøre at købe andre superliga spillere når man spiller med fornuftige hold som Aab, OB, AGF eller lignende. De kan ganske enkelt ikke tilbyde den forlangte løn grundet den lave maksimumløn i klubberne.

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

« Svar #125: 07 Nov 2012, 11:07 »

Lønkravene fra de danske spillere finder jeg helt urealistiske i forhold til hvad man kan tilbyde som superligaklub. det kan jo dårligt lade sig gøre at købe andre superliga spillere når man spiller med fornuftige hold som Aab, OB, AGF eller lignende. De kan ganske enkelt ikke tilbyde den forlangte løn grundet den lave maksimumløn i klubberne.

Kom gerne med eksempler. Ellers er det umuligt at gøre noget ved Smiley

ChrisD
Lilleputspiller
*

« Svar #126: 08 Nov 2012, 09:43 »

Hej Nørbæk.

Nu da skat er kommet med i lønningerne, har i så nogle planer om at implementere forskerordningen til kontraktforhandling erne, så vi kan tiltrække nogle store udenlandske stjerner? Wink

Mvh

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #127: 08 Nov 2012, 09:44 »

Hej Nørbæk.

Nu da skat er kommet med i lønningerne, har i så nogle planer om at implementere forskerordningen til kontraktforhandling erne, så vi kan tiltrække nogle store udenlandske stjerner? Wink

Mvh

Det har jo ikke så meget med den danske spiller data at gøre Smiley
Derudover er forsker ordningen jo også lavet om. Samtidig er den nok næppe det nemmeste at få kodet ind.

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

« Svar #128: 08 Nov 2012, 11:44 »

Hej Nørbæk.

Mvh

Ja, vi har Smiley

Jeg bad om at få ordningen med, men der var tilsyneladende ikke mandskabsmæssige ressourcer nok til at nå at ændre på det generelle skattesystem, man havde indarbejdet.

Men du kan være sikker på, jeg bider dem i haserne, indtil det kommer med Smiley

Kunne være en rigtig fed feature.

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #129: 09 Nov 2012, 17:08 »

Patrick Naundrup fra Næsby.
I FM er han ikke i nærheden af deres førstehold. IRL er han mere eller mindre fast mand, til og med er han topscore med 9 mål og nærmeste spiller på holdet har scoret 5 mål:
måske kunne der overvejes at justere lidt i hans stats.
så vidt jeg husker han blot at finde på deres reserve hold i FM :-)
Årets talent i 2. division vest, hvis jeg ikke husker meget galt :-)

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 09 Nov 2012, 17:13 »

Vi har vurderet ham til at have første divisionsniveau nu og her, og - hvis alt går vel - bliver han en rigtig god Superligaspiller og måske endda landsholdet.

Jeg mener ikke, han er undervurderet. Hvis du har input til specifikke stats, du mener, der skal justeres, hører jeg gerne om det.

Til Nørbæk's forsvar, kan han blive udemærket, den kære hr. Larsen
fast mand for mig, i mit OB save siden starten af 2013, og vurderes til at han kan blive en ledende stjerne i superligaen :-D
Sååe :-)

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 10 Nov 2012, 02:21 »

Kom til at tænke på kravene til trænere i den danske Superliga, for at være træner skal man have en P-licens eller være i gang med den.
Der kan fås en kortsigtet dispensation, hvis man kun har A-licens eller mindre.

Er det noget man har overvejet at implantere i spillet?

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

« Svar #132: 10 Nov 2012, 09:18 »

Patrick Naundrup fra Næsby.
I FM er han ikke i nærheden af deres førstehold. IRL er han mere eller mindre fast mand, til og med er han topscore med 9 mål og nærmeste spiller på holdet har scoret 5 mål:
måske kunne der overvejes at justere lidt i hans stats.
så vidt jeg husker han blot at finde på deres reserve hold i FM :-)
Årets talent i 2. division vest, hvis jeg ikke husker meget galt :-)

Er der konkrete steder, hvor du mener, han skal forbedres? Han er blandt de 11 bedste i spillet.

Der er ikke noget, der hedder "årets talent" i 2. division, så jeg er usikker på, hvad du mener, han har vundet Smiley

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

« Svar #133: 10 Nov 2012, 09:19 »

Kom til at tænke på kravene til trænere i den danske Superliga, for at være træner skal man have en P-licens eller være i gang med den.
Der kan fås en kortsigtet dispensation, hvis man kun har A-licens eller mindre.

Er det noget man har overvejet at implantere i spillet?

Ikke mit område Smiley

gammelsmølf
Lilleputspiller
*

« Svar #134: 12 Nov 2012, 14:30 »

Jeg har spillet FM i mange år. Jeg spiller Nordvest i 2. div. øst. I FM 2012 kunne man pludselig ikke spille reserver og ungdomshold.
I FM 2013 kan jeg slet ikke få det til at fungere. Hvordan gør jeg? Det ødelægger totalt spillt, at man ikke kan købe et ungdomstalent, og pleje ham igennem ungdomshold til reserver og videre til 1. hold. Håber der findes en løsning evt. i editoren

Man opfordres i spillet til selvom man er semiprof. at give spillere fuldtidskontrakter, men det kan man ikke?
Hvordan ser man trænernes dygtighed?
Kan man slet ikke lave trænningsskemaer mere?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010