home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Input til det danske data i FM13
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Input til det danske data i FM13  (Læst 129880 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #135: 12 Nov 2012, 14:37 »

Jeg har spillet FM i mange år. Jeg spiller Nordvest i 2. div. øst. I FM 2012 kunne man pludselig ikke spille reserver og ungdomshold.
I FM 2013 kan jeg slet ikke få det til at fungere. Hvordan gør jeg? Det ødelægger totalt spillt, at man ikke kan købe et ungdomstalent, og pleje ham igennem ungdomshold til reserver og videre til 1. hold. Håber der findes en løsning evt. i editoren


Man opfordres i spillet til selvom man er semiprof. at give spillere fuldtidskontrakter, men det kan man ikke?
Hvordan ser man trænernes dygtighed?
Kan man slet ikke lave trænningsskemaer mere?

Dine spørgsmål er gode, men Nørbæk har tidligere understreget, at tråden IKKE er til spørgsmål som dem du stiller. De er 100 % til inputs angående data på danske spillere/klubbere. Ikke spørgsmål hertil. Jeg sender dig en PB med svar på dine spørgsmål (i hvert fald dem jeg kan svare på)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #136: 12 Nov 2012, 14:55 »

Citat
Dine spørgsmål er gode, men Nørbæk har tidligere understreget, at tråden IKKE er til spørgsmål som dem du stiller. De er 100 % til inputs angående data på danske spillere/klubbere. Ikke spørgsmål hertil. Jeg sender dig en PB med svar på dine spørgsmål (i hvert fald dem jeg kan svare på)

Du må meget gerne sende den PB til mig også, hvis du gider. Jeg har nemlig haft lidt af de samme tanker  Peace
Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #137: 12 Nov 2012, 17:17 »

Jens Jakob Thomasen er i spillet 25 år.

Han spiller til daglig på OB's U17 hold, og scorer mål på samlebånd! Smiley
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #138: 12 Nov 2012, 17:56 »

Jens Jakob Thomasen er i spillet 25 år.

Han spiller til daglig på OB's U17 hold, og scorer mål på samlebånd! Smiley

Kan bekræfte at han er på U-17 holdet, men at scorer mål på samlebånd er måske lige at strække den. Wink

http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/resultatsoegning/poolTopscorer.aspx?poolid=147465

5 mål i 11 kampe, hvor 2 er på straffe. Ikke samlebånd i din verden, men fair nok hvis du er nem at imponere.  funny
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #139: 12 Nov 2012, 19:19 »

Desuden er han også på u17 landsholdet og fik mange u 16 kampe sidste sæson.
EDIT: Jacob Rasmussen fra Næsby burde også stå under u19, han har spillet to ud af to mulige landskamp på det nye u16 landshold begge som anføre og er udtaget til Portugal om en uge.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2012, 19:33 af Arsrea » Logged


Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #140: 13 Nov 2012, 20:15 »

Jeg har spillet FM i mange år. Jeg spiller Nordvest i 2. div. øst. I FM 2012 kunne man pludselig ikke spille reserver og ungdomshold.
I FM 2013 kan jeg slet ikke få det til at fungere. Hvordan gør jeg? Det ødelægger totalt spillt, at man ikke kan købe et ungdomstalent, og pleje ham igennem ungdomshold til reserver og videre til 1. hold. Håber der findes en løsning evt. i editoren


Man opfordres i spillet til selvom man er semiprof. at give spillere fuldtidskontrakter, men det kan man ikke?
Hvordan ser man trænernes dygtighed?
Kan man slet ikke lave trænningsskemaer mere?

Beklager - har intet med dataet at gøre. Håber, du får det løst andetsteds.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2012, 20:18 af Nørbæk » Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #141: 13 Nov 2012, 20:16 »

Jens Jakob Thomasen er i spillet 25 år.

Han spiller til daglig på OB's U17 hold, og scorer mål på samlebånd! Smiley

Tak - godt set. Vi havde tastet 1986 i stedet for 1996 i hans fødselsdato Smiley

Er rettet nu.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #142: 13 Nov 2012, 20:18 »

EDIT: Jacob Rasmussen fra Næsby burde også stå under u19, han har spillet to ud af to mulige landskamp på det nye u16 landshold begge som anføre og er udtaget til Portugal om en uge.

Han er desværre for ung til spillet.

Alle spillere skal være fyldt 16 pr. 1. juli 2012, så ingen 1997'ere er med. Kommer med i FM14.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #143: 13 Nov 2012, 20:21 »

Han er desværre for ung til spillet.

Alle spillere skal være fyldt 16 pr. 1. juli 2012, så ingen 1997'ere er med. Kommer med i FM14.

Men er der ikke 97´ere med, som så er sat til at være født i ´96 i stedet? Har nemlig mødt en, som er skiftet til Randers nu, som er 97´er irl, men er 96´er i FM.. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #144: 14 Nov 2012, 10:00 »

Men er der ikke 97´ere med, som så er sat til at være født i ´96 i stedet? Har nemlig mødt en, som er skiftet til Randers nu, som er 97´er irl, men er 96´er i FM.. Smiley

Det er ikke meningen. Giv os gerne navnet, så bliver han deaktiveret.

Vi tilføjer aldrig info, der bevidst er forkert.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #145: 14 Nov 2012, 11:19 »

Mads piet hein fra OB er 97ér.
Frederik Lauenborg fra Randers er 97ér.
& Silkeborgs u17 anføre Robert Skov er heller ikke med i spillet, han er 96ér.
Logged


johoje
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #146: 14 Nov 2012, 20:03 »

Hej Alle. Fair nok!

Here we go: Martin E startede på U17 som Assistent. Men er stoppet igen (Er i Valby BK pga skader og arbejde). Nu er der Frank Jensen som U17 Chef. Thestrup er i Hvidovre og Steen Ryborg er ligeledes stoppet. Istedet er Christian Antonsen og Rene Henriksen (Ikke ham fra AB, dog gammel Fremmer).

Køhler: Vores målmand, her er den tekniske alt for lavt. Han har flere gange afdriblet modstanderen og har som bekendt lavet et saksesparksmål. Årets spiller sidste år. Derudover er han sikkerheden selv i feltet. Måske endda den bedste i truppen. Mit forslag: førsteberøring, behersker feltet, teamwork og håndtering skal sættes op.

Svendsen: Vores Anfører, en meget stabil spiller, som tilmed er et godt forbillede for klubbens/truppens mange unge. Mit forslag er: tackling, placeringsevne, styrke og forudseenhed skal sættes op.

Hester: Stort divisionstalent i mine øjne. Der tilmed har haft sin barndom i klubben og spillet den op fra DS. Mit forslag er : udholdenhed, koncentration og teamwork skal sættes op.

Stokholm: Færøsk mester (B36), Hentet af Peer F med barndom på diverse talenthold i BIF. Han er 191 høj (Ikke 179CM). Fast mand i midten der sjældent sætter en fod forkert. Mit forslag er: tackling, balance, beslutninger og koncentration skal sættes op.

Lindbjerg: En af grundene til at AB's Oliver Hansen ikke kom på i Frem. Han er 185 og ikke 179. Ikke langt fra virkeligheden men mit Forslag er: styrke og tackling skal sættes en smule op.

Anderson: Årets spiller i KS, en rigtig fighter og et stort talent! Mit forslag er: udholdenhed(Meget), tackling, mod,  arbejdsstyrke og målrettethed skal sættes op.

Dybdahl: Ikke fordi at hans nuværende tal skyder helt forkert men hans tekniske færdigheder skal generelt forbedres.

Sundstrup: Endnu en, mere eller mindre fast mand, i Frems trup. Han bliver sjældent fravalgt, kun pga taktiske begrundelser (442 eller 451 med Simonsen, Anderson og sjældent Camili) Mit forslag er: Langskud, Afslutninger, Førsteberøring og Balance skal sættes op.

Touray: En spiller der har udviklets sig meget (Især fysisk) siden han kom til DK og fungere perfekt med de andre i truppen. Han er fra Cameroun og ikke DK. Styrke, Hurtighed, Placeringsevne skal sættes op.

Håber dette er brugbart og ikke alt for Fremfarvet!  Smiley

Jeg vil give Carl ret. Især omkring de bagerste 5 i Frem er det svært at genkende de reelle forhold med dem i spillet. Men Frem har også leveret over forventning i dette efterår, og så kan jeg godt forstå, at det er svært at ramme rigtigt. Jeg har lidt uddybninger, som jeg har forsøgt at holde lidt mere overordnet beskrivende og ikke så specifikke på konkrete evner.

Køhler er holdets bedste spiller (eller tæt på)
De fire foran ham har næsten uden undtagelse været:
Svendsen, Stokholm, Lindbjerg, Mathias Andersen. Det ikke den konstellation spillet lægger op til.

Klavs Svendsen har meget dårlige defensive egenskaber og er på ingen måde brugbar som kaptajn i spillet. Mathias Andersen har ligeledes meget ringe 'tackling' (3). At Gotovac er blandt de bedste er vist en overlevering fra tidligere databaser. Og han spiller som nævnt ikke længere fodbold.

Thomas Christensen har mig bekendt ikke spillet i Frem i efteråret (ret mig gerne). Mark Sundstrup bliver ofte brugt som central midtbane ved siden af Simonsen eller som den forreste midtbane med Simonsen og Andersson bag sig. Andersson er en lille terrier, der løber solen sort tre gange i løbet af en kamp.
Camili er ramt spot on.
Logged

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #147: 15 Nov 2012, 08:46 »

Mads piet hein fra OB er 97ér.
Frederik Lauenborg fra Randers er 97ér.
& Silkeborgs u17 anføre Robert Skov er heller ikke med i spillet, han er 96ér.

Tak - vi ser på dem.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #148: 17 Nov 2012, 22:03 »

Efter min mening, så skal Jesper Lange have nedsat hans stats. Et eller andet skal der i hvert fald gøres. Det kan i mit hoved ikke passe, at han gang på gang kan bombe basser ind på samlebånd. Et eksempel:
I mit nuværende spil har han spillet 18 kampe og har scoret 15 mål. Det er 0,83 mål pr. kamp
Statistisk set har han (IRL) siden 2007 (den første hele sæson han havde i Superligaen) scoret 0,2 mål pr. kamp. 25 mål i 120 kampe.

De 15 mål han har scoret på de første 18 kampe er en mindre, end han scorede på 90 kampe fra 2007-2010.

Det kan godt være det bare er mig, men i følge mig bør der ændres på det. Smiley
Logged

Naah.

Nørbæk
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: Input til det danske data i FM13
« Svar #149: 18 Nov 2012, 09:37 »

Efter min mening, så skal Jesper Lange have nedsat hans stats. Et eller andet skal der i hvert fald gøres. Det kan i mit hoved ikke passe, at han gang på gang kan bombe basser ind på samlebånd. Et eksempel:
I mit nuværende spil har han spillet 18 kampe og har scoret 15 mål. Det er 0,83 mål pr. kamp
Statistisk set har han (IRL) siden 2007 (den første hele sæson han havde i Superligaen) scoret 0,2 mål pr. kamp. 25 mål i 120 kampe.

De 15 mål han har scoret på de første 18 kampe er en mindre, end han scorede på 90 kampe fra 2007-2010.

Det kan godt være det bare er mig, men i følge mig bør der ændres på det. Smiley

Jeg er enig i, at især ham, Lasse Kryger og Jeppe Curth overperformer.

Desærre må det være en bug i spilenginen, da de alle 3 er vurderede, som de skal. Jesper Langes CA er fx 111, hvilket gør ham til en ganske gennemsnitlig spiller.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010