home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 226 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 38772 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Borussia Dortmund
« : 26 Okt 2012, 14:08 »

Jeg har besluttet mig for at starte op med Dortmund. Ved ikke om jeg vil spille videre på den i det fulde spil eller starte et nyt save med Dortmund.

Regner med at køre en skæv 4-2-3-1. Skal nok opdatere, når jeg har fået kreeret taktikken, købt ind, osv.

Andre med Dortmund? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #1: 26 Okt 2012, 15:10 »

Starter lige så snart det endelige spil udkommer Smiley Gider ikke sidde og spille et spil der lukker ned hver anden gang jeg spiller en kamp!
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #2: 26 Okt 2012, 19:18 »

Jeg er, som sædvaneligt, startet op med Dortmund, men synes godt nok at det er småt med succes!

Jeg spiller 4-2-3-1 med to defensive centralt, wingbacks og kanterne der begge er inderste angribere, men jeg lukker så vanvittigt mange mål ind! Har som minimum lukket 3 mål ind i alle kampe, inklusiv den første træningskamp mod mit reservehold. Bruger samme taktik som hentede mig mesterskabet flere gange i FM12.

- Andre der har samme problemstilling som mig?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #3: 26 Okt 2012, 19:21 »

Jeg er, som sædvaneligt, startet op med Dortmund, men synes godt nok at det er småt med succes!

Jeg spiller 4-2-3-1 med to defensive centralt, wingbacks og kanterne der begge er inderste angribere, men jeg lukker så vanvittigt mange mål ind! Har som minimum lukket 3 mål ind i alle kampe, inklusiv den første træningskamp mod mit reservehold. Bruger samme taktik som hentede mig mesterskabet flere gange i FM12.

- Andre der har samme problemstilling som mig?

Scorer de på mange indlæg fra baglinjen hvor de kommer bag dine wingbacks?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #4: 26 Okt 2012, 19:36 »

Scorer de på mange indlæg fra baglinjen hvor de kommer bag dine wingbacks?

Stort set ikke, men vanvittigt mange på hjørne. Og selvom at jeg spiller på ball-possesion, så har jeg næsten ikke bolden mod hold der er cirka lige så gode som Dortmund eller dem der er bedre.
Logged

Martin.Ottosen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #5: 27 Okt 2012, 13:17 »

Nogen der kan fortælle mig hvor mange penge man starter med? :-)
Logged

Dortmund  <3
Brøndby    <3 <3
Chelsea    <3 <3 <3

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #6: 27 Okt 2012, 13:18 »

Nogen der kan fortælle mig hvor mange penge man starter med? :-)

Omkring 25 mio. DKK.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #7: 27 Okt 2012, 13:43 »

Virker underligt. Ellers et talentfuldt og stærkt hold. Havde selv problemer med dem i 12'eren. overvejer at starte et save med dem også i 13 Smiley Der er en del salgs-objekter ligeledes. Synes godt nok at priserne bliver presset enormt i vejret når jeg byder på spillere!
Logged

LFC & OB!!!

Martin.Ottosen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #8: 28 Okt 2012, 10:44 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra de lidt mere erfarne freeks, om vilke roller de ville sætte spillerne ind i. jeg vil helt sikkert spille en 4-2-3-1 men jeg er i tvivl om hvilke roller der passer bedst til det materiale man har til rådighed.

kom med jeres bud :-D
Logged

Dortmund  <3
Brøndby    <3 <3
Chelsea    <3 <3 <3

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #9: 28 Okt 2012, 11:36 »

igen det kommer helt an på om du spiller offensivt og hvor meget dine spillere skal deltage i andre faser en deres eget.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Arny
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #10: 10 Nov 2012, 19:37 »

Jeg har rigtig stor succes med Dortmund. Jeg nærmer mig november måned og har kun tabt til Bayern på straffespark i supercuppen, ellers er jeg ubesejret Opstemt
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #11: 26 Nov 2012, 15:36 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra de lidt mere erfarne freeks, om vilke roller de ville sætte spillerne ind i. jeg vil helt sikkert spille en 4-2-3-1 men jeg er i tvivl om hvilke roller der passer bedst til det materiale man har til rådighed.

kom med jeres bud :-D

Det kommer helt an på så mange forskellige ting. Jeg kigger gerne på mine egne styrker, og specielt Götze har været vigtig for mig, så ham har jeg feks. givet en lidt mere fri rolle.
Jeg har altid været meget påpasselig med, at de skal have faste roller og kun lade så få spillere som muligt, være frit tænkende. Ved Dortmund synes jeg det er fedt, at hele den offensive midt kan så utroligt mange ting, så jeg vil sige du skal helt selv bestemme hvad det er du vil.

Men har du gjort dig tanker om det så tror jeg også du finder ud af hvilke roller de skal have.

Jeg har også fået en god start med BVB, og har scoret mange mål, mine udfordringer ligger ihvertfald i at holde den store defensive indstilling på plads.. Smiley
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #12: 29 Nov 2012, 21:09 »

Startede jeres spil også med at stort set alle de gode spillere var på ferie indtil den 23. juli?!?
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #13: 06 Dec 2012, 20:35 »

Hvordan skal man bruge Götze, har købt ham til Liverpool, og vil så lige høre hvilke positioner og roller i har haft succes med ham? Tænker at jeg vil bruge ham central offensiv, men hvilken rolle skal jeg give ham? Smiley
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #14: 06 Dec 2012, 20:44 »

Jeg bruger ham som wing i mit save med Dortmund. Han kan spille begge sider og søger tit ind i banen samtidig med han holder kanten, dvs han er svær at dække op. Hvis du har en anden kant der kan spille begge sider kan du sætte dem til at skifte side under kampen, det giver tit en god effekt... Jeg har ikke prøvet ham som OM endnu, så ved ikke om han vil fungere så godt der...
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010