home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aargh-tråden FM13
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM13  (Læst 121471 gange)
MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #525: 27 Aug 2013, 13:21 »

Det her p*sser mig virkelig af!



Det sker HVER gang jeg en spiller har accepteret at blive lånt ud til mig. Der hvor man normalt skal klikke på "accepter" eller "afvis", står der bare "Handelen kunne ikke bekræftes".
Kom til at tænke på, hvem har du til at forhandle kontrakter. Er det dig eller sportschefen? 
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #526: 27 Aug 2013, 13:53 »

Det er mig selv.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #527: 27 Aug 2013, 22:00 »

Jeg er tre kampe inde i sæson elleve med Sheffield United og vi har fået en elendig start på sæson. Ikke desto mindre har jeg valgt at trække mig som engelsk landstræner efter et vundet VM, da spillermaterialet ikke længere er til den type fodbold som jeg gerne vil spille. Min opsigelse betyder at Guardiola forlader Manchester United for at blive ny landstræner for England, mens jeg så bliver tilbudt jobbet i Manchester.

Jeg havde flere overvejelser i "sommers",da jeg rundede de ti år i Sheffield, at jeg ville forsøge at komme til Manchester, men muligheden udeblev og jeg valgte i stedet at tænke langsigtet i Sheffield. Det vil sige at jeg har købt godt ind til fremtiden af nogen af savets største talenter, forlænget kontrakter med alt og alle - specialt profilerne er kommet på langtidskontrakter og min egen stab er alle blevet forlænget til 2027.

Jeg har derfor takket nej til Manchester United med grædende hjerte, men med oprejst pande fordi jeg står med et yderst spændende projekt i Sheffield. Kan dog alligevel ikke slippe følelsen af "ØV" og ARGGGHHH!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #528: 27 Aug 2013, 23:08 »

Jeg er tre kampe inde i sæson elleve med Sheffield United og.....

Den følelse kender jeg virkelig godt! Har stået i mange situationer i FM igennem tiderne, hvor man virkelig er splittet omkring hvad man skal gøre. Det tror jeg alle har prøvet.

I "gamle dage" valgte jeg dog at lave to individuelle saves. For at bruge dit eksempel, så ville jeg gemme dit nuværende save for sig selv, og så lave et andet save, hvor jeg takkede ja til Man U. Så har man stadig muligheden for Man U liggende, hvis man skulle få lyst til at prøve det af i din situation Smiley Mange gange har jeg i hvert fald hurtigt fortrudt, hvad jeg gjorde, og fortrød at jeg ikke lavede et "dobbelt-save" eller hvad man skal kalde det..
Logged

Long Live Spurs!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #529: 27 Aug 2013, 23:12 »

Den følelse kender jeg virkelig godt! Har stået i mange situationer i FM igennem tiderne, hvor man virkelig er splittet omkring hvad man skal gøre. Det tror jeg alle har prøvet.

I "gamle dage" valgte jeg dog at lave to individuelle saves. For at bruge dit eksempel, så ville jeg gemme dit nuværende save for sig selv, og så lave et andet save, hvor jeg takkede ja til Man U. Så har man stadig muligheden for Man U liggende, hvis man skulle få lyst til at prøve det af i din situation Smiley Mange gange har jeg i hvert fald hurtigt fortrudt, hvad jeg gjorde, og fortrød at jeg ikke lavede et "dobbelt-save" eller hvad man skal kalde det..

Fedt at høre.. Wink Det plejer jeg også at gøre Thumbs Up Men denne gang valgte jeg at "bare" at fortsætte med Sheffield, da de spillere + personale, som jeg gerne ville have med netop havde forlænget deres kontrakter med 5 år og ville blive ganske peberet.. Men nu må det være planen at slå Manchester-klubberne af den engelske trone og selv indtage den.. Så kan jeg jo altid skifte videre til det rigtige United-hold Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #530: 27 Aug 2013, 23:22 »

At overtage den engelske trone er da bestemt heller ikke et kedeligt mål, at have at gå efter! At skifte til Man U ville da også være at "snyde" lidt, ikke? Wink Tag den hårde vej, og så glæder jeg mig til at se, om det lykkes
Logged

Long Live Spurs!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #531: 27 Aug 2013, 23:30 »

At overtage den engelske trone er da bestemt heller ikke et kedeligt mål, at have at gå efter! At skifte til Man U ville da også være at "snyde" lidt, ikke? Wink Tag den hårde vej, og så glæder jeg mig til at se, om det lykkes

Jo helt bestemt.. Holdet er i en rivende udvikling.. Siden oprykningen til Premier League er vi bare blevet bedre og bedre. tror vi er i top 15 i Europa og den 4-5 største klub i England ud fra koeficient og værdi. Så jo det ville det da.. Jeg har holdet på sigt til at blive det ondeste hold ever så det skal da nåes. Det er nu et meget sjovt save Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #532: 28 Aug 2013, 14:12 »

Manuel Neuer.... Skyd dig selv !!! en enorm øv følelse over for sidste års vinder af CHL i denne gemt Sur

* Unavngivet.PNG (217,74 KB - hentet 110 gange.)
Logged


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #533: 28 Aug 2013, 14:36 »

Manuel Neuer.... Skyd dig selv !!! en enorm øv følelse over for sidste års vinder af CHL i denne gemt Sur
Man kan jo sige at du kun havde 5 skud på mål. Det er da mere imponerende at du holdte dem helt væk
Logged

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #534: 28 Aug 2013, 16:48 »

Hold KÆFT en træls måde at tabe CL-finalen på! Dominerer hele kampen, og hvis ikke det var for deres verdensklasse-keeper, som hev 3-4 vanvittige redninger ud af ærmet, så havde jeg vel vundet suverænt. ARGH!!!

Logged

Long Live Spurs!

Naustratze
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #535: 28 Aug 2013, 16:50 »

Hold da op, det kan man kalde ineffektivitet.
Logged

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #536: 28 Aug 2013, 16:54 »

Hold da op, det kan man kalde ineffektivitet.

Ja, og det er meget ukarakteristisk for mit hold, som har scoret over 200 mål samlet de sidste to PL-sæsoner.

Meget træls tidspunkt endelig ikke at kunne få bolden i nettet på  Sur
Logged

Long Live Spurs!

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #537: 28 Aug 2013, 19:44 »

Præcis!! Har altid det samme problem med weidenfeller!!
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #538: 28 Aug 2013, 20:27 »

ufattelig logisk spil har en spiller der vil væk til liverpool for at jagte trofæer og vil ha jeg lover ham et mesterskab, sidste sæson vandt jeg sammen med ham mesterskabet cl og pokalen og lige pt det bedste hold i england!!
Logged

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #539: 29 Aug 2013, 11:54 »

Lorte liv! Nummer 1 med Blackburn i Championsship fra kamp 7 til 42, men med 1 f***king sejr i de sidste 8 kampe måtte jeg nøjes med en 3 plads og nederlag i play-off kampene til Watford!! (Ny hadeklub)  ticked off
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010