home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aargh-tråden FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM13  (Læst 115025 gange)
Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #540: 29 Aug 2013, 12:16 »

Lorte liv! Nummer 1 med Blackburn i Championsship fra kamp 7 til 42, men med 1 f***king sejr i de sidste 8 kampe måtte jeg nøjes med en 3 plads og nederlag i play-off kampene til Watford!! (Ny hadeklub)  ticked off

Damn, det er bittert Skuffet Har selv prøvet lignende med Leeds engang. Der var jeg tæt på at rive håret ud af kraniet på mig selv, hvis altså jeg havde noget!

Op på hesten igen!
Logged

Long Live Spurs!

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #541: 29 Aug 2013, 14:20 »

Damn, det er bittert Skuffet Har selv prøvet lignende med Leeds engang. Der var jeg tæt på at rive håret ud af kraniet på mig selv, hvis altså jeg havde noget!

Op på hesten igen!

Ja og det bliver bare mere og mere frustrerende når man ser efterfølgerne komme tættere på.

En ny sæson er igang, denne gang forhåbentligt med mere held!  Smiley
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #542: 30 Aug 2013, 07:42 »

Sidste venskabs kamp inden Championship starter, jeg er Portsmouth, og jeg spiller imod min venskabs klub Aston Villa, som skader 2 af mine vigtigste spillere........... .
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #543: 31 Aug 2013, 21:20 »

Hvor er jeg dog træt af det her..........

Dette er sæson 2021/2022 som lige er blevet afsluttet.
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #544: 31 Aug 2013, 21:40 »

At blive 3'er i gruppespillet i CL med 12 point er for sindsygt..
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #545: 05 Sep 2013, 18:01 »

Lavede en klub hvor jeg skulle købe hele holdet (lidt ala Red Bull København) og manglede af færdig gøre indkøb af tre spiller og så kommer den her!  Sur
Perfekt timet -.-
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #546: 05 Sep 2013, 21:28 »

Hvor er jeg dog træt af det her..........

Dette er sæson 2021/2022 som lige er blevet afsluttet.
Det jo noget lignende det her!  Wink
http://www.youtube.com/v/8DVRJu161sU
Logged

FMFreaks inside you.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #547: 12 Sep 2013, 17:33 »

I går blev jeg engelske mestre med Sheffield United.. I dag kan spillet ikke hentes!

Jeg har dog altid tre backups, men jeg mister de sidste to kampe, hvor jeg vandt 2-1 på Old Trafford og 5-0 hjemme over Everton! FUCK FUCK FUCK det bliver svært at genskabe!

LORT ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #548: 13 Sep 2013, 01:02 »

I går blev jeg engelske mestre med Sheffield United.. I dag kan spillet ikke hentes!

Jeg har dog altid tre backups, men jeg mister de sidste to kampe, hvor jeg vandt 2-1 på Old Trafford og 5-0 hjemme over Everton! FUCK FUCK FUCK det bliver svært at genskabe!

LORT ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Det godt nok træls... Håber du kan få genskabt det... Minder mig om jeg li burde lave en backup af mit save, er et par sæsoner længere fremme end dit save. Og med det held jeg har haft med alle andre computere for tiden så det nok bedst med en ekstra backup..
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #549: 13 Sep 2013, 01:19 »

Det godt nok træls... Håber du kan få genskabt det... Minder mig om jeg li burde lave en backup af mit save, er et par sæsoner længere fremme end dit save. Og med det held jeg har haft med alle andre computere for tiden så det nok bedst med en ekstra backup..

Det er sygt træls.. Jeg vandt dog utroligt 2-1 igen - ufortjent og pisse heldigt kontra i går, hvor vi spillede som mestre.. Det blev dog kun til 4-0 over Everton i stedet for 5-0, men hvad fanden.. Opstemt

Jeg vil anbefale at slå autosave til.. det har reddet min røv et par gange.. jeg bruger gerne de par sekunder det koster at save for at fortsat kunne spille videre Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #550: 13 Sep 2013, 01:43 »

Det er sygt træls.. Jeg vandt dog utroligt 2-1 igen - ufortjent og pisse heldigt kontra i går, hvor vi spillede som mestre.. Det blev dog kun til 4-0 over Everton i stedet for 5-0, men hvad fanden.. Opstemt

Jeg vil anbefale at slå autosave til.. det har reddet min røv et par gange.. jeg bruger gerne de par sekunder det koster at save for at fortsat kunne spille videre Opstemt

F*ck det, du fik sejrene hjem igen det jo superb Wink

Lyder som en smart ide, når dog sjældent at spille mere end en måneds kampe per gang jeg har gang i det save, så er jo næsten som om at jeg autosaver. Har lidt småtravlt med andre forberedelser irl, så gamer kun lidt Opstemt
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #551: 13 Sep 2013, 02:04 »

Surt Jimmy....

Jeg har også lige prøvet det med mit City-spil - uden at have backup vel at mærke..

Heldigvis ser det dog ud til, at jeg kan få mit LFC-spil tilbage fra min gamle computer. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #552: 19 Sep 2013, 14:21 »

F***ing computer, dagen før jeg smutter afsted til Munchen vælger den at blive ramt af en hardware fejl jeg ikke kan gøre noget ved, og aner ikke hvor meget af mit save jeg mister, for min backup på min ekstern er vidst fra før chl som jeg vandt :S

Ikke nok med at miste en chl sejr og nogle glimrende transfers så er jeg nu også uden en funktionel computer alt imens jeg er i Munchen det næste halve år... grr...

Dog har jeg fået fremskaffet noget net som i kan se Wink
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #553: 10 Okt 2013, 00:04 »

Har et multiplayer save med en kammerat i den franske liga. Jeg er Auxerre, han kontrollerer Monaco. Fire kampe tilbage da vi loader op i dag, jeg er nummer et med 7 point ned til ham og PSG. Min ST og min AML (som er backup ST) er begge ude med skader, så jeg bruger en 16-årig som ST og en udmærket backup på AML (han kan i øvrig også agere ST).

Nu da scenen er sat for mit helvede, starter jeg med at møde St. Etienne. Taber 0-1. Til at leve med.
Lyon i næste kamp, mangler virkelig point her, så jeg kan være nogenlunde sikker. Bagud efter 3 minutter. Rødt kort til AML'en for at dive, mens han havde et gult i forvejen - det sker 15 minutter inde i kampen. Fint nok. Spiller 30 minutter, har stadig 60% boldbesiddelse, 10-2 skud på mål, den 16-årige ST udligner, men så får han et rødt kort. Ikke sikker på hvorfor. Ind med den "rigtige" AML(ST), som var på bænken med 75% condition. 9 mod 11 resulterer selvfølgelig i, at Lyon scorer med 2 minutter igen, så jeg taber.

Min normale ST er tilbage (med lav condition) til den næstsidste kamp mod Valenciennes. Super. Ham og min rigtige AML bør være garant for mål, men nej. Gennem hele kampen er der ET highlight, som falder efter 4 minutter, og den ender 0-0. Kørte med overload + take more risks i 30 minutter, og attacking resten af kampen.

Kammeraten har selvfølgelig overhalet mig, og da vi begge vinder den sidste kamp, har jeg tabt mesterskabet på den angrebssituation. Kan slet ikke formulere min irritation, da jeg kommer til at skulle høre på, hvordan hans elendige købehold har slået mig konstant.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #554: 10 Okt 2013, 08:16 »

Lyder surt, men det er sådan noget der kan ske.
Så derfor er det vigtigt ihf. at have 3 angribere der kan noget Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010