|
NHL19
|
|
Pisse irriterende når ens spiller bliver sur. Fordi han ikke får spilletid. Det er da klart han er ikke gammel nok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Hvis han selv mener at han er god nok, vil han jo kræve spilletid. Det kommer også an på hvilken rolle han har ifm hans kontrakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NHL19
|
|
Jojo men han kan jo ikke spille
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
startrix96
|
|
kan man ikke få arbejdstilladelse til en 14 årig fra Brasilien !? o.O
|
|
|
|
|
|
Real Madrid konge !!! FCK gude !!!
brøndy LORT !!!!
|
|
|
|
|
Risom
|
|
kan man ikke få arbejdstilladelse til en 14 årig fra Brasilien !? o.O
Mener brasilianere skal være 18 før de overhovedet kan skifte til udlandet. (Eller i hvert fald Europa)
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Mener brasilianere skal være 18 før de overhovedet kan skifte til udlandet. (Eller i hvert fald Europa)
Korrekt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
startrix96
|
|
møøøøøøøøøg, kunne ellers være dejligt allerede at have ham
|
|
|
|
|
|
brøndy LORT !!!!
|
|
|
|
|
Risom
|
|
møøøøøøøøøg, kunne ellers være dejligt allerede at have ham Det har jeg sgu også tit bandet og svovlet over. 
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
startrix96
|
|
Det har jeg sgu også tit bandet og svovlet over.  ja fordi han bliver jo ligesom ikke billigere efter 4 år 
|
|
|
|
|
|
brøndy LORT !!!!
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
FM kan være modbydeligt...   Av den må gøre ondt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Av den må gøre ondt.
Gjorde den også. Gik direkte i seng. Så tæt på mit første mesterskab i FM 13.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Gjorde den også. Gik direkte i seng. Så tæt på mit første mesterskab i FM 13.
Nedern, jeg vandt mesterskabet i første sæson med Dortmund, så kan være du skal revudere din taktik. Kan jo se du har et ret godt hold. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Nedern, jeg vandt mesterskabet i første sæson med Dortmund, så kan være du skal revudere din taktik. Kan jo se du har et ret godt hold.  Bruger Westers Gung-Ho taktik, men har til den nye sæson valgt at prøve kræfter med hans 4-2-3-1. Selvom Gung-Ho virkede ganske glimrende kan det godt være, at der skal et nyt pust til, ja. I udebanekampe hvor jeg frygtede at tabe point anvendte jeg Jupp Heynckes Bayern for at sikre mig en god defensiv, men alligevel synes jeg, at jeg har lukket alt for mange mål ind ihvertfald i denne sæson. Glæder mig til et friskt pust og nye signings til den nye sæson! Nu skal det være!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
F*cking irriterende at tabe sådan en kamp her. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|