home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 40134 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #105: 12 Jun 2013, 08:51 »

Så har jeg spillet de første 10 kampe i den nye sæson.

Jeg ligger placeret som nummer 1 sammen med Chelsea. Min målscorer er dog 13+, mens deres er 12+. Jeg har vundet 8 kampe, mens 2 er tabte mod Newcastle og Man City. Det var ærgerligt, men jeg har fået et godt momentum i spillet og jeg spiller utrolig sikkert.

Carling Cuppen røg jeg ud i på straffespark til Everton. En sur kamp, da jeg havde chancerne til at afgøre det, men bolden gad ikke i kassen!

I CHL har jeg vundet alle kampe indtil videre, og jeg ligger på en sikker førsteplads i min gruppe med Juventus, CSKA Moskva og FCK.

Eriksen har været sæsonens helt store oplevelse. Hold kæft, hvor er han god. Han har sendt Isco på bænken, og det synes jeg virkelig er godt gået. Han scorer næsten hver eneste kamp og skaber en masse chancer. Falcao sprudlede i starten, men har en lille downperiode, hvor Giroud og Walcott dog har scoret i.

Jeg regner med at gå efter Premier League og Champions League - og jeg kommer med en update når jeg er kommet til 1. februar.

Jan Toral har udviklet sig meget på det seneste, og han er ved at bide sig fast i førsteholdstruppen. Dog er Ramsey og Wanyama helt ustyrlige, så det bliver svært for ham at få spilletid på trods af Artetas langvarige skade.

Er der i øvrigt nogle som kan anbefale en højreback? Jeg tror ikke jeg forlænger med Sagna, da hans lønkrav simpelthen er alt for høje.
Når du har satset på Jon Toral kunne du jo passende hive Hector Bellerin op i førsteholdstruppen ligeså. Hvis du har tænkt dig at hente et nyt ansigt ind udefra så prøv at kigge på Łukasz Piszczek, Dani Carvajal, Gino Peruzzi eller Sébastien Corchia.
Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #106: 12 Jun 2013, 17:04 »

Når du har satset på Jon Toral kunne du jo passende hive Hector Bellerin op i førsteholdstruppen ligeså. Hvis du har tænkt dig at hente et nyt ansigt ind udefra så prøv at kigge på Łukasz Piszczek, Dani Carvajal, Gino Peruzzi eller Sébastien Corchia.

Må ærligt indrømme, at jeg ikke ser det store lys i Bellerin.

Men jeg har tænkt lidt på Carvajal kunne pynte i truppen, men nu må vi se hvad der sker og om Sagna måske vælger at sænke sit lønkrav.

Jeg har lige spillet en fantastisk kamp mod Juventus i gruppespillet, hvor jeg vinder 4-0 på hjemmebane. Juventus har ét enkelt forsøg på et halvhjertet langskud der fløj 20 meter forbi mål, ellers har de ingen skud. Jeg har 26 og boldbesiddelsen siger 59-41.

Hold op, hvor gik alt bare op i en højere enhed der på trods af jeg spillede med reserver og holdet allerede var videre inden.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #107: 12 Jun 2013, 22:56 »

Jeg vil bare lige sige, at mit nye stjerneskud Danny Warner fra mit ungdomshold virkelig brager igennem. Jeg gav ham chancen fra start i FA Cup mod Notts County, hvor han kvitterrede med et hattrick. Jeg tænkte, at han fortjente en chance mere, så jeg gav ham en Premier League-kamp mod Fulham på udebane.

Jeg kunne ikke få hul på bylden indtil det 72. minut, hvor Warner sparker den i kassen. Det var dog ikke nok for ham, og han scorede også i det 81. og det 91. minut - så hattrick to gange i streg. Det er rimelig heftigt af en 16-årig! Den yngste spiller til at score i PL - og samtidig er han nu også den yngste til at lave et hattrick i PL.

Han er også blevet den yngste målscorer nogensinde i Champions League, da han scorede i min 1-5 sejr ude mod CSKA Moskva.


Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #108: 13 Jun 2013, 20:19 »

Så er der færdiggjort endnu en sæson! Hold op, det er dejligt at have ferie og bare kunne game! Haha..










Her er sæsonen i billeder. I er velkomne til at stille spørgsmål eller noget omkring sæsonen eller screenshots!

POKALSKABET i ARSENAL INDTIL VIDERE, 2 sæsoner:
1 x Charity Shield
2 x Premier League
2 x FA Cup
1 x Champions League
1 x Capital One CUp
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #109: 13 Jun 2013, 20:20 »

Taktik / Hold Indstillinger Smiley!?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Arsenal FC
« Svar #110: 13 Jun 2013, 20:22 »

Lækker sæson, Cesc. Kunne godt tænke mig at se billeder af et par af dine bedste spillere hvis det er muligt Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #111: 13 Jun 2013, 20:33 »

Cesc, du kører jo der ud af! utrolig lækker sæson, og de statestik mod Tottenham ser jo ud til og forsætte er spændt på om den fortsætter lige så længe som min gør mod Gunners i mit Tottenham save Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #112: 13 Jun 2013, 22:43 »

Taktik / Hold Indstillinger Smiley!?

First of all, så ændrer jeg konstant i min taktik. Jeg spiller mere på modstandernes svagheder, end mine egne styrker. Jeg føler FM13 er meget tricky, og derfor skal man hele tiden ændre lidt og derved opnår man bedste resultater. I første sæson gik jeg mere i dybden end jeg gjorde i anden, men i mine vigtige kampe går jeg i dybden og analysere på min modstander.

Min hårdeste kamp var da jeg vendte et 2-3 nederlag på hjemmebane til en samlet sejr på 3-5 da jeg smadrede Real Madrid 0-3 på Bernabeu. Jeg brugte måske 10-15 minutter på at kigge på Real Madrids trup, hvad spillernes styrker og svagheder var, og fik hurtigt dæmmet op for dem. Ingen af deres spillere fik et ben til jorden - dog kom det som en overraskelse at Xabi Alonso var med, og han var klart den bedste Real-spiller i den kamp.

I takt med mit hold er blevet bedre, er jeg begyndt at ændre mindre og mindre. Jeg kan vinde mod mange af de små modstandere uden at ændre noget, og der bruger jeg stort set altid denne taktik:

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #113: 13 Jun 2013, 22:54 »

Lækker sæson, Cesc. Kunne godt tænke mig at se billeder af et par af dine bedste spillere hvis det er muligt Smiley

Hmmm.. Der er mange at vælge imellem, men jeg vælger tre af dem som jeg mener er de vigtigste for mig:

Thomas Vermaelen;
En klassespiller og uden tvivl min sikreste mand på holdkortet. Han spiller stort set godt hver eneste kamp, og laver oveni hatten en masse vigtige mål!

http://i1185.photobucket.com/albums/z341/FmFreaksCesc/ThomasVermaelen_OversigtEgenskaber.png

Victor Wanyama;
Han er virkelig et monster på den midtbane - og måske er han ikke blandt mine bedste spillere, men han præsterer så sygt hver eneste gang. Han vinder utrolig mange bolde pga. hans fysik, og oveni hatten laver han ofte den 3. sidste aflevering. Jeg elsker ham! Og ser ham som en Patrick Vieira-type, der er en af grund stenene i min succes.

http://i1185.photobucket.com/albums/z341/FmFreaksCesc/VictorWanyama_OversigtEgenskaber.png

Christian Eriksen;
Kongesønnen. Hold kæft, hvor den lille dribler er klasse for mig. Han kom ind og overtog roret med det samme og har været den sikreste spiller i min tre-mands offensiv. Han er virkelig super, tiltrækker en masse opmærksomhed og får en masse godt ud af det i stort set alle situationer. Ham vil jeg holde på for evigt!

http://i1185.photobucket.com/albums/z341/FmFreaksCesc/ChristianEriksen_OversigtEgenskaber.png

Cesc, du kører jo der ud af! utrolig lækker sæson, og de statestik mod Tottenham ser jo ud til og forsætte er spændt på om den fortsætter lige så længe som min gør mod Gunners i mit Tottenham save Smiley

Mon ikke, den gør det ;-)
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #114: 14 Jun 2013, 01:06 »

Imponerende sæson må man sige, Cesc! Her hos mig er det en helt anden historie. Længe omme i tråden her har du skrevet forskellige taktiske instruktioner m.v. ned og jeg har i de første 5 kampe i med mit Arsenal hold i første sæson prøvet at køre med nøjagtig samme holdinstruktioner som du har givet udtryk for i forhengående indlæg. Jeg kan ganske enkelt ikke få det til at fungere på samme måde som dig. 3 nederlag og 2 uafgjorte i hhv. Premier League og gruppespillet i Champions League er, hvad det er blevet til fra min side af. Godt nok har modstanderne heddet Chelsea og Manchester City, men det er ikke det der bekymrer mig.

De kampe jeg har spillet i Premier League har været det rene humbug. Mine spillere har svært ved at kontrollere spillet og holde boldbesiddelsen. Hvert eneste opspil jeg sidder og ser fra mit hold af ender enten med en tåbelig diagonalbold eller fumleri på midten af banen og straks kan en kontra opstå for modstanderholdet. Jeg kører som sagt med samme holdinstruktioner som dig og har hentet Adam Maher og Victor Wanyama som forstærkninger til truppen. Det er bare som om at deres stats ikke rigtig afspejles på deres præstationer for holdet og det er slet ikke kommet mig til gode kan du/i nok høre. Mine modstandere skaber flere chancer end mig og har langt større boldbesiddelse end jeg har, og det er frustrerende!

Med andre ord leder jeg efter redningen. Redningen der kan få mig væk fra nedrykningskampen og op og ligge der hvor det er sjovest at være. Det er ikke første gang at jeg har problemer i FM - specielt ikke i de to seneste versioner 12 og 13. Derfor søger jeg hvordan man knækker koden. Synes virkelig spillene er blevet svære.

I får lige diverse SS her så i kan hjælpe mig. Som i nok kan se er der ændret lidt i holdinstruktioner samt startopstilling, men heller ikke disse instruktioner har hjulpet.

Holdinstruktioner: http://i40.tinypic.com/k20g1s.png
Taktik: http://i42.tinypic.com/8vz251.png
Ligaen: http://i41.tinypic.com/2itk0ag.png
Transfers: http://i41.tinypic.com/2ltpu02.png
Kampprogram: http://i42.tinypic.com/14183e8.png
City-kampen: http://i43.tinypic.com/29pxoc0.png
Chelsea-kampen: http://i40.tinypic.com/102uhys.png
West Brom-kampen: http://i42.tinypic.com/2qv3yns.png
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #115: 14 Jun 2013, 01:19 »

At jeg taber sådan en kamp her frustrerer mig endnu mere!

Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #116: 14 Jun 2013, 13:11 »

Har startet et save op med Arsenal Wink

Min første signing har været Wanyama (med inspiration fra Cesc)! Manglede en solid boldvindende midtbane spiller, og den kategori falder han ind under..

Derudover er jeg igang med at skille mig af med nogle forskellige spillere for at tilpasse dem min taktik Wink

Edit: nogen forslag til gode indkøb?
« Seneste Redigering: 14 Jun 2013, 13:17 af Maze » Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #117: 14 Jun 2013, 13:31 »

Jeg kan simpelthen ikke få nogle sejre?

Det går ærlig talt af lort til?
Nogle der kan hjælpe mig ??
Gerne en taktik der er en vinder.

Sig til hvis i skal se noget .
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #118: 14 Jun 2013, 14:17 »

Har startet et save op med Arsenal Wink

Min første signing har været Wanyama (med inspiration fra Cesc)! Manglede en solid boldvindende midtbane spiller, og den kategori falder han ind under..

Derudover er jeg igang med at skille mig af med nogle forskellige spillere for at tilpasse dem min taktik Wink

Edit: nogen forslag til gode indkøb?
Hvilken opstilling har du tænkt dig at køre? og hvilke spillere vil være i din start 11'er?
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #119: 16 Jun 2013, 08:25 »

Hvilken opstilling har du tænkt dig at køre? og hvilke spillere vil være i din start 11'er?


Det er endt ud med en 4-2-3-1 med 3 OMC'er, ligesom Cesc, men indstillinger for holdet vil være anderledes og nogle andre spilleroller.. Vil gå efter st spille meget boldbesiddende fodbold..

Har aldrig før spillet med den opstilling, så de bliver lidt spændende..

Har udover wanyama, hentet Eriksen. To spillere som jeg heller ikke har prøvet før i fm Wink

Start 11 vil ligne det her:

Sczceny
Sagna - vermaelen - kolciesny - gibbs
             Arteta - wanyama
    Wilshere - Eriksen - cazorla
              Podolski/giroud

Giroud har faktisk overrasket mig, så tror han får en chance for at bevise sit værd Wink
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010