home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 40671 gange)
RasmusDosSantos
Ynglingespiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #120: 16 Jun 2013, 15:41 »

Hey guys Smiley
Jeg har monster svært ved at holde føringen når jeg først er kommet foran. Det ender tit med at jeg spiller uafgjort eller kun vinder knebent, efter at jeg først har været et mål eller to foran.
Har i nogle gode råd til hvordan jeg lukker bedre af?

Taktik:

« Seneste Redigering: 16 Jun 2013, 15:43 af RasmusDosSantos » Logged

Svartovich
Gæst

« Svar #121: 16 Jun 2013, 15:56 »

Hey guys Smiley
Jeg har monster svært ved at holde føringen når jeg først er kommet foran. Det ender tit med at jeg spiller uafgjort eller kun vinder knebent, efter at jeg først har været et mål eller to foran.

Taktik:

http://gyazo.com/6ea0f09ce3f8f751443e2ab5bdcc0a06

http://gyazo.com/01ddedb342b64346263fca66b38247aa
Det første jeg lagde mærke til var at du er ekstremt sårbar på kanten. For det første har du to offensive wingbacks, hvilket i sig selv er virkelig offensivt, men du har heller ej nogen kanter der kan hjælpe når de går med frem. Uanset hvad du gør synes jeg det ville være klogere at spille dine backs mere defensivt, især når du som du selv siger er foran. Smiley

RasmusDosSantos
Ynglingespiller

« Svar #122: 16 Jun 2013, 15:58 »

Det er rigtigt. Men skal jeg så prøve WB Support eller WB Forsvar? Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #123: 16 Jun 2013, 16:03 »

Det er rigtigt. Men skal jeg så prøve WB Support eller WB Forsvar? Smiley
Jeg ville nok have sat dem som WB support mod svagere hold, og jeg havde personlig sat dem helt ned på normale backs når du er foran eller mod fra start mod hold som United o.lign. Smiley

RasmusDosSantos
Ynglingespiller

« Svar #124: 16 Jun 2013, 16:10 »

Så Fullback support mod svære modstandere, og WB support mod svagere? Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #125: 16 Jun 2013, 16:12 »

Så Fullback support mod svære modstandere, og WB support mod svagere? Smiley
Ja f.eks. Når du sætter dem ned som fullback kan du nok også slippe afsted med at gøre den ene af dem offensiv, da dine backs jo i din taktik er en meget vigtig del af det offensive spil, pågrund af din smalle formation. Smiley

RasmusDosSantos
Ynglingespiller

« Svar #126: 16 Jun 2013, 16:17 »

Jeps! tak for hjælpen Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #127: 16 Jun 2013, 16:18 »

Jeps! tak for hjælpen Smiley
Det var så lidt. Smiley

AFC
Manager

« Svar #128: 16 Jun 2013, 20:11 »

Hey guys Smiley

Taktik:

Meget godt du lige bragte dette på banen. Har selv ekstremt svært ved at holde føringen når jeg først er kommet foran. Om modstanderen så hedder Fulham eller Tottenham så har jeg endt uafgjort eller tabt. Det værste var, da jeg smed en 3-0 føring, hvor målene blev scoret inden for 10-15 minutter, og kort efter fortalte jeg hver enkelt spiller i startelleveren, at jeg tror på dem og at jeg er meget begejstret for deres præstation. Umiddelbart efter valgte mine spillere så at holde op med at spille fodbold og Tottenham kunne nemt inden for 10-15 minutter udligne til 3-3 som blev slutresultatet. Jeg ved ikke om mine spillere blev ramt af alt for meget selvtilfredshed, men det er bare frustrerende.

Jeg må prøve det ovennævnte med mine backs, hvis jeg kommer foran næste gang mod min modstander.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #129: 16 Jun 2013, 20:39 »

@RasmusDosSantos
Jeg ville også forestrække at du lagde Wanyama ind i midten stadig med samme indstilling som han har nu, men når han ligger i venstreside, så er der meget langt over hvis han skal bryde opspillet i modstanderens venstreside. (Din egen højreside)

Svartovich
Gæst

« Svar #130: 16 Jun 2013, 20:48 »

@RasmusDosSantos
Jeg ville også forestrække at du lagde Wanyama ind i midten stadig med samme indstilling som han har nu, men når han ligger i venstreside, så er der meget langt over hvis han skal bryde opspillet i modstanderens venstreside. (Din egen højreside)
Tænkte præcis det samme, har altid den defensive midtbanespiller i midten. Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #131: 16 Jun 2013, 20:59 »

Tænkte præcis det samme, har altid den defensive midtbanespiller i midten. Smiley
Præcis, har ingen ide om det i praksis ændre noget som helst, men better safe than sorry. Smiley

RasmusDosSantos
Ynglingespiller

« Svar #132: 16 Jun 2013, 21:50 »

Tak for det Opstemt Kan allerede mærke at stimen er vendt, med hensyn til point nu Wink

Svartovich
Gæst

« Svar #133: 16 Jun 2013, 22:04 »

Tak for det Opstemt Kan allerede mærke at stimen er vendt, med hensyn til point nu Wink
Lyder godt! Smiley

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #134: 19 Jun 2013, 10:10 »

Mit Arsenal save, er startet udmærket!

De første 16 kampe er det blevet til 12 sejre, 2 uafgjort og 2 tabte!

Mit problem er bare jeg synes ikke jeg score nok mål, og til tider bliver spillet for smalt.

Det kan skyldes at spillerne ikke helt har vendet sig til taktikken, de er først ved at mestre den nu her. men er ikke helt sikker!

har i nogle forslag til ændringer:

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010