home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  4 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 37876 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #165: 01 Jul 2013, 14:08 »

Jeg har netop givet Neal Maupay debut mod Hull i Capital One - hvor han ligger op til et mål og scorer et selv. Jeg skal møde United blot 2 dage efter i PL, hvor jeg vælger at satse på ham igen. Efter 18 minutter skaffer han et frispark på kanten af feltet, som Eriksen scorer på - og tre minutter efter dribler han Evans og sparker bolden under De Gea til 2-0.

Han har dermed lavet 2 mål i to kampe.

Derudover har jeg spillet fire kampe i ligaen og ligger med 12 point på førstepladsen.
Han er syg i hovedet han er altid mit første indkøb, han kan købes for. 12 mil i starten og er altid fastmand for mig:) undtagen self hvis jeg er United, Barca eller Real:)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #166: 01 Jul 2013, 18:25 »

Lige nu føler jeg mig som verdens bedste til FM.... Lad mig vise jer hvorfor:

Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #167: 01 Jul 2013, 18:47 »

Lækkert comeback Cesc!
Logged

Younes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #168: 01 Jul 2013, 20:01 »

Efter 4 sæsoner i Ajax sagde jeg mit job op, da Æresdivisionen simpelthen var for let. Jeg fandt dog ikke umiddelbart nogen interessant stilling, men i januar af 5. sæson fyrede Arsenal Pocchettino og jeg slog selvfølgelig til. Jeg overtog holdet på 8. pladsen og kravet var at kvalificere holdet til Champions League, hvilket klubben ikke havde formået sæsonen inden. Arsenal havde over de 4 sæsoner hvor jeg var i Ajax handlede gode spillere som Hamsik, Papadopoulos, Lamela og Corchia ind, men manglede virkelig en venstre back, en boldvindende midtbanespiller og en angriber. Jeg brugte transfervinduet i januar til at hente Alex Sandro til backen, Lucas Romero til midtbanen og Carlos Fierro til angrebet. Romero og Fierro havde gjort det fantastisk for mig i Ajax og var klart for gode til Æresdivisionen, så dem tog jeg selvfølgelig med mig. Til dem der ikke kender Lucas Romero, så gør jer selv en tjeneste og hent ham i starten af spillet. Han bliver vild!

Jeg startede lidt sløjt desværre og frygtede lidt for mit job, men en utrolig stærk slutspurt med 9 sejre i træk gjorde at jeg endte på 4. pladsen og dermed også Champions League. Fierro nåede på sin halve sæson at blive nummer 4 på topscorerlisten i Premier League! Jeg vandt i øvrigt også FA-cuppen så det var et mere end godkendt forår. Inden 5. sæson skulle der virkelig ryddes op i truppen. Ud røg Walcott, Daniel Sturridge, Vermaelen, Caulker, Assou-Ekotto, Cazorla og andre reserver. Mit transferbudget var enormt, og da Neymar var blevet utilfreds i Santos og sat til salg for 410 millioner, slog jeg til. Kurt Zouma blev også utilfreds i St. Etienne og ham fik jeg også billigt til 120 millioner. Jeg havde et fantastisk hold i Ajax, og derfor hentede jeg lige 2 mere af mine gamle spillere, nemlig Neal Maupay og Adam Maher. Neal Maupay er efterhånden 20 år og virkelig ved at blive vild. Ham og Fierro i angrebet bliver spændende, selvom jeg desværre kun spiller med 1 angriber.

Dermed ser mit hold til 6. sæson således ud:

Szczesny

Corchia - Zouma - Papadoupolous - Alex Sandro

Wilshere - Lucas Romero - Hamsik

Lamela - Neymar

Fierro

Reserver:
Stockdale
Ben Davies
Maher
Ramsey
Denys Garmash
Okore
Koscielny
Micah Richards
Neal Maupay
Bernard
Suso
Jordan Rhodes
Amidu Salifu

Jeg har STORE forventninger til den kommende sæson!
« Seneste Redigering: 01 Jul 2013, 20:03 af Younes » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #169: 02 Jul 2013, 22:45 »

Endnu en sæson lakker mod enden - og dog... Jeg har netop vundet mesterskabet i 32. runde! Fed følelse - i og med, at jeg allerede røg ud i 1/8 del finalen med samlet 5-0 til Paris. Fik smidt en spiller ud i begge kampe, og især i første kamp i Paris gik det galt og jeg tabte med 4-0.





Wup wup - nu vil jeg fortsætte resten af stimen og forsøge at slå pointrekord!

Jeg er samtidig i FA Cup semifinalen mod et eller andet lille hold jeg regner med at slå! ;-)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #170: 03 Jul 2013, 11:19 »

Tredje sæson er netop færdiggjort, og hvilken én på trods af resultatet i CHL. Jeg endte med hele 5 pokaler!!!

Jeg nåede 100 point og har dermed slået rekord for flest point nogensinde i PL - samtidig er jeg rigtig stolt af Phil Jones og Kurt Zouma, der har været fantastiske i forsvaret! Sidste kamp var på White Hart Lane, så det var samtidig også en stor dejlig glæde at føle Falcao banke bolden i nettet på et frispark til 2-1 10 minutter før tid!!!!



Et par fede resultater:
v. United (u) 3-2
v. Liverpool (u) 3-0
v. United (h) 2-0
v. City (u) 1-0
v. Chelsea (h) 1-0
v. Spurs (u) 2-1

Mine to nederlag var 1-0 nederlag på udebane mod Chelsea og Swansea.
Mine uafgjorte var 0-0 kampe mod Liverpool og Tottenham, begge gange på Emirates, 1-1 mod Everton og 2-2 hjemme mod City.

Det højeste antal mål der gik ind på mig i en kamp var 2 mål - hvilket skete mod United og City.

Gæt hvem der blev årets manager? ;-)



I CAPITAL ONE CUP FINALEN MØDTE JEG CITY
Jeg vandt kampen med 5-2!!! Målene blev scoret af Falcao (2), Zouma, Oxlade-Chamberlain og Isco. Skøn sejr efter at have smidt en 2-0 føring væk!

I FA CUP FINALEN MØDTE JEG CHELSEA
Jeg vandt kampen med 2-1!!! Målene blev scoret af Wanyama og Eriksen (straffespark i det 87. minut). Jeg tror ikke der på nogen måde var straffespark, men det gjorde mig nu ingen ting!

I CHARITY SHIELD MØDTE JEG UNITED
Jeg tabte kampen med 2-1!!! Målet blev scoret af Wilshere, mens Nani og Manuel Fernandes scorede for United. Det var en fuldt fortjent sejr - mit hold ramte slet ikke dagen!

I EUROPÆISKE SUPER CUP FINALEN MØDTE JEG INTER
Jeg vandt kampen med 2-1!!! Målene blev scoret af Eriksen og Ramsey i det allersidste minut af tillægstiden! Wup wup! Det var en dejlig sejr!

I VM FOR KLUBHOLD MØDTE JEG INTERNACIONAL
Jeg vandt kampen med 4-3!!! Målene blev scoret af Lewandowski, Falcao og Cazorla. Jeg var bagud 3-0 ved pausen, men Cazorla ændrede kampen fuldstændigt og i overtiden på 30 minutter fik Falcao prikket bolden i nettet. Fedeste kamp i FM 13, so far...

I CHAMPIONS LEAGUE...
Jeg kom i en nem gruppe med Porto, Olympiakos og Rapid Wien. Det skulle dog ikke vise sig, at være så nem eftersom jeg fuckede up på udebane mod Olympiakos. Inden da havde jeg dog fået sejre mod Rapid Wien (2-1), Porto (3-0) og Olympiakos (4-). Dernæst vandt jeg igen mod Rapid Wien og til slut en uafgjort i Portugal mod Porto. Jeg gik faktisk først videre i sidste runde på trods af 4 sejre. Gruppen var meget tæt!

I 1/8 trak jeg Paris igen. Denne gang skulle de dog trække det længste strå, og det hjalp mig ikke at Nianggolan fik rødt i den første og Wilshere fik rødt i den anden. Begge gange i første halvleg. I Paris fik jeg tæsk med 4-0, mens jeg i London blev klasket med 1-0 på mål af Torres. Paris har dog fået et klasse mandskab, og kom helt til semifinalen.



Og jeg har tænkt mig fremover stort set kun at købe regens og unge spillere, for at gøre spillet federe og udvikle hele holdet gennem mine egne ungdomsrækker - en masse er kommet denne sommer - og mit Capital One Cup-hold vil blive dette:



Trofæskabet er nu som følger:
3 * Premier League
3 * FA Cup
2 * Capital One Cup
1 * Champions League
1 * Europæiske Super Cup
1 * VM for klubhold
1 * Charity Shield

Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #171: 03 Jul 2013, 12:38 »

Cesc : Du scorer godt nok ikke mange mål, i forhold til hvor overlegen du egentlig er i Ligaen Wink
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #172: 03 Jul 2013, 22:08 »

Synes også det er halvsvagt.. Jeg synes der er rigtig få mål ift. hvilke angribere jeg har i truppen, hvorfor jeg også har solgt Giroud for at gøre plads til mine unge spillere.

Både Lewandowski og Giroud havde begge en scoringskrise, hvor de ikke scorede i over 900 minutter, så det har sikkert også en masse at skulle have sagt, at jeg var så afhængig af Falcaos kasser.
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #173: 25 Jul 2013, 23:32 »

Cesc: Hvordan organiserer du forsvaret? Jeg har det lidt modsat af dig, hvor jeg har svært ved at holde nullet men tilgengæld scorer en del i den anden ende. Har du et godt råd til at få styr på forsvaret? For det er det, der i sidste ende koster mig den fleste point.
Logged

Simply Arsenal.

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010