home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 40186 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #60: 04 Jun 2013, 22:43 »

vild hold afligevel, Carzola, Isco, og Vermaelen er nogle bæster! Sygt du fik Muapay til 12 millioner!

Hvis man er hurtig, kan man skrive kontrakt med ham udenom Nice (er det ikke der han starter?)

Og Cazorla har ikke helt fundet formen, dog har han scoret tre gange på frispark - så han har da bidraget med lidt. Isco har været fremragende for mig indtil videre og jeg tror det bliver en spiller, der kommer på årets hold i PL!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #61: 04 Jun 2013, 22:48 »

vild hold afligevel, Carzola, Isco, og Vermaelen er nogle bæster! Sygt du fik Muapay til 12 millioner!

Det gør alle, hvis bare man er hurtig nok Wink

Men enig det er stærkt mandskab. Bliver spændende at høre hvordan det kommer til at gå.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #62: 04 Jun 2013, 23:11 »

Det gør alle, hvis bare man er hurtig nok Wink

Men enig det er stærkt mandskab. Bliver spændende at høre hvordan det kommer til at gå.

Jo tak.

Det er en dejlig offensiv jeg har - dog vil jeg gerne skaffe lidt nyt til angrebet og jeg flirter i pressen med Falcao. Jeg håber jeg får ekstra penge af bestyrelsen til januar måske, så jeg kan hente ham til klubben.

Indtil videre har der været lidt svingende resultater. Men det har der heldigvis fra alle storhold i Premier League, så jeg hænger på!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #63: 04 Jun 2013, 23:28 »

Jo tak.

Det er en dejlig offensiv jeg har - dog vil jeg gerne skaffe lidt nyt til angrebet og jeg flirter i pressen med Falcao. Jeg håber jeg får ekstra penge af bestyrelsen til januar måske, så jeg kan hente ham til klubben.

Indtil videre har der været lidt svingende resultater. Men det har der heldigvis fra alle storhold i Premier League, så jeg hænger på!

Falcao er altid et sikkert købt, 50 mål på en sæson for mig Smiley det må siges at være godkendt Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #64: 05 Jun 2013, 12:27 »

Jeg er nu 18 kampe inde i sæsonen, og jeg ligger placeret på en 2. plads med samme antal point som City på 1. pladsen. Jeg var meget svingende i starten af sæsonen, men de seneste otte kampe er vundet i streg og det har helt sikkert hjulpet mig op gennem placeringerne! United har skuffet meget og ligger nummer 8, mens Everton og Stoke begge er at finde i top 6.

38 point er hvad jeg ligger med nu. 11 sejre, 4 uafgjorte og 3 nederlag. De tre nederlag finder man mod: Chelsea på udebane (fik smidt to mand ud og begik to straffespark), Reading og Stoke.

Jeg har netop slået Tottenham med 2-1 på Emirates. Cazorla lavede et fremragende frispark der strøg i kassen, og det gjorde comebacket fuldendt og vi slog de evige rivaler!

Af andre gode resultater er 0-2 ude mod City, 2-1 hjemme mod Everton (de ligger nummer 4) og 2-0 på St. James Park.

Giroud er topscorer med 12 mål, mens Cazorla har 7 scoringer og Isco har 6. Assistkongen af Cazorla med 8, Arteta med 5 og Wilshere med 4.

Nainggolan, Kos, Vermaelen og Wilshere har overrasket mig meget, og været fantastisk i stort set alle kampe! Jenkinson har også slået Sagna af. Han spiller eminent.

Jeg gik sikkert videre fra min CHL gruppe der bestod af Gladbach, Zenit og Anderlecht. Jeg har netop trukket PSG, som jeg heldigvis har på Emirates til sidst. Jeg håber at kunne komme videre fra den runde!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #65: 05 Jun 2013, 12:33 »

Det ser sgu godt ud Cesc, hvordan ser det ud i Carling cuppen?
Med lidt held og lign. så burde det kunne lade sig gøre og smutte forbi PSG og komme videre til kvartfinalen Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #66: 05 Jun 2013, 12:38 »

Det ser sgu godt ud Cesc, hvordan ser det ud i Carling cuppen?
Med lidt held og lign. så burde det kunne lade sig gøre og smutte forbi PSG og komme videre til kvartfinalen Smiley

Der er jeg i semifinalen, hvor jeg har trukket Tottenham.

Og jeg håber jeg kan komme forbi PSG. Jeg regner ikke deres trup for at være stærkere end min - kun i angrebet - og måske i centerforsvaret. Så jeg håber at mine spillere viser klassen.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #67: 05 Jun 2013, 12:41 »

Der er jeg i semifinalen, hvor jeg har trukket Tottenham.

Og jeg håber jeg kan komme forbi PSG. Jeg regner ikke deres trup for at være stærkere end min - kun i angrebet - og måske i centerforsvaret. Så jeg håber at mine spillere viser klassen.
Go Spurs! Thumbs Up ej det er en fin kamp så er der lidt rivalisering Smiley

Btw I mit spil er Luke Shaw som 22 årig nu bedre end Alaba som jeg så som det bedste talent på venstreback, så han er bestemt et kig værd Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #68: 05 Jun 2013, 12:51 »

Go Spurs! Thumbs Up ej det er en fin kamp så er der lidt rivalisering Smiley

Btw I mit spil er Luke Shaw som 22 årig nu bedre end Alaba som jeg så som det bedste talent på venstreback, så han er bestemt et kig værd Smiley

Jeg har skam haft følerne ude efter Shaw. Klasse spiller, intet mindre!

Lige nu er jeg dog fantastisk besat med Monreal og Gibbs, så jeg venter lidt, men jeg holder klart døren på klem! Han kunne være fin at få ind hurtigt, så han bliver af egen avl!

Jeg vil hellere styrke angrebet, og jeg føler stadigvæk at få Falcao til at komme til klubben.. Det ser dog umuligt ud med den nuværende økonomi til transfer.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #69: 05 Jun 2013, 12:57 »

Falcao er så vild en spiller når man kun spiller med en på toppen, jeg var også kun heldig at han blev sat til salg for 250mio af At. Madrid!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #70: 05 Jun 2013, 12:58 »

Falcao er så vild en spiller når man kun spiller med en på toppen, jeg var også kun heldig at han blev sat til salg for 250mio af At. Madrid!

Han er også sat til salg i mit spil endda til 215 millioner.. Men jeg kan simpelthen ikke finde midlerne til ham. Jeg overvejer at sælge Podolski for at få ham til klubben, men får jeg solgt Poldi mangler jeg stadigvæk ca. 100 millioner.

Jeg håber virkelig ikke andre klubber når at få fingrene i ham.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #71: 05 Jun 2013, 13:02 »

Han er også sat til salg i mit spil endda til 215 millioner.. Men jeg kan simpelthen ikke finde midlerne til ham. Jeg overvejer at sælge Podolski for at få ham til klubben, men får jeg solgt Poldi mangler jeg stadigvæk ca. 100 millioner.

Jeg håber virkelig ikke andre klubber når at få fingrene i ham.
Ja okay, jeg var så heldig at jeg i min første sæson fik solgt Adebapaymemore for 185 til PSG, hvor de så aldrig valgte og bruge ham andet end på reserveholdet??? samtidig med City smed 135 mio for Dempsey, også måtte der købes lidt på afbetaling så gik det lige når jeg så ikke hentede nogle året efter Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #72: 05 Jun 2013, 13:04 »

Ja okay, jeg var så heldig at jeg i min første sæson fik solgt Adebapaymemore for 185 til PSG, hvor de så aldrig valgte og bruge ham andet end på reserveholdet??? samtidig med City smed 135 mio for Dempsey, også måtte der købes lidt på afbetaling så gik det lige når jeg så ikke hentede nogle året efter Smiley

Man må hvert fald sige det er et step op at få Falcao i angrebet i stedet! Jeg har netop fået frigjort lidt ekstra penge fra bestyrelsen, så jeg håber på, at et evt. salg af Poldi kan bane vejen for et indkøb af Falcao. Tror virkelig han vil blive fodret godt fra Wilshere, Isco og Cazorla!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #73: 05 Jun 2013, 13:10 »

Man må hvert fald sige det er et step op at få Falcao i angrebet i stedet! Jeg har netop fået frigjort lidt ekstra penge fra bestyrelsen, så jeg håber på, at et evt. salg af Poldi kan bane vejen for et indkøb af Falcao. Tror virkelig han vil blive fodret godt fra Wilshere, Isco og Cazorla!
Det er jeg ikke i tvivl om at han ville, han siger ihvertfald ofte tak til både Bale(69) og Sterling (85), som tilsammen i deres 5 sæsoner har imponerende 154 assist.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #74: 05 Jun 2013, 13:44 »

Falcao er så vild en spiller når man kun spiller med en på toppen, jeg var også kun heldig at han blev sat til salg for 250mio af At. Madrid!
Sjovt, han score mest når jeg har 2 på toppen Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010