home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 40188 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #45: 08 Maj 2013, 18:00 »

Kan simpelthen ikke styre mig når jeg spiller med Arsenal. Jeg prøver... Men på et tidspunkt kommer der bare så gode spillere til "billige" priser at det løber løbsk!

4,27 milliard DK er blevet brugt på.. Hold nu fast. 2 sæsoner Opstemt der er dog blevet soglt for ca 700m. tror jeg.. Men alligevel..
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #46: 08 Maj 2013, 18:37 »

Kan simpelthen ikke styre mig når jeg spiller med Arsenal. Jeg prøver... Men på et tidspunkt kommer der bare så gode spillere til "billige" priser at det løber løbsk!

4,27 milliard DK er blevet brugt på.. Hold nu fast. 2 sæsoner Opstemt der er dog blevet soglt for ca 700m. tror jeg.. Men alligevel..

Det var dog voldsomt mange penge at bruge... nåede ikke engang at bruge den mængde da jeg var forbi City i min Challenge...

Kan så også være fordi jeg aldrig bruger alt for mange penge, det er gået galt de gange jeg har prøvet... kan i stedet godt li at styrke økonomien ved at arbejde med de unge talenter... hvilket også i min challenge er ved at føre mig til min 3. CHL titel... i min 3. klub... Burde snart vende tilbage til mit arsenal save (selvom jeg heller ikke har tid til at game på det)..
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #47: 08 Maj 2013, 18:44 »

Det var dog voldsomt mange penge at bruge... nåede ikke engang at bruge den mængde da jeg var forbi City i min Challenge...

Kan så også være fordi jeg aldrig bruger alt for mange penge, det er gået galt de gange jeg har prøvet... kan i stedet godt li at styrke økonomien ved at arbejde med de unge talenter... hvilket også i min challenge er ved at føre mig til min 3. CHL titel... i min 3. klub... Burde snart vende tilbage til mit arsenal save (selvom jeg heller ikke har tid til at game på det)..

Kunne ikke holde mig tilbage fra at købe Cesc hjem Opstemt 1.6 milliard . lalalala
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #48: 08 Maj 2013, 20:45 »

Kan simpelthen ikke styre mig når jeg spiller med Arsenal. Jeg prøver... Men på et tidspunkt kommer der bare så gode spillere til "billige" priser at det løber løbsk!

4,27 milliard DK er blevet brugt på.. Hold nu fast. 2 sæsoner Opstemt der er dog blevet soglt for ca 700m. tror jeg.. Men alligevel..
Ja, det var rimelig voldsomt alligevel.. Tunge
Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #49: 08 Maj 2013, 21:26 »

Kunne ikke holde mig tilbage fra at købe Cesc hjem Opstemt 1.6 milliard . lalalala

Kunne aldrig drømme om at hente en spiller til den pris... og han burde jo reelt set ha en klausul der gør han kan hentes billigere?? Men tror min personlige rekord for at hente en spiller (til Arsenal) er ca. 300 mio, og det sys jeg faktisk var alt for meget allerede der... På trods af at Cavani er fantastisk...
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #50: 08 Maj 2013, 21:31 »

Kunne aldrig drømme om at hente en spiller til den pris... og han burde jo reelt set ha en klausul der gør han kan hentes billigere?? Men tror min personlige rekord for at hente en spiller (til Arsenal) er ca. 300 mio, og det sys jeg faktisk var alt for meget allerede der... På trods af at Cavani er fantastisk...

Den hjemvendte søn. Ville betale alt for ham!
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #51: 09 Maj 2013, 17:38 »

Det er da godt at spillet ikke videre udfolder sig realistisk. Så ville der ikke være meget tilbage af Arsenal, med din købspolitik! Tunge
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #52: 15 Maj 2013, 09:45 »

Ingen der har gang i et Arsenal save? Jeg regner med at komme med en lille update en af dagene omkring 2. sæson i mit spil. Det kan næsten kun gå bedre i ligaen efter sidste sæsons skuffende 7. plads..
Logged

Arsenal <3

Skovby
Gæst
 
Sv: Arsenal FC
« Svar #53: 15 Maj 2013, 10:31 »

Har før haft et spil med dem, men der gik det ikke så godt Tunge Kunne være jeg skulle prøve igen, da de har et rigtig nice hold.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #54: 15 Maj 2013, 11:04 »

Ingen der har gang i et Arsenal save? Jeg regner med at komme med en lille update en af dagene omkring 2. sæson i mit spil. Det kan næsten kun gå bedre i ligaen efter sidste sæsons skuffende 7. plads..

Jeg har gennemført 2 sæsoner med Arsenal, dog 5 år inde i spillet. Efter en periode hos Brøndby og derefter Saint-Étienne kom tilbudet fra Arsenal. Jeg har egentlig haft god succes. Første sæson overtog jeg dem et stykke nede i tabellen efter 10 kampe, men fik vendt det rundt og endte på en flot tredje plads. Anden sæson vandt jeg ligaen efter en lang hård kamp mod City Smiley Hvis i vil have noget specifikt at vide må i lige sige til Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #55: 16 Maj 2013, 10:34 »

Så fik jeg spillet anden sæson færdig, og det blev endelig til et trofæ til Arsenal!

I ligaen lå vi længe nummer 1, og jeg troede virkelig på, at jeg ville nuppe den, men sådan skulle det ikke gå. Jeg tabte 2 hjemmekampe hele sæsonen i PL, og det var dem der afgjorde det.. Jeg tabte vanvittigt ufortjent 1-0 hjemme til Burnley hvor jeg ramte træværket intet mindre end 6 gange!? Og de scorede på en af deres 3 chancer i kampen.. I sidste spillerunde blev det så til et endnu et 1-0 nederlag på Emirates. Denne gang til Stoke, som jeg simpelthen ikke kan slå med Arsenal. Hvor jeg kun har fået 1 point mod dem gennem 2 sæsoner. Så de må siges at være min onde ånd..
Ligaen endte således. Lidt ærgerligt, men jeg er da med i CL igen efter sidste sæsons skuffende 7. plads og tabte Champions League finale.

I Europa League røg jeg ud i kvartfinalen til Liverpool med samlet 3-1. Liverpool endte senere med at tabe finalen til Newcastle.

Men! FA Cuppen blev en succes! Jeg indtrådte i 3. runde hvor Crystal Palace ventede. Her blev det til 1-1 og en omkamp på Emirates var derfor en realitet. Her kørte jeg dem over og vandt med 3-1. Næste stop var Norwich, hvor jeg igen spillede 1-1 ude. Hjemme blev de dog slået med 4-0. Dernæst var det Wolves der skulle besejres, og igen blev det over 2 kampe.. 1-1 ude og et 2-1 hjemme efter forlænget spilletid. Det skal siges, at jeg var i et noget tætpakket program med alle de omkampe samt PL og EL kampe på dette tidspunkt. Så der blev sparet spillere hvor der kunne! I Kvartfinalen skulle jeg møde Newcastle hjemme og den kamp vandt jeg 1-0. I semifinalen blev det så til en 1-0 sejr på Wembley mod Liverpool.
Og så til finalen hvor ærkerivalerne fra Tottenham ventede. Endelig!

En godkendt sæson efter min mening. Målet til næste sæson er igen, at spille med om mesterskabet og FA Cuppen samt videre arrangement fra Champions League.
Ind til den kommende sæson er Jordy Clasie fra Feyenoord kommet på en fri transfer samt Dani Carjaval fra Leverkusen for 120 mio. Clasie er udtænkt en backup rolle til den defensive midt hvor Pogba har overtaget pladsen fra den aldrende Arteta, som er igang med en træneruddannelse også. Carjaval er udset som arvtager fra Sagna, og bliver nok spillet ind på holdet i løbet af sæsonen.
Ellers er der kommet et par regens ind, og udelukker ikke der kommer flere. Transfers indtil videre kan ses her.

Og den formodede start 11'er her
Fabianski er på vej væk og jeg står derfor med Oblak som reservekeeper. Der skal nok findes en ny en, hvor jeg umiddelbart er på bar bund. Har overvejet Mignolet som spiller med Sunderland i Championship. Han kan erhverves billigt. Ellers er jeg tyndt besat i det centrale forsvar hvor jeg kun har 3 deciderede centerbacks. Jeg har dog et stor talent i Ferry Linger Men synes endnu det er for tidligt for ham at komme på førsteholdet.
Jeg har en masse talenter rendende rundt på mit reserve- og ungdomshold og det er snart på tide, at Jon Toral og Serge Gnabry kommer i førsteholdstruppen. Begge to var inde og snuse til et par kampe i den forgangene sæson.

Peace out!

EDIT: Derudover er det værd at nævne, at jeg takkede ja til det job som Holland tilbudte mig efter VM i Brasilien. Målet er selvfølgelig at kvalificere mig til EM'16 i Frankrig og jeg er da også kommet i en ganske overkommelig gruppe med Skotland, Luxembourg, Slovenien og Hviderusland.
« Seneste Redigering: 16 Maj 2013, 10:37 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #56: 16 Maj 2013, 13:44 »

Sæsonen startede ud med et 2-1 nederlag til Manchester Shitty i Community Shield på et mål af Nasri efter 92 minutter... Øv!
Ind på målmandsposten er Fraser Forster fra Celtic kommet for hele 70 mio. Fabianski røg den anden vej.
Szczesny blev skadet op til City kampen, så Forster blev smidt lige ind i ilden men stod en glimrende kamp ellers. Forster får gode vurderinger af mine talentspejdere, men han skal dog yde noget ekstraordinært, hvis han skal slå Szczesny af. Ligacuppen kan han dog få lov at stå i. Smiley
Logged

Arsenal <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #57: 04 Jun 2013, 18:48 »

Jeg har haft alt for svært ved at opretholde motivationen, så nu prøver jeg et sidste spil, som forhåbentlig kommer til at vare i lang tid. Valget er faldet på Arsenal, og indtil videre går det fantastisk!

Jeg har lavet overraskende mange handler ift. hvad jeg normalt gør:

Rojan Nainggolan - 120 millioner
Isco - 280 millioner
Neal Maupay - 12 millioner
Hedwiges Maduro - leje
Eduardo - leje
Adam Maher - 120 millioner

Sebastien Squillaci - 13 millioner
Andrey Arshavin - 31 millioner
Abou Diaby - 70 millioner
Gervinho - 110 millioner
Sanchez Watt - 7 millioner
Martin Angha - 400.000

Samtidig er det spillet to kampe i sæsonen, og jeg har spillet fantastisk og ligger nummer 1.

Glæder mig til at se om vi holder formen og om de nye spillere gør det godt.

Isco fik jeg Peter Hill-Wood til at købe for mig. Men jeg ville virkelig gerne have ham til klubben, og han skulle ikke bruge mere end 17 minutter på banen før han lavede sit første mål i Arsenal-trøjen!

Eduardo og Maduro er ikke nogle specielt gode fodboldspillere, men de pynter i bredden og kan presse mine startere til at spille endnu bedre så de ikke mister pladsen. Eduardo håber jeg kan spille fantastisk, da jeg virkelig savner ham i en Arsenal-trøje. Maduro er ikke en spiller jeg har noget specielt forhold til, han var bare billig i løn og fin som backup på den defensive midtbane.

Szczesny
Jenk/Sagna - Vermaelen - Koscielny - Monreal
Nainggolan - Arteta
Cazorla - Isco - Podolski
Walcott


Fortsættelse følger!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #58: 04 Jun 2013, 22:40 »

Jeg har netop hentet Robert Pirés hjem på fri transfer. Jeg har hentet ham så de unge spillere har en de kan lære af og jeg samtidig føler, at han har noget at byde ind med på reserveholdet.

Jeg har samtidig lavet et kæmpe scouting-netværk, så jeg har talentspejdere ude i alle hjørner af verden og forsøger at opsnappe de kommende stjerneskud hurtigst muligt!

Oxlade-Chamberlain og Giroud samt Vermaelen er fantastiske for mig lige nu!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #59: 04 Jun 2013, 22:42 »

Jeg har haft alt for svært ved at opretholde motivationen, så nu prøver jeg et sidste spil, som forhåbentlig kommer til at vare i lang tid. Valget er faldet på Arsenal, og indtil videre går det fantastisk!

Jeg har lavet overraskende mange handler ift. hvad jeg normalt gør:

Rojan Nainggolan - 120 millioner
Isco - 280 millioner
Neal Maupay - 12 millioner
Hedwiges Maduro - leje
Eduardo - leje
Adam Maher - 120 millioner

Sebastien Squillaci - 13 millioner
Andrey Arshavin - 31 millioner
Abou Diaby - 70 millioner
Gervinho - 110 millioner
Sanchez Watt - 7 millioner
Martin Angha - 400.000

Samtidig er det spillet to kampe i sæsonen, og jeg har spillet fantastisk og ligger nummer 1.

Glæder mig til at se om vi holder formen og om de nye spillere gør det godt.

Isco fik jeg Peter Hill-Wood til at købe for mig. Men jeg ville virkelig gerne have ham til klubben, og han skulle ikke bruge mere end 17 minutter på banen før han lavede sit første mål i Arsenal-trøjen!

Eduardo og Maduro er ikke nogle specielt gode fodboldspillere, men de pynter i bredden og kan presse mine startere til at spille endnu bedre så de ikke mister pladsen. Eduardo håber jeg kan spille fantastisk, da jeg virkelig savner ham i en Arsenal-trøje. Maduro er ikke en spiller jeg har noget specielt forhold til, han var bare billig i løn og fin som backup på den defensive midtbane.

Szczesny
Jenk/Sagna - Vermaelen - Koscielny - Monreal
Nainggolan - Arteta
Cazorla - Isco - Podolski
Walcott


Fortsættelse følger!

vild hold afligevel, Carzola, Isco, og Vermaelen er nogle bæster! Sygt du fik Muapay til 12 millioner!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010