home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2013
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2013  (Læst 35698 gange)
Dida
Gæst
 
Fremtidige blogs 2013
« : 20 Okt 2012, 12:47 »

- FREMTIDIGE BLOGS 2012
Så har beta-versionen kommet på tide og folk er ved at have dannet sig det første indtryk af det nye Football Manager 2013. Der er et hav af interessant klubber i år, som blot ligger og venter på at blive blogget om. Derfor kan det heller ikke passe at jeg er den eneste der nu overvejer hvilken klub jeg skal starte en blog om med, når den endelige version udkommer. Derfor vil jeg meget gerne hører hvilke klubber i overvejer at starte en blog om. Dette er også en tråd, hvor det er muligt at gøre reklame for sin kommende blog og skaffe læsere allerede inden bloggen er startet.

Personligt overvejer jeg i øjeblikket et hav af klubber. AaB, Vestsjælland og NB Bordholm må dog siges at være de klubber der topper min blogliste lige pt. Men også West Ham United kunne være interessant, efter jeg var over og se dem for en måned siden. Det skulle dog ikke undre mig, hvis det bliver en helt femte klub jeg kaster mig over.

Jeg håber på vi i år kan få et meget aktivt blogforum, men massere af kvalitetsblogs.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #1: 20 Okt 2012, 12:50 »

AFC Wimbledon er helt sikkert i posen over mulige blogs fra min side...
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #2: 20 Okt 2012, 13:08 »

Jeg har altid gået med en lille drøm om at skabe mig et karriere spil, hvor jeg starter som arbejdsløs, starter i den danske 2. division og ellers kæmper mig op igennem rækkerne, indtil mit gennembrud i europæisk fodbold byder sig, hvorefter målet er at nå de største klubber i Europa.

Jeg har dog aldrig haft tålmodigheden til sådan et spil, men jeg håber at dette kommer med FM13 - Såfremt spillet ikke bliver alt for tungt at kører.

men et sådan spil kommer nok først, når de første par patches er udgivet og de værste fejl er rettet.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #3: 20 Okt 2012, 13:25 »

Der vil komme en blog om favoritholdet Brighton engang når de sidste patchs er på plads og måske en hvor jeg starter uden job og ser hvad der sker.
Logged


qwetdk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #4: 20 Okt 2012, 20:19 »

Jeg vil forsøger mig med den samme som jeg gik i gang med i det gamle hvor jeg dog kom til at slette mit save
men om United hvor jeg ikke må købe spillere over 18 år (20 år hvis det engelske) og at spillerne ikke må koste mere end 50 mio Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #5: 20 Okt 2012, 22:12 »

- FREMTIDIGE BLOGS 2012
Så har beta-versionen kommet på tide og folk er ved at have dannet sig det første indtryk af det nye Football Manager 2013. Der er et hav af interessant klubber i år, som blot ligger og venter på at blive blogget om. Derfor kan det heller ikke passe at jeg er den eneste der nu overvejer hvilken klub jeg skal starte en blog om med, når den endelige version udkommer. Derfor vil jeg meget gerne hører hvilke klubber i overvejer at starte en blog om. Dette er også en tråd, hvor det er muligt at gøre reklame for sin kommende blog og skaffe læsere allerede inden bloggen er startet.

Personligt overvejer jeg i øjeblikket et hav af klubber. AaB, Vestsjælland og NB Bordholm må dog siges at være de klubber der topper min blogliste lige pt. Men også West Ham United kunne være interessant, efter jeg var over og se dem for en måned siden. Det skulle dog ikke undre mig, hvis det bliver en helt femte klub jeg kaster mig over.

Jeg håber på vi i år kan få et meget aktivt blogforum, men massere af kvalitetsblogs.

Du skriver super flot Dida og jeg vil med glæde se endnu en blog fra dig, men drop FC Vestsjælland  Smiley De fik ligesom hvad se skal have af opmærksomhed sidste sæson  Wink
Jeg har altid gået med en lille drøm om at skabe mig et karriere spil, hvor jeg starter som arbejdsløs, starter i den danske 2. division og ellers kæmper mig op igennem rækkerne, indtil mit gennembrud i europæisk fodbold byder sig, hvorefter målet er at nå de største klubber i Europa.

Jeg har dog aldrig haft tålmodigheden til sådan et spil, men jeg håber at dette kommer med FM13 - Såfremt spillet ikke bliver alt for tungt at kører.

men et sådan spil kommer nok først, når de første par patches er udgivet og de værste fejl er rettet.
Har du stjålet min ide?   Skuffet Ej, spøg til side. Har faktisk leget med nøjagtigt det samme og har faktisk gjort de ti lang tid, men det var ligesom for sent i FM12  Skuffet

Men lige for at holde mig til emnet, så regner jeg da bestemt også med at jeg kommer ud med en blog, som minimum før jul. Og meget gerne noget før det. Jeg havde så vidt jeg husker to blogs i FM 12 og begge to er sådan nogle hvor jeg sidder tilbage og tænker "Hvorfor gjorde jeg ikke det færdigt?"  Skuffet

Jeg tror egentlig at jeg denne gang vælger at starte uden job. Og det gør jeg af tre grunde:
1) Det er mest realistisk
2) Det er en spændende udfordring
3) så slipper jeg for at gå og bryde mit hoved, lang tid i forvejen, med hvilken klub jeg skal vælge.

Så også i år kan i nok regne med noget fra min side 
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #6: 20 Okt 2012, 22:19 »

Personligt overvejer jeg i øjeblikket et hav af klubber. AaB, Vestsjælland og NB Bordholm må dog siges at være de klubber der topper min blogliste lige pt.
Håber du tager NB Bornholm, det er altid fedt at læse om de mindre danske klubber Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #7: 20 Okt 2012, 22:41 »

Jeg kommer på blogscenen igen om to måneders tid. Det bliver helt utvivlsomt om et italiensk hold i Serie A. Formentlig Udinese. Der bliver lagt stor vægt på historiedelen, og den italienske mafia kommer til at spille en stor rolle for fortællingen. Jeg skal bruge en masse forberedelsestid, men det bliver vildt. Bedre end nogensinde før. Glæd jer!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #8: 21 Okt 2012, 10:46 »

Du skriver super flot Dida og jeg vil med glæde se endnu en blog fra dig, men drop FC Vestsjælland  Smiley De fik ligesom hvad se skal have af opmærksomhed sidste sæson  Wink Har du stjålet min ide?   Skuffet Ej, spøg til side. Har faktisk leget med nøjagtigt det samme og har faktisk gjort de ti lang tid, men det var ligesom for sent i FM12  Skuffet

Men lige for at holde mig til emnet, så regner jeg da bestemt også med at jeg kommer ud med en blog, som minimum før jul. Og meget gerne noget før det. Jeg havde så vidt jeg husker to blogs i FM 12 og begge to er sådan nogle hvor jeg sidder tilbage og tænker "Hvorfor gjorde jeg ikke det færdigt?"  Skuffet

Jeg tror egentlig at jeg denne gang vælger at starte uden job. Og det gør jeg af tre grunde:
1) Det er mest realistisk
2) Det er en spændende udfordring
3) så slipper jeg for at gå og bryde mit hoved, lang tid i forvejen, med hvilken klub jeg skal vælge.

Så også i år kan i nok regne med noget fra min side 

Tak skal du have Anfield Road. Jeg håber du starter en blog uden job, da jeg tror det ville være virkelig spændende.
Håber du tager NB Bornholm, det er altid fedt at læse om de mindre danske klubber Smiley
Nu må vi se. Håber du vil følge med Smiley
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #9: 21 Okt 2012, 11:29 »

Overvejer kraftigt at blogge i år.
Valget kommer enten til at falde på Granada eller Brighton.

United er min suveræne favorit, men tror at folk ville falde fra på en United-blog. Derfor en af mine to andre favorithold, hvilket vides ikke.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #10: 21 Okt 2012, 11:53 »

Jeg overvejer at prøve at blogge, dette bliver med små indlæg men med hurtige updates så folk kan følge med, har ikke besluttet mig et hold endnu, måske Genk!
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #11: 21 Okt 2012, 12:06 »

En karriere blog regner jeg med kommer på et tidspunkt og en Liverpool blog.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #12: 21 Okt 2012, 13:19 »

Jeg vil også gerne blogge om Liverpool i dette spil. Det bliver bare ikke foreløbig, da jeg lige skal have lysten til LFC tilbage Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #13: 21 Okt 2012, 15:42 »

Skriver en blog om Stoke, hvor jeg vil fortælle hele verden, hvor genial BIG TONY er.
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #14: 21 Okt 2012, 16:55 »

Jeg overvejer lidt at lave en med Lurgan Celtic i den 3. bedste række i Nordirland Smiley
Spillede lidt med dem i FM12 og blev rigtig meget inspireret af denne blog: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28409.0
Så det skal helt sikkert prøves, men med hensyn til hvilken stil det bliver så bliver det nok noget i retningen af denne: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32906.msg1054618;topicseen#msg1054618 hvor jeg skriver dem lidt som sæson opdateringer Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010