home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2013
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2013  (Læst 35883 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #75: 08 Mar 2013, 21:13 »

Ingen grund til at bruge denne tråd som reklamesøjle for din blog bryllen - det har du din signatur til, og bloggen er jo allerede under seneste aktive emner pt Smiley

PS: Din signatur overskrider dog de tilladte mål på siden, så det må du gerne lige rette.
Logged



Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #76: 03 Apr 2013, 20:44 »

Jeg overvejer at starte et spil med Europa Challegen, samt at starte en simpel blog omkring spillet.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #77: 10 Apr 2013, 15:57 »

Er der nogen interesse om en blog, der ville omhandle Mourinhos tilbagvenden til Chelsea? I så fald vil han selvfølgelig blive hovedpersonen, og hans taktiske og kontroversielle tanker, der ligger bag ideen Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #78: 10 Apr 2013, 17:46 »

Er der nogen interesse om en blog, der ville omhandle Mourinhos tilbagvenden til Chelsea? I så fald vil han selvfølgelig blive hovedpersonen, og hans taktiske og kontroversielle tanker, der ligger bag ideen Smiley

Ja, selvfølgelig..    Thumbs Up
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #79: 13 Apr 2013, 10:19 »

Er der nogen interesse om en blog, der ville omhandle Mourinhos tilbagvenden til Chelsea? I så fald vil han selvfølgelig blive hovedpersonen, og hans taktiske og kontroversielle tanker, der ligger bag ideen Smiley

Du har allerede min interesse for bloggen. Men hvis du skal det, skal du helt sikkert beskrive og ramme den han er og hans personlighed.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #80: 16 Apr 2013, 12:05 »

Er der nogen interesse om en blog, der ville omhandle Mourinhos tilbagvenden til Chelsea? I så fald vil han selvfølgelig blive hovedpersonen, og hans taktiske og kontroversielle tanker, der ligger bag ideen Smiley

Ja, selvfølgelig..    Thumbs Up

Du har allerede min interesse for bloggen. Men hvis du skal det, skal du helt sikkert beskrive og ramme den han er og hans personlighed.

Jeg har allerede skrevet en del updates. Jeg må desværre skuffe jer, og egentlig også mig selv. Mourinhos kontroversielle tanker kunne jeg simpelthen ikke få ind i bloggen. På nuværende tidspunkt betyder det altså, at det er blevet en blog som så mange andre, hvor der bliver skrevet og fortalt om FM. Sådan vil de første ca. 30 updates nok være, hvorefter jeg muligivis vil forsøge mig et stilskifte alt efter, hvordan det går.

Jeg håber dog, at jeg kan fange jer alligevel  Peace

PS. Bloggen starter første efter blogkonkurrencens afslutning
Logged

Neal Caffrey!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #81: 16 Apr 2013, 16:21 »

Bliver spændende at se hvordan din blog bliver mathiasnh! Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #82: 24 Apr 2013, 13:34 »

Vil der være interesse for en blog med OB fra 3. sæsons start?
- Det vil ikke blive en blog med regelmæssige opdateringer, men en blog om mine tanker omkring spillet. Dvs. der er ikke nødvendigvis en fast månedlig update eller andet, men jeg skriver når jeg har lyst, men holder jeg selvfølgelig opdateret omkring, hvad der sker, hvis der sker noget mellem opdateringerne. Er der nogen der har interesse i at læse med i en sådan blog, eller skal jeg bare holde mig fra det?
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #83: 24 Apr 2013, 14:01 »

Vil der være interesse for en blog med OB fra 3. sæsons start?
- Det vil ikke blive en blog med regelmæssige opdateringer, men en blog om mine tanker omkring spillet. Dvs. der er ikke nødvendigvis en fast månedlig update eller andet, men jeg skriver når jeg har lyst, men holder jeg selvfølgelig opdateret omkring, hvad der sker, hvis der sker noget mellem opdateringerne. Er der nogen der har interesse i at læse med i en sådan blog, eller skal jeg bare holde mig fra det?

Hvis du opsummerer, hvad der er sket i de foregående sæsoner, så ja. Her tænkes på transfers og resultater.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Dida
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #84: 24 Apr 2013, 14:16 »

Er enig med Magn, et lille resume over hver sæson, og så er jeg også klar på at følge med, elsker blogs om danske hold Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #85: 05 Maj 2013, 16:20 »

Skal lige have lidt hjælp fra jer derude. Vil i helst have en blog om Stade de Reims, Cagliari eller Villareal?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #86: 05 Maj 2013, 20:22 »

Skal lige have lidt hjælp fra jer derude. Vil i helst have en blog om Stade de Reims, Cagliari eller Villareal?
Prøver lige igen.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #87: 05 Maj 2013, 20:24 »

Jeg synes, at de hver især er sexy hold. Men jeg er ikke befærdet i fransk fodbold, så det kunne måske være meget sjovt.
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #88: 05 Maj 2013, 20:46 »

Skal lige have lidt hjælp fra jer derude. Vil i helst have en blog om Stade de Reims, Cagliari eller Villareal?

At få Villareal tilbage til fordums styrke synes jeg, lyder rigtig interessant.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #89: 05 Maj 2013, 20:51 »

Skal lige have lidt hjælp fra jer derude. Vil i helst have en blog om Stade de Reims, Cagliari eller Villareal?

Jeg vil nok helst høre om Cagliari eller Stade de Reims, da blogs om Villareal er set før. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010