home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2013
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2013  (Læst 35886 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #90: 05 Maj 2013, 21:58 »

Tak for tilbagemeldingerne. Stade de Reims ligner umiddelbart holdet, så jeg vil nok være klar om et par uger!
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #91: 24 Maj 2013, 17:07 »

Jeg sidder fortiden og roder i editor med et stort projekt. Jeg har slettet alle klubber, spiller, stadioner osv og laver der efter 20 nye klubber rundt om i verden som spiller i en global liga. Holdene vil være eget af nogle af verdens største virksomheder, som AT&T, POSCO, Statoil og BP. Jeg tilføjer ikke nogle spiller eller andre personer (undtagen formænd for alle klubber), så FM laver selv alle spiller osv. Der ud over får alle klubber en 4-5 samarbejdsklubber rundt omkring i hele verden så klubberne får tilføjet en lang række ungdomsspillere, fra forskellige lande.

Overvejer at starte en blog op omkring denne database Smiley
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #92: 24 Maj 2013, 17:15 »

Jeg sidder fortiden og roder i editor med et stort projekt. Jeg har slettet alle klubber, spiller, stadioner osv og laver der efter 20 nye klubber rundt om i verden som spiller i en global liga. Holdene vil være eget af nogle af verdens største virksomheder, som AT&T, POSCO, Statoil og BP. Jeg tilføjer ikke nogle spiller eller andre personer (undtagen formænd for alle klubber), så FM laver selv alle spiller osv. Der ud over får alle klubber en 4-5 samarbejdsklubber rundt omkring i hele verden så klubberne får tilføjet en lang række ungdomsspillere, fra forskellige lande.

Overvejer at starte en blog op omkring denne database Smiley

+1 !!!  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #93: 24 Maj 2013, 17:22 »

Jeg sidder fortiden og roder i editor med et stort projekt. Jeg har slettet alle klubber, spiller, stadioner osv og laver der efter 20 nye klubber rundt om i verden som spiller i en global liga. Holdene vil være eget af nogle af verdens største virksomheder, som AT&T, POSCO, Statoil og BP. Jeg tilføjer ikke nogle spiller eller andre personer (undtagen formænd for alle klubber), så FM laver selv alle spiller osv. Der ud over får alle klubber en 4-5 samarbejdsklubber rundt omkring i hele verden så klubberne får tilføjet en lang række ungdomsspillere, fra forskellige lande.

Overvejer at starte en blog op omkring denne database Smiley

Det lyder som en stort arbejde, men hvis det går godt, så skal jeg være den første til at læse den blog da. Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #94: 24 Maj 2013, 18:06 »

Jeg sidder fortiden og roder i editor med et stort projekt. Jeg har slettet alle klubber, spiller, stadioner osv og laver der efter 20 nye klubber rundt om i verden som spiller i en global liga. Holdene vil være eget af nogle af verdens største virksomheder, som AT&T, POSCO, Statoil og BP. Jeg tilføjer ikke nogle spiller eller andre personer (undtagen formænd for alle klubber), så FM laver selv alle spiller osv. Der ud over får alle klubber en 4-5 samarbejdsklubber rundt omkring i hele verden så klubberne får tilføjet en lang række ungdomsspillere, fra forskellige lande.

Overvejer at starte en blog op omkring denne database Smiley

Glæder mig til holdnavnene:

Apple Kickers
Coca-Cola CF
McDonalds United
Disney Pirates
FC Nescafe
Red Bull Red Bull
Cisco Chiefs

Haha. Håber du laver lidt sjov ud af det, for at gøre idéen endnu mere fuldført. Rigtig spændende, og jeg glæder mig til at høre videre om det. Jeg synes helt klart du skal starte en blog op omkring det, da det vil være rigtig fedt at høre om.

Håber samtidig du tager en dansk virksomhed med. Det ville være fedt.
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #95: 24 Maj 2013, 18:21 »

Glæder mig til holdnavnene:

Apple Kickers
Coca-Cola CF
McDonalds United
Disney Pirates
FC Nescafe
Red Bull Red Bull
Cisco Chiefs

Haha. Håber du laver lidt sjov ud af det, for at gøre idéen endnu mere fuldført. Rigtig spændende, og jeg glæder mig til at høre videre om det. Jeg synes helt klart du skal starte en blog op omkring det, da det vil være rigtig fedt at høre om.

Håber samtidig du tager en dansk virksomhed med. Det ville være fedt.

Har allerede lavet et med mærsk Smiley
Og vælger lige at stjæl nogle af dine forslag  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Maj 2013, 19:57 af GGMU » Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #96: 14 Jun 2013, 20:13 »

Vil folk have interesse i et håbløst projekt med det lokale Danmarksseriehold eller er i mere interesserede i den klassiske historie om et hold med udviklingspotientia le, der alligevel ikke bliver indfriet?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #97: 14 Jun 2013, 20:14 »

Kom endelig med en blog om et DS hold.. Det kunne være interessant   Thumbs Up
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #98: 14 Jun 2013, 20:20 »

Bring den historie, som du bedst selv kan lide. Det giver det bedste resultat.
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #99: 16 Jun 2013, 15:32 »

Vil folk have interesse i et håbløst projekt med det lokale Danmarksseriehold eller er i mere interesserede i den klassiske historie om et hold med udviklingspotientia le, der alligevel ikke bliver indfriet?
Små hold er altid interessante at følge i en blog. Go for it! Thumbs Up
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #100: 16 Jun 2013, 18:12 »

Vil folk have interesse i et håbløst projekt med det lokale Danmarksseriehold eller er i mere interesserede i den klassiske historie om et hold med udviklingspotientia le, der alligevel ikke bliver indfriet?

Vil nu også sige at du bare skal komme igang med at skrive om et af de små hold. Smiley Men det er jo selvfølgelig op til dig. Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #101: 16 Jun 2013, 18:25 »

En blog fra Sydkorea... Er folk interesseret?
Come on, det bliver stort! Den Asiatiske Champions League, den Koreanske Liga og meget meget mere!
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #102: 16 Jun 2013, 18:28 »

Hehe. Det lyder meget sjovt. Min viden omkring ligaen er meget begrænset, men sjovt skal det nok blive. Prøv det.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #103: 16 Jun 2013, 18:30 »

Haha, hvis du kan få den rigtig stemning fra det koreanske skal jeg nok glædeligt følge med! Tunge
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #104: 16 Jun 2013, 19:03 »

En blog fra Sydkorea... Er folk interesseret?
Come on, det bliver stort! Den Asiatiske Champions League, den Koreanske Liga og meget meget mere!
Hvis du taler om ligastruktur, kultur og andre informationer det vil give bedre viden om landet og fodbolden derfra, ville jeg glædeligt læse med. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010