home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2013
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2013  (Læst 35858 gange)
Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #45: 26 Dec 2012, 22:51 »

Jeg overvejer at lave et save med et hold i de lavere rækker i England. Men jeg mangler ambitioner og mål for spillet. Nogen der har eventelle ambitioner/mål for en klub i Blue Square North?
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #46: 27 Dec 2012, 00:47 »

Jeg overvejer at lave et save med et hold i de lavere rækker i England. Men jeg mangler ambitioner og mål for spillet. Nogen der har eventelle ambitioner/mål for en klub i Blue Square North?
Altså en meget god ambition i de lavere rækker er vel at blive den bedste klub i verden?
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #47: 27 Dec 2012, 12:42 »

Det er ikke utænkeligt, at jeg vil forsøge mig med min første FM13-blog i den nærmeste fremtid.

Du skal bare se at komme igang! Altid en fornøjelse at følge dine blogs. Hvilket hold er i overvejelserne ? Wink
Logged

- 96 -

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #48: 27 Dec 2012, 12:46 »

Jeg overvejer at lave et save med et hold i de lavere rækker i England. Men jeg mangler ambitioner og mål for spillet. Nogen der har eventelle ambitioner/mål for en klub i Blue Square North?

Jeg vil mene at det er godt at for det første at sætte nogle grundliggende rammer for spillet. Er det en klubkarriere der ønskes eller et spil med lidt journeyman over det. Antager det er det første du er ude i. Derfor synes jeg at målet op at blive verdens bedste måske lige er en stor mundfuld i første omgang. Start småt ud. Sæt mål for en oprykning ad gangen, forbedring af faciliteterne etc. og lav så overordnede mål (f.eks. Championship inden for 8 sæsoner, hvad ved jeg) Det andet fungerer i hvert fald ikke for mig Wink
Logged

- 96 -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #49: 27 Dec 2012, 21:36 »

Jeg går for tiden og pønser på en muligt comeback til blogforummet her på siden, så håber I er klar på en blog mere i nærmeste fremtid (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Dida
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #50: 27 Dec 2012, 21:39 »

Er altid klar når det kommer fra dit tastatur The Red (:
Håber på en Aab Blog Smiley
Logged

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #51: 29 Dec 2012, 00:51 »

Ville en blog om Tjekkiets storklub Sparta Prag, noget i gad og hører om?
Går lidt og overvejer om det var noget jeg skulle kaste mig ud i.
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #52: 29 Dec 2012, 15:58 »

Vi vil da med glæde høre en blog om Brøndby  Wink Det kan også være lidt svært for dig at vurdere hvor godt dit sprog er, så bare giv det et skud. Hvis det endelig er så i stedet for at skrive en lang køre, så skriv små korte updates og så gør dit allerbedste ud af dem. Hvis du tager det hele i små bidder er det lidt nemmere  Smiley

Enig med AR.
Prøv dig af. Vi er FMfreaks! Vi er ligeglad med skrive måden. Vi vil læse om fodbold, om klubber, om folks succes osv.
At du ikk' er god til at skrive eller er ordblind er ikk din fejl. Vi må acceptere den måde du skriver på.

Og hvis folk ikk kan lide det, så må de smutte igen Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #53: 29 Dec 2012, 20:02 »

Enig med AR.
Prøv dig af. Vi er FMfreaks! Vi er ligeglad med skrive måden. Vi vil læse om fodbold, om klubber, om folks succes osv.
At du ikk' er god til at skrive eller er ordblind er ikk din fejl. Vi må acceptere den måde du skriver på.

Og hvis folk ikk kan lide det, så må de smutte igen Wink

Dette fangede mig lige - hvorfor er det egentlig kun succes folk vil høre om, men aldrig dårlige resultater? Sådan har det været i en årrække herinde, men noget jeg ikke helt forstår :-)
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #54: 30 Dec 2012, 01:58 »

Dette fangede mig lige - hvorfor er det egentlig kun succes folk vil høre om, men aldrig dårlige resultater? Sådan har det været i en årrække herinde, men noget jeg ikke helt forstår :-)

Personligt vil jeg sgu hellere høre om mangeårige kvaler i de lavere rækker, end folk som vinder trofæ efter trofæ med altdominerende hold...

Det kan jo også bare være det er fordi at jeg så ikke fremstår helt alene i min elendighed.
Logged



Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #55: 30 Dec 2012, 02:09 »

Personligt vil jeg sgu hellere høre om mangeårige kvaler i de lavere rækker, end folk som vinder trofæ efter trofæ med altdominerende hold...

Det kan jo også bare være det er fordi at jeg så ikke fremstår helt alene i min elendighed.

Ja, det overrasker mig ikke med dig :-P Men du er også den ene ud af 100 som vil det - gad vide hvorfor de 99 andre ikke gider det? Personligt synes jeg også det er mere spændende at høre om dårlige saves, som man eventuelt får rettet på, end succesfulde saves fra start.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #56: 30 Dec 2012, 09:26 »

Jeg er også mere til små klubber og store udfordringer, end jeg vil høre om Real Madrid, Barcelona, United, City osv. Røvkedeligt Smiley
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #57: 30 Dec 2012, 10:45 »

Ville en blog om Tjekkiets storklub Sparta Prag, noget i gad og hører om?
Går lidt og overvejer om det var noget jeg skulle kaste mig ud i.

Ville følge med ihvertfald. Det er altid spændende med en mindre klub i internationalt sammenhæng.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #58: 30 Dec 2012, 13:17 »

Ja, det overrasker mig ikke med dig :-P Men du er også den ene ud af 100 som vil det - gad vide hvorfor de 99 andre ikke gider det? Personligt synes jeg også det er mere spændende at høre om dårlige saves, som man eventuelt får rettet på, end succesfulde saves fra start.

Så er jeg den anden af de 100 som hellere vil hører om mindre klubber Peace
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Gungner
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2013
« Svar #59: 30 Dec 2012, 17:25 »

Jeg vil også hellere læse om mindre klubber med få midler til rådighed, eller klubber udenfor Europa der ikke kan lokke store navne til.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010