home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1190 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 39731 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #240: 30 Okt 2012, 20:45 »

Nøøøj hvis der ikke sker nogle seriøse ændringer til på fredag, så går jeg tilbage til 12'eren. Indtil videre sidder jeg med den følelse af det er det suverænt dårligste FM spil i årevis, faktisk min dårligste oplevelses med et nyt manager spil nogensinde... synes kampene er direkte til grin, og er gået noget der ligner et maraton tilbage i forhold til 12'eren. Gider ikke høre på folks kommentarer om at det kun er en beta osv osv... der er sgu kommet en opdatering allerede, hvor vitale fejl burde være rettet.

Jeg er næsten rørende enig med dig.. Dog forsøger jeg stadigvæk at give det en chance. Men jeg synes også, selv efter opdateringen, at  3D kampene er helt til grin. Jeg kan godt se at grafikken er blevet en smule bedre, men jeg synes på ingen måde spillernes bevægelsesmønstre er blevet mere realistiske, tværtimod. Det ser helt til grin ud ofte, og det ødelægger meget mere end det gavner!!
Og det økonomiske i spillet virker også urealistisk på flere områder, kontraktforhandling erne synes jeg specielt er meget langt ude!

Håber virkelig at det der kommer på fredag, mere eller mindre, er et helt andet spil.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #241: 31 Okt 2012, 11:21 »

Er jeg den eneste der oplever at jeg nærmest konsekvent styrer kampene, men mine spillere skal bruge 10 skud pr. kasse mens mine modstandere skal bruge 2? Og når jeg så en sjælden gang har en kamp hvor intet fungerer, scorer jeg pludseligt 4 mål på 6 skud?
Logged

kasperaksel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #242: 31 Okt 2012, 12:20 »

Synes det er lidt sjovt der er så mange der klager over det er svært at score... jeg spiller med Aab, og banker kasser ind på stribe, scorer omkring 3 gange i snit per kamp. Lukker også en del ind, men ligger efter 10 kampe lige efter topholdende, så ok realistisk synes jeg... (selvom førerholdet er fcm)
Logged

Vikinghjelm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #243: 31 Okt 2012, 12:55 »

Mit første indtryk er jeg føler mig snydt... Det virker på mig som om man satser mere på børneversionen (classic) end på den hardcore version... Det nye trænings system er crap, man kan slet ikke som før finjustere små detaljer, og ser det derfor som latterligt... Har nok brugt 200+ timer på trænings skemaer i de to forgående versioner, og har helt klart været min force i spillet at kunne skabe egne talenter gennem træning... Jeg har aldrig været skuffet over FM, men denne gang frygter jeg at blive det... Fatter ikke de skal til at bruge energi på at lave børneversion da en rigtig manager gerne vil ha en finger med i alt og ikke bare trykke næste næste næste...
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #244: 31 Okt 2012, 13:07 »

Hvorfor er det at du kalder det børneversionen?
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #245: 31 Okt 2012, 13:12 »

Synes det er lidt sjovt der er så mange der klager over det er svært at score... jeg spiller med Aab, og banker kasser ind på stribe, scorer omkring 3 gange i snit per kamp. Lukker også en del ind, men ligger efter 10 kampe lige efter topholdende, så ok realistisk synes jeg... (selvom førerholdet er fcm)

Må indrømme jeg heller ikke oplever scoringsproblemer med de bolchestribede nordjyder. Til gengæld har jeg efterhånden i højere grad lært at holde buret rent også! .. AaB er, som de sidste mange år i træk, et klassehold i fm. Av min arm.    crazy
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Vikinghjelm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #246: 31 Okt 2012, 18:19 »

Hvorfor er det at du kalder det børneversionen?

Fordi det jo ikke er andet end at klikke næste... Det er overfladisk, og lavet så en på mellem 5 og 8 kan spille det og blive mestre uden de store problemer og uden den store viden... Derfor!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #247: 31 Okt 2012, 22:06 »

Er priserne ikke steget en del, altså både køb og salg?
Der har været snakket om høje priser på spillere, som man ville købe, hvilket jeg er enig i.

Men har I også oplevet at kunne sælge for enorme beløb? I mit Newcastle-spil bød Chelsea hele tiden på Ben Arfa, hvor hver gang satte den op til 175 mio. for jeg ville ikke af med ham, men til sidst bøde de det. Temmeligt urealistisk. Fik også solgt Guiterrez for 80 mio. kontant.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #248: 31 Okt 2012, 22:18 »

Er jeg den eneste der oplever at jeg nærmest konsekvent styrer kampene, men mine spillere skal bruge 10 skud pr. kasse mens mine modstandere skal bruge 2? Og når jeg så en sjælden gang har en kamp hvor intet fungerer, scorer jeg pludseligt 4 mål på 6 skud?

Har det på samme måde - generelt forvirrer kampmotoren mig helt ekstremt. Kan ikke finde sammenhæng i den overhovedet.
Logged

former zoesuckins

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #249: 31 Okt 2012, 22:25 »

Må indrømme jeg heller ikke oplever scoringsproblemer med de bolchestribede nordjyder. Til gengæld har jeg efterhånden i højere grad lært at holde buret rent også! .. AaB er, som de sidste mange år i træk, et klassehold i fm. Av min arm.    crazy

Jamen så synes jeg da bestemt du skal dele din taktik med os andre, evt. uploade den så man kan prøve den af.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #250: 31 Okt 2012, 22:27 »

Er priserne ikke steget en del, altså både køb og salg?
Der har været snakket om høje priser på spillere, som man ville købe, hvilket jeg er enig i.

Men har I også oplevet at kunne sælge for enorme beløb? I mit Newcastle-spil bød Chelsea hele tiden på Ben Arfa, hvor hver gang satte den op til 175 mio. for jeg ville ikke af med ham, men til sidst bøde de det. Temmeligt urealistisk. Fik også solgt Guiterrez for 80 mio. kontant.

Lige præcis! I 12'eren kunne man kun få latterlige beløb for de spillere man ville af med, mens man i 13'eren virker til at kunne få omkring deres værdi, ofte mere endda. Jeg synes måske det skulle have været en mellemting. I 12'eren var det simpelthen for lidt man fik for gode spillere man ikke kunne bruge.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #251: 31 Okt 2012, 22:27 »

Jamen så synes jeg da bestemt du skal dele din taktik med os andre, evt. uploade den så man kan prøve den af.

http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7035

Den her har jeg haft god succes med.
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #252: 31 Okt 2012, 22:32 »


Har endnu ikke prøvet at spille med en asymmetrisk opstilling nogensinde, men ku være man sku prøve Smiley Hvilke(t) hold har du spillet med?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #253: 31 Okt 2012, 22:35 »

FC Nordsjælland.

Er i 2 sæson.

Vandt superligaen 1 sæson.
Kom til 2 knockout runde i EL.
Slog Tottenham ud af 1 knockout runde.

Er midt i 2 sæson hvor det stadig går godt.
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #254: 31 Okt 2012, 22:38 »

FC Nordsjælland.

Er i 2 sæson.

Vandt superligaen 1 sæson.
Kom til 2 knockout runde i EL.
Slog Tottenham ud af 1 knockout runde.

Er midt i 2 sæson hvor det stadig går godt.

Det er sgu vildt nok. Det må jeg næsten prøve af. Alt hvad jeg hidtil har forsøgt mig med er mislykkedes gange 100 !
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010