home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38491 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #225: 28 Okt 2012, 20:56 »

Slap nu fucking af, det er en beta..
Logged


Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #226: 28 Okt 2012, 20:57 »

Nu er jeg normalt ikke aktiv på dette forum, men efter at have startet med FM igen - lige pt betaen - må jeg skrive min mening om betaen. Jeg er rasende!

1. Det er UMULIGT at slå de store hold. Jeg er Schalke og ligger nummer 3 PT, men når jeg møder Bayern, Dortmund eller et europæisk storhold, så er det klare nederlag hver eneste gang, på trods af at de smider masser af point mod mindre hold.

2. Jeg er klar over at moralen på holdet har en masse at sige i virkeligheden, men det er vist lige taget til grænsen i FM. Hvis dit hold er inde i en periode med dårlig moral, så er det decideret umuligt at vende perioden.

3. Det er ekstremt sjældent at jeg får chancer (oftest når jeg er bagud) i de sidste 10 minutter af kampen. Når jeg er bagud er det i de fleste tilfælde mod hold, hvor mit spillermateriale er bedre - og derved må man antage at jeg kan lægge et pres i slutningen af kampen, men det sker aldrig - ingen chancer eller mål i overtiden eller bare i de sidste 10 minutter.

4. Og til det allermest kritiske. Når jeg kommer foran 1-0 efter 30 minutter, så sker det tit at modstanderholdet udligner ret hurtigt efter. Hvis dette ikke sker, så kan jeg love jer at jeg skal sidde og se en masse chancer (jeg spiller med nøgle/key højdepunkter) hvor modstanderen er milimeter fra at score. Nu kommer vi dog til det sjove. Modsat når jeg kommer bagud, så spurter tiden derud af uden et eneste højdepunkt - ingen kære mor. Det er fuldstændig ligegyldigt om du så spiller med "kast alle mand frem" eller skifter til en offensiv opstilling. Nogengange taber man bare fuldstændig tilfældige kampe, som da jeg tabte i cuppen til Paderborn fra en lav division. Jeg var inde i en god periode, og var hjemme - men mine spillere havde åbenbart ikke lyst til at vinde den dag.

Jeg er ekstrem irriteret lige nu, og det er ikke engang løgn når jeg siger at det påvirker mængden af skænderier mellem min kæreste og jeg, når jeg er så frustreret over at ingenting kører.

Vil i ikke venligst melde jer enige eller uenige, og måske sprede nogen af jeres irritationspunkter - så jeg ikke føler mig så alene!

Enig i næsten alt.

Uenig i jeg lader mine FM-frustrationer gå udover kæresten, det er nok hun får mine Brøndby-frustrationer. Wink


 
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #227: 28 Okt 2012, 20:59 »

Slap nu fucking af, det er en beta..

Har det som dig, er ikke oppe at køre over det, selvom jeg er irriteret. Opstemt

Hvis man er utilfreds, så gå ind og rapporter det på SI's forum, men mon ikke de knokler for at rette op på den nye Match Engine, som folk er så frustreret over. Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #228: 28 Okt 2012, 21:02 »

Indtil videre er jeg dælme lykkelig over at jeg ikke skal give penge for dette spil, men har vundet det. Det er jo fuldstændig umuligt at score? Jeg vader i chancer, kamp efter kamp, men alligevel formår jeg at tabe. Og oftest har modstanderen kun 1-3 chancer, og alligevel score de 1-2 mål. Fandme til grin.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Haenge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #229: 28 Okt 2012, 21:45 »

Alt udover kampene er jeg meget positiv over, der er dog en del fejl i kampene som skal rettes.

Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #230: 28 Okt 2012, 22:01 »

Jeg hader når SI laver om på menuer osv... fandme ikke til at finde rundt i - hvergang der kommer en ny udgave så skal jeg bruge tid på at finde rundt istedet for bare at spille... det er træls - i året udgave syntes jeg det er meget rodet og designet gør mig irriteret.. har kun gamet i alt 15 timer så måske er det bare til vending der skal til.

Jeg oplever at grafikdelen er fejlfyldt - jeg sidder med en ny formateret stationær pc med en AMD Phenom II 965 8gb ramm og et HD 5850 gfx kort alle drivere er de sidste nye og maskinen kører fint.... nuvel det er ikke sidste nye model..men omvendt den yder stadig rigeligt til at spille FM 2013..men alligevel så starter kampene med at grafikken hakker..efter ca 17- 18 FM minutter så flyder grafikken lidt bedre.

Kampmotoren udstiller mine manager evner... jeg formår ganske enkelt ikke at bringe mit hold til at vinde kampe.. og nej jeg spiller ikke som Brøndby  Wink men med Arsenal og Man City... de burde da kunne slå hold som Reading og West Ham

Egentlig havde jeg besluttet for at min tid som FM gamer nu var slut... meeen ombestemte mig i sidste øjeblik..måske i et svagt øjeblik.... men må indrømme at jeg ikke er begejstret over FM 2013.

Logged

YNWA

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #231: 29 Okt 2012, 11:56 »

Blev simpelthen nødt til at finde mit gamle login for kommentere på jer pinlige voksne mennesker, der ikke kan tåle, at der er bare lidt udfordring i spillet. Lad dog vær med at pive 12'eren var simpelthen for let!
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #232: 29 Okt 2012, 12:00 »

Har opdateringen til betaen ændret noget? Eller er 3D delen stadig en joke?
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #233: 29 Okt 2012, 12:02 »

Ved i hvornår man får sin beta kode? Jeg bestilte igår, og har endnu ikke fået den, men kun bekræftelsen på at jeg har bestilt. :-)
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #234: 29 Okt 2012, 12:03 »

Nu har jeg ikke lige kigget alle siderne igennem i den her tråd, og jeg har heller ikke betaen og har kun prøvet demoen ganske lidt, jeg vil bare lige høre noget.

Hvad er folks erfaringer med den nye sportsdirektør funktion. Hvordan fungere det hvis man overlader ham til  at gøre alt? Kan man bede ham om at købe de spillere man selv er interesseret i, eller køber han bare dem der passer til sin egen filosofi?
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #235: 29 Okt 2012, 12:05 »

Ved i hvornår man får sin beta kode? Jeg bestilte igår, og har endnu ikke fået den, men kun bekræftelsen på at jeg har bestilt. :-)

Hvis det er ligesom mig, kommer der en mail ind ved 13-tiden og du har koderne. Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #236: 29 Okt 2012, 14:39 »

Nu har jeg ikke lige kigget alle siderne igennem i den her tråd, og jeg har heller ikke betaen og har kun prøvet demoen ganske lidt, jeg vil bare lige høre noget.

Hvad er folks erfaringer med den nye sportsdirektør funktion. Hvordan fungere det hvis man overlader ham til  at gøre alt? Kan man bede ham om at købe de spillere man selv er interesseret i, eller køber han bare dem der passer til sin egen filosofi?

Har ikke prøvet det, men hvis du højreklikker på en spiller kan du sige "add as transfer target" Går udfra din sportsdirektør så forsøger at hente ham. Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #237: 30 Okt 2012, 20:27 »

Nøøøj hvis der ikke sker nogle seriøse ændringer til på fredag, så går jeg tilbage til 12'eren. Indtil videre sidder jeg med den følelse af det er det suverænt dårligste FM spil i årevis, faktisk min dårligste oplevelses med et nyt manager spil nogensinde... synes kampene er direkte til grin, og er gået noget der ligner et maraton tilbage i forhold til 12'eren. Gider ikke høre på folks kommentarer om at det kun er en beta osv osv... der er sgu kommet en opdatering allerede, hvor vitale fejl burde være rettet.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #238: 30 Okt 2012, 20:38 »

Nu har jeg ikke lige kigget alle siderne igennem i den her tråd, og jeg har heller ikke betaen og har kun prøvet demoen ganske lidt, jeg vil bare lige høre noget.

Hvad er folks erfaringer med den nye sportsdirektør funktion. Hvordan fungere det hvis man overlader ham til  at gøre alt? Kan man bede ham om at købe de spillere man selv er interesseret i, eller køber han bare dem der passer til sin egen filosofi?
Du kan tilføje en spiller til en liste som han så arbejder udfra .. Dog vælger jeg selv at købe mine spillere men sætter ham til at sende mine spillere på lån og sådan .. Han finder også unge spillere til mig hvor jeg dog selv skal trykke bekræft til sidst inden handlen er lukket ..
Logged

Vi skal alle være her.

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #239: 30 Okt 2012, 20:43 »

Jeg hader når SI laver om på menuer osv... fandme ikke til at finde rundt i - hvergang der kommer en ny udgave så skal jeg bruge tid på at finde rundt istedet for bare at spille... det er træls - i året udgave syntes jeg det er meget rodet og designet gør mig irriteret.. har kun gamet i alt 15 timer så måske er det bare til vending der skal til.

Som at se mig selv, det værste ved det hele er sådan set. At Fmc har en mega god menu, mens maingamet bare er dårligt som et i pokker.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010