home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38554 gange)
Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #210: 27 Okt 2012, 19:11 »

Hold nu op, hvorfor pokker har FMC det gode layout, når man ikke kan have mere end 3 lande deri.

Nogen som ved, om man kunne overføre dette skin til det store spil ?


Det kan man. FMC Skin kan hentes inde på FM-Views hjemmeside.
http://forum.fm-view.net/topic/15507-fmc-skin-for-fm13-updated/
Logged


Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #211: 27 Okt 2012, 19:36 »

Det kan man. FMC Skin kan hentes inde på FM-Views hjemmeside.
http://forum.fm-view.net/topic/15507-fmc-skin-for-fm13-updated/

Tak, endelig kan jeg finde rundt i Fm13.
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #212: 27 Okt 2012, 19:44 »

Tak, endelig kan jeg finde rundt i Fm13.
Det var så lidt.
Logged


Martin.Ottosen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #213: 27 Okt 2012, 20:11 »

Kan man ikke bruge skindet i demoen?
Logged

Dortmund  <3
Brøndby    <3 <3
Chelsea    <3 <3 <3

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #214: 27 Okt 2012, 20:22 »

Kan man ikke bruge skindet i demoen?
Har ikke selv demoen, så aner det simpelthen ikke. Men det vil jeg da gå ud fra at man kan.
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #215: 28 Okt 2012, 10:21 »

Jeg har lige prøvet at starte Betaen op, og der skulle den opdatere først? Nogen der kender grunden til dette?
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #216: 28 Okt 2012, 13:50 »

Jeg har lige prøvet at starte Betaen op, og der skulle den opdatere først? Nogen der kender grunden til dette?

De har rettet fejl og så videre, så man er tættere på det endelige spil, selvom der stadig er fejl der kommer til at bliver udbedret. Synes der er sket en væsentlig forbedring og selve kampene sker der ikke lige så mærkværdige ting mere.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #217: 28 Okt 2012, 13:59 »

De har rettet fejl og så videre, så man er tættere på det endelige spil, selvom der stadig er fejl der kommer til at bliver udbedret. Synes der er sket en væsentlig forbedring og selve kampene sker der ikke lige så mærkværdige ting mere.

Okay, lækkert nok.

Jeg havde problemer med at mit spil lukkede ned under kampene, ved du om det evt. er blevet rettet ved denne opdatering?
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #218: 28 Okt 2012, 15:46 »

Kan det passe man ikke bare kan se simpelt kampstatistik som målscorer ligesom i de forgangende spil uden at den skal til at bruge tid på at indlæse hele kampen, alle chancer og mål? Det tager en helvedes tid hver gang.
Logged

former zoesuckins

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #219: 28 Okt 2012, 15:58 »

Kan det passe man ikke bare kan se simpelt kampstatistik som målscorer ligesom i de forgangende spil uden at den skal til at bruge tid på at indlæse hele kampen, alle chancer og mål? Det tager en helvedes tid hver gang.

Mener at det virkede for mig at højreklikke og så vælge den der giver mening Smiley Kan ikke lige huske hvad den hedder.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #220: 28 Okt 2012, 15:59 »

Kan det passe man ikke bare kan se simpelt kampstatistik som målscorer ligesom i de forgangende spil uden at den skal til at bruge tid på at indlæse hele kampen, alle chancer og mål? Det tager en helvedes tid hver gang.

Jeg skal ikke kunne sige om det blomvikings siger passer, men som tidligere nævnt er det noget de er opmærksomme på hos SI, og de arbejder på at lave det om til release.
Logged



Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #221: 28 Okt 2012, 16:20 »

Mener at det virkede for mig at højreklikke og så vælge den der giver mening Smiley Kan ikke lige huske hvad den hedder.

Har jeg forsøgt, men det samme sker stadig.

Jeg skal ikke kunne sige om det blomvikings siger passer, men som tidligere nævnt er det noget de er opmærksomme på hos SI, og de arbejder på at lave det om til release.

Lyder jo bare perfekt - tak.
Logged

former zoesuckins

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #222: 28 Okt 2012, 16:23 »

Lyder jo bare perfekt - tak.

I min opdateret udgave er det fikset. Opstemt
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

sebbersebber
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #223: 28 Okt 2012, 20:50 »

Nu er jeg normalt ikke aktiv på dette forum, men efter at have startet med FM igen - lige pt betaen - må jeg skrive min mening om betaen. Jeg er rasende!

1. Det er UMULIGT at slå de store hold. Jeg er Schalke og ligger nummer 3 PT, men når jeg møder Bayern, Dortmund eller et europæisk storhold, så er det klare nederlag hver eneste gang, på trods af at de smider masser af point mod mindre hold.

2. Jeg er klar over at moralen på holdet har en masse at sige i virkeligheden, men det er vist lige taget til grænsen i FM. Hvis dit hold er inde i en periode med dårlig moral, så er det decideret umuligt at vende perioden.

3. Det er ekstremt sjældent at jeg får chancer (oftest når jeg er bagud) i de sidste 10 minutter af kampen. Når jeg er bagud er det i de fleste tilfælde mod hold, hvor mit spillermateriale er bedre - og derved må man antage at jeg kan lægge et pres i slutningen af kampen, men det sker aldrig - ingen chancer eller mål i overtiden eller bare i de sidste 10 minutter.

4. Og til det allermest kritiske. Når jeg kommer foran 1-0 efter 30 minutter, så sker det tit at modstanderholdet udligner ret hurtigt efter. Hvis dette ikke sker, så kan jeg love jer at jeg skal sidde og se en masse chancer (jeg spiller med nøgle/key højdepunkter) hvor modstanderen er milimeter fra at score. Nu kommer vi dog til det sjove. Modsat når jeg kommer bagud, så spurter tiden derud af uden et eneste højdepunkt - ingen kære mor. Det er fuldstændig ligegyldigt om du så spiller med "kast alle mand frem" eller skifter til en offensiv opstilling. Nogengange taber man bare fuldstændig tilfældige kampe, som da jeg tabte i cuppen til Paderborn fra en lav division. Jeg var inde i en god periode, og var hjemme - men mine spillere havde åbenbart ikke lyst til at vinde den dag.

Jeg er ekstrem irriteret lige nu, og det er ikke engang løgn når jeg siger at det påvirker mængden af skænderier mellem min kæreste og jeg, når jeg er så frustreret over at ingenting kører.

Vil i ikke venligst melde jer enige eller uenige, og måske sprede nogen af jeres irritationspunkter - så jeg ikke føler mig så alene!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #224: 28 Okt 2012, 20:53 »

Nu er jeg normalt ikke aktiv på dette forum, men efter at have startet med FM igen - lige pt betaen - må jeg skrive min mening om betaen. Jeg er rasende!

1. Det er UMULIGT at slå de store hold. Jeg er Schalke og ligger nummer 3 PT, men når jeg møder Bayern, Dortmund eller et europæisk storhold, så er det klare nederlag hver eneste gang, på trods af at de smider masser af point mod mindre hold.

2. Jeg er klar over at moralen på holdet har en masse at sige i virkeligheden, men det er vist lige taget til grænsen i FM. Hvis dit hold er inde i en periode med dårlig moral, så er det decideret umuligt at vende perioden.

3. Det er ekstremt sjældent at jeg får chancer (oftest når jeg er bagud) i de sidste 10 minutter af kampen. Når jeg er bagud er det i de fleste tilfælde mod hold, hvor mit spillermateriale er bedre - og derved må man antage at jeg kan lægge et pres i slutningen af kampen, men det sker aldrig - ingen chancer eller mål i overtiden eller bare i de sidste 10 minutter.

4. Og til det allermest kritiske. Når jeg kommer foran 1-0 efter 30 minutter, så sker det tit at modstanderholdet udligner ret hurtigt efter. Hvis dette ikke sker, så kan jeg love jer at jeg skal sidde og se en masse chancer (jeg spiller med nøgle/key højdepunkter) hvor modstanderen er milimeter fra at score. Nu kommer vi dog til det sjove. Modsat når jeg kommer bagud, så spurter tiden derud af uden et eneste højdepunkt - ingen kære mor. Det er fuldstændig ligegyldigt om du så spiller med "kast alle mand frem" eller skifter til en offensiv opstilling. Nogengange taber man bare fuldstændig tilfældige kampe, som da jeg tabte i cuppen til Paderborn fra en lav division. Jeg var inde i en god periode, og var hjemme - men mine spillere havde åbenbart ikke lyst til at vinde den dag.

Jeg er ekstrem irriteret lige nu, og det er ikke engang løgn når jeg siger at det påvirker mængden af skænderier mellem min kæreste og jeg, når jeg er så frustreret over at ingenting kører.

Vil i ikke venligst melde jer enige eller uenige, og måske sprede nogen af jeres irritationspunkter - så jeg ikke føler mig så alene!
Er helt enig i hvad du skriver, og hvad endnu værre for mig er at jeg vælter i chancer, men scorer aldrig!!!
Det er ligemeget hvem fanden jeg er... brækker mig. FM13 kan slet ikke fange mig!!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010