home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 896 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 139232 gange)
Maibum
Juniorspiller
**

Sv: Brøndby IF
« Svar #135: 15 Nov 2012, 21:55 »

Jeg er også begyndt med hele danmarks (tidligere) stolthed !! Opstemt

Og må sige at jeg til dels har brugt jeres fremragende indlæg, og så krydret dem med mine egne inputs..

Ind er kommet:
Den gamle fck kending, Elrio Van Heerden. Mente at han kunne bidrage med noget god teknisk angrebsfodbold. Noget som de øvrige offensive midtbanespillere ikke har på samme måde.
Jorge Ribiero er hentet til backen, da han simpelthen bare er flere niveauer over de øvrige venstre backs..
Og Nathan Coe til målmandsposten..

Ud:
Forsøger at komme af med Goodson, Makienok, Mcgrath og Falkesgaard..

Edit: Nu er Goodson blevet solgt.. For 8.9mio danske kroner.. Vil mene at det var et fint udbytte.

Har derudover fået Rommedahl, Thygesen og Jan K ned i løn ! og fået forlænget med Mike Jensen Smiley
« Seneste Redigering: 15 Nov 2012, 22:05 af Maibum » Logged

Maibum
Juniorspiller
**

« Svar #136: 15 Nov 2012, 22:25 »

Første kamp spillet !

Og hvilken kamp ! 0-5 sejr over de forsvarende mestrer ! Og fodbold der ville få Barcas tiki-taka til at ligne Stokes opspil !
Det var en sand fryd for øjet, og suveræne præstationer hele vejen rundt.. Dog var især Antipas(1), Mike Jensen (2) og Stryger(2) helt formidable..
Heerden var stabil i sin debut, hvor Ribiero og Coe var rigtigt gode Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #137: 17 Nov 2012, 14:47 »

Mit nye mål, hvilket er for 2020: Have en trup baseret på unge danske spillere. I mellemtiden er jeg tilfreds med at basere min trup på unge spillere generelt, men i takt med at flere unge danskere dukker op, vil jeg skille mig af med reserver som ikke er danske.

Min beslutning omkring mit mål, giver mig også mulighed for at spare pengene op, og derved vente med at købe ind til der er mulighed for at trække en ung dansker.

Der er nu 7 udlændinge tilbage i min trup, to af dem er egentlig danskere, men de har dog en ekstra nationalitet (Holst er en af dem).

Vi er nu i 2020, og selvom vi ikke er frygtet i Europa, har mine unge knægte, på dengang 22-23, lige vundet Europa League, vi lå ellers godt (10 point) i CHL gruppespillet, i en tosset gruppe, bestående af Juventus, Barcelona, Brøndby If og Arsenal. I sidste runde mødte vi Barcelona på Camp Nou, vi skulle have point for at gå videre, men eftersom vi vandt EL, tror jeg det er nemt at gennemskue vi tabte. 2-3 endte den, og vi fik et mål underkendt i overtiden. I EL mødte vi hold som At. Madrid, Steaua, Dortmund og Roma, for til sidst at besejre Manchester United i finalen (2-1). Ligaen blev vundet med et 30 points forspring (87 pts).

Op til sæsonen 20/21 har jeg solgt reserver fra, samt min målmand og venstre midtbanespiller, den første for at give plads til en 16 årig dansker fra egne rækker, den anden fordi hans lønkrav var for store, så hellere trække 235 mil nu, end at lade ham gå gratis næste sommer. Der er blevet rykket unge spillere op fra u19 holdet, mens der kun er købt en spiller ind. 14 millioner fra Red Bull Salzburg, Alexander Maier.

Der er ikke planer om flere indkøb, og jeg prøver egentlig på at holde truppen så tæt på den start 11'er som vandt EL, som muligt. Da det kun er Frederik Holst som er tilbage som ikke er genereret vælger jeg ikke at smide et screenshot af min trup.

Min økonomi

Mit lønbudget

Personligt blev jeg endnu en gang forbigået da der skulle udtages en ny Landstræner, dette betyder blandt andet at spillere som Jores Okore, Frederik Sørensen, Christian Eriksen og Viktor Fischer nok aldrig kommer til at vinde et EM eller VM, for Kasper Hjulmand vinder nok ikke noget de næste 2-4 år.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

U-4-E
Manager

« Svar #138: 18 Nov 2012, 02:02 »

(Sæson 1)

I min anden sæson skulle vi følge op på den flotte Double, og spille CL for blot anden gang i klubbens historie. Det skulle vise sig at min udebane taktik skulle føre os til nye højder i Europa.

Pokalturneringen:
0-0 (0-1 a.e.t.) vs. AGF (Gehrt)
0-2 vs. Skive (Akpoveta x 2)
1-0 vs. AaB (Antipas)
0-1 vs. FC København (Jensen)
2-0 vs. FC København (Larsen, Makienok)
3-0 vs. FC Nordsjælland (Stenderup, Jensen x 2)

Pokalturneringen havde denne sæson meget lav prioritet, da vi jo også deltog i CL. Derfor var da også ærgerligt at vi allerede i den første kamp skulle ud i forlænget spilletid, især da vi skulle spille i Herning mindre end 48 timer senere. Heldigvis droppede Steffen Rasmussen efter et Mathias Gehrt langskud. Vi trak dog Skive i næste runde, og her havde et reservespækket hold ingen problemer med at vinde. Nogenlunde let gik det også mod AaB i en udskudt kamp, og i semifinalerne ventede FC København. De to kampe lå med tre dages mellemrum, og endda i ugen efter sæsonens vigtigste kamp (beskrevet senere). Det lykkedes os at stjæle sejren i Parken, og på hjemmebane vandt vi sikkert.

I finalen ventede sæsonens store skuffelse. FC Nordsjælland var nemlig rykket ud af Superligaen få dage forinden, og deres spillere var derfor helt nede i kulkælderen til kampen. Ronnie Schwartz gjorde det ikke lettere ved at blive smidt ud efter en halv time, og vi vandt uden overhovedet at være i problemer.

Superligaen:

Vi kom flyvende flot i gang, bla. med 3-0 sejre i Esbjerg og Vejle. Herefter trådte vi dog ind i CL, hvilket betød at vi i en periode på ni kampe, spillede seks uafgjorte. Efter det fulgte syv sejre i træk, bla. 4-0 hjemme mod FCK, inden det igen gik lidt i stå. I sidste sæson tabte vi slet ikke på hjemmebane, men i marts/april tabte vi både til OB og AaB hjemme. Mesterskabet kom dog hjem igen, nemlig i fjerdesidste spillerunde hjemme mod Lyngby, inden AGF gav os det tredje liganederlag i Aarhus.

Ligastillingen.

Champions League:
0-0 vs. Juventus
0-3 vs. Manchester City
1-1 vs. Olympiakos (Rommedahl)
3-0 vs. Olympiakos (Thygesen, Makienok x 2)
1-1 vs. Juventus
3-1 vs. Manchester City (Antipas)

De forsvarende CL mestre fra Manchester samt Juventus og Olympiakos var modstanderne, og derfor var målet med det samme en 3. plads. Den skulle komme i hus via fire point mod Olympiakos, og så ellers håbe at de ikke ville få nok point mod Juve og City.

Vi startede i Italien, og det viste sig at vores udebane taktik fra sidste sæson også virkede på allerhøjeste niveau. 0-0 blev det til, og derfor var forventningerne måske lidt for store, da vi tog imod sidste sæsons vindere. Her blev vi dog klasket godt og grundigt med 0-3, og kampen blev derfor hurtigt smidt i glemmebogen. Forude ventede nemlig de to vigtige kampe mod Olympiakos, den første på udebane. Rommedahl bragte os i front ca. 25 minutter før tid, og det var lige ved at give os sejren. Kort før tid udlignede grækerne nemlig, men vi fik dog stadig et resultat vi kunne bruge.

Hjemmekampen skulle naturligvis vindes, og Makienok bragte os da også i front efter blot seks minutter. Herefter skulle der dog gå alt for lang tid inden næste scoring, som først faldt et kvarter før tid. Makienok lukkede reelt kampen, og Thygesen gjorde det til sidst til 3-0. Hjemme mod Juventus gik vi efter sejren, men det var måske en fejl. De var nemlig klart bedst, men skulle dog alligevel bruge et straffespark til at komme foran. Heldigvis udlignede Mike Jensen i anden halvleg, og sikrede os europæisk deltagelse i foråret. Inden kampen i Manchester kunne vi reelt godt gå videre til CL-knockout fasen, men det satte City en stopper for ved igen at score tre mål mod os. Antipas scorede vores eneste mål, i en kamp hvor City igen var langt bedre.

Ligastillingen.

Europa League:
3-1 vs. Chelsea (Goodson, Thygesen, Antipas)
2-1 vs. Chelsea (Makienok)
2-2 vs. Malaga (Thygesen, Antipas)
2-2 (2-3 a.e.t) vs. Malaga (Rommedahl, Thygesen, Antipas)
1-4 vs. Napoli (Thygesen x 2, Larsen, Antipas)
4-2 vs. Napoli (Goodson, Kristiansen, Larsen, Gehrt)
1-0 vs. Olympique Lyonnais (Goodson)
1-0 (2-3 on penalties) vs. Olympique Lyonnais

Vi fik den måske værst tænkelige lodtrækning, idet vi trak Chelsea. Vi startede hjemme, og englænderne må have følt sig godt og grundigt røvrendt da kampen var slut, for på mærkværdig vis vandt vi 3-1. Lampard scorede deres eneste mål på straffe, og selv efter Antipas' udvisning efter en time, lykkedes det os at forsvare den hjem til 3-1. I London viste Chelsea igen at de var bedst, men efter de kom foran 2-0, slappede de lidt for meget af. Det udnyttede jeg til at sende Makienok ind, og seks minutter før tid reducerede han, og sendte os videre.
Den første kamp mod Malaga bølgede meget frem og tilbage, men i sidste ende fik vi hevet 2-2 hjem. Ikke det bedste udgangspunkt inden returkampen på udebane, men utroligt nok endte kampen igen 2-2. Vi var foran 2-0 ved pausen, men formåede ikke at bevare føringen. I den forlængede spilletid blev Rommedahl ikke bare matchvinder, men også den ældste spiller til at score for Brøndby.

Vi var nu i kvartfinalen, hvor vi lagde ud i Napoli. Her spillede vi vel nok sæsonens flotteste kamp, og Thygesen åbnede scoringen allerede efter mindre end et minut. Vi kom foran med hele 4-0, inden Pandev scorede et enkelt trøstemål. Det lignede en formsag at kvalificere sig til semifinalen, men i Brøndby var Napoli foran med 2-0 allerede efter syv minutter. Man frygtede et kollaps, men bare yderligere syv minutter senere var stillingen 2-2, og ved pausen førte vi 3-2. Goodson lukkede i slutningen af kampen, og vi sendte Napoli ud med samlet 8-3.
Semifinalen stod mod franske Lyon, hvor vi startede hjemme. Det viste sig at Goodson skulle spille hans måske bedste kamp nogensinde, og ikke bare scorede han kampens enlige mål, han lukkede også fuldstændig af for Lyons angreb. 10 ud af 10 hovedstødsdueller vandt han, heraf 7 nøgledueller, og stod bag 12 interceptions. Med et rent bur i bagagen havde vi et fint udgangspunkt inden turen til Frankrig. Her endte det for tredje gang i sæsonen med forlænget spilletid, efter et 1-0 nederlag. Michael Tørnes blev kampens spiller, og i straffesparkskonkur rencen reddede han to spark, og var manden bag 3-2 sejren. Finalen var en realitet.

Finalen:

I finalen stod vi over for tyrkiske Galatasaray, der jo har gode erfaringer med Danmark. 14 år forinden vandt de selvsamme turnering i Parken, og i denne sæson havde de faktisk slået FCK ud i kvalifikationen til CL.
Vi lod tyrkerne om at styre spillet, og det viste sig da også at de helst ville have bolden. Når de ikke havde den gik de hårdt til os, og alene i første halvleg fik de fem gule kort. Selvom de havde bolden 2/3 af tiden, skabte de absolut intet. Det udnyttede lynhurtige Quincy Antipas og inden for ti minutter scorede han to mål midt i første halvleg. Det var næsten ikke til at tro, og Andre Santos fik os da også lidt ned på jorden med hans reducering kort før pausen. Man skulle tro at de i løbet af 2. halvleg ville satse lidt mere, men nej. De blev ved med at spille bolden rundt uden at kreere chancer, og Santos' mål var faktisk deres eneste skud på mål. Det betød at vi efter 90 minutter i Torino kunne lade os hylde som vindere af UEFA Europa League.

Galatasaray SK 1-2 Brøndby IF

0-1 Antipas '17 (Rommedahl)
0-2 Antipas '25 (Norouzi)
1-2 Santos '39 (Amrabat)

Og sådan sluttede en fantastisk sæson så. Nogen vil sikkert tænke at det ikke kan lade sig gøre, men well, det kan det. Jeg havde ikke selv regnet med at det skulle gå SÅ godt, men er meget imponeret over hvordan mine spillere har spillet, og ikke mindst udviklet sig. Jeg var hårdt ramt af skader i efteråret, især i forsvaret hvor både Randrup og Stenderup missede næsten hele efteråret. I foråret var det Mike Jensens tur til at blive langtidsskadet, og det var f.eks. derfor at han ikke var med i EL finalen. Heldgivis har jeg haft en masse unge spillere, der i den grad har grebet chancen.

Truppen.

Profiler:

Makienok
Quincy Antipas
Clarence Goodson
Michael Tørnes
Mikkel Thygesen

Det unge kuld:

Frederik Holst
George Zulu
René Joensen
Jannik Hansen
Franck Semou
Mathias Gehrt
Dario Dumic
Daniel Norouzi
Jens Stryger Larsen

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #139: 18 Nov 2012, 13:57 »

I finalen stod vi over for tyrkiske Galatasaray, der jo har gode erfaringer med Danmark. 14 år forinden vandt de selvsamme turnering i Parken, og i denne sæson havde de faktisk slået FCK ud i kvalifikationen til CL.
Vi lod tyrkerne om at styre spillet, og det viste sig da også at de helst ville have bolden. Når de ikke havde den gik de hårdt til os, og alene i første halvleg fik de fem gule kort. Selvom de havde bolden 2/3 af tiden, skabte de absolut intet. Det udnyttede lynhurtige Quincy Antipas og inden for ti minutter scorede han to mål midt i første halvleg. Det var næsten ikke til at tro, og Andre Santos fik os da også lidt ned på jorden med hans reducering kort før pausen. Man skulle tro at de i løbet af 2. halvleg ville satse lidt mere, men nej. De blev ved med at spille bolden rundt uden at kreere chancer, og Santos' mål var faktisk deres eneste skud på mål. Det betød at vi efter 90 minutter i Torino kunne lade os hylde som vindere af UEFA Europa League.

Galatasaray SK 1-2 Brøndby IF

0-1 Antipas '17 (Rommedahl)
0-2 Antipas '25 (Norouzi)
1-2 Santos '39 (Amrabat)

Truppen.

Ganske imponerende må man sige, tillykke med EL trofæet. Wink
Spiller du 4-1-4-1 hver gang, eller var det blot fordi du (måske) havde et par skader?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se dine taktiske indstillinger. Jeg spiller nemlig selv med BIF, men har ikke haft nær så meget succes med min formation og taktik som dig. Smiley Første sæson rakte kun til en tredjeplads, vandt til gengæld den Danske Pokalturnering.

U-4-E
Manager

« Svar #140: 18 Nov 2012, 14:24 »

4-1-4-1 bliver kun brugt når jeg er underdog. Da jeg spiller på kontra, har jeg naturligvis ikke bolden særlig meget, normalt omkring de 30-35% mod hold som City, Chelsea, etc. Den er til gengæld meget effektiv fordi Antipas er driblestærk og ekstrem hurtig.

Hvis jeg er favorit eller gerne vil forsøge at kontrollere spillet, bruger jeg normalt 4-4-1-1 og en gang imellem 4-4-2 Diamant. Her er formålet naturligvis at få så mange bolde som muligt ind til Makienok, da det er få der kan matche ham i luftrummet. Han er for andet år i træk den angriber i Superligaen der har vundet flest "Key Headers" med 66 styk i 26 kampe.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #141: 18 Nov 2012, 14:33 »

U-4-E:
Hold kæft dine spillere får da sindssygt meget i løn,  Shockeret, eller det er måske bare mig?  Huh

U-4-E
Manager

« Svar #142: 18 Nov 2012, 14:42 »

Det kan du have ret i, men det har jeg desværre været nødt til, hvis jeg vil forlænge med dem. Derfor venter jeg også så længe så muligt med at forlænge med dem. Derfor tjener f.eks. Stenderup og Norouzi "blot" 35K, mens Thygesen og Antipas ligger i den anden ende med 125K.

Heldigvis tjener man også mange penge i det store Europa. 72 mio. i entréindtægter, 95 mio. i TV-penge og ikke mindst 241 mio. i præmiepenge. Samtidig får jeg 52 mio. i sponsorpenge, det er vidst også mere end man får i starten?

Men alt i alt havde jeg et overskud på 200 mio. i 2013/2014.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #143: 18 Nov 2012, 14:54 »

Men alt i alt havde jeg et overskud på 200 mio. i 2013/2014.

OKay så kan jeg godt se at du har gået med til deres krav  Wink
Jeg plejer vel bare aldrig at få succes med Brøndby, så jeg plejer bare at sælge de folk der ikke vil forlænge, for bare at rette lidt op på økonomien  Tunge

Ankermaage1103
Lilleputspiller
*

« Svar #144: 20 Nov 2012, 14:40 »

Første sæson med bundby er gået over alle forventninger.

Satte mig ned og lavede truppen, ville ik' leje nogle ud, da jeg gerne ville satse lidt på de unge talenter klubben nu har.

Spillede hele sæsonen med formationen 4-1-3-2 som primært så sådan ud

--Tørnes--
Randrup--Goodson--Stenderup--Manu Torres
                      Semou
    Mike Jensen--Thygesen--Stryger Larsen
                Antipas--Makienok

Backsene som Fullbacks (support)
den ene midterforsår som Begrænset og den anden som central midterforsvar
Den defensive som Ankermand
de 3 centrale som Felt til felt, Boldvindene og Central, alle sammen i support
de 2 angribere som Skarpretter og komplet(support)

Jeg hentede Manu Torres og Wellenberg på fri tranfers, de kan spille både backs og på den centrale midt.
de har gjort det sumblimt!!

Da sæsonen var færdig kunne jeg se mig selv i toppen, nemlig nummer 2!!! så nu er jeg klar til CHL!

Dario Dumic, Holst, Semou og Norouzi har gjort det overdrevet godt!

vest-star
Lilleputspiller
*

« Svar #145: 21 Nov 2012, 09:40 »

Er lige startet op med brøndby.

Med lidt opstarts vanskligheder http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34812.new#new giver jeg det et skud. Jeg har 3 forskellige taktikker jeg lige skal have prøvet af det første halve år, også skal jeg nok poste hvis noget af det virke. Er meget grøn på dette punkt, og derfor vil jeg prøve selv og se hvad jeg kan få til, at virke.

Jeg har lavet lidt små hanlder:

Kevin pezzoni(fri) - som skal komme ind og hjælpe hvor der skulle blive nødvendigt.
Luigi Bruins(fri) - også som noget back up, da jeg har planer om at sølge lidt ud.
Umaru Bangura (10m) - en spiller jeg altid har været tildfreds med gennem fm12 og han skal have chance igen.

Derudover vil jeg sælge dem her hvis jeg kan:
falkesgaard
Jan K
oke
goodson

Og dermed satse på nogen yngre krafter på disse pladser.

Jeg vil følge opo på det, når jeg har spillet en halv sæson

En gang brøndby, ALTID brøndby.

Enzo
Manager

« Svar #146: 26 Nov 2012, 22:37 »

Hvordan ser jeres holdindstillinger og taktik ud?
Jeg kan ikke få særlig meget succes..

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anfield Road
Manager

« Svar #147: 26 Nov 2012, 22:45 »

Prøv Dumic på toppen. Han...er...vild Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #148: 01 Dec 2012, 18:41 »

Nogen af jer andre der har fået McGrath til at score? Jeg har nu spillet 4 kampe og manden har altså lavet 4 mål i to startere og to indskiftninger  Opstemt Havde egentlig regnet med at bruge Makienok, men når han scorer sådan der bliver jeg jo nødt til at bruge ham  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #149: 02 Dec 2012, 13:23 »

Nogen af jer andre der har fået McGrath til at score? Jeg har nu spillet 4 kampe og manden har altså lavet 4 mål i to startere og to indskiftninger  Opstemt Havde egentlig regnet med at bruge Makienok, men når han scorer sådan der bliver jeg jo nødt til at bruge ham  Opstemt

Han fik ikke chancen hos mig. Det første jeg gjorde var at sælge ham Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010