home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 33745 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Swansea Tråden
« : 25 Aug 2012, 14:48 »

Vi skal da have en Swansea tråd...det har vi nu Cool


http://www.swanseacity.net/

Michael Laudrup var mit idol, Danmarks største fodboldspiller.

Træner karrieren har været lunken, men en ting er sikkert - han står for positivt fodbold og det vi nu ser ham i PL er IMO stort.

Swnasea spiller spansk, de gør det flot og med 5-0 sejren over Q.P.R så fik Laudrup medvind og i dagens kamp fører Swansea 2-0 og det interessante er at Laudrups discount indkøb...virker.. konceptet virker og jeg tror vi ser Swansea i top 10 i denne sæson.
« Seneste Redigering: 25 Aug 2012, 15:17 af DeBuur » Logged

YNWA

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #1: 25 Aug 2012, 14:50 »

Michu bliver årets køb. Han er satme farlig
Logged

Manchester United

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #2: 25 Aug 2012, 14:51 »

Nej, han gør ikke. Ligesom mod QPR får de alt foræret, og det bliver sjovt at se dem mod en modstander, som rent faktisk kan finde ud af spille fodbold.
Logged


SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #3: 25 Aug 2012, 14:57 »

7-0 på tre halvege mod QPR og hammers er nu alligevel ret imponerende, lige meget hvordan det vendes.  De modstandere i PL "der kan spille fodbold" må vel menes som værende topklubberne, og ingen forventer jo at Laudrup tager point her, andet end i ny og næ.. Det er jo ligenetop mod midterklubber, bundklubber og oprykkere man skal vinde, og når man ikke lukker mål ind og smider kasser ind i et ret voldsomt tempo, så gør man sgu noget rigtigt, og så ligger man også til en placering der er bedre end deres 11 plads fra sidste år.. I min verden er der ingen tvivl om de går i top 10.
Fulham, Aston Villa, Stoke, WBA - ja sågar næsten Liverpool(og dog) - er klubber jeg sagtens kan se Swansea slutte foran, og det er vel klubber man konkurrerer med om 7-10 pladsen. Får man Pablo Hernandez ind som erstatning for Sinclair, vil man fanme godt nok ha en slagkraftig offensiv, der vel må være den bedste i PL - uden for topklubbernes.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #4: 25 Aug 2012, 15:04 »

Mange ud af de 20 klubber i Premier League kan sagtens spille fodbold. Min pointe var egentlig bare, at de har fået usædvanligt mange mål foræret, og jeg kan i hvert fald tælle 4 mål, som under normale omstændigheder aldrig bliver til mål.

Begge kampe har været tætte, indtil keeperen har lavet et drop, og især i den her kamp har modstanderen jo været tættere på mål end Swansea. De rykker nok ikke ned, men folk gør dem til meget mere, end de er.
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #5: 25 Aug 2012, 15:07 »

7-0 på tre halvege mod QPR og hammers er nu alligevel ret imponerende, lige meget hvordan det vendes.  De modstandere i PL "der kan spille fodbold" må vel menes som værende topklubberne, og ingen forventer jo at Laudrup tager point her, andet end i ny og næ.. Det er jo ligenetop mod midterklubber, bundklubber og oprykkere man skal vinde, og når man ikke lukker mål ind og smider kasser ind i et ret voldsomt tempo, så gør man sgu noget rigtigt, og så ligger man også til en placering der er bedre end deres 11 plads fra sidste år.. I min verden er der ingen tvivl om de går i top 10.
Fulham, Aston Villa, Stoke, WBA - ja sågar næsten Liverpool(og dog) - er klubber jeg sagtens kan se Swansea slutte foran, og det er vel klubber man konkurrerer med om 7-10 pladsen. Får man Pablo Hernandez ind som erstatning for Sinclair, vil man fanme godt nok ha en slagkraftig offensiv, der vel må være den bedste i PL - uden for topklubbernes.

Det er godt nok at tage munden for fuld, efter halvanden kamp, at komme med sådan en melding, imo.

Laudrup står for noget positiv fodbold, og starter som regel rigtig godt i sine klubber, for at gå ned i slutningen af sæsonen.

Jeg håber virkelig at Swansea klarer sig godt, da Laudrup er en gennemført sympatisk fyr, og selvfølgelig den bedste danske spiller nogensinde. Jeg ønsker at han får succes, og det er en god start, men der er stadig 36 kampe endnu. Bjørnen er ikke engang fundet endnu, så jeg ville holde lidt igen med at sælge skindet.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #6: 25 Aug 2012, 15:09 »

Michu bliver årets køb. Han er satme farlig

Helt enig, det afgørende bliver dog at se hvordan han klarer efteråret og vinteren i PL...det er her tøsedrengene bliver skilt fra Wink

Swansea har fået PLs letteste åbnings program... det gør at de hurtigt kan få point på kontoen og dermed har Laudrup mulighed for at få en positiv start... IMO så skal Swansea gerne hente 10 point ud af de 5 første runder.

Ser vi på selve holdet så har Swansea et super hold...ikke mindst fordi de har en af PLs bedte målmænd og med en Flores i forsvaret så er det også blevet styrket.

Jeg tror Swansea vil kunne drille hold som Arsenal, Liverpool og Tottenham.

Men det afgørende for Swansea er at de slår hold som Q.P.R, Aston Villa, Reading, Norwich, Southampton og West Ham.... det handler om overlevelse og det vil overleve ved at spille smukt fodbold.

Spændende projekt...som jeg vil følge hele sæsonen og allerede nu kan jeg fornemme at jeg har fået en hold som jeg virkelig kan sympatisere med... reelt spiller de fodbold sådan som jeg gerne så Liverpool spille Peace
Logged

YNWA

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #7: 25 Aug 2012, 15:15 »

Mange ud af de 20 klubber i Premier League kan sagtens spille fodbold. Min pointe var egentlig bare, at de har fået usædvanligt mange mål foræret, og jeg kan i hvert fald tælle 4 mål, som under normale omstændigheder aldrig bliver til mål.

Begge kampe har været tætte, indtil keeperen har lavet et drop, og især i den her kamp har modstanderen jo været tættere på mål end Swansea. De rykker nok ikke ned, men folk gør dem til meget mere, end de er.

7-0 som det hedder indtil videre er fuldstændig vanvittig, ligemeget om kampene har været tætte eller ej. Swansea har et koncept som fungerer så godt, at de kan ende rigtig højt oppe i tabellen i år. Samtidig viser Laudrup, at penge ikke har den store indflydelse, jo mindre du henter de aller største stjerner. QPR kan købe så mange middelmådige spillere for masser af penge, men det gør ikke deres hold bedre. Laudrup finder derimod spillere som passer perfekt ind i hans system. Value for money! Måske bliver Michu ikke sæsonens køb, men med den pris han blev købt for, og den start han har fået, så ser det i hvert fald godt ud!
Logged

Hala Madrid!

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #8: 25 Aug 2012, 15:21 »

7-0 som det hedder indtil videre er fuldstændig vanvittig, ligemeget om kampene har været tætte eller ej. Swansea har et koncept som fungerer så godt, at de kan ende rigtig højt oppe i tabellen i år. Samtidig viser Laudrup, at penge ikke har den store indflydelse, jo mindre du henter de aller største stjerner. QPR kan købe så mange middelmådige spillere for masser af penge, men det gør ikke deres hold bedre. Laudrup finder derimod spillere som passer perfekt ind i hans system. Value for money! Måske bliver Michu ikke sæsonens køb, men med den pris han blev købt for, og den start han har fået, så ser det i hvert fald godt ud!
Det er ikke vanvittigt taget omstændighederne i betragtning. Begge kampe har været tætte indtil åbningsmålet, som begge gange har været et drop. West Ham havde klart de største chancer i første halvleg, og det er et under, at de gik til pausen med 2-0. Når man kan spille på omstillinger samtidig med, at håbet er ude for modstanderen, er det ikke så mærkeligt, at man scorer 3-4-5 mål

Og nej, jeg tror ikke på Swansea i top 8.
Logged


michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #9: 25 Aug 2012, 15:26 »

Det er ikke vanvittigt taget omstændighederne i betragtning. Begge kampe har været tætte indtil åbningsmålet, som begge gange har været et drop. West Ham havde klart de største chancer i første halvleg, og det er et under, at de gik til pausen med 2-0. Når man kan spille på omstillinger samtidig med, at håbet er ude for modstanderen, er det ikke så mærkeligt, at man scorer 3-4-5 mål

Og nej, jeg tror ikke på Swansea i top 8.

Omstændighederne taget i betragtning? De vinder 7-0 over to kampe, jeg ville også synes det var vanvittigt, hvis det var City, men de har altså bare problemer med at vinde over en oprykker, selvom man fik et tidligt mål.

Det jeg synes er så godt ved Swansea er, at de både kan spille kontra, men de kan så sandelig også spille possesion-fodbold. Så føler de sig endelig under pres, jamen så kan de lave 30 afleveringer i streg, hvilket tager pusten fra modstanderne. Det er deres bedste forsvar.

Jeg ved ikke om de ender i top 8, men jeg tror bare de får endnu en rigtig flot sæson. Deres sæsonstart har været helt fantastisk, og det er ligemeget med omstændighederne, for der er ingen andre hold, der har fået den start. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #10: 25 Aug 2012, 15:31 »

Det er ikke vanvittigt taget omstændighederne i betragtning. Begge kampe har været tætte indtil åbningsmålet, som begge gange har været et drop. West Ham havde klart de største chancer i første halvleg, og det er et under, at de gik til pausen med 2-0. Når man kan spille på omstillinger samtidig med, at håbet er ude for modstanderen, er det ikke så mærkeligt, at man scorer 3-4-5 mål

Og nej, jeg tror ikke på Swansea i top 8.

Drop eller ej, så har de scoret 8 mål på 2 kampe. Det er jo et vanvittigt resultat. og måske har de fået nogle lette mål, men det ændrer ikke ved at de har søgt. Du kan da ikke sige at det ikke er vildt, som de er startet bare fordi de har fået nogle lette mål?

Og når man laver 8 mål i 2 kampe, så er der altså noget der fungerer. Måske har de søgt heldet, men gør det starten mindre imponerende? Der må være noget der fungerer og det kan man ikke pille fra dem, om så alle otte mål havde været drop.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #11: 25 Aug 2012, 15:38 »

Drop eller ej, så har de scoret 8 mål på 2 kampe. Det er jo et vanvittigt resultat. og måske har de fået nogle lette mål, men det ændrer ikke ved at de har søgt. Du kan da ikke sige at det ikke er vildt, som de er startet bare fordi de har fået nogle lette mål?

Og når man laver 8 mål i 2 kampe, så er der altså noget der fungerer. Måske har de søgt heldet, men gør det starten mindre imponerende? Der må være noget der fungerer og det kan man ikke pille fra dem, om så alle otte mål havde været drop.

Spot on - Swansea virker til at have et gear mere, de bevæger sig rigtigt og deres defensiv står godt og ikke mindst forsvaret er mere end gode til at spille bolden og det alene er årsagen til at de har fået den start de har fået.. imponerende.

Logged

YNWA

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #12: 25 Aug 2012, 15:38 »

Selvfølgelig er omstændighederne ikke ligegyldige. Hvis du gad at læse, hvad jeg skrev, så har de i begge kampe fået føringsmålet direkte foræret, og det har klart haft et impact på kampens forløb. Under normale omstændigheder sker det ikke, og derfor er de ikke ligegyldige.

Drop eller ej, så har de scoret 8 mål på 2 kampe. Det er jo et vanvittigt resultat. og måske har de fået nogle lette mål, men det ændrer ikke ved at de har søgt. Du kan da ikke sige at det ikke er vildt, som de er startet bare fordi de har fået nogle lette mål?

Og når man laver 8 mål i 2 kampe, så er der altså noget der fungerer. Måske har de søgt heldet, men gør det starten mindre imponerende? Der må være noget der fungerer og det kan man ikke pille fra dem, om så alle otte mål havde været drop.
Det er rigtigt, at de selv har søgt målene, men det ændrer stadig ikke ved, at de har fået det vigtige føringsmål foræret af en personlig fejl. Når man kommer foran i en kamp, så tvinges det andet hold til at satse mere offensivt, ergo bliver der lukket en motorvej op for Swansea, som vi så mod QPR, der fuldstændigt kollapsede og gav en friløber, hver gang Dyer og Routledge kom over midten.

Ja, der er nok et eller andet, der fungerer, men når man møder to forsvar, der har en så usædvanlig dårlig dag, så er det klart, at man scorer et mål eller 5, og så er det bare mindre imponerende, når man ikke selv har skabt chancerne, men fået dem foræret. Hvis alle 8 mål havde været et drop, så havde det da absolut ikke været imponerende.
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #13: 25 Aug 2012, 15:39 »

Brendan Rodgers kan meget vel komme til, at se virkelig dum ud i denne sæson. Tillykke med sejren.!
Logged

Thaurat al Shabab

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #14: 25 Aug 2012, 15:45 »

Det er ikke vanvittigt taget omstændighederne i betragtning. Begge kampe har været tætte indtil åbningsmålet, som begge gange har været et drop. West Ham havde klart de største chancer i første halvleg, og det er et under, at de gik til pausen med 2-0. Når man kan spille på omstillinger samtidig med, at håbet er ude for modstanderen, er det ikke så mærkeligt, at man scorer 3-4-5 mål

Og nej, jeg tror ikke på Swansea i top 8.

Kort sagt, du mener Swansea er et tegneserie hold der kommer til at lægge imellm 10-20 pladsen, mens vi er en del andre der mener, Laudrup har fundet et hold der passer ham godt. Oven i købet så godt at han, nok rammer en top 10, men vi må se når sæsonen er ovre, hvem der kommer til at grine af de andre Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010