home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Legia Warsawa.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Legia Warsawa.  (Læst 14525 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #30: 03 Aug 2012, 21:21 »

Ja, hvis man giver spillerinstruktione r til hver enkelt kan alt jo lade sig gøre. Men jeg påpegede bare de to modsætninger, har ikke sagt at det ikke kan virke for ham.
Det er jeg klar over. Jeg ville bare give mit besyv med på et scenarie der ville "retfærdiggøre" den indstilling :-)
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #31: 03 Aug 2012, 22:03 »

Hvordan gør det ellers for dit PtrN?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #32: 03 Aug 2012, 22:07 »

Hvordan gør det ellers for dit PtrN?
Lech har overhalet mig med et point i ligaen. I Europa League skal jeg møde Rubin i den sidste gruppekamp. Hvis jeg får uafgjort eller en sejr er jeg videre til knockout-runden.

Har ramt en downperiode rent resultatmæssigt desværre. Glæder mig til at jeg når transfervinduet, så jeg (forhåbenligt) kan få hentet nogle reserver til midtbanen.
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #33: 03 Aug 2012, 22:07 »

Okay - Lyder da lidt trist, men mon ikke du får vendt skuden? Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #34: 03 Aug 2012, 22:09 »

Okay - Lyder da lidt trist, men mon ikke du får vendt skuden? Wink
Det håber jeg. Når jeg siger downperiode, betyder det uafgjorte kampe. Jeg er trods alt ubesejret i de seneste 6, men heraf har jeg altså spillet 4 uagjort, hvilket ikke er godt nok. Især ikke når Lech rydder alt modstand af vejen.
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #35: 03 Aug 2012, 22:33 »

Forståeligt nok Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #36: 03 Aug 2012, 22:37 »

Forståeligt nok Wink

Jeg spillede 2-2 mod Rubin, hvilket betyder at jeg skal møde Inter i 1. knockout-runde .. Til gengæld skal jeg enten møde Lokomotiv eller Methalist hvis jeg går videre, hvilket jeg nok desværre ikke gør.
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #37: 03 Aug 2012, 22:39 »

Jeg spillede 2-2 mod Rubin, hvilket betyder at jeg skal møde Inter i 1. knockout-runde .. Til gengæld skal jeg enten møde Lokomotiv eller Methalist hvis jeg går videre, hvilket jeg nok desværre ikke gør.

Held og lykke siger jeg bare, men selvom du ikke skulle gå videre, så må jeg tage hatten af, hvor det er jo en præstation i sig selv, når man går videre fra Champions League gruppespillet med et polsk hold Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #38: 03 Aug 2012, 22:43 »

Held og lykke siger jeg bare, men selvom du ikke skulle gå videre, så må jeg tage hatten af, hvor det er jo en præstation i sig selv, når man går videre fra Champions League gruppespillet med et polsk hold Wink
Det var desværre kun Europa League ;-)
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #39: 04 Aug 2012, 10:16 »

Det var desværre kun Europa League ;-)

Når, ja - Haha  Grin
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #40: 04 Aug 2012, 22:12 »

Jeg overvejer at starte med dem nu! Smiley
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #41: 04 Aug 2012, 22:19 »

Jeg er målløs, hold da helt kæft.

I vinterpausen solgte jeg Astiz, hvilket banede vej for drømmespilleren Mateusz Mozdzen fra Lech. Han får chancen fra start i Super Cup Finalen mod Wisla på en uvant plads, nemlig Rafal Wolski's trequartista rolle da han er skadet. Dette takker han for, med en assist til Ljuboja, hvilket bliver vores ene mål i 1-1 kampen. En kamp vi senere vinder i straffesparkskonkur rence.

Næste kamp er mod Inter i Polen, en kamp hvor vi aldrig helt kommer i gang. Vi taber 1-2, hvilket er bittert da Kucharczyk efter 80 minutter udligner Sneijder's hovedstødsmål(wtf), men lige efter afgør Pazzini kampen til deres fordel.

Jeg er derfor ikke så optimistisk omkring returkampen i Italien. Imellem den første kamp og returkampen, ligger en venskabskamp hjemme mod Rosenborg. Denne bliver dog aflyst, for at kunne forberede sig ordentligt til braget mod Inter.

Kampen bliver skudt igang, og allerede efter 15 minutter scorer mit nye stjernefrø, felt-til-felt-spilleren, Mateusz Mozdzen til 0-1. Zewlakow udbygger føringen på et straffespark begået af Maicon, og kort efter udbygger Zyro yderligere til 0-3! Milito får i obertiden af første halveg pyntet på resultatet, inden Janusz Gol lukker og slukker med 1-4 scoringen et minut før tid.

Inter stillede i kampen op i en 4-3-1-2 opstilling med følgende spillere:
Julio Cesar
Maicon   Guglielmotti   Bianchetti   Chivu
Alvarez   Obi   Crisetig
Zarata
Castaignos   Milito

En stærkt opstillingen, selvom midterforsvaret er helt åndsvagt urutineret. Det er nok sidste gang Inter tror at et sådan møde er afgjort selvom de fik 1-2 ude.

Jeg overvejer at starte med dem nu! Smiley
Gør det!
Logged

welbz is dat guy

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #42: 04 Aug 2012, 22:23 »

Ved bare ikke om det skal være Legia eller en anden polsk klub?  Rullende Øjne
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #43: 04 Aug 2012, 22:26 »

Jeg har det også som om, at mange af de europæsiek storklubber undervurderer os. Smiley

Fantastiske resultater, siger jeg bare!!
Jeg har dog ikke fået spillet så meget, selvom dette spil optager mig rigtig meget.
Jeg har fået opgraderet træningsanlægget og pengene vi bruger på ungdomsholdet er også blevet forøget.

Thumbs Up

@Ulle48:
Det glæder mig at du overvejer hold fra den polske liga Wink
Jeg vil enten råde dig til at vælge Legia eller Lech, medmindre du selvfølgelig har andre kriterier Wink
« Seneste Redigering: 04 Aug 2012, 22:32 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #44: 04 Aug 2012, 22:38 »

Jeg overvejer et midterhold, som spiller Europa League Smiley
Jeg har lige et spørgsmål: Hvor har i downloadet jeres logoer? Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010