home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 561 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Legia Warsawa.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Legia Warsawa.  (Læst 14529 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Legia Warsawa.
« : 02 Aug 2012, 19:02 »

Er du kørt død i Europas største ligaer, og vil du prøve noget nyt?
Så vil jeg anbefale jer, at starter et spil op i den polske liga. I mit tilfælde blev det Legia.

Klubben Legia er 96 år gammel, hvilket vil sige at den snart runder 100 års jubilæum, og dermed kan man passende sætte sig et mål med varighed til jubilæet.

Mit mål er at komme til at dominere i den polske liga, Ekstraklasa, men det kan blive en svær opgave, for Wisla Krakow, Lech og Polonia Warsawa vil gøre alt for at sætte en stopper for det.

Jeg vil fortælle lidt mere om holdet, når jeg har spillet lidt. Imens vil jeg gerne høre, om der er andre der spiller med Legia.


« Seneste Redigering: 02 Aug 2012, 21:55 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia
« Svar #1: 02 Aug 2012, 21:50 »

I forlængelse af Enzo præsentation af klubben, vil jeg bringe en lille appetitvækker, da jeg selv spiller med Legia Warszawa.

Klubben ligger i den gode ende af ligaen, og faktisk er de 2-seedede til at tage ligatrofæet hjem til Warszawa. I forrige sæson endte de som 3'er, og dermed står den på kvalifikation til Europa League i den forestående sæson. De træder ind i den 3. kvalrunde hvor de ikke er seedede. Klubbens stadion kan huse hele 31103 tilskuere og er opført i forbindelse med det overståede Europamesterskab i fodbold. Der er gode ungdomsfaciliteter hvor ungdomsrekruttering en bekrives som "omfattende", og dermed er den bedste man kan opleve i Football Manager. Derfor er der også forholdsvis mange talenter i klubben, hvoraf de største tæller Aleksander Jagiello, Rafal Wolski, Michal Zyro, Bartosz Zurek, Jakub Szumski og Michal Kucharczyk.

Truppen består af en overflod af angribere hvor især Nacho Novo, Danjiel Ljuboja og Ismael Blanco ligger i den dyre ende af lønskalaen. Generelt set er der mangel på centrale spillere, hvilket nok er her hvor der kræver transferageren. Spillere til bredden vil være kærkommen, da klubben reelt set kun råder over 4 centrale spillere, hvoraf stortalentet Rafal Wolski fungerer bedst i 10'er rollen.

Klubben største stjerner må være målmanden Dusan Kuciak, midterforsvaren Michal Zewlakow, offensivspilleren Miroslav Radovic, og de tre førnævnte angribere. Især serberen Radovic er fantastisk, og kan i den rigtige rolle splitte modstanderen af efter lyst.

Jeg vil som opfølging på dette indlæg, bringe en fortælling om min ageren i klubben, herunder taktik, transfers og resultater.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia
« Svar #2: 02 Aug 2012, 22:04 »

Jeg er efterhånden nået halvvejs i første sæson, og det har været en halvsæson efter bogen. Målet med spillet, var at fokusere på talentudvikling af unge polakker, og dermed kapring af rivalernes unge spillere. Med et transferbudget der lig nu, kræver dette deltagelse i Europa, hvorfor målet for sæsonen er at vinde ligaen, for på den måde at komme i Champions League. Faktisk købt jeg ingen spillere i transfervinduet, men i tilfælde af at jeg bliver tilgodeset i vintertransfervindu et har jeg flere emner i kikkerten.

Taktikken jeg stiller op i, er en meget offensiv 4-2-3-1  med to centrale midtbanespillere, to offensive fløje, en offensiv midtbane og én angriber. Omdrejningspunktet i offensiven er den unge Rafal Wolski på den offensive midtbane i rollen som trequartista, og Miroslav Radovic på den højre af fløjpositionerne i rollen som kantspiller. Især disse to spillere har været flyvende med hhv. 3 og 9 mål, 8 og 9 assists i 18(1) og 20 kampe.

I ligaen ligger jeg efter 13 kampe nummer et, med en statistik der siger 10 vundne og tre tabte kampe. Lech ligger lige i halen på mig, med samme pointantal, dog med én kamp mindre.

I kvalifikationen til Europa League, skulle vil i 3. kvalrunde møde Austria Wien. Første kamp, som var hjemme i Polen, endte 4-1 til os, hvorfor returkampen stod på brug af reserver. Her tabte vi 2-1 i en tæt kamp. Hernæst trak vi Fulham, som dermed stod imellem os og gruppesplllet i turneringen. Vi startede i England, hvor vi skulle forsøge at lave et godt resultat. Efter at have været nede 3-0, får vi vendt kampen som ender med det fuldstændigt vanvittige resulatet 5-5. Dermed var uafgjort højst sandsynligt nok hjemme, og vi får da også hevet en 0-0'er hjem i en kamp der burde have budt på mål, taget de mange chancer i betragtning. Dermed havde vi spillet os i gruppespillet, der bød på Radid Bucharest, Rubin Kazan og Sevilla. Efter 4 kampe er gruppen helt åben, da vi ligger med 6 point, Rubin og Sevilla med 7 og med Rapid som gruppens 4'er med 3 point.

Nu er planen ellers at komme så langt som muligt i Europa League, og ellers forsvare førstepladsen i ligaen, så vi kan spille Champions League næste sæson!
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #3: 02 Aug 2012, 22:12 »

Jeg vil godt lige nævne og bide mærke i at Lewandowski, Szczney og  Fabianski har optrådt i Legia Warawa trøjen i deres ungdom. Lewandowski dog kun en enkelt sæson.

Jeg har kun fået spillet 2 træningkampe, og jeg har planer om at stille op i en 4-4-2 med offensive kanter Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #4: 02 Aug 2012, 22:27 »

Hvordan er reglerne mht. udlændinge i den polske liga?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #5: 02 Aug 2012, 22:31 »

Hvordan er reglerne mht. udlændinge i den polske liga?
Minimum 3 spillere, som har trænet i klubben i 3 år før deres 21. fødselsdag
Mindst 5 spillere, trænet i samme land i 3 år før deres 21. fødselsdag
Maksimalt 17 udenlandske spillere
Maximal trupstørrelse på 25 spillere

Det betragtes vel nærmest som ingen regler.
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #6: 02 Aug 2012, 22:47 »

Jeg står i et lille dilemma.
Jeg skal gerne ha' hentet en midtbanespiller eller to, og med du nuværende midler er det ikke muligt at hente nogle interessante spillere, så derfor er jeg gået ud i at lave min taktik om til den samme som dig PtrN, nemlig en 4-2-3-1, og hermed skal jeg kun bruge én angriber.
Mit vælg står på nogle af klasseangriberne, men samtidig også de tunge herre i Nacho Novo, Danijel Ljubova og Ismael Blanco.

Men ingen af angriberne vil skifte klub, grundet deres nye tilværelse i klubben..
Sur røv  Sur

Jeg sælger Astiz istedet.
« Seneste Redigering: 02 Aug 2012, 22:54 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #7: 02 Aug 2012, 22:56 »

Jeg står i et lille dilemma.
Jeg skal gerne ha' hentet en midtbanespiller eller to, og med du nuværende midler er det ikke muligt at hente nogle interessante spillere, så derfor er jeg gået ud i at lave min taktik om til den samme som dig PtrN, nemlig en 4-2-3-1, og hermed skal jeg kun bruge én angriber.
Mit vælg står på nogle af klasseangriberne, men samtidig også de tunge herre i Nacho Novo, Danijel Ljubova og Ismael Blanco.

Men ingen af angriberne vil skifte klub, grundet deres nye tilværelse i klubben..
Sur røv  Sur

Jeg sælger Astiz istedet.
Jeg spiller indtil første transfervindue, smider derefter en eller to af de løntunge angribere på porten og henter derefter en midtbanespiller eller to.
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #8: 02 Aug 2012, 23:01 »

Jeg spiller indtil første transfervindue, smider derefter en eller to af de løntunge angribere på porten og henter derefter en midtbanespiller eller to.

Okay - Men må jeg spørge hvad du gør af midtbanen, når du nu spiller med 2 centrale og 1 offensiv?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #9: 03 Aug 2012, 00:19 »

Har valgt og tage udfordringen op, pga et klasse oplæg om klubben fra begge 2 Smiley stor ros herfra Smiley Men har i så nogle transfer forslag? Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #10: 03 Aug 2012, 00:34 »

Jeg har lige signet Dimitrije Injac, for at få lidt bredde på midtbanen, da den er alt for tyndt besat.
Du starter kun med sølle 600k, så derfor skal du helst finde nogle billige alternativer, eller også skal du sælge lidt ud.
Jeg har valgt at sælge Astiz, da jeg vurderer at forsvaret godt kan undvære ham.

Dette SKAL ses. Jeg havde ingen forventninger til denne kamp, da min defensiv ikke har stået prangende i træningkampene, men hold kæft de skal have kredit for denne kamp:

Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #11: 03 Aug 2012, 00:37 »

Jeg har lige signet Dimitrije Injac, for at få lidt bredde på midtbanen, da den er alt for tyndt besat.
Du starter kun med sølle 600k, så derfor skal du helst finde nogle billige alternativer, eller også skal du sælge lidt ud.
Jeg har valgt at sælge Astiz, da jeg vurderer at forsvaret godt kan undvære ham.

Dette SKAL ses. Jeg havde ingen forventninger til denne kamp, da min defensiv ikke har stået prangende i træningkampene, men hold kæft de skal have kredit for denne kamp:



Fedt du kan skabe "små succeser" så tidligt, og tak for rådet, syntes allerede dette spil griber min opmærksomhed. Vender tilbage når jeg er kommet lidt frem Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #12: 03 Aug 2012, 00:39 »

Det lyder rigtig godt - Du kan altid dele dine spørgsmål og erfaringer herinde Wink

Jeg håber bare på, ikke at få røvfuld i returkampen Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #13: 03 Aug 2012, 00:40 »

Hvordan stiller i op, altså 4-4-2 eller ? Wink Nej, det håber jeg da heller ikke.....
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #14: 03 Aug 2012, 00:42 »

PtrN og jeg stiller op helt ens, udfra hvad jeg kan læse.

I en 4-2-3-1 formation.
Er det mere overskueligt, hvis du får en screenshot?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010