home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Legia Warsawa.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Legia Warsawa.  (Læst 14527 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #60: 06 Aug 2012, 16:35 »

De huserer rundt i midten af tabellen i mit Legia-save Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #61: 06 Aug 2012, 18:40 »

Okay, så er jeg tilbage og vil fortælle om mit save.

Endestationen i Europa League blev til Schalke i kvartfinalen. Vi tabte 4-1 i Tyskland, ligesom de også slog os hjemme med 0-2. Det var en fantastisk præstation, altså turneringen set som helhed, og den præstation regner jeg ikke med at kunne matche i de kommende sæsoner.

Jeg vandt ligaen, på dramatisk vis, da Lech førte med to point inden sidste spillerunde. Efter at have været 1-0 og 2-1 til Widzew i min kamp fik jeg hevet en 2-4 sejr hjem, og da Lech tabte til Jagiellonia var mesterskabet vores. Dermed kvalificerede vi os til at kvalificere(...) os til Champions League i den kommende sæson.

Pokalturneringen tabte vi desærre i finalen, nemlig 1-2 efter forlænget spilletid til Lechia. Sidst på sæsonen var spillerne dog trætte, så jeg stillede mere eller mindre med et reservehold i finalen, da vi en overgang havde 4 kampe indenfor 8 dage.

På transferfronten efter sæsonen er der sket en del. Ind er kommet:
Lukasz Wronski (Belchatow), 10 mio
Maciej Siwek (Swit), fri
Adam Matuszczyk (Köln), 4,25 mio

Wronski er et stortalent til højrefløjen, som jeg ser overtage for Radovic, når jeg ikke længere kan holde på ham. Siwek er en ung spiller, som med tiden kan udvikle sig til en marginalspiller, og Matuszczyk går direkte ind på midtbanen og fungerer som boldvindende midtbanespiller.

Ud er gået:
Srdja Knezevic, 204K
ismael Blanco, 600K
Maciej Gorski, 300K
+ en masse på fri.

Desuden har jeg fået Zaglebie Sosnowiec som rugekasseklub. Denne klub ligger i 2. division vest, og til dem har jeg udlånt Prusinowski, Zurek, Efir, Kopczynski, Lisiecki, Antolovic og Lisowski. Planen er at de med tiden skal rykke op i den bedste række, vha. de spillere jeg låner til dem hver sæson(hovedsageligt unge).

Jagten på Champions League er i fuld gang, og jeg har indtil nu sendt Xäzär og Sheriff ud. Nu har jeg trukket Partizan som nok kommer til at give lidt mere modstand end de to forrige modstandere.

Jeg vandt Super Cup Finalen over Lechia 4-2, og ligaen er startet fint med 2 sejre og en samlet målscore på 5-1. Desuden tæller de to sejre en 3-1 sejr over Lech med to mål af Zyro.

Der er sket noget vildt. Til en landskamp mod Estland fik jeg udtaget 10 landsholdsspillere, alle polakker. I kampen fik mit talent, fra egne ungdomsrækker, debut på toppen. Han er kun 16 år, hvilket jeg synes er lidt sjovt. Desuden havde jeg yderligere 5 startere nemlig Rzezniczak(HB), Jedrzejczyk(CB), Wawrzyniak(VB), Mozdzen(CM) og Kosecki(OMV). Derudover blev Kucharczyk og Wolski skiftet ind. Kampen tabte de desuden 3-0 til Estland(ja du læste rigtigt). Smuda tog squ nok lidt for lidt på kampen taget resultatet og de unge spillere i betragtning.

Min stortalent ser forresten således ud:


Min start-11 see såleds ud:
Kuciak
Rzezniczak   Zewlakow   Vrdoljak   Wawrzyniak
Gol   Matuszczyk
Radovic   Wolski   Zyro
Kucharczyk


Desuden kommer jeg til at give mange kampe til(alle unge foruden Ljuboja som skal køres stille og roligt ud af holdet(dog er han stadig førstevalg sammen med Kucharczyk):
Szumski
Dankowski
Dlugolecki
Furman
Kosecki
Mozdzen
Wronski
Gasior
Jagiello
Ljuboja
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #62: 07 Aug 2012, 00:19 »

En vild ungdomsspiller du har fået op!!!!!!!!
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #63: 07 Aug 2012, 12:32 »

En vild ungdomsspiller du har fået op!!!!!!!!
Helt vildt. Det eneste "negative" er at han er en targetmand, hvilket er lidt øv, da jeg spiller med en mobil angriber. Men han har nu gjort det fint.

Det åndsvage ved landsholdsudtagelse n af ham, og senere hans debut er, at han på det tidspunkt havde spillet 1(4) kampe i første sæson med ingen mål og 2 oplæg, samt 2(5) kampe i anden sæson med 2 mål og et oplæg. Så han har altså ikke været fast mand eller noget.
Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #64: 11 Aug 2012, 15:20 »

Røg ud til Basel i Champions League kvallen med samlet 4-1, og så slog jeg derefter Roma ud samlet set, 4-3.
Nu er jeg så havnet i Europa League gruppe med Sunderland, Leverkusen og AZ Alkmaar.
Pokkers til 4. seeding!!  ticked off
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010