home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Legia Warsawa.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Legia Warsawa.  (Læst 14528 gange)
AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #15: 03 Aug 2012, 00:43 »

PtrN og jeg stiller op helt ens, udfra hvad jeg kan læse.

I en 4-2-3-1 formation.
Er det mere overskueligt, hvis du får en screenshot?

Ja, og hvis det ikke er for meget og forlange af dine holdinstruktioner også Smiley?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #16: 03 Aug 2012, 00:49 »

Vær så artig Wink
Husk nu, at bare fordi de virker for mig, er det ikke en selvfølge, for at de virker ligeledes hos dig Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #17: 03 Aug 2012, 00:51 »

Vær så artig Wink
Husk nu, at bare fordi de virker for mig, er det ikke en selvfølge, for at de virker ligeledes hos dig Wink


Nej, det var mere for at få et intryk af om holdet skulle spille meget defensivt eller offensivt, og mange tak Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #18: 03 Aug 2012, 00:53 »

Det er også iorden Wink
Det skal lige nævnes, at jeg ikke har prøvet denne taktik af i ligaen Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #19: 03 Aug 2012, 01:02 »

Det er også iorden Wink
Det skal lige nævnes, at jeg ikke har prøvet denne taktik af i ligaen Smiley

Så må du jo lige skrive når du kommer et par kampe hen Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #20: 03 Aug 2012, 01:03 »

Det bliver nok først i morgen, men det skal jeg nok Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #21: 03 Aug 2012, 02:07 »

Min første ligakamp blev vundet 3-1 over Widzew. Det blev på et mål først af Wolski og senere to æsker af Novo Smiley
Logged

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #22: 03 Aug 2012, 02:14 »

Trak Everton i 4. runde af EL, Pis pis pis! Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #23: 03 Aug 2012, 12:00 »

Hehe - Novo er også helt god for mig ;-)
Jeg skal møde Dnipro i den sidste kvalifikationskamp inden gruppespillet Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #24: 03 Aug 2012, 19:01 »


Ikke for noget, og det kan sagtens være det kører fint for dig, men er "Kontrollér" og "Mere direkte" ikke lidt store modsætninger? Meningen med at have kontrol er jo at spille den stille og roligt rundt på modstanderens halvdel, men direkte spil, er som navnet jo indikere direkte spil.

Btw, flot klaret mod Fulham. Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #25: 03 Aug 2012, 20:41 »

Ikke for noget, og det kan sagtens være det kører fint for dig, men er "Kontrollér" og "Mere direkte" ikke lidt store modsætninger? Meningen med at have kontrol er jo at spille den stille og roligt rundt på modstanderens halvdel, men direkte spil, er som navnet jo indikere direkte spil.

Btw, flot klaret mod Fulham. Smiley

Jo, det er helt korrekt, og jeg startede også med et lægge ud, sdan som du påpeger, dog uden held. Derfor er jeg gået over til denne taktik, og jeg synes faktisk det giver mere mening efter at have spillet nogle kampe.
I forsvaret holder jeg godt i bolden, sammen med min defensive midtbane, og så når de får spillet nogle af de fremadrettede spillere, så går det mere i direkte spil :-)
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #26: 03 Aug 2012, 20:46 »

Jo, det er helt korrekt, og jeg startede også med et lægge ud, sdan som du påpeger, dog uden held. Derfor er jeg gået over til denne taktik, og jeg synes faktisk det giver mere mening efter at have spillet nogle kampe.
I forsvaret holder jeg godt i bolden, sammen med min defensive midtbane, og så når de får spillet nogle af de fremadrettede spillere, så går det mere i direkte spil :-)
Så længe det virker er det jo fint. Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #27: 03 Aug 2012, 21:08 »

Så længe det virker er det jo fint. Smiley
Holdinstruktioner bliver jo overskrevet af spillerinstruktione rne. Dermed kan man jo overordnet set spille direkte, men så sætte sine forsvarsspillere til at spille kortere under spillerinstruktione r. Mon ikke det er det Enzo gør.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #28: 03 Aug 2012, 21:16 »

Okay - Men må jeg spørge hvad du gør af midtbanen, når du nu spiller med 2 centrale og 1 offensiv?
Jeg spiller med Janusz Gol som en "felt-til-felt-spiller" (support) og Ivica Vrdoljak som en "bolderobrende midtbanespiller" (forsvar). Derudover spiller Rafal Wolski som "trequartista" (offensiv).
Logged

welbz is dat guy

Svartovich
Gæst
 
Sv: Legia Warsawa.
« Svar #29: 03 Aug 2012, 21:18 »

Holdinstruktioner bliver jo overskrevet af spillerinstruktione rne. Dermed kan man jo overordnet set spille direkte, men så sætte sine forsvarsspillere til at spille kortere under spillerinstruktione r. Mon ikke det er det Enzo gør.
Ja, hvis man giver spillerinstruktione r til hver enkelt kan alt jo lade sig gøre. Men jeg påpegede bare de to modsætninger, har ikke sagt at det ikke kan virke for ham.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010